Auteur Topic: Joop (Nederlands)  (gelezen 2376 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

guest89

  • Gast
Joop (Nederlands)
« Gepost op: 28 augustus 2010, 09:52:45 »

[box title=Joop]
Land:             Nederland
Taal:              Nederlands / SteenKoolDuits / Roemeens / Bulgaars
Leeftijd:         40
[/box]
[box title=UITERLIJK]
Lengte:          1,68m
Model:            slank
BH:                 75AA
Kontje:           lekker
Haarkleur:      blond donkerblond bruin donker zwart
Haarlengte:    kort schouderlang halflang lang
[/box]
[box title=DIENSTEN]
TZ PZC NMC FT Likken Vingeren GFE PSE Massage
[/box]
[box title=pro en contra]
+ gestoord
- compleet gestoord...........
[/box]
[box title=extra info]
gewerkt in Golden time / Livingroom / Villa Vertigo / Planet Happy Garden / Acapulco / Babylon
gepakt in Golden Time / LivingRoom / Villa Vertigo / Villa Marisol  :P
[/box]
[box title=LIEFDES]
GT --- Witrussiche Nelli
LR --- Duits-Poolse (naam onbekend op de redactie  ;D )
Villa Vertigo --- Michelle
Villa Marisol en ver daarbuiten --- N
Heden --- Heden ten dagen stort Joop zich op zusjes (gaat veel sneller  ;D ;) )
[/box]

guest89

  • Gast
Joop (Nederlands)
« Reactie #1 Gepost op: 28 oktober 2010, 21:01:06 »
Vrijdag 22 en zaterdag 23 oktober....

Een aantal dagen zijn nu voorbij.......nog moe van het weekend al is de moeheid niet van het party machen...

op de achtergrond flying without wings een zeer toepasselijke tekst.............

Everybody's looking for a something
One thing that makes it all complete
You'll find it in the strangest places
Places you never knew it could be

Vrijdag eind van de middag haal ik de hond op, de meiden zijn een weekje weg en pap mag de hond even hebben, maar niet echt super gepland met dit weekend voor de boeg.
Zo haastig als ik voorheen altijd richting duitsland kachelde zo rustig rij ik nu, vele bekeurings rijker en veel diesel armer verlies ik mijn wilde haren.
De weg kan ik alwel dromen, maar toch alles is anders, een jaar later vele ervaringen rijker, vele tranen hebben gevloeid, enkele malen een gelukkig gevoel gehad......

Vorig jaar reed ik de dag voor de party naar marisol.......aankomen, de deur openslaan en met een brede grijns naar binnen lopen.
De avond voor de party werdt de versiering opgehangen door bianca en de meiden, Rp legde de laatste hand aan zijn werken.....allemaal hoog gespannen verwachtingen, villa marisol kon zich bewijzen wat ze konden.

Nog maar een keer dan..........

Some find it in the face of their children
Some find it in their lover's eyes
Who can deny the joy it brings
When you've found that special thing
You're flying without wings

Tegen 18:00 kwam ik aan bij marisol, de buurman ernst gevraagt of mijn hond bij hem in de werstatt kon overnachten, zoals ernst is was dat geen probleem.
Mijn Ijsbeer rugzak gepakt (destijds gekocht toen ik het in de kop kreeg om in Villa Vertigo te gaan overnachten) en naar de keukendeur gelopen om naar binnen te gaan, maar ik had geen zin, morgen (zaterdag) zouden 4 collega's komen van mijn werk.
Het eten van de catering stond al gereed, maar ik kon mezelf nog niet echt aanzetten tot omkleden......
Rond 19:00 toch maar om gaan kleden en wat gaan eten, DJ Jo en Danny waren al druk bezig alles in orde te maken.

Er was niks versierd dat was al anders, alles is veranderd....zelfs ik, voelde me even alleen en dat terwijl bianca en ira me altijd zijn blijven steunen en altijd even mijn verhaal kwijt kon.
Even ging door mijn gedachten hoe kerst was in Villa Marisol......Hoe oud en nieuw was met ira en haar vriend in dusseldorf... hoe ik vorig jaar s'morgens nog even naar mijn zusje moest in viersen....om dan weer op tijd terug te zijn voor de party....
Het nog niet "dik" aan was met nelli.......


Nog maar een keer dan..........

Some find it sharing every morning
Some in their solitary lives
You'll find it in the words of others
A simple line can make you laugh or cry

You'll find it in the deepest friendship
The kind you cherish all your life
And when you know how much it means
You've found that special thing
You're flying without wings

eenmaal omgekleed en weer boven aangekomen wat eten op een bord geschoven, de roemeense klas keek me met argus ogen na, ik geloofde geen van hen en had ze dat te duidelijk gezegd iets wat niet in dank werdt afgenomen, maar dat boeide mij niet.
Heb even plaats genomen met mijn eten in de erker en kon de zaak goed overzien
die avond zocht ik even de speelautomaat op en kreeg een sms van GT-junky "is het gezellig daar" ik antwoorde stoer met "jazeker, en er is wel een leuke dame voor jou hier" het duurde even voordat het antwoord terug kwam, GT-Junky besloot even te komen, gezellig !

De muziek werdt gedraaid, de drank werdt geschonken maar de stemming kwam er maar niet in, Jo en ik kwamen tot de conclusie dat vorig jaar de stemming beter was, laat de opticks wat minder geweest zijn maar ze hadden zeker goede stemming......

Maar misschien zag ik het ook wel verkeerd, ik ben immers ook veranderd....ik hoopte op de turkse jessi dat die nog kwam....helaas kwam ze vrijdagavond niet.
Nog maar een vodka jus en gezellig praten met GTJ en zijn dame voor die avond.
Die avond had ik het om 2:30 wel gezien en ben richting kamer 12 getogen om maar een paar uurtjes te gaan slapen, ik moest er immers om 7:00 weer uit ivm met wat werk.


Nog maar een keer dan..........

So, impossible as it may seem
You've got to fight for every dream
Cos who's to know which one you let go
Would have made you complete

Zaterdag 7:00

Eruit ! opstaan ! er moet even gewerkt worden.....ik had geen zin ik was moe...maar het moest belooft is beloofd....
Rond 17:30 draaide ik weer de parkeerplaats op van de villa, met de sleutel van mijn kastje in de zak weer richting die "vertrouwde" badjas.... pffff nog minder zin dan gisteren.
Ik zat nog even in de keuken en had mijn collega's gesmst "feestje gaat niet door, ik ben niet in de stemming, we vieren het wel een keer in cafe in veno"
Vier klanten minder voor marisol, maar het kon me niet zo schelen.
Maar weer eens even wat gegeten en op de speelautomaat gespeelt, maar de joop van vroeger kwam niet........het lachen deed hem zeer, ik mis een persoon die nu thuis in haar thuisland is vanwege haar zoontje, een dame die mij al 2 x gedumpt heeft.
Er volgt nog een aanvaring met een roemeense die mij vals beschuldigt....ik wordt erg boos en ze wil in de sauna verder over praten.....daar komt mijn temperament nog meer tot uiting tot ontsteltenis van deze twee dames, maar een antwoordt krijg ik niet wie zegt dat ik bepaalde dingen gezegd zou hebben.
Ik besluit maar een vodka jus te gaan drinken, ik blijf toch slapen...

Jessi is aangekomen en straalt als altijd....heerlijk ik kan weer even lachen.
Om die roemenen even te dissen besluit ik een intakegesprek te gaan doen met haar, dit loopt uit op een uur heerlijk genieten, voordat we de kamer verlaten zeggen we tegen elkaar we gaan een feestje bouwen beneden......
Maar eenmaal gedouched en boven gekomen heb ik geen behoefte aan een feestje..
Ramona is jarig en VM doet een fles champagne voor haar de ronde, leuk voor die meid ze verdient het het is op het moment de enigste roemeen die geen aarschlog tegen mij zegt

Ira en bianca willen mij ook in het zonnetje zetten in de clubraum...maar ik heb er geen behoefte aan, laat die dame maar even genieten van dat ze jarig is, op mijn vraag aan haar waarom ze niet thuis is haalt ze haar schouders op...
Bianca en ira zeggen mij "dan doen we het straks wel in de keuken" mij best....
Ik doe mijn best om vrolijk te blijven kijken maar sommige dames zeggen me een traurige blik te zien...pfff ik doe nog zo mijn best...



En nog maar een keer dan..........

Well, for me it's waking up beside you
To watch the sunrise on your face
To know that I can say I love you
In any given time or place

It's little things that only I know
Those are the things that make you mine
And it's like flying without wings
Cos you're my special thing
I'm flying without

And in this place I long to be
You'll be where it ends
I'm flying without wings
And that's the joy you bring
I'm flying without wings


Tegen 0:00 ben ik kapot, moe, bekaf..... ik vraag ira "kanst du mir schlussel von 12 geben? "
ik moet even wachten van haar...pfff schiet nou op ik ben moe....het duurt een half uur en dan komen ze allebei aangelopen met een schaal waarop een hart van waxine lichtjes brandt in het midden start een hart van koek recht op en staat op geschreven "ich liebe dich" de aanvulling van bianca is "ich muss WIR sein"
Een hart van koek, een vodka jus en een kleine attentie, bianca slaat een arm om me heen.......ik schiet vol en brul ik zeg haar "die scheiss clubs machen mir kaput, ich habe kein bok merh dar auf" we praten over dingen die we samen meegemaakt hebben, we lachen en ze zegt me het mooie is dat ik jou heb leren kennen joop........het werk van hun gaat gewoon door.
Vertel haar dat dit de laatste keer was dat ik daar was, ik wil het niet meer, ik wil niks meer met het milieu te maken hebben.
Met een dame uit dit milieu een relatie hebben zijn de gespreks onderwerpen beperkt tot sex, kunden, geld en clubs.........
We blijven contact houden, kunnen altijd wat drinken ergens in een cafe, zolang het maar geen club is.......

rond 1:00 ga ik naar kamer 12,
Als alle lichten zijn gedoofd val ik, ondanks alle rumoer van een club snel in slaap........

Het was een apart weekend, het is alweer een herinnering......

Groet, Joop Slim

Ps. GT-Junky, Dankjewel !