Forum > S I X S E N S - Vaals/Lemiers

VALENTINE (Roemeense)

<< < (3/4) > >>

vanKees:
ENTSCHULDIGUNG, Admin!

Ich dachte, doppelt 'gemoppelt' hält besser.
Nächstes Mal versuche ich es besser zu machen.

vanKees

sexmachine:

--- Citaat van: vanKees op 22 juli 2018, 11:13:12 ---ENTSCHULDIGUNG, Admin!

Ich dachte, doppelt 'gemoppelt' hält besser.
Nächstes Mal versuche ich es besser zu machen.

vanKees

--- Einde van citaat ---


Kein Problem CALIMERO

Doe eens normaal, ik probeer het gewoon makkelijker te maken voor iedereen (incluis mezelf), heb geen aanspreektitel als ADMIN nodig en al zeker geen DRUKLETTERS  ;D ;)   :lol

vanKees:
Ist jetzt
Calimero
mein neuer "Nick"?

Danke!

vanKees

sexmachine:

--- Citaat van: vanKees op 22 juli 2018, 11:25:37 ---Ist jetzt
Calimero
mein neuer "Nick"?

Danke!

vanKees

--- Einde van citaat ---
Neen, maar DUS HAST RECHT  :lol

Kan jij nu eens niet gewoon en normaal doen, wij proberen enkel het makkelijker te maken voor iedereen .... wat een discussie om NIETS toch   :))
Ik vraag je gewoon geen dubbel werk te doen (zelf) en ons geen dubbel werk te geven ...
Laat dan die ENTSCHULDIGUNG admin toch achterwege   :happy
Wij zijn een forum waar we gezelligheid prediken ..... geen plichtplegingen, een vriendenforum    :bonken bad2 backen :party0036:

Danke, MARTIN CALIMERO    :lol :lol :lol :lol ;D ;D ;D ;) ;) ;) ;)

TAFKAP:
When two worlds collide

Samen met Firehawk ging ik een kijkje in de bar nemen. Ik wilde de dag on a high afsluiten gezien de tegenvallende sessie met de "Hongaarse" Maria. Er waren op dat moment geen mij bekende en gekende dames in de bar die voor dit klusje in aanmerking kwamen. We namen plaats op de bank onder de televisie. Al vrij snel kwamen er twee onbekende dames aan de andere kant van mij zitten. De blonde dame drapeerde een deel van mijn badjas dusdanig dat ze erop kon gaan zitten. Ik zeg haar dat de huurprijs €5 bedraagt en gevat antwoord ze dat ze geen geld heeft maar het wel wil afkopen met een kus op de wang. De dame herkende Firehawk van zijn bezoekje een week eerder aan Samya. De twee dames bleken net als inmiddels een aantal andere de overstap te hebben gemaakt van de Titty Twister naar het Speelpaleis voor Sugardaddy's.

Ze stelde zich voor als Valentina. Er werden wat verhalen uitgewisseld, er werd wat gedold en natuurlijk kwam de "gouden" armband ter sprake. Toch bleef ze ietwat terughoudend en koel. Echter gaf ze op bepaalde momenten een blik waardoor ik wist dat een kamergang onvermijdelijk zou zijn. Na een tijdje zijn we samen een sigaretje gaan roken. Hoewel ik nog wel twijfels had door haar bij vlagen koele en afstandelijke houding was er weer die blik. Ik stelde voor dat we elkaar maar eens beter moesten leren kennen. Nu werd haar blik nog intenser. Ik gaf haar mijn voorkeur van kamernummers door en ze zei dat ik gezien de wachttijden misschien beter in de bar kon wachten. Na een tijdje kwam ze terug en vroeg of ik nog wilde wachten aangezien het nog wel een tijdje kon duren. Ik bevestigde en ze vroeg of het ok was als we een willekeurige kamer zouden nemen. Ik zei dat is ok waarop ze vroeg of ik met haar samen zou wachten. Na een kwartiertje of zo was er eindelijk een kamer vrij en toch ons geluk 1 van mijn voorkeurkamers nl 3B. Zij was er nog nooit geweest dus speelde ik gids.

Op de kamer verdween haar koele houding als sneeuw voor de zon en er openbaarde zich een warme en innemende dame. Er ontspon zich een sessie waarvan ik de details zal onthouden maar waarvan ik oprecht kan zeggen dat ze in mijn all-time top 3 op het gebied van GFE+++ terecht is gekomen. Soft, sensueel en een fluwelen touch. Vanaf de eerste seconde klopt het geheel. Twee zielen die elkaar perfect aanvoelen, twee lichamen die perfect samensmelten in één ritme.

Het blijft een raar fenomeen. Je ontmoet een dame die qua leeftijd je dochter had kunnen zijn. Twee verschillende culturen, achtergronden en redenen om samen het intiemste te delen wat een mens kan. Deze "botsing" van twee werelden resulteert meestal in een explosie, soms een implosie en in een enkel geval in een magische samensmelting. Dit was zoiets magisch.

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie