Auteur Topic: Mickey (Romanian - bleached blonde)  (gelezen 13277 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
Mickey (Romanian - bleached blonde)
« Gepost op: 19 april 2015, 10:13:04 »
Eergisteren een eerste keer gekamerd met Mickey.
 
Ik was met een paar collega ijsberen aan het praten toen Roemeense Mickey ineens op mijn schoot kwam zitten en me vroeg waarom ik zo serieus keek. Er niet veel woorden aan vuil gemaakt, haar 5 minuten met haar lekkere kont op Piet laten draaien, en kijk: plots was daar leven op Mars. It’s alive! It’s alive, schreeuwde ik inwendig uit en ik liet Mickey dan ook snel een sleutel halen.

 Mickey is een mooie meid met halflang zwart haar, guitige ogen en een jammer genoeg iets minder gebit. Ze heeft een mooi slank lichaam met héél gespierde benen, een lekkere kont en een mooie A-cup. Voor zover ik me kan herinneren geen tattoo’s of piercings. Ze is 27 jaar jong en zo’n 1,65m groot.

 De kamergang: heel goed. Lekker tongzoenen, iets te voorzichtig, maar ik genoot er wel van. Een uitstekende pijpbeurt, waardoor Piet al snel op oorlogssterkte kwam. Ik had geen zin mijn erectie en interesse na enige tijd weer te verliezen, dus ik sloeg overige spielerei over en gaf Mickey aan te willen neuken. Cowgirl, missio, doggy, nog eens cowgirl en uiteindelijk afgemaakt met hondjes. Dan toch! Ik kon een oerkreet niet onderdrukken, spoot 3 ladingen kleine KP’tjes ineens in het condoom en viel uitgeput neer op bed. We knuffelden nog even na en verlieten de kamer na zo’n 28 minuten.

 Herhalingsgevaar met Mickey: ondanks haar mindere gebit redelijk groot.
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline delaplace

  • Lucas Hood
  • Senior
  • ****
  • Berichten: 326
  • Paradise City
    • Bekijk profiel
Mickey (Romanian - bleached blonde)
« Reactie #1 Gepost op: 8 mei 2016, 16:06:50 »
Enfin, j'aperçois une autre fille qui me plaît énormément.
Je commence à jouer avec elle à distance, et comme ça se passe bien, je me lève et je vais l'aborder.
Elle s'appelle Mickey, elle est roumaine, blonde (décolorée), possède un corps de rêve et elle est habillée comme une vraie pute : rouge à lèvre, talons hauts, porte jarretelle, bas résilles et lingerie noire.
Je m'assoie à côté d'elle, on se marre bien et elle me fait déjà plein de bisous sur les lèvres.
En plus, elle me fait vraiment bander comme un dingue... alors Zimmer.
Malheureusement, une fois en chambre, elle commence directement à me tailler une pipe (pas terrible d'ailleurs), et après trois minutes seulement, voilà qu'elle se retourne pour que je la prenne en levrette...
Du coup, je suis venu trop vite, et par conséquence, mon ressenti est vraiment négatif.

In English :
Finally, I saw another girl who I really like.
I started playing with her at a distance, and as it goes well, I get up and I join her.
Her name is Mickey, she is Romanian, blonde (bleached), has a dream body and she is dressed like a real bitch: lipstick, high heels, suspender belts, fishnet stockings and black lingerie.
I sit next to her, we have fun and she well done me lots of kisses on the lips.
In addition, it gives me a huge hard-on ... So let's go to the room !
Unfortunately, once on the bed, she starts directly with a blowjob (bad way), and after three minutes, she changes position to take it doggy style.
So, I came too quickly, and therefore, my feeling is really negative.
« Laatst bewerkt op: 8 mei 2016, 16:27:22 door delaplace »
I've got a tongue like a razor / A sweet switchblade knife
And I can do you favors / But then you'll do whatever I like

Offline delaplace

  • Lucas Hood
  • Senior
  • ****
  • Berichten: 326
  • Paradise City
    • Bekijk profiel
Mickey (Romanian - blonde)
« Reactie #2 Gepost op: 8 mei 2016, 16:13:53 »
Au modérateur: désolé, je viens seulement de voir qu'un topic était déjà ouvert au sujet de Mickey (Roemeense) http://relaxxxboard.com/index.php/topic,17525.0.html

To Moderator: sorry, I only come to see that topic was already open about Mickey (Roemeense)
« Laatst bewerkt op: 8 mei 2016, 16:24:43 door delaplace »
I've got a tongue like a razor / A sweet switchblade knife
And I can do you favors / But then you'll do whatever I like

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
Mickey (Romanian - blonde)
« Reactie #3 Gepost op: 8 mei 2016, 17:33:40 »
Au modérateur: désolé, je viens seulement de voir qu'un topic était déjà ouvert au sujet de Mickey (Roemeense) http://relaxxxboard.com/index.php/topic,17525.0.html

To Moderator: sorry, I only come to see that topic was already open about Mickey (Roemeense)
Niks van aantrekken, dan weten onze mods ook wat te doen op een zondagnamiddag .......


Don't worry, our mods have nothing better to do on a Sunday afternoon  ;D ;)
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline Bub

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 49
    • Bekijk profiel
Mickey (Romanian - bleached blonde)
« Reactie #4 Gepost op: 26 juni 2016, 17:50:45 »
Met her last year (she had black hair).
It was not fantastic but I had a good time with her.
She is a good kisser, she doesn't try to limit the penetration.
She is acting a little too much but it was ok.
I just had to decline her different massages.