Auteur Topic: Aarschotstraat 082, Christina  (gelezen 1730 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline bema

  • ramenkenner SKW
  • Held
  • *****
  • Berichten: 885
    • Bekijk profiel
Aarschotstraat 082, Christina
« Gepost op: 4 juli 2010, 21:50:59 »
Deze prachtgriet viel mij al meteen op toen ik de aarschotstraat inreed. Maar toch eerst effe gaan wandelen, nja die griet op de hoek ging het dus worden. Toen ik voor haar deur aankwam liet ze net mijn voorganger naar buiten, de deur was nog niet eens dicht dat ze al gebaarde naar me. Ik dus naar binnen, 50euro gegeven en uit de kleren.
Christina is werkelijk verukkelijk mooi, een heel natuurlijk lief gezichtje, vette natuurlijke C cup en een pracht van een figuur. Bovendien spreekt ze zeer goed frans.
Ze ging zeer liefdadig met men harde lul om en pijpte heerlijk, jammer van dat stomme condoom...
Ik neukte haar eerst in missionaris en genoot van het zicht op dit prachtig Bulgaarse lolita-typetje. Hierna vroeg ik haar om boven op mij te kruipen, "ja maar dat is te vermoeiend" antwoorde ze!! Dit heb ik nog nooit meegemaakt, maar klant is koning en ze deed het wel maar niet al te lang. Uiteindelijk in doggy style afgerond.
Al bij al was dit een heerlijke sexpartij met een super mooi meisje die haar werk zeer goed uitvoert.
Ben nog een paar dagen later gaan kijken, 2 keer zelfs maar ze was telkens bezet. (en ik te ongeduldig) Ik verschiet ervan dat er nog niets over haar op dit forum stond, zeker een aanrader!!

« Laatst bewerkt op: 22 september 2012, 23:53:06 door mechelen »
Leer van gisteren, droom van morgen maar leef vandaag !