Auteur Topic: FICKFABRIEKVERHAALTJES  (gelezen 595490 keer)

0 leden en 4 gasten bekijken dit topic.

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
FICKFABRIEKVERHAALTJES
« Reactie #75 Gepost op: 15 juli 2012, 20:17:13 »
Veel plezier voor de thuisblijvers met het geruk op de lijstjes  ;D .
Ik ruk enkel op geile berichten over Coco en aanverwante Niky's, pica, nog net niet op lijstjes  ;D


En bedankt voor de Live-intro, leuk dat jij zo uit de hoek komt.
Je verrast vriend en vijand hiermee (Real en Barca  ;D ;) [size=78%]  )[/size]
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline Picasso

  • Held
  • *****
  • Berichten: 518
    • Bekijk profiel
FICKFABRIEKVERHAALTJES
« Reactie #76 Gepost op: 15 juli 2012, 20:30:34 »
Haha Coco is er al een tijdje niet. Nicky vandaag wel aanwezig en ziet bloedje lekker uit. Ze jaagt veel en vaak met succes, en wanneer ze geen sucess heeft benut ze mij vaak als laatste strohalm. Dan zegt ze "hey pic, ik heb een sleutel maar mijn klant kan ik niet meer vinden, heb jij zin in mij" haha  :P
Dan zeg ik "kom eerst maar hier een half uurtje naast mij zitten"  ;D

Heb overigens net Marina gehad, een erg lekkere Oekraiense. En voor de liefhebbers JA, ZE TONGZOENT DIEP EN VEEL.
Veel plezier voor de thuisblijvers met het geruk op de lijstjes  ;D .
Ik ruk enkel op geile berichten over Coco en aanverwante Niky's, pica, nog net niet op lijstjes  ;D


En bedankt voor de Live-intro, leuk dat jij zo uit de hoek komt.
Je verrast vriend en vijand hiermee (Real en Barca  ;D ;) [size=78%]  )[/size]

Offline seksenfun

  • prospector
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3967
  • gfe+speurbeertje
    • Bekijk profiel
FICKFABRIEKVERHAALTJES
« Reactie #77 Gepost op: 15 juli 2012, 21:13:54 »
Denk je nu écht dat ik voor die paar goeikes stantepede naar daar ga komen  ;)?
het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

Offline Picasso

  • Held
  • *****
  • Berichten: 518
    • Bekijk profiel
FICKFABRIEKVERHAALTJES
« Reactie #78 Gepost op: 15 juli 2012, 22:37:58 »
Ben net met een nieuwe naar de kamer geweest, Dalina, een Servische en vriendin van Marina, overgekomen van nota bene Villa Vertigo waar dames niet bepaald uitblinken in goede service. Erg mooie dame en ook nu weer volop tongzoenen. Heb dus nu met twee nieuwe erg appetijtelijke dames gekamerd waarvan ik vooraf totaal niet wist hoe het zou worden (ik stel ook nooit vooraf vragen over de service maar laat de kamerervaring bepalend zijn voor eventuele herhaalsessies) en bij beiden was het een voltreffer.

Het is geen club van langdurig bankhangen met een dame maar er lopen genoeg dames met erg goede service. Je gewoon lekker laten verrassen zonder al teveel onderzoek of gevraag  :)


Denk je nu écht dat ik voor die paar goeikes stantepede naar daar ga komen  ;)?

Offline Picasso

  • Held
  • *****
  • Berichten: 518
    • Bekijk profiel
FICKFABRIEKVERHAALTJES
« Reactie #79 Gepost op: 15 juli 2012, 23:03:32 »
Nog steeds druk in GT. Er is een gezellige sfeer en er zijn voldoende interessante dames beschikbaar. Wachttijden zijn beperkt tot 5 a 10 minuten. Heb dus gekamerd met Oekraiense Marina en Servische Dalina (overgekomen uit Villa Vertigo). Beiden een voltreffer qua optics EN service. Ja, Gert Jan en seksenfun, ze tongzoenen allebei heerlijk  ;D. Ik hoorde de mondharmonica (morgen vroeg op) maar gooide die in het toilet en spoelde door.
Misschien zo nog een dame met een halve IQ selecteren, ik dacht dat ik Barbie zag lopen...

Offline Tom Kroes

  • GEBAND
  • Held
  • *****
  • Berichten: 591
    • Bekijk profiel
FICKFABRIEKVERHAALTJES
« Reactie #80 Gepost op: 14 september 2012, 13:40:38 »
Mijn Relaxxboard vrijkaartje GT was al verlopen maar een belletje naar GT deed wonderen.
Om een uur of 18 betrad ik de zaak afgelopen woensdag.

Eerste afknapper geen parkeerplaats tekrijgen en moest naar het Tierpark, maar daar laat ik mijn bolide niet graag staan, afgelegen, niet altijd bewaakt ondanks toezeggingenvan de parkingboys dat er altijd iemand was, wat in de praktijk niet zo is natuurlijk. Maar meestal zal je auto daar wel bewaakt staan. In de hummer naar GT, wat een luxe...gelukkig hoefde ik die 2 liter benzine niet te betalen.Bij het verlaten van GT moest ik lopen, niet erg het is maar een klein stukje..had natuurlijk de parkingboy moeten inschakelen..dat is dus best goed geregeld.

Zeer vriendelijk en profi werd ik binnengelaten en van een lockertje voorzien. Ik vond het druk binnen, iedereen hing een beetje lusteloos op de banken wachtend op..Godot ?..maar dat is club eigen, las op live dat Bosbeer het rustig vond, ik weet zeker dat ik niet op een drukke dagin GT wil zijn.


Onbevangenen maagdelijk wit betrad ik de barruimte..een man bekeek op zijn ipad het ijsberen forum en tikte alsof hij live verslag moest maken van de gebeurtenisssen...zal wel een Bosbeer zijn.

De line up: redelijk tot goed maar erg weinig stunners, best veel 2de rangs vrouwen is niet respectloos bedoeld naar die vrouwen ik ben geen optickficker, maar meer een term die saunaclub mannen wel begrijpen voor de snelle communicatie zeg maar, velen te dik met buikjes, achter in de twintig of zelfs de dertig ruim gepasseerd.Weinig fotomodellen gezien, eigenlijk geeneen op die 3 uur dat ik er was. Veel bijgewerkte barbies op leeftijd..niet mijn ding...wel weer leuk dat er veel variatie inde line up zat..maar als de houding van de dames zo profi is dan ga ik meestal voor de stunners stel me in op een optick fuck maar die waren er njet veel
De mooiste 3 waren voor mij Estefania, Gabriella een brasilpopje en een perfekt duits sprekende marokaanse met super tieten en een mooie bos kroeshaar...de kenners weten wel wie ik bedoel.
Estafania zat al snel bij me op een stretchertje nadat ik een opmerking maakte over haar FKK dresscode, goddelijk lijfje ze was me de vorige keer ook al opgevallen..toen ik haar tieten vastpakte zei ze he dat kost geld..toen ik de andere erbij pakte en zei dan krijg je nu 10 euro van me moest ze lachen..erg bijdehand.zegt italiaans te zijn..denk het niet maar maakt niet uit...zal wel een roemeentje zijn..maar afgehaakt wegens te profi...komt elke minuut met gehen wir etwas schoenes machen..maar gezegd dat ik moest bellen en de kino verlaten waar ze weerachtervolgde , ze begon me op mijn zenuwen te werken. Mischien een domme keus denk het niet voor die avond, want later op de Vulkaanstrasse verschoot ik mijn kruid op een hete arabische vrouw en dat was een 100% gfe dus veel beter.

Gabriela had geen uitstraling, keek langs me heen en een niet zo een mooi gezicht, het is daardoor net geen echte stunner.

En die krullenbol uit Marokko viel af nadat ik haar hoorde praten...man wat een dom wijf...mischien als ik veel gezopen had en gewoon een dom wijf wil neuken, nu zou dat op niks uitlopen.


Lineup redelijk maar meer niet, onder het gemiddelde stunner gehalte van Acapulco, vond het vergelijkbaar met LR, van alle soorten vrouwen: oud, dik , lelijk, jong, stunner, alle nationaliteiten, maar in LR vond ik de sfeer weer veel beter,veel relaxter door de keinschaligheid en dat is meer mijn ding.

Nog even de sauna en de wirlpool aangedaan, leuk gebabbeld met een paar kerels maar daar kom ik niet voor en daarna al snel besloten GT te verlaten en er vrijwilig voorlopig niet meer snel te komen.
De sfeer is matig voor mij, het is te grootschalig voor de sfeer die ik leuk vind, maar eerlijk Acapulco is ook sfeerloos meestal toch heb ikhet dara wekl naar mijn zin, maar Acapulco is wel lekker rustig, GT is sfeerloos maar druk en irritant vol, ik hoopte dat er een geile sfeer hing in GT maar zelfs in de kino is alles plichtmatig en geneuk fabriekt van de platte kontaktopname, schatzi das kann ich alles viel beser tot de volledig op automatische piloot afwerking, GT is een club met wachtrijen, voor de kamers, voor het eten, voor het parkeren, alsof er goud te vinden is, ik heb het niet gevonden, voor mij is het fools gold,verder veel onvriendelijke afwachtende vrouwen die aan je lopen te duwen en trekken als ze willen passeren alsof ze daar voorrang hebben of mischein willen ze aangeven dat de mannen enkel 50 euro biljetten voor ze zijn , daar wordt ik agressief van, van duwen van kerels nog meer. Lulu maakte het heel bont ze vroeg niet of ze erlangs mocht ze wilde me wegduwen als een koelie uit haar geboorteland, de dame maar eens wat manieren bijgebracht, ze bood haarverontschuldgingen aan onder de douche waar ik haar later tegenkwam,maakt niet uit zei ik, maar ze had zichzelf in haar voetjes geschoten want ik had geen zin meer in haar, haar lichaam is ook niet meer zo strak, is eerder 40 als een dertiger. Maar goed we dwalen af.

De houding van die respectloos duwende dames ( kan beter zeggen viswijven) is mischien wel synoniem voor hoe de kerels daar in de rangorde staan,betalen schatzi en verder niet zeiken, deze club is er voor ons.

Kortom:
GTis optisch best een mooie club maar geen stunner, het is allemaal een beetje bouwmarktachtig aan elkaar gefabriceerd, beetje weinig geinvesteerd in de optiek van de club, het wil luxe uitstralen maar is eigenlijk een veredelde kantine, voor zo weinig mogelijk geld zoveel mogelijk binnehalen, hutjes in de zomer erg grappig, bij slecht weer eerder het omgekeerde..en erg armoedig..te druk..te lang wachten voor alles...maar goed als de dames goed zijn maakt het niet alles/veel uit..Acapulco is ook maar een veredelde kantine maar de GT line up.. ik ben er nu 2 x geweest en ik heb al die stunners echt (nog) niet gezien..Acapulco is beter qua line up, er zitten veel meer mooie jonge meiden..ook vaak veel natuurlijker in hun gedrag..in Heaven 7 zitten van die categorie vrouwen die niet profi op hun voorhoofd geschreven hebben ook velen meer..dat zijn de vrouwen waarvoor ik naar de clubs kom, dat zijn de meiden die je een super gfe kunnen bezorgen..

Mijn voorbarige conclusie GT is absoluut niet mijn club en oninteressant voor mij, ook door de prijsstelling waarom moet die Gamma kantine hier 60 euro kosten ?, iedereen die denkt hier het paradijs gevonden te hebben, daar ben ik oprecht blij voor en zonder ironie wens ik hem of haar veel plezier in GT. Satanic ik leen deze van jou ..Peace out !
Het mooiste is die schitterende boom in de innenhof, prachtig en de tuin van GT is ook verukkelijk, in de zomer zal het bij goed weer goed uit te houden zijn, jammer dat er geen zwembad is, eigenlijk onbegrijpelijk maar passend in het concept van weinig investeren, het mag allemaal niks kosten.

Of alles naar wens was en waarom ik niet met een vrouw geweest was vroeg de vriendelijk Theke,..ik dacht was gaat jou dat aan, maar zei ik beloof je de volgende keer neem ik er eentje extra tschuss..

GT was een leuke opwarming en ik ging ongepopt naar Heaven 7, daar een super avond gehad onder vrienden, het weer bijgelegd met mijn clubehefrau maar ook zonder te poppen (ingehaald door de tijd) en daarna geladen naar de vulkaan voor de heetste date sinds tijden en een overnachting bij een 2 dagen daar werkzame arabische stunner, daarna een dagje partytreff Xanten erachter aan gedaan om het af te maken/leren en mijn ballen vacuum te laten trekken door de pijpartiesten Arianna en Katja. En zo kwam er een einde aan een 2 daagse gevarieerde club tour.
geband: redenen; uitschelden leden, mods en admins en bedreigingen admin per Im en in topics.
ban verloopt nooit

Offline Dolfie

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 265
  • Ambi Beer
    • Bekijk profiel
FICKFABRIEKVERHAALTJES
« Reactie #81 Gepost op: 14 september 2012, 18:53:54 »
Haha die Tom Kroes,GT is niet direkt het clubje om je PUA kwaliteiten te oefenen ;)

Estefania is wel degelijk een Italiaanse deerne hoor,haar Italiaans is beter als dat van een Roemeense ;D

Grtz,Dolfie


Estafania zat al snel bij me op een stretchertje nadat ik een opmerking maakte over haar FKK dresscode, goddelijk lijfje ze was me de vorige keer ook al opgevallen..toen ik haar tieten vastpakte zei ze he dat kost geld..toen ik de andere erbij pakte en zei dan krijg je nu 10 euro van me moest ze lachen..erg bijdehand.zegt italiaans te zijn..denk het niet maar maakt niet uit...zal wel een roemeentje zijn.
GT was een leuke opwarming en ik ging ongepopt naar Heaven 7

Offline seksenfun

  • prospector
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3967
  • gfe+speurbeertje
    • Bekijk profiel
FICKFABRIEKVERHAALTJES
« Reactie #82 Gepost op: 14 september 2012, 19:36:30 »
Ik volg voor zowat 100 % de redenatie en beleving van Tom Kroes. 

Kort:
- geen investeringen, alles low cost maar bij de hoogste inkom in Duitsland (kantine, ik noemde de bar een stationsbuffet)
- veel stunners heb ik daar ook nog niet gezien (tenzij je stunners noemt: dames die pas uit bed gekomen lelijk zijn maar met kilo's schmink en met zowat alle lichtaamsdelen geholpen door de chirurg, best mooi staan te wezen)

Dat van die rijen en goudzoekers vind ik nog de beste.  Ik moest even lachen.

Ik begrijp niet wat de mannen daar zoeken.  Ik kan er maar een ding bij bedenken: die mannen hebben absoluut geen zin om lang in de wagen te zitten om te gaan neuken.  O.k., dan ben je op GT aangewezen maar er is een verschil tussen "een beetje uit noodzaak" ergens zijn of "ergens je écht goed voelen".

In GT wordt stevig gejaagd (ook op kamer) en voorts is alles er heel erg vluchtig.

Enfin, nog even mijn mening over GT én inderdaad: in de zomer is het er goed uit te houden op een zonnige dag (anders moet je bij 18°C in de regen eten)  ;).
het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
FICKFABRIEKVERHAALTJES
« Reactie #83 Gepost op: 14 september 2012, 21:03:08 »
Heren Tom Kroes en SEF.
Heerlijk om jullie commentaren te lezen op de "best draaiende club" in de grensstreek  ;D


GT staat bekend om stunning beauties, GT staat bekend om zijn gejaagde sfeer, en bovenal, GT is de voor mij de enige club van de vijf die hun inkomprijs hebben omhooggeggoid en die dat ook nog eens kunnen rechtvaardigen, enkel en alleen omdat iedereen er nu eenmaal wil zijn en omdat er zoveel knappe grietjes rondlopen.
Iedereen zou nog eens een keertje Foots' eerste recensie ooit over GT mogen lezen, die omschrijft perfect hoe het zes jaar geleden was en hoe het nog steeds is. Perfect weergegeven beeld waar GT toen en nu voor staat.


GT is geen club om te pre- en aftersalen, daarvoor zijn er andere clubs, die zich er beter toe lenen en waar jullie jullie beiden veel beter thuis voelen.


Maar bedankt om jullie (open-trap-deur-)visie op GT


Het is ook NIET mijn clubje trouwens, maar wel een club die ALTIJD tot and e nog gevuld zit, en dat heeft zo zijn redenen  :)
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline Teiresas

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 121
    • Bekijk profiel
FICKFABRIEKVERHAALTJES
« Reactie #84 Gepost op: 1 oktober 2012, 15:41:05 »
Ein süßes Mädchen, met supertieten !
 
Ondanks een vrijkaartje van LR in mijn zak, draaide ik toch de Heidweg op. Het was half drie ’s middags op deze doordeweekse dag - wat vroeger dan gebruikelijk voor mijn doen - en de oost-europese parkeerboy meldde mij dat het parkeerterreintje vol was. Of ik me maar naar het Tierpark wilde begeven. Nee dus. Ik had daar geen zin in en het laatste jaar hanteer ik met veel succes de wachtstrategie. Dat komt er op neer dat ik op het parkeerterrein van de bouwmarkt wacht (de benaming van de strategie deed al zoiets vermoeden…) tot er iemand vertrekt, waarna de parkeerboy mij wenkt en de eerste beschikbare plek voor deze ijsbeer rakker is. Succes verzekerd. Meestal moet ik een minuut of vijf wachten, nog nooit langer dan een kwartier. Beter nog altijd dan parkeren bij het Tierpark. Deze keer was de wachttijd welgeteld twee minuten, waarna er een plaatsje vrijkwam twee plekjes naast de hoofdingang. Ik raad andere beren rakkers aan vooral bij het Tierpark te blijven parkeren, want wanneer er teveel collega’s deze strategie gaan hanteren, zal er niet alleen filevorming bij de bouwmarkt ontstaan, maar valt ook de effectiviteit van de strategie in het water.
 
Bij binnenkomst hartelijk ontvangen door de dienstdoende ontvangstdame. Tegelijkertijd verliet een andere beer juist het pand, zonder zich zelfs ook maar omgekleed te hebben. De thekefrau vroeg verbaasd en bezorgd wat er aan de hand was en de vertrekkende beer meldde, wijzende op zijn mobiele telefoon, dat hij helaas onmiddellijk weer weg moest in verband met een urgente aangelegenheid. Die zal zich zijn middag ook anders voorgesteld hebben…
 
Tot mijn teleurstelling was er geen warm water in de lockerroom. Dat is niet prettig douchen en daarom de poetsbeurt even uitgesteld. De schone donkerharige bij de receptie (is dit de veel besproken Tatjana?) verzekerde mij immers dat dit het gevolg was van het bijvullen van de Heizöl tank en dat binnen een half uur het water weer even warm als gebruikelijk zou zijn. Eerst maar een doppio espresso dus. Gelukkig zou later blijken dat dit inderdaad het geval was.
 
In de barruimte was het flink druk. Zowel met collega beren als met hertjes. De line up was zondermeer goed. Ik zou me niet vervelen vandaag. Al spoedig kwam mijn muze Jana bij me zitten en na wat bijpraten over de gebeurtenissen sinds onze laatste ontmoeting gingen we richting blokhut 12. Op de geur in de blokhut afgaande was er zojuist een weedplantage in vlammen opgegaan. Minder prettig in eerste instantie, maar de lucht bleef niet lang in de neus hangen. Het mocht de pret dus niet drukken. Prima sessie gehad met Jana. Omdat dat bepaald niet de eerste keer was en ik er al met regelmaat over bericht heb op dit forum, zal ik er verder geen woorden aan wijden. Ik wil niet in herhaling vallen. Opvallend was wel dat er om een uur of vier al een sleutelwachttijd was, wat me niet vaak overkomt door de weeks.
 
Na het eten nam de drukte nog verder toe. Tot mijn genoegen ontwaarde ik dat inmiddels ook een andere favoriet, (duitse) Nina, was gearriveerd. Ze veranderd haar werkdagen nogal eens en momenteel is het wo+vr, dan wel do+za, om en om. Dat is vooralsnog goed nieuws voor mij, want dan zie ik haar mogelijk wat vaker dan in het afgelopen jaar. Ook met haar snel (relatief dan, want nog immer een wachtlijst) een kamerbezoek ingepland en ook deze voldeed aan alle verwachtingen. Wederom blokhut 12 (die kans is ongeveer 1 op 30…). Bij binnenkomst bleek de weedlucht zeer hardnekkig, het was inmiddels ruim 3 uur later na mijn eerdere gebruik van genoemde blokhut. Verder geldt ook voor deze sessie: top, maar reeds eerder gemeld dus geen herhalend verslag.
 
De derde en laatste sessie van de dag vond pas tegen elven plaats. Bij het eten had ik naast een donkere schone met een knap gezichtje gezeten. Er zat wat te veel schmink op, waardoor het wat ordinairs kreeg, maar door de plamuur heen kon je toch zien dat ze een mooi, fijn gezichtje had. Van haar lichaam kon ik op dat moment niet veel zien door badjas en handdoek. Ze viel mij met name op doordat ze in het korte gesprekje dat we hadden, zeer beleefd en lief overkwam. Zo vroeg ze of ze alvast een sigaret mocht aansteken terwijl ik nog te eten zat. Ik had daar geen probleem mee, verstokte roker als ik ben, maar kom daar maar eens om tegenwoordig, zoveel beleefdheid. Het was duidelijk dat ze een goede opvoeding genoten had en het geleerde ook nog eens in de praktijk bracht. Het gesprekje was verder kort omdat we beiden in gesprek waren met anderen en eigenlijk was ze al weer van mijn radarscherm verdwenen tot ik haar later op de avond weer tegen kwam aan de bar.

Ditmaal niet gehuld in badjas en handdoek, maar in niets meer dan een string. De volle glorie van haar lijf werd me toen pas duidelijk. Een welgevormd strak lichaam met een adembenemend stel borsten en dito tepels. Weliswaar met wat hulp van de dokter, maar dat zag je er niet overdreven duidelijk aan af. Ik raakte met haar in gesprek terwijl mijn ogen constant afdwaalden naar die prachtige joekels. De dame in kwestie bleek Celine te heten, een dertigjare zwartharige Roemeense, tot voor kort werkzaam bij FKK World te Frankfurt en sinds een jaar of twee in Duistland. Het was inmiddels elf uur en eigenlijk moest ik als de wiedeweerga naar huis, maar hier was ik niet tegen opgewassen. De wachttijd was nog steeds een half uur, maar een kamergang was onvermijdelijk gezien de combinatie van lief, strak en zeer aangename boobies die Celine bood.

Op de kamer beland (ditmaal niet weer nummer 12) bleek het tot mijn genoegen met de service ook wel snor te zitten, wat naar mijn ervaring dikwijls het geval is met lieve meisjes. Haar weelderige borsten bood ze met gulheid aan ter liefkozing. Niet onprettig moet ik zeggen, want ondanks de deels siliconen inhoud voelde het allemaal verbazend zacht en natuurlijk aan. Deze boobies kwamen niet van de discounter of de kiloknaller! Het zoenen was weliswaar wat voorzichtigjes (wel met tong maar geen wilde passie), maar het pijpen was ronduit goddelijk. Nat, langzaam maar toch vol overgave, met met enige regelmaat een tenenkrommende deep throat uithaal. Penis worshipping pur sang! Zo moet het ! Ze had geen haast - en ik ook niet - dus dit onderdeel ging een minuut of twintig door zonder spoor van vermoeidheid of kramp.

Voordat we de volgende stap in onze nog jonge relatie zetten, het befgedeelte zeg maar, kwam de eerste duidelijke leugen over haar lippen. Ze keek me diep in mijn ogen aan, gaf me een zoen en zei dat ik een ´hüsch´ gezicht heb. Liegen dat het gedrukt staat, maar wel lief! Laatst zag ik een foto van mezelf van 25 jaar terug en ik moet zeggen dat ik toen niet onaardig oogde. Maar inmiddels zijn we een volwassen leven vol roken, zuipen, vreten en stress verder en van een hübsch gezicht is dientengevolge met de beste wil van de wereld geen sprake meer. “Du bist süß”, was dan ook mijn enig juiste respons en zo was het. Ein süßes Mädchen, met supertieten!
 
Het daaropvolgende beffen en neuken leek haar wel te bevallen. Er was wel sprake van enige overacting, maar niet echt storend. Ik heb het liever zo dan dat er geen enkele reactie komt. Ik kon me ieder geval flink uitleven, ze deed leuk mee en het feestje werd afgesloten met een spetterend orgasme mijnerzijds. De sessie duurde bij elkaar een minuut of vijfenveertig, maar geen gezeik over geld. Celine verwacht zeker tot eind dit jaar in GT te blijven. Als dat zo is ziet ze mij zeker nog terug.

Na middernacht de thuisreis aangevangen. Het was een welbestede dag, met drie topsessies. Tijd en geld waren goed besteed! Volgende maand weer terug maar eerst nog naar de LR met dat vrijkaartje…




Note Foots: 2 schrijffoutjes verbeterd
« Laatst bewerkt op: 1 oktober 2012, 19:29:14 door Rolly »

Offline Rudi_NL

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 112
    • Bekijk profiel
FICKFABRIEKVERHAALTJES
« Reactie #85 Gepost op: 1 oktober 2012, 18:02:10 »
Beknopte weergave dagje GT

Zaterdag 29 september om 14:00 uur arriveerde ik in GT. Op deze zaterdagmiddag was het lekker rustig en relaxed in GT.

De verhouding tussen het aantal rakkers en het aantal dames was toen meer dan okay. De volgende rakkers waren aanwezig: Ketserr, Rex, Cupido, Zedd, Elgar, Nikxxx, Van Dattum, Bergm550 en onze GT-reporter Bosbeer.

De line-up was ook meer dan okay en bestond grotendeels uit dames die al lang(er) in GT werken. Zelf heb ik een zeer aangenaam uurtje mogen beleven met de Bulgaarse lichtgewicht dame Gaby.

Na 19:00 uur werd het helaas druk in GT en bedroegen de wachttijden minimaal een half uur. Volgende keren ga ik dan maar weer eens op maandag, dinsdag of woensdag naar dit kuuroord.

Het eten was okay en gelukkig was er geen wachtrij voor een bordje voedsel. De welness was heet en vochtig; net zoals enkele dames in GT.

Hopelijk beseffen we: hoe goed we het eigenlijk hebben om zo dicht bij de saunaclubs te wonen, want in GT waren een paar Italianen aanwezig die speciaal voor een 2-daagse clubtour hierheen waren gevlogen (en dan gaan de amateurs ook nog eens naar Club Angelique, wat natuurlijk niet goed was bevallen).

Deze keer geef ik alleen maar een beknopte weergave van het dagje GT, aangezien er op dit moment eigenlijk niet zoveel nieuws of speciaals uit Brüggen valt te melden (voor zover ik dat weet tenminste).

Tot slot bedank ik: de nomineerders, Foots, Relaxxxboard en GT voor het verkregen vrijkaartje.

Tot binnenkort in FKK-saunaland.
Groeten Rudi_NL
 8)  8)  8)
Rein raus, rein raus und fertig ist der kleine Klaus

Offline civicske

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 458
    • Bekijk profiel
FICKFABRIEKVERHAALTJES
« Reactie #86 Gepost op: 6 oktober 2012, 22:54:32 »
GT 25 september 2012


Van de onrechtvaardige rechter had ik een vrijkaartje gekregen voor deze hoerenkeet en op 25 september was het zover om het te gaan verzilveren. Op de chat werd duidelijk dat ook Dolfie van de partij ging zijn. Zonder enig probleem vond ik de weg naar de GT en toen ik rond 14u30 de Heidweg insloeg was de (kleine) parking al compleet volzet. De parkingboy maakte me duidelijk dat ik wat verder langs de haag moest gaan parkeren. Eenmaal uitgestapt had ik nog zin natuurlijk in een nicotinestaaf en terwijl ik aan het lurken was, kwam ook Dolfie aangereden. Van timing gesproken ! Aangebeld aan het ijzeren hek en de knappe, jonge theke (alweer ;)) van dienst nam zonder problemen de vrijkaartjes in ontvangst. Ik kreeg locker "69" (lol) toegewezen en met een witte jas in de hand was het tijd dat we ons gingen transformeren tot ijsbeer euh rakker. :P


Ik had natuurlijk op voorhand wel wat gelezen over de GT, zowel hier als op andere fora. Sommigen zijn echt lyrisch en vinden het de beste club in NRW en anderen vinden het maar niets en noemen het oa. een veredelde kantine, de bar een stationsbuffet of het SKW in het kwadraat. Echter zonder vooroordeel stapte ik de GT in en geef ik hierbij mijn eigen visie.


DE CLUB:

Een rondleiding door de club kreeg ik van ervaren gids Dolfie. :) De barruimte is inderdaad groot genoeg maar wat me opviel was dat het daar enorm warm was. Nu ben ik zelf van nature tamelijk warmbloedig ;) maar ik vraag me af hoe het daar moet zijn op een zomerse, hete dag. Of er airco is, weet ik niet direct maar dan zou ik het daar niet lang uithouden. De tuin is inderdaad groot en mooi (zelfs een vijvertje)en bij lekker weer lijkt het me daar ideaal om te relaxxxen en naar de grieten te loeren. De welness dan: de sauna ziet er maar raar uit. Het is gewoon een kot dat men daar heeft gezet met wat hete stenen in. Ik ben er zelf niet ingegaan dus meer kan ik er niet over zeggen. De whirlpool heb ik wel getest en te koud bevonden. :( In het bubbelbad wel leuk gekletst met wat mannen van het land der hebzucht. :D Naast de whirlpool stonden 2 tafels waarop je je kon laten masseren door een man of vrouw van het Aziatische type. Dit had veel succes maar evenwel niet geprobeerd.

Na de welnessruimte kom je aan de kino en daar zitten de snollen klaar om je bij de arm te trekken en meteen een kamer of hut op te sleuren. Met wat moeite kon ik me uiteindelijk uit ééntje haar klauwen bevrijden. ;) De kino op zich is eerder klein en het jagersgebied alweer van vele dames.

Ik had hier ergens gelezen dat Seksenfun beweerde dat de WC-deuren niet sloten. Ik heb dit even gecheckt en dat is NIET zo of niet meer het geval. Zowel in de omkleedruimte als in de gang van de kino sluiten de WC deuren. Ik dacht bij mijzelf, ik speel hier even inspecteur van de Guide Michelin voor saunaclubs. ;D Evenwel is het zo dat er veel te weinig WC's zijn als er daar bv. 80 dames en evenveel heren rondlopen. Wat de douches betreft, die waren lekker warm, goed regelbaar en genoeg zeep aanwezig alsook handdoeken bij de vleet. Diegene die klagen dat de douches na 3 of 4 seconden afspringen, dat zijn mierenneukers. Gewoon snel genoeg weer eens drukken en probleem opgelost.

De muziek stond de hele dag op een aanvaardbaar volume. Je kon gemakkelijk nog met mekaar praten. De bediening aan de bar was vlotjes en genoeg keuze aan bv. verschillende soorten bieren: Warsteiner, Beck's enz. Ook werd er regelmatig gevraagd, als je aan de bar zat, of je nog iets moest drinken. Niets te klagen hierover.

Ook over de hygiëne valt zeker niet te zagen want oa. aan de douches en in de WC's staan ze regelmatig te vegen en te dweilen.


LINE-UP:

Eerlijk gezegd had ik hier véél meer van verwacht. Ik moet zeggen dat ik niet van mijn badslippers werd geblazen. :D Er waren wel enkele beauties maar op het totaal aantal dames had ik er in GT toch meer van verwacht. Deze keet staat daar toch voor bekend ? Natuurlijk kan dit verschillend zijn van dag tot dag maar het viel me toch tegen. Ik dacht dat er later op de dag misschien nog wat stunners zouden binnenwippen :P, maar dat was niet het geval. De line-up was zeer divers: van zeer jong naar milfjes, enkele zwartjes, slanke en vollere dames. Ook qua dresscode een bont allegaartje: FKK-kostuum, bikini, kleedjes. Als ik kan kiezen, doe mij dan maar FKK. Alles open en bloot haha.


ETEN:

Vermits Dolfie en ik rond 14u30 waren binnengekomen, waren we natuurlijk te laat voor het ontbijt. Als tussendoortje was er een soort van gebak maar daar ben ik niet aan geweest. Het avondeten was barbecue die eerlijk is eerlijk, zeer lekker was. Verschillende soorten vlees, sla, salades. Buiten in de eettent was het gezellig eten door de terrasverwarmers die lichtjes brandden. Een minpunt is wel dat er in de eettent geen frisdrank te verkrijgen is. In de frigo's is er enkel bier ed. beschikbaar. Om 22u werden er een aantal plateau's met pizza aangevoerd in de barruimte. Daar heb ik ook nog drie of vier stukken van binnengespeeld en ook de pizza's waren degelijk te noemen.


SESSIES:

1/ Cindy: een blonde Duitse van achteraan in de twintig, deze beweerde te kunnen deepthroaten. Met deze meid een lekkere FT gemacht. :) Meer uitgebreid verslag volgt nog.

2/ Morena: een zwartharige Roemeense met sili tieten die ik in het laat goed durchgefickt heb in een hut. Meer uitgebreid verslag volgt nog.


In GT lopen wel heel wat snollen rond die deftig doorjagen. Zo was er een blonde die na 3 of meer afwijzingen gewoon bleef aandringen. ??? Daar heb ik het absoluut niet zo mee, op zijn zachtst gezegd. Wat betreft het uurtarief: standaard is het 75€ maar de beide dames die ik gekamerd heb, vroegen allebei 100€. Dit gewoon even getest want heb het bij beiden op een half uurtje gehouden. De presales in GT waren en zijn heel kort en vrij snel komt de kamervraag. Alles gut ? Ich bin .... aus .... spass machen .... Schlüssel holen ? Voor mij geen probleem want dat lange presalen boeit me niet. Aftersales in de vorm van wat kleine aandacht achteraf kan ik best wel smaken. Maar ook niet te lang, want dan is het volgens mij de bedoeling om je voor een tweede keer de kamer op te sleuren.


Bij het vertrek rond 00u30 vroeg de theke of alles naar wens was verlopen en met wie we gevogeld hadden en we van de sessies tevreden waren. Het dagje GT is me toch goed bevallen en keerde dus voldaan huiswaarts. Ik denk dat ik er nog wel eens zal terugkeren, al was het maar om die pornostoot van een Shakira te poken. Kamikaze die later op de avond was binnengevlogen had er een geweldige sessie mee. En laat dat nu net zijn wat ik vaak zoek in de paid sex.


Bedankt aan Relaxxxboard voor het vrijkaartje zodat ik deze club heb kunnen ontdekken.
In iedere DVP zit wel iets goed .... maar je moet het er wel zelf insteken. :111:
Doctorandus in de lolitalogie. Ganz geil ist das Doggystyle. :fuck

Offline pistol pete

  • PORNO PIET
  • Senior
  • ****
  • Berichten: 317
    • Bekijk profiel
FICKFABRIEKVERHAALTJES
« Reactie #87 Gepost op: 7 oktober 2012, 11:40:51 »

Afgelopen vrijdag onderwierp ik GT aan een empirisch onderzoek met dank aan een vrijkaart van dit onvolprezen forum. Het onderzoek werd gestart om 13.00 uur en zou abrubt afgebroken worden door te grote horden mannen in witte jassen om 20.00 uur...pfff.. Plan B dat die vrijdagmiddag reeds langere tijd in mijn hoofd borrelde moest worden uitgevoerd.
Ziedaar het 5e van de 9 bezoekjes GT in 2 jaar waarin ik GT ongepopt verliet. Het zal nooit wat worden tussen GT en PP.

Hardwarematig is het een prima club en op zich ben ik er graag. Het is altijd de software die laat afweten. Teveel meiden uitgerust met stevige kletsdijen en dito kont gecompleteerd met Joekels maat D. Bijna geen fijngebouwde jonge poppetjes en als er al zo een PP meisje rondhuppelt of de barkruk bezet straalt de non interesse eraf. Ik schat dan zo in dat die non interesse alleen tijdelijk en kortdurend verdwijnt als er minstens 2 50 euroflappen in het verschiet liggen. Ik ben best bereid te betalen maar niet om non intetesse af te kopen en te hopen iets meer service terug te krijgen dan de belabberde standaardservice voor Amsterdamse raambuurten. Na een 6 uur durende zelfkastijding  besloot ik rond 20.00 uur over te gaan op plan B, een voormalige nr 1 bezoeken die is neergestreken in een privehuis ca 20 km van GT (club Harem in het pittoreske dorpje Arsbeck). Na een klein uur presales en 1,5 uur super GFE (ik moest wel de barvrouw teleurstellen die een picolo probeerde te verpatsen, nee daar heeft PP nog nooit 125 pleuris aan besteed) vertrok ik huiswaarts en was om 24.00 uur mooi op tijd thuis. zonder vrijkaart zal ik GT niet snel weer bezoeken.

Fazit:
Pro
Prima eten met keus uit een overheerlijke visschotel of spaghetti bolognese.
Veel meiden, ik schat zo rond de 80.
Veelal porno looks and feeling (iets aro en contactloze uitstraling)
In de middag niet superdruk
Goed bereik Wifi ook op drukkere tijden
Hwp goed op temperatuur
Masseur die op afstand bezien (vanuit de hwp bespiedt) goed werk verricht

Con:
Muziek zowel in de middag als avond erg hard
Presales vrijwel niet mogelijk (alleen bij twee kennelijke sudlander bleven 2 meiden langdurig plakken, rara waarom?)
De enige twee pistolladies ( duitse Bonny ex-LR en de duits Ghanese Maya) vielen om verschillende redenen af.
Stemming was eigenlijk totaal afwezig (veel kerels en meiden met keiharde muziek bij elkaar maakt nog geen topstemming).

Bovenstaand verslag is niet bedoeld als kritiek op de club maar slechts als mijn persoonlijke kijk op de club. Ik besef heel goed dat met mijn wensen en verwachtingspatroon GT ook voor mij niet de juiste plek is (zie ook de recensie hier van SM over Tom Kroes en SEF).



Offline VJ

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 200
    • Bekijk profiel
FICKFABRIEKVERHAALTJES
« Reactie #88 Gepost op: 7 oktober 2012, 21:54:44 »
GT woensdag 3 oktober

Na vroeg op de dag nog aan enkele verplichtingen te hebben voldaan, stond ik rond kwart over één met vouwfiets in de aanslag op station Venlo… focking 50 minuten tot de boemeltrein naar Duitsland vertrok >:(. In de rest van Nederland miezerde het zachtjes, maar in Limburg kwam het met bakken uit de hemel…typisch ::). Toch geen zin om te wachten en met paraplu in de hand de queeste naar pussy ingezet. Het viel niet mee. Gelukkig stopte het ergens tussen Kaldenkirchen en Bracht met regenen (we waren immers niet meer in Limburg), anders was ik waarschijnlijk nog steeds aan het peddelen geweest. Snel ingecheckt bij het Heidecamp en weer terug gefietst naar GT, waar de parkeerwachten en enkele net gearriveerde (nieuwe) dames wat vreemd naar dat scharminkel van een Fahrrad keken.

Mijn vrijkaartje (wederom dank en een buiging naar het forum en GT) werd niet eens bekeken, voordat ik het Rakkersvel (?) en een polsbandje kreeg aangemeten… volgens mij had ik net zo goed de uitslagen van de champions league wedstrijden van dinsdag kunnen overhandigen. Daarna mijn natte meuk in het veels te kleine lockertje gepropt en op zoek naar wat lunch. Het was al behoorlijk druk met rakkers, maar niet heel veel drukker dan normaal volgens insiders; ondanks dat het in Duitsland een feestdag was, heb ik toch voornamelijk Nederlands en Frans gehoord.

In de tent een portie roerei met wat andere troep besteld; net op tijd, want een halve minuut later stond er een rij van 8 man… dan duurt dat toch even met zo een Roemeen met twee kookplaatjes. Lekker gegeten, maar om toch een kritiekpuntje te benoemen: het is wat jammer dat je in de tent nergens koffie kunt krijgen; moet je dus van te voren aan denken als je gaat ontbijten/lunchen. Desalniettemin is zo een eitje naar keuze natuurlijk wel de top binnen saunaclubland.

Ik kwam al snel een bekende tegen, die voor de nodige gezelligheid en damesinfo zorgde. Later ook nog met een andere ‘beroemde ijsbeer’ gesproken, waarbij het weer eens duidelijk werd dat in GT altijd het gevaar lurkt dat je zo veel zit te lullen dat je vergeet te neuken. Maar goed, dames info is natuurlijk altijd welkom… al is het ook wel jammer om meteen te horen dat het prachtige koppie van Isabel beter links gelaten kan worden. Gelukkig kwam ze snel even bij ons zitten om elke drang het advies in de wind te slaan, weg te nemen: in 5 zinnen 8 redenen geven om niet te kameren is ook een kunde :P. Toen ik op de onvermijdelijke vraag antwoordde dat ik voorlopig niks ging doen, zei ze om 1 uur wel weer langs te komen (het was ergens in de middag)… ik was er bij sluitingstijd gewoon en had een warm tweepersoonsbed in het Heidecamp, maar Isabel was nergens te bekennen…vrouwen.

Qua vrouwen lopen er inmiddels gelukkig een stuk meer Roemeentjes rond. Toch zijn er voor mij veel clubs met veel betere line ups, wat niet wegneemt dat er meer dan genoeg potentiële kamerpartners rondliepen. Volgens een van de eerder genoemde insiders, zouden er 95 dames komen, maar die zijn er echt bij lange na niet geweest. Wel heel wat blondjes, die er voor mij allemaal hetzelfde uitzien (ook allemaal oben ohne en een zwart slipje)… ik dacht al: 'wat kamert dat blondje veel'; pas toen ze met zijn drieën naast elkaar op een kruk zaten had ik door dat het verschillende meiden waren :o.

Na allerlei aan bier, rakkers en welness gerelateerde bijzaken, werd het na een aantal uurtjes toch de tijd om eens wat te ondernemen. Een bepaald meisje was om verschillende redenen in het oog gesprongen, dus probeerde ik wat te peilen of ze interesse had. In eerste instantie niet, omdat ze alleen met de gast een bankje verderop bezig was; ik zie er verdomme toch een stuk beter uit dan deze knoflookvreter >:(. Nadat deze surrender monkey met spijt in zijn hart had bedankt, werd ik dan toch het volgende doelwit. Ik wist al dat het om Alica ging, dus meteen maar enkele referenties van een vaste klant te voorschijn gehaald (vind ie vast niet erg) en gezellig zitten kletsen over haar vorige club. Een leuk en vrolijk meisje, met goed gevoel voor humor. Niet al te veel haast met de sleutelvraag (allerlei Oase gerelateerd gelul had de gewenste service al kenbaar gemaakt) en daarna nog een minuutje of tien met haar op mijn schoot op de sleutel moeten wachten.

Die grote kamer die op de welness uitkijkt was ons deel en nog voor het lakentje was gespreid werd met haar kont tegen mijn kruis aangereden, en werden ook de eerste zoenen uitgewisseld. Ook op de kamer een lachebekje en echt een heerlijk strak lichaampje. De sessie was heel behoorlijk. Tongzoenen was ok, maar wel wat terughoudend… op een paar momenten na, waarbij ik plotseling haar tong een paar seconden tegen mijn huig had flikkeren. Het pijpen beviel me best en na een zoen en knuffel intermezzo ook nog even in 69 terecht gekomen. Buiten mijn speeksel bleef het tamelijk droog, maar kennelijk was dat genoeg voor een vingertje…strak zeg, ik kreeg hem er haast niet in. Haar aarsje zat ook uitnodigend te blinken en bij het kontje likken was ze opvallend ontspannen – terwijl haar pijpritme onverstoord verder ging – en ook het vingertje glipte makkelijk naar binnen. Na een paar seconden bleek dat toch niet de bedoeling te zijn en draaide ze even naar me toe voor wat tongzoenen. Haar strakke poesje gevoeld hebbende, kan ik de ruime flutschi applicatie als niet meer dan toepasselijk zien. Het was nog steeds lekker strak en ik had helemaal geen moeite met het langzame tempo. Lekker op haar tempo liggen seksen en zoenen, totdat we naar lepeltje lepeltje draaiden om tongend het rubbertje te vullen. Leuke meid, leuke sessie, eigenlijk gewoon een schatje.

Na de douche meteen wat gaan eten. Een of andere pasta en gyros met rijst en tatziki. Ik vraag me af wie er heeft bedacht om een op knoflook gebaseerd gerecht in een seksclub te serveren ::). Toch wat van gegeten…ik heb wel eens slechter gehad, maar meer kan ik er ook niet van maken. Wel tamelijk treurig dat de keuken om 8 uur sluit… voor die 60 euro tenminste. Rond tienen kwam ik toevallig Boy69 tegen, die zijn pannenkoeksessie even had onderbroken om wat pizza te halen. Goed dat ik hem tegenkwam, want tien over tien was de pizza al weer op. Het zou kunnen dat ze later nog een ronde hadden, maar als die 10 minuten het enige is dat ze na achten aanboden, dan is dat tamelijk karig.

Enige tijd bezig geweest met de dingen die je in een saunaclub doet en het werd me ook weer duidelijk dat GT echt mijn club niet is. Al die meiden op een rijtje op een kruk is maar een kleine stap verwijderd van een raambuurt… op de een of andere manier kom ik nauwelijks op de kamer… misschien ook door al die witte jassen. Als je af en toe ziet hoe die meiden zonder een woord op sleutel expeditie worden gestuurd…het is maar goed dat er wachttijden zijn, anders zouden die gasten de naam van het meisje niet eens te weten komen; ik kan me voorstellen dat iemand als S&F een beetje binnensmonds zou overgeven :(.

Meer dan genoeg kamerwaardige meiden dus, maar het komt er gewoon niet van. Ik dacht een wat nieuwer en schuchter meisje te hebben gespot met een lief gezichtje en mooie a-cupjes waar ze mee te koop liep. Even een paar woorden met haar gewisseld terwijl ze wachtte tot de gokautomaat haar geld weer zou accepteren. Mooie lach, Roemeens en onverwachts al 6 jaar in GT. Popje hoor, maar toen de gokmachine weer ging piepen had die voorrang ???. Ze had een paar dagen eerder immers een paar honderd euro gewonnen die ze terug moest geven. Toen dit gebeurd was, gebaarde ze vanaf een kruk wel wat over een kamergang… maar meer wilde ze er ook niet in investeren. Het goede van GT is wel dat je er altijd met een groot deel van je budget intact, weer vertrekt… al zou dat deze keer nog vies tegenvallen.

Er kwam een bankje vrij in die wat ‘rustigere’ hoek en ik had Criss daar al gespot. Plaatsgenomen en even zitten kletsen tot Criss na een halve minuut de typische GT vraag stelde, dat ik maar een meisje moest uitkiezen om mee te kameren ::); welk meisje maakte niet uit. Nou zat het in deze hoek op dit moment wel goed met Criss, Alica, Marianna en dat gokkende meisje van eerder, maar zo maar wijzen en kameren doe ik zelden nog. Ik antwoordde alleen dat ik al met Alica geweest was… waarop er dan weer een kort kringgesprekje in het Roemeens plaatsvond :o. Nog even verder gekletst en eigenlijk is Criss een veel leuker en vrolijker meisje dan je zou verwachten (ze heeft toch een wat koele uitstraling). Na een servicecheck: doe maar sleutel dan. Eigenlijk waren de 'presales' bij beide kamergangen best aardig, na de eerste sleutelvraag onbestemd te beantwoorden gewoon een tijdje kletsen tot je op natuurlijke wijze hier weer op uitkomt. Het ligt waarschijnlijk aan de rakker, als je binnen een minuut op weg naar de kamer bent.

Gezellig geklept onderweg naar de blokhut en deze zo rond 11 uur betreden. Eerlijk is eerlijk, ze vroeg me na twee minuten of ik met de sessie wilde beginnen – nou ja: ‘you want to make love now?’ – of dat ze haar verhaal mocht afmaken. Optie B kiezen was dus de foute keuze :o. Een uurtje later wist ik alles van haar ontmaagding, tot haar move naar Germania en het uiteindelijk uitkomen in Brüggen. Aangezien ik al eens met andere rakkers over haar familie connecties in Oedt had gesproken, kan ik op zijn minst zeggen dat het niet helemaal uit haar duim gezogen was. Maar veel verder dan met haar poesje (geen vinger naar binnen) en borstjes spelen was ik nog niet gekomen… nou ok, ook een paar zachte zoentjes. Hierna had ze wel zin om ‘de liefde te bedrijven’ en het was inderdaad heel zacht en fijn. Lekker tongzoenen, lekker pijpen en fijn knuffelig neuken…wat een zacht huidje heeft ze trouwens :-*. Eigenlijk gewoon een goeie GFE die na een minuut of twintig een lege zak opleverde. Terwijl ik het idee om tot sluitingstijd op de kamer te blijven uit haar hoofd praatte, gaf ik haar nog een korte massage… lekker met dat zachte huidje en dat slanke lijf. Ik moest mijn best doen niet meteen weer een stijve te krijgen. Zonder expliciet te zijn geweest had ze meerdere malen laten doorschemeren dat ze 50-50 een schappelijk prijs vond, en daar ik geen zin had om voor twee tientjes moeilijk te gaan doen, maar gewoon 150 overhandigd. Ietwat prijzig voor 20 minuten neuken :-X.

Even een pilsje gehaald en – zoals afgesproken – bij Criss in de sauna gekropen. Eigenlijk is het rond deze tijd (half uur voor sluiting) het leukst in GT. In de sauna zaten nog een paar meisjes en een rakker; een paar chicks waren zich aan het douchen en weer anderen liepen in slippertjes rond de dag af te sluiten. Veel vrolijk gezwets in de sauna, terwijl we nog wat aan elkaar bezwete lichamen zaten te plukken. Daarna met zijn allen onder de douche en terwijl ik Criss afdroogde -  en nog een kusje kreeg – kwam er een veel te blije Amerikaan langs die het allemaal heel romantisch vond… en daarna exclameerde ook een meisje nodig te hebben. ‘Moet je opschieten vader, je hebt nog vijf minuten’.

Na het afscheid een drukke boel in de kleedkamer, met ook enkele meisjes, waarbij Nicky eruit zag alsof ze net uit een co-ed pornofilm was komen aanlopen (met haar twee delige, buik ontbloot latende, pyjama). Die Amerikaan zocht nog steeds een meisje, maar 1000 voor de nacht was hem toch te gortig. Best een leuke dag in GT, maar de sfeer in andere clubs spreekt me meer aan. Ook de kamergangen waren naar tevredenheid… al was die laatste ‘onnodig’ prijzig.

Offline Tom Kroes

  • GEBAND
  • Held
  • *****
  • Berichten: 591
    • Bekijk profiel
FICKFABRIEKVERHAALTJES
« Reactie #89 Gepost op: 9 oktober 2012, 13:45:21 »
Toeval bestaat niet of wel..
Rmj belde me dat hij 51 werd en dat eens goed wilde vieren met zijn jonge vrind.
Eten, drinken , en een vrouw consumeren of amoureren, in die 51 jaar op deze aardkloot heeft hij zijn streken nog niet verleerd. Ergens waar de entree vrij was zei de zuinige hollander..ik mocht het zeggen als het maar Living room of Golden Time was..het is jouw verjaardag rmj dus jij mag het zeggen..Golden Time werd de bestemming.

Ik belde eerst even of Ketserrr gesignaleerd was in Brueggen, nee volgens de theke en dat hij in in hinderlaag als een commando ingegraven in de bossen of tuin van GT lag leek me onwaarschijnlijk, daar wordt het te koud voor..the coast was clear,we wagen het erop.

De ontvangst, na de vlammen van Hades gepasseerd te zijn, was zeer vriendelijk en profi, erg goede thekes hebben ze hier net als in Living Room. The place was buzzing,dampende mensenmassa's en pompende beats lieten ons weten dat we in GT waren,verbazingwekkend hoe druk het hier altijd is.
Eerst even lekker eten in de tent...lekker..eenvoudig maar smaakvol en vers bereid.

Lekker een veltins citroen uit de kast laten trekken en eerst eens even acclimatiseren en me laten balloteren...mag ik blijven of moet ik weg. Ik moet wennen aan de ballotagecommissie: dat rijtje statisch zittende meiden tegen het raam, ..met die ga ik niet op de kamer, hij mag door naar de volgende ronde, hem laten we eruit zetten die komt hier alleen maar zuipen de lambal.
Ze keuren ons en niet omgekeerd. Ik mocht blijven maar veel aandacht kreeg ik nog niet van ze.

Al snel hing Lolli (pop) om mijn nek,man wat een lekkere dikke naturals, ze liet haar main assets ongeneerd bewonderen en betasten nadat ik haar decollete naar beneden trok, Rmj tilde haar rokje op en we hadden een goed beeld van Lolli, de ballotage commissie aan het raam fronste de eyebrows..thats not done boys, een unterhose had de geile dondersteen niet aan, een paar klappen op de billen vond ze ook prima ze had straf verdiend, niet allemaal gaan doen dan voorspel ik dat ze zo weg is uit GT: pre salen GT style is zo gek nog niet. "Was machst du auf dem zimmer Lolli ?, alles, kannst du mich auch tod machen, ja kein problem,oke am ende vom abend sehen wir uns, aber vor dem zahlen musst du mir tod machen", Lolli (pop) knikte instemmend. Maar ik wist al dat ze voor mij te gemaakt is in haar hele gedrag.

In de kino werd ik aangesproken dooreen erg fraai dametje..precies mijn type ..Angelina..een thaise of een philipijnse volgens BS..classy,een prachtig gezicht en een 45 kg lolita lijfje,maar ze was me wat te koel en zakelijk en bracht het gesprek binnen 1 minuut op de sleutel vraag, later op de bank observeerde ik haar en was ze ook wat koud, maar wat een aziatisch poppetje..heerlijk..als ja als..wie weet..een lekker ding...the one that got away.

Naomie kwam in beeld toen ik op een bank hing uit te buiken en probeerde me een beetje uit te dagen met dansen voor mijn neus en oogkontakt maken, een profi op jacht, wat ik vast had beviel me wel en zeker een dame waar leven inzat, dansend ging die lekkere latina ass op en neer op de beats en volop grappend was ze aanwezig. Later kwam haar vriendin ook in beeld..Lilly..niet helemaal mijn type met een beetje te grof gebouwde gelaatstrekken,maar verder wel oke.

Even met Badslippers, rmj en Megaboob in de whirlpool gezeten, maar er was maar een master Megaboob die er met Sonja inzat die probeerde de snorkel boven water te krijgen en daar later mee verder ging op een kamer. Sonia de poolse furie, zeer bijdehand, en zeer sleutel gericht op een grappige manier, ik kon er gedurende de avond wel mee lachen.
Kort SFL de hand geschud die stralend door de tent liep.

Na de pizza en een beetje lamlendig hangen in de banken in de ijsberenRAKKERzee zoekend naar die schots die naar de vaste wal leid, kom zei rmj die latina's zitten in de kino en laten we ze even gaan lastig vallen.
In de kino direkt contact en er begon een gezellige pre sale waarbij al volop gekust en overal gevoeld werden en wat droogneuk oefeningen werden gedaan. Wat waren die lippen van Lilly zacht en wat kan die meid tongzoenen, en wat is ze flexibel ik kon haar in alle standjes opvouwen, langzaam werd ik van niet geladen toch gek...ondanks dat ze helemaal mijn type niet is, qua karakter en hoe ze zich presenteert. Het commerciele plannetje van Naomie,met 4 man de kamer op begon ook bij mij te groeien.
Ik liet rmj op zijn verjaardag weer de keuze, ja zei hij wat maakt het uit..inderdaad live it up.
Rmj en ik hebben al vaker op dezelfde matras gelegen , nooit met elkaar begrijp me goed maar in Xanten en Heaven 7 hebben we al vaker een quartet gedaan, vaak is het extra geil om je maat een mokkel te zien neuken...en zeker om te wisselen van vrouw is een meerwaarde.


We moesten een half uurtje wachten op de sleutel, het pre salen met Lilly ging door, ze deed nergens moeilijk over, ondertussen had ik ook contact gelegd met een 98,89% TK meisje de poolse Daniella..meteen een klik..ik val voor dat soort naturelle types..een meisje waarvan je denkt wat doet die nou in een club...humor en een aanstekelijke lach vulden al snel de gang voor de kino, ik zat met mijn arm om haar heen en zei tegen rmj..ik wil met haar gaan ….nee afzeggen kunnen we niet meer..en hij had ergens wel gelijk..dan maar eerst een quartet op een grote kamer.
Ik zei tegen Danielle next time..when?..next time..tomorrow oke.,zei ik lachend en we gingen op pad met de donkere latina's Naomie en Lilly.

Het werd niet wat ik ervan verwacht had, Naomie was de lekkerste en Lilly was wel oke maar Naomie zag ik meer zitten, hadden rmj en Naomie me voor de kamergang nog beloofd dat we zouden wisselen, op de kamer werd er een lijn op bed getrokken gelijk de Berlijnse muur in hoogtijdagen, dus ik braaf met Lilly aan de slag, Ace2 beschrijft het heel goed, ze is nergens slecht in,tongzoenen doet ze zeer goed en langdurig, geen greintje terughoudendheid met gevoel en ze draait rond als een betonmixer,beffen, 69, kussen van je lichaam te kort, pijpen te hard vind ik ook en als een machine op volle toeren,gratis en de emmer doen overlopend een beetje teveel nep gekreun erbij,ik kreeg er geen echte kick van. Het lag ook aan mij was niet erg geladen en de vrouw zou het grotendeels moeten doen vandaag. Ook Naomie lag te kreunen als een afgestoken varken, wat ik totaal net geil vond maar me eerder uit mijn concentratie haalde omdat het zo nep was.
Ik wilde niet zoals afgesproken het uur vol maken maar hield het na een half uur voor gezien, rmj was gefinished tussen de medogenloze bankschroef dijen van Naomie en liet zich masseren, van wisselen wilde hij niks meer weten en dat had hij nooit gezegd..ik denk loop jij maar lekker naar huis !


Ik zei tegen Lilly kom we gaan, ze probeerde nog even me 45 minuten aan te smeren maar toen ik mijn casio stopwatch liet zien die op 28 minuten liep vanaf betreden van de kamer tot het verlaten, ervan, mompelde ze nog iets onsamenhangends over een grote wijzer hier en daar, hetgeen ik knikkend bevestigde nuet wetende wat ze allemaal brabbelde, maar ze liet het er meteen bij zitten. Na een leuke geile pre sale van een ruim half uur en een half uurtje kameren was het voor mij genoeg met Lilly,er komt geen herhaling voor mij.Ze heeft het gewoon niet voor mij, ze doet alles goed maar te gehaast en ze maakt geen erotsiche golven los...de illusie die ze oproept is erg laag bij mij, je weet dat ze daar liggen voor de centen maar de kunst van een goede dvp is net om je dat te laten vergeten.
Haar uiterlijk, gaat wel, geen erg knappe vrouw, in de Doublet straat heb ik mooiere latina's gehad uit de domrep met een betere service die veel meer illusie geven. Dat zet Lilly een beetje in perspektief voor mij. Matig is mijn wellicht te harde oordeel over haar service, de persoon is wel lachen en aardig en aan de inzet van haar ligt het niet, die is heel hoog.
Dat was het partytreff onderdeel in Golden Time en dat hadden we ook weer gehad, ik stond na deze warming-up, nu wel open voor een volgende lekkere chick. ..of toch niet..je hebt van die avonden dat je het niet weet en je je maar door het lot laat meevoeren.

Even een Veltins scoren en naast Sonia op de bank gaan liggen naast de whirlpool, wat een toplichaam, zachte huid, schitterende borsten, mooi bruin,wel een gezicht met jaarringen en Sonia is een leuke energieke tante, verslaat iedereen bij het oneliner spelletje en is een beetje gek, geweldig om te zien hoe ze met die chineesjes speelt, iedereen was vol lof over haar service, maar ik twijfelde ze had natuurlijk al 10 x gevraagd of ik met haar ging,toch wel een beetje de GT ziekte bij de dames, maar goed ze deed het charmant en maakte er een woordspelletje van.
Daar kwam als reddende engel, Daniella langs waar ik zo snel kontakt mee had gelegd eerder. Ik vroeg of ze een sigaretje had, in crises tijd biets ik de peuken bij de dames anders moet ik snijden in mijn bezoekfrequentie...ja maar hier mag je niet roken zei ze..op de richel voor de kino afgrond, rookten we ons sigaretje op.Ik kon moeilijk van dit schattige meisje afblijven, ik masseerde haar nek een beetje, ze plaagde me, je zou vandaag met me gaan, ik zei het is pas 1 voor 12,dan kunnen we over 1 minuut gaan zei ze, we hebben nog 24 uur Daniella, ik stopte met de nek massage en ze zei was dat alles, als je gaat liggen dan geef ik je een goede massage.
We trokken de kino in en ik masseerde haar van haar rug tot haar sexy voetjes.
Bezweet lag ik naast haar in de kino en ze streelde mij overal en begon mij te teasen, precies goed ,zachtjes , subtiel, niet overdreven, daar slaat mijn hoofd bioscoop op aan...de porno verbleekte en ik zag me de hoofdrol spelen in the sound of music samen met Daniella. Ik bekeek haar eens goed, een prachtig jong lichaam,een beetje girl next door, geen make up,een zeer vrolijke meid, een schitterende echte lach die niet veel balast verdraagt en alles afwerpt en relativeert, mooie haren, schitterende ogen ze trok me de diepte in , zo heb ik het graag. Omdat het GT was vroeg ik kus je ook, maar ik wist eigenlijk het antwoord al, ja zei ze, ik kuste haar kort en ze lachte en zei dat kan ik nog veel beter,ik ook. Kom schluessel.

Terwijl ik met alle kracht die me restte de schuifdeur dicht probeerde te maken, het leek wel een laatste test voor deze held, als het niet lukt wacht er geen maagd op je, kleedde Daniella zich uit, een korte sriptease maakte ze ervan.Staand heb ik haar afgelebberd en zei mij..ze zakte al snel door haar knietjes en begon me kort te pijpen. Not so fast, ik gooide haar op bed...haar tepels werden snel hard en nat was ze ook, ik vingerde haar en kuste haar nek en borsten, dat leek haar wel te bevallen,maar ik was niet geladen genoeg om er een heel verwenprogramma voor haar tegen aan te gooien en zakte door de hoeven en liet haar het initiatief, man wat kan die meid pijpen, echt helemaal geweldig, ik zei spuug erbij en dat deed ze ook,lekker volgde de ene rochel spuug de andere op en dan nat pijpen, mijn ballen likte ze ook, het hele zaakje werd kleddernat, al snel wilde ik haar neuken, ze zadelde op en begin me aan een harde porno style cowgirl, de blauwe plekken staan op mijn dijen, dat was me te gek,snel draaide ik haar om en in missio en doggie vertoefde ik aangenaam in haar strakke kutje. Ik stopte, trok het condoom eraf en had besloten dat ik wilde finischen met een FT, ze had geen hint nodig en stortte zich als een hyena op mijn lul. Ik zat op mijn knien en pakte haar hoofd vast in haar nek en trok haar steeds harder naar me toe, zij nam een hand van haar op mijn rug en trok me ook naar zich toe...yeah baby samen dacht ik..en ik voelde de saus al borrelen, ze onderbrak het pijpen regelmatig en spuugde dan weer op mijn lul, helemaal geweldig,ze pijpte me in trance...ik was de regie helemaal kwijt..dat kleine poolse meisje was een verlengstuk van mij geworden, ze stopte weer om te spugen net toen ik begon klaar te komen ik kon het niet meer houden, vakkundig richtte ze de straal op haar borsten en spoot ik op haar heerlijke roomblanke lichaampje gezegend met 2 stunners van natuurborsten, ze ging door, het was net geen FT wat jammer was maar daar kon ze niks aan doen. Op mijn horloge zag ik dat we pas 15 minuten bezig waren geweest, ze kwam naast me liggen en we hebben tot sluitingstijd gepraat en gelachen,een heerlijk meisje, naturel, zeer eigen en uniek, haar service was goede gfs en goede porno ertussendoor, de perfekte mix voor mij. Met zeer leuke natuurlijke ongedwongen pre sales, wel geen heaven 7 style maar lands wijs lands eer, en een goede klik.
Samenvattend: Daniella is een zeer sympathieke meid met een goed gemixte gfs/pse service..met vrijwel zeker herhalingsgevaar als ik haar weer tegen kom.


Stralend kwam ik uit de kamer, rmj was al aangekleed.
De andere berenRAKKERS waren naar huis.


Snel de auto in , of ik een leuke avond had gehad vroeg rmj, ja helemaal top, Daniella was een super date vond ik, in alle opzichten en het was gezellig geweest in GT.
Mischien wordt het nog wel wat tussen mij en GT, wie weet, gisteren heb ik het goed naar mijn zin gehad.


Nadelen zijn het toch wel erg zakelijke pre salen van veel dames, de drukte , de kleine hoofdruimte, het verveelde hangen van de dames en de berenRAKKERS in de hoofdruimte.
En de kleine zaken die je niet snapt bij zo een goedlopende tent,: geen airco in een veel te hete hoofdruimte, eten in een koude tent, hoe verzin je het. Schuifdeuren die je niet dicht krijgt, details maar ze geven een beeld weer...maar details blijven details, en als je vaker komt merk je het niet op denk ik.
Maar de voordelen zijn er ook, je hoeft nooit zelf om de sleutel te vragen, er zitten heel veel vrouwen,doorgaans van een hele acceptabel niveau, redelijk veel varieteit in de line up, alles is goed geregeld bij GT, vriendelijk personeel,goed eten en een schone zaak..voor je 60 euro een steal zoals alle saunaclubs vergeleken met de NL etablissementen een steal zijn.

De line up was in orde, wel veel profidames, die vaak iets te verveeld en arrogant kijken, veel variatie,echte stunners waren er zoals de voorgaande 2 bezoeken heel weinig,toch best wel veel 30 plus dames niks mis mee maar de liefhebbers van jonge frisse meisjes (roemeentjes/bulgaartjes) zijn elders beter bediend. Pre sales is gemiddeld wat beperkt hier in GT, al was het deze keer met zowel Lilly, Naomie en zeker met Daniella niet slecht.Ook her en der wat grappige korte contacten met verschillende vrouwen gehad. Voor stamgasten kan dat helemaal anders liggen dat heb ik nog niet gezien of in de smiezen daarvoor kom ik te weinig.

Gt zet ik binnenkort toch weer eens op het menu...het is me goed bevallen.

Het absurdistische moment van de avond vond plaats op de terugweg, de weg waar GT aan ligt was afgesloten met een bruin lint over de volle breedte, in het midden hing een lightstick. Rmj zei het is afgezet, nee dit is een grapje dacht ik,zo zet je toch geen weg af, michien een aanslag van Ketserrr , ik dacht aan een bermbom...daarom liet ik rmj als eerste uitstappen...hij had de 51 jaar al volgemaakt en ik moet die nog maar zien te halen. Kordaat verwijderde hij het lint, aan de overkant van de weg, sprak hij 2 passerende meisjes aan, en liep de berm in en kwam met een volle krat bier terug naar mijn auto....absurd...een passend verjaardags cadeautje..zou Koos Alberts hierachter zitten ?..nee die zat thuis...die zou wel jalours zijn dachten we nog op zo een verjaardagscadeau...


...anyway zo eindigde op een absurdistische noot, een leuk dagje GT.






Note Foots een paar spelfouten gecorrigeerd
geband: redenen; uitschelden leden, mods en admins en bedreigingen admin per Im en in topics.
ban verloopt nooit