Auteur Topic: Avenue Louise Emma  (gelezen 1744 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline roberto

  • Ergens naast Bema
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1399
  • SKW - verslaafde Sukkelaar
    • Bekijk profiel
Avenue Louise Emma
« Gepost op: 9 december 2011, 02:04:01 »
Plaats van tewerkstelling: Avenue Louise
Naam: Emma
Nationaliteit: Albanese
Leeftijd: 22
Haarkleur: Blond, lang
Kleur ogen: Blauw
Lengte dame: 1 meter 75
Cupmaat: B - cup, echt
Uiterlijk: Uitstekend
Vriendelijkheid: Uitstekend
Service: Aftrekken, PMC
Shift: Nachtshift
Kosten: 50 euro voor 20 minuten

Ik pikte vandaag de blonde Emma eruit. Ze staat naar eigen zeggen elke dag, behalve maandagnacht op de Avenue Louise.
Ze stond bij een groepje van 3 andere meiden. Bon, zij had voor mij de meeste looks en nam haar mee in mijn wagen.

Vooruitziende gentleman die ik ben, had ik de chauffage in mijn wagentje al wat harder laten ronken. ;D Ik kreeg er zowaar complimenten voor van deze schoonheid. ^-^

We reden naar wat weg en daar kon het pijpfestijn beginnen. Ze ontblootte haar borsten en mocht daar eerst wat aan likken en mee spelen. Dan opende ze de tiret van mijn broek en al vrij gauw kwam kleine Roberto op oorlogssterkte.

De blowjob was aangenaam met zijdelings gezuig en geschraap rond mijn eikel. Ik was content. Emma was echt een heel lief meisje die me op een aangename manier het condoom heeft laten vullen zonder gezaag om extra geld en wat weet ik nog allemaal.

Ze ziet me terug, als ik ze terug vind tenminste. ;) Op de terugweg hebben we samen nog wat gepraat en een heel leuke babbel gehad. Een toffe madam.

Je kan haar herkennen aan een blauwe strakke jeans waar haar onderstel goed tot haar recht komt. Een blauwe jacket maar vooral aan haar grootte en haar uitstraling. Als je de Avenue afrijdt en je hebt er bij een het gevoel, "die heeft het" dan is het zeker Emma.
Zie ik de lichtjes van de Schelde dan gaat mijn hart wat sneller slaan...
Het zijn allemaal hoeren...