Auteur Topic: Villa Tinto 21, Sara (Belgische)  (gelezen 115947 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline bema

  • ramenkenner SKW
  • Held
  • *****
  • Berichten: 885
    • Bekijk profiel
VT 28 , Sarah (Belgische)
« Reactie #15 Gepost op: 17 februari 2012, 19:43:40 »
Vandaag toen ik met Roberto op wandel was, gesproken met Sarah. Peggy die vroeger in VT werkte zou maandag 20/2 terug nr skw komen.  :o
Leer van gisteren, droom van morgen maar leef vandaag !

Offline roberto

  • Ergens naast Bema
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1399
  • SKW - verslaafde Sukkelaar
    • Bekijk profiel
VT 28 , Sarah (Belgische)
« Reactie #16 Gepost op: 28 maart 2012, 12:43:47 »
Sarah staat tegenwoordig op VT 11.


Ik heb het adres dus even aangepast!
Zie ik de lichtjes van de Schelde dan gaat mijn hart wat sneller slaan...
Het zijn allemaal hoeren...

Offline bema

  • ramenkenner SKW
  • Held
  • *****
  • Berichten: 885
    • Bekijk profiel
VT 11 , Sarah (Belgische)
« Reactie #17 Gepost op: 26 april 2012, 09:17:16 »
Sarah is definitief gestopt; afin definitief, met een DVP weet men nooit natuurlijk !  :P
Leer van gisteren, droom van morgen maar leef vandaag !

Offline mechelen

  • Keurvorst
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3591
    • Bekijk profiel
Villa Tinto 31 , Sara (Belgische)
« Reactie #18 Gepost op: 23 november 2013, 22:23:38 »
Sara zou terug zijn, en nu op VT 31, dagshift.

Offline nico64

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 72
  • ervaren wandelaar
    • Bekijk profiel
Villa Tinto 31 , Sara (Belgische)
« Reactie #19 Gepost op: 10 april 2014, 22:05:31 »
Ongeveer een maand geleden ben ik bij deze dame binnengestapt. Haar knappe verschijning, ze is belgische met een aantwaarps accent  :)), ze gaf een zeer vriendelijke indruk , wou wel TZ als de klant dit wil, ... deden me twijfelen om binnen te gaan. Na nog een rondje rond te wandelen passeerde ik opnieuw aan haar deur en kon ik niet aan de verleiding weerstaan. :))
Afgesproken aan de deur voor 50€ P+N+tongzoenen.
Eenmaal op de kamer begonnen met een gezellige babbel. Ze vroeg me of ik wel vaker in het SKW kwam want ze herkende me niet. ik antwoordde dat ik slechts sporadisch daar vertoef.
Uiteindelijk dan op bed beland, waar ze me onmiddellijk begon te pijpen. Dit deed ze zeker niet slecht. Daarna kwam ze on top waarbij ze zich vasthield aan de kettingen die boven het bed hangen. Hierdoor kon ze lekker op en neer glijden over kleine Nico :-P.
Daarna heb ik haar nog in missio geneukt waarbij ik haar trachtte te zoenen, doch dit liet ze slechts zeer beperkt toe. Kusjes OK, doch niet echt tongzoenen ondanks mijn vraag vooraf.
Uiteindelijk in doggy het cd'tje volgespoten.
Nadien een kleine verfrissing op de kamer en nog een gezellige babbel ondertussen.

Besluit: Geen slechte ervaring, zeker niet, doch voor mij geen topper. Het was zeker een gezellige bedoening, ik heb er geen spijt van maar voor mij niet voor herhaling vatbaar.

Offline mechelen

  • Keurvorst
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3591
    • Bekijk profiel
Villa Tinto 31 , Sara (Belgische)
« Reactie #20 Gepost op: 12 april 2014, 14:17:00 »
Dank voor je leuke recensie Nico64!

Offline bema

  • ramenkenner SKW
  • Held
  • *****
  • Berichten: 885
    • Bekijk profiel
Villa Tinto 31 , Sara (Belgische)
« Reactie #21 Gepost op: 13 april 2014, 18:48:48 »
Mooie Sara staat sinds 14/1 ll. op VT 28, dus haar adres eens gaan aanpassen ?  :lol_hitting:
Leer van gisteren, droom van morgen maar leef vandaag !

Offline bema

  • ramenkenner SKW
  • Held
  • *****
  • Berichten: 885
    • Bekijk profiel
Villa Tinto 28 , Sara (Belgische)
« Reactie #22 Gepost op: 26 april 2014, 22:28:28 »
Sara is opnieuw verhuisd en zit nu op VT 21 !  ;)
Leer van gisteren, droom van morgen maar leef vandaag !

Offline Hete bok

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 13
    • Bekijk profiel
Villa Tinto 21 , Sara (Belgische)
« Reactie #23 Gepost op: 12 juli 2015, 21:38:49 »
Heeft iemand ervaring met deze mooie blonde meid ,heb al een paar keer willen binnen gaan maar er was altijd een collega wandelaar me te snel af .het is soms moeilijk bij haar binnen te geraken omdat ze volgens mij veel vaste klanten heeft ! Heeft iemand een idee wanneer ze werkt en welke uren en wanneer ik het meeste kans maak om ze te bezoeken ? Thanks

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
Villa Tinto 21 , Sara (Belgische)
« Reactie #24 Gepost op: 12 juli 2015, 22:19:42 »
Heeft iemand ervaring met deze mooie blonde meid ,heb al een paar keer willen binnen gaan maar er was altijd een collega wandelaar me te snel af .het is soms moeilijk bij haar binnen te geraken omdat ze volgens mij veel vaste klanten heeft ! Heeft iemand een idee wanneer ze werkt en welke uren en wanneer ik het meeste kans maak om ze te bezoeken ? Thanks
Lieve meid, praat echt plat Aaaaantwaarps ... ;)
Ik heb haar in mijn lange carriere slechts één keer bezocht in 2011, toen was ik nog knap en jong, nu alleen nog jong  :111:
Wat kan ik me er van herinneren?
Standaard service, 50 euro suck en fuck, niks speciaals, maar destijds ook niks mis mee, ze pijpt en neukt en is (was toch) heel knap


Voor mij geen toppertje, maar ze was destijds wel erg erg mooi, en het is eens wat anders in het plat Antwerps aangesproken te worden tijdens de daad dan in het Spaans ... euh Roemeens  :cheer: :pica22
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline bema

  • ramenkenner SKW
  • Held
  • *****
  • Berichten: 885
    • Bekijk profiel
Villa Tinto 21 , Sara (Belgische)
« Reactie #25 Gepost op: 19 juli 2015, 18:23:50 »
Sara werkt van maandag tot vrijdag van ca 10  tot ca 16 à 17 u.

Opgepast zij slaat al eens een dag over, en wanneer zij er is, is zij werkelijk veelvuldig bezet.  :cheer:
Leer van gisteren, droom van morgen maar leef vandaag !

Offline Hete bok

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 13
    • Bekijk profiel
Villa Tinto 21 , Sara (Belgische)
« Reactie #26 Gepost op: 24 juli 2015, 20:37:13 »
Was gisteren en vandaag toch nog eens opzoek gegaan naar mooie Sara vt21 maar ze was niet aanwezig ! Denk dat ze op vakantie is weet iemand er van misschien ?Maar na een tijdje rond te wandelen was ik dan toch gevallen voor de charmes van (denk ) Carolien of zoiets vt44 in de hoek ! Moet zeggen dat dit ook wel een toppertje is ! Heerlijk lichaam .mooi kontje !heb 100 € betaald voor wat langer te blijven en anaal kortom het hele pakket .eerst begon ze me heerlijk te pijpen ik vroeg haar of ik haar ook mocht verwennen wat geen probleem was ,heerlijk!plots kwam ze op mij zitten amazone en begon wild te rijden man man het duurde niet lang voor ik kwam.na een korte rust pauze en een wasje begon ze me terug te pijpen om mijn jonge heer terg paraat te maken wat in een mum van tijd geklonken was toen hebbik haar doggy anaal genomen waar we te samen zijn klaargekomen echt dit was top!! Ben toch zeker 45 min binnengeweest en het was echt goed ! Niet tegen staande dat ik MOOIE SARA vergeten ben dus als iemand iets weet over haar let me now please grtjes

Offline bet(d)weter

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2083
  • Ik schrijf uit bewondering voor de vrouwen !
    • Bekijk profiel
Villa Tinto 21 , Sara (Belgische)
« Reactie #27 Gepost op: 8 september 2015, 22:36:48 »
Sara is terug opgedoken !!
Ik hou van de wolken...de wolken die traag voorbijgaan, en van de vrouwen...de mooie vrouwen die VEEL TE SNEL voorbijgaan...

Offline bet(d)weter

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2083
  • Ik schrijf uit bewondering voor de vrouwen !
    • Bekijk profiel
Villa Tinto 21 , Sara (Belgische)
« Reactie #28 Gepost op: 18 november 2015, 13:02:12 »
Ze was weer een tijdje weg, maar nu is ze terug, ik bedoel de Antwa-a-a-a-rpse Sara !
Ik hou van de wolken...de wolken die traag voorbijgaan, en van de vrouwen...de mooie vrouwen die VEEL TE SNEL voorbijgaan...

Offline Hete bok

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 13
    • Bekijk profiel
Villa Tinto 21 , Sara (Belgische)
« Reactie #29 Gepost op: 12 december 2015, 00:44:05 »
Afgelopen maandag ook nog eens bij dit mooi meisje binnen gewipt, vriendelijk ,toffe babbel ,maar het intieme gedeelte sloeg echt tegen !Sara was erg nerveus en het moest allemaal snel gaan !Zal de volgende keer toch haar raampje voorbij gaan denk ik !!! Een tof meisje maar ik denk dat ze het een beetje beu is al dat gedoe !