Auteur Topic: Jessi / Turks (duits)  (gelezen 1444 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

guest89

  • Gast
Jessi / Turks (duits)
« Gepost op: 24 oktober 2010, 12:11:27 »
[box title=Jessi]
Land:             Turks/Duits
Taal:              Turks/Duits
Leeftijd:         21
[/box]
[box title=UITERLIJK]
Lengte:          1,63m
Model:            slank
BH:                 75B
Kontje:           lekker
Haarkleur:      zwart
Haarlengte:    kort, gisteravond lang
[/box]
[box title=DIENSTEN]
TZ PZC NMC FT Likken Vingeren GFE PSE
[/box]
[box title=pro en contra]
+/-
[/box]
[box title=extra info]
Een erg spontane en geyellige dame die iedereen aanspreekt en een dolletje mee maakt.
Ik had haar al vaker gespot maar van kameren was het niet gekomen tot gisteravond
Toen ze klaar was met optutten en in de barruimte kwam haar eerst maar een vodka redbull aangeboden

Bij deze dame klopt het complete plaatje.......... mooi gezichtje, mooi figuur, lekker spontaan en heeft een passende outfit aan wat haar staat.
Ook de accesoires die ze droeg maakte van haar een nog mooiere dame
Haar lach werkt ook heerlijk aanstekelijk....

na wat gedolt te hebben op de muyiek van DJ Jo vond ik het tijd om het eens anders te doen dan normaal..ben de sleutel gaan halen van kamer 7, toen ik met de sleutel voor haar ogen zwaaiden begon ze te lachen (erg aanstekelijke lach wat ze heeft, je wordt er gewoon vrolijk van)
Op de kamer ook een erg gezellige meid die heerlijke illusie voorschoteld, voor het eerst in mijn ijsbeercarriere werdt mij verteld dat ik een grosse swanz habe  blijkaar kent ze PP nog niet

Heerlijk een uurtje intakegesprek gehouden en haar van wat hormonen afgeholpen

Pluspunt ze is netjes qua tijd vermelden wat ze vooral niet storend doet, de kamertijd die wordt opgeschreven wil ze ook optimaal in de kamer benutten zonder dat door wat van reden ook minuten buiten de kamer verloren gaan doordat 1 van de beide naar het toilet, douchen of condooms moet halen ect.

Een aanwinst voor Villa Marisol 
[/box]