Auteur Topic: FICKFABRIEKVERHAALTJES  (gelezen 595494 keer)

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
FICKFABRIEKVERHAALTJES
« Reactie #315 Gepost op: 1 mei 2015, 10:12:40 »
Gisteren ben ik voor de nog maar 2de keer dit jaar naar GT getrokken (waar is de tijd dat ik er bijna wekelijks zat…). Wegens tijdsgebrek slechts een korte weergave van het bezoek:

De club was uiterst proper zoals altijd. Er is nog steeds voortdurend personeel aan het kuisen doorheen gans de club.

Het personeel: de thekes, bardames en kok waren vriendelijk en behulpzaam als altijd.

Het ontbijt: 2 broodjes met charcuterie en 4 verschillende kazen, waaronder een hele lekkere schimmelkaas, smaakte me heel goed. Het avondeten: rijst met taaie brokken vlees in een saus die leek op stoofvleessaus, maar daar absoluut niet naar smaakte, was van het slechtste dat ik ooit in GT gegeten hebben :o. Allez, gegeten… Na 5 happen, heb ik de rest van mijn bord laten staan...

Het bier, Beck’s Gold en Salitos, vloeide, zoals altijd in GT, talrijk en smaakte, zeker in de tuin ,tijdens de weinige zonnige momenten.

De ijsberen. Zoals altijd in GT heb ik vele mij bekende schrijvende (Vendezz, Boy69…) en niet-schrijvende ijsberen aangetroffen. Ik heb eindelijk ook kennis gemaakt met Ace2. Leuk eindelijk het gezicht van deze sympathieke ijsbeer gezien te hebben!

De sfeer: viel me tegen :017:. De meiden straalden weinig energie en seks uit. De mannen stonden er bij en keken er naar. Ik werd er niet bepaald geil van.

De line-up was oké. Niet meer wat hij vroeger geweest is, maar er zijn nog steeds meer dan voldoende mooie meiden aanwezig, en in tegenstelling tot in pakweg Samya (allemaal mooie, jonge, slanke Roemeense poppetjes) is de line-up meer gevarieerd.

Ik heb 2 keer gekamerd: met Russische Adasha en Russische Natali. 1 heel goede en 1 uitstekende ervaring. Voor meer info, zie hun topics.

Conclusie van dit bezoek: het avondeten viel me zwaar tegen en de sfeer in de bar was niet top, maar toch was gisteren weer een geslaagd bezoek, met dank aan al die toffe Nederlandstalige ijsberen en uiteraard aan Adasha en Natali, die Piet uitstekend verwend hebben en mij zelfs even hebben doen twijfelen aan mijn voorliefde voor Roemeense meiden :-\ (de twijfel is ondertussen btw al weer verdwenen hoor ;). Roemenië boven!)

GT: tot ergens in de zomer 8)!
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

JacoGillongo

  • Gast
FICKFABRIEKVERHAALTJES
« Reactie #316 Gepost op: 2 mei 2015, 23:41:37 »
Last visits to GT all were fine, sun is shining and I simply want to go to GT once more.
Dutch railway kicks some ass  8). The Brachter Wald is a lush green. Spring is booming.

I see a perfect beauty before lunch talking to her friend. When she leaves I do not hesitate. Session is only so-so but it wouldn't be fair to write about it here as it was partly my fault. I will however write about her when I see her again. Saying no to such a beauty is simply not an option for an Optick ficker like me.   :pica
Reading my book in the garden I see there's two other men reading: both of them of Asian descent.
When the sun hides behind the clouds it's time to go to the sauna. I meet a nice girl there who asks me for some chocolate.  ::)  Well I gave chocolates as a tip a few times but most girls in GT frowned at it. So I stopped doing that. In Artemis they like it though. So I'll continue it there. She works in Artemis as well, so she might have a chance there.
In the whirlpool we see Sabina walking by. I recommend her to my nationals: "She is beautiful and nice in the room too".
Then she walks by once more and I get her attention. It's 15:49 and we make an appointment for 16:15. It cannot be later as she is having appointments later on at six and seven o'clock. Sabina is going to make my day. Last session was perfect and not much else is on my mind anymore.  :pica For Sabina I don't wanna be late. So around 16:10 I get to the bar.
It is getting 16:15. No Sabina. I check the wellness area, the bar, the lockers but no Sabina. At 16:30 still no Sabina. I feel like being cheated. I get to the garden. Go back and am really confused as I really did not expect this from her. Obviously she is in a room with someone else. I turn angry. Around 16:50 she enters the bar, with her partner. Ten minutes later she comes to me. I was expecting something like "I am sorry, I made a mistake. Can I make it up to you? Can I sit next to you? Can I get you something to drink"? Well that was not what I got. I got girlpower  :ff instead. She approaches me very closely while I sit in a chair and towers over me. I look right into her thong  :doll   :whipbeer. She bends over me and only explains: I didn't think it would last one hour. Are you angry? Yes I am angry. I tell her there was only 26 minutes between making the appointment and the actual start of it. She doesn't respond to that. After 10 seconds or so another man comes to her and they sit together. I can only run away. There is no possibility to amend things anymore. She is very professional.  :017:
Sun is shining again and I get some tan in the garden. Dinner is OK.
I drink a bit more, explain to another girl that I am too angry to talk now. She seems to understand. I hope so.
When I leave the theke wants to know how it has been. Well, I tell her. She agrees with Sabina. She has to make money. So it is allowed to skip appointments. It is the second time I get this message from a theke and I don't like it. I tell her that I have been a consultant and when you don't stick to your appointments (accept another job and simply skip the current one) you will be outcast pretty soon. She doesn't grasp that and asks me if I understand German well enough to understand that the girls have to make money.
I complete the story to her by telling about Sabina's behaviour after missing the appointment. She offers me a card with a reduction of 5 euros  :017: for my next visit. My day is ruined and 5 euros is gonna make up for that? No apology but 5 euros will do the trick. I cannot and will not accept that. So I gave the card back to her.
I cannot understand the double disadvantage. Appointments from 6 o'clock and after that are to be honoured but my appointment is cheated upon and Sabina can do that right and proper.
I won't take back anything I wrote about Sabina's behaviour in the room with me on earlier occasions. She has treated me well and beyond that. But I don't understand and don't accept her behaviour today. It simply is immature.
By siding with Sabina so wholeheartedly on the appointment issue and so half-heartedly on the 'no apology' issue the theke condones her behaviour and actually reinforces it. She finishes with telling me not to make appointments anymore!!!
Well, shout it from the top.

Recently KanariePiet visited GT and mentioned that the line-up was good but not what it used to be. As this is also dependent upon the day of the week I made a comparison with 31 January. Also a Saturday. KP is right. I can remember that on that day I was really thrilled by all the beauties and simply couldn't make a choice. Today, things were different. A few real beauties but no real stunners, except for my first session. The combination of beautiful legs and a beautiful face was hard to find today. But there are still quite a few ladies that I would like to have a session with.
Recently I visited Amsterdam RLD a few times at night. There too, stunners are hard to find these days. Maybe it's a temporary dip. Maybe beautiful girls can make more money elsewhere. Let's hope for the best.

Offline Tikinui

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 432
    • Bekijk profiel
FICKFABRIEKVERHAALTJES
« Reactie #317 Gepost op: 3 mei 2015, 14:08:42 »
woaw ! times flies away so fast ! last visit in GT was last year on January  :o ;D

I decided to visit on Tuesday because i only visit this club during the week, on week end this is too much overcrowded unfortunately  8)
I arrived around 12 o'clock and as usual, many people were already there, people never works  :017: ;D

I enjoyed the usual good breakfast then i was almost ready back around the bar inside, many new girls for me of course, they all believed that i was a newcomer  ;D many girls hit on me, it was crazy but i finally decided to go with Tina (i have a little doubt about her name because of my bad memory but let's say that i am 70/80 % sure that it was this name ...) , german blond girl, 2 years in GT, i remembered her on my last visits but did not try to go with her in the past but among the girls on Tuesday, i must say that she was the one who inspired me very much because she is clearly in the category girl next door  :)) i like that  :-P  even though she has many tattoo and piercing everywhere on tits etc

In the room, it did not start very well when she started to say : Well baby, you have 2 options, the 1 hour or half an hour, obviously this last option did not offer the same service if i guessed well, even if she did not clearly explain it .... ::)
So i tried to find a deal : half an hour with finish in mouth, she seemed happy  with this bargain ;D
On summary, sucking OK but not unforgetable, good sex and nice kissing when she approached my mouth when when she was over me, she kisses very well  :))

In the evening, i enjoyed football on TV and left when Bayern lost on penalty, incredible !
It was not an exceptional GT but good enough, i had a few option after Tina but i was not really starving for sex, next time i hope so  :-P

Offline davedv

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 68
    • Bekijk profiel
FICKFABRIEKVERHAALTJES
« Reactie #318 Gepost op: 4 mei 2015, 11:00:07 »
Zondag 3-5-15 was ik weer eens in GT beland.

Eigenlijk was het een van m'n minste bezoeken aan GT. Deels lag het aan mijzelf, ik was herstellende van een schandalige zuippartij op zaterdag, maar deels had GT 'het' gewoon niet zondag.

Line-up was redelijk, maar ik vond het niet onwijs interessant. Veel bekende Roemeense (en wat Duitse) gezichtjes die nu niet bepaald bekend staan als servicetoppers en zich tegenwoordig vooral lijken te richten op de Aziatische klanten. Verder was GT gewoon GT, al vond ik het eten zondag matig. Buffet was zoals altijd, maar het avondeten (een soort kalkoencurry met rijst) smaakte naar niks. Er waren ook asperges, maar dan eet ik nog liever gras, dat is minder smerig.

Uiteindelijk wel twee kamers gemaakt, een derde kwam er niet van omdat ik de dame (Andra ) niet meer kon vinden.

Nadat ik het ergste qua kater achter de rug had zag ik een onbekende/nieuwe dame lopen, het bleek de Russische Natalia (geloof ik) te zijn. Een 34jarige die een week in GT werkt en daarvoor in Dolce Vita heeft gewerkt. DV is voor mij een rode vlag qua service, maar een Russische...nou ja, dan wil ik wel een gokje wagen.
De kamer was ok, gezoend werd er nauwelijks, maar PZC was super. Ik gaf aan bij het PZC dat ze rustig te werk moest gaan omdat het de eerste kamer was, vervolgens heeft ze bijna 20 minuten heel gevoelig en zacht gepijpt waarbij ze af en toe even stopte om me nog niet over het randje te duwen. Uiteindelijk NMC in missio, dat was ok, maar ging sowieso niet heel lang meer duren na dat heerlijke voorwerk.
HHG : 50%

De tweede kamer werd uiteindelijk met de blonde Pools/Duitse Diana, loopt ook al wel een tijdje rond in GT volgens mij maar nog niet eerder mee gekamerd. 26 jaar en een leuke meid, een beetje type spring in het veld. Een leuk praatje in de bar leidde tot het halen van een sleutel en een hele fijne kamergang. We hadden kamer 15 met het dubbele bed en spiegel aan het plafond, spiegels, altijd goed.
TZ, DATY, 69, PZC, NMC, alles was dik in orde, een hele leuke plezierige sessie met een hele leuke meid. Na een 25 minuten het rubber afgevuld en het half uurtje relaxed volgepraat over allerlei zaken.
HHG : 100%

Iets na 9 uur trok ik de deur van GT achter me dicht, was het slecht? Nee, dat niet. Maar goed was het eigenlijk ook niet, het een beetje.....saai, gewoontjes. Nogmaals, dat lag ook deels aan mijn staat van dienst, maar van de kant van GT ben ik ook wel wat beter gewend.

Offline Teiresas

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 121
    • Bekijk profiel
FICKFABRIEKVERHAALTJES
« Reactie #319 Gepost op: 11 mei 2015, 14:50:32 »
De Kronieken van een Wandelreiziger.
Episode II : Major Bummer en de Stichtster van de Academi.


Vrijdag 1 mei. GT.

Na mijn escapades in Yin Yang op donderdag (zie De Kronieken van een Wandelreiziger, Episode I ) en een ietwat woelige overnachting – tijdens welke ik maar moeilijk mijn draai kon vinden: de kussens waren te zacht - in een nabijgelegen hotel, meldde ik me vrijdagochtend om iets over elf aan de ratelpoort op de Heidweg. GT op dit vroege uur heeft iets zeer relaxeds. Het bevindt zich nog in de opstartfase voor de dag die gaat komen. Er zijn weinig rakkers, de parkeerplaats in praktisch leeg, de meiden staan zich op te maken, achter de bar en in de keuken vinden de voorbereidingen plaats om straks de drukte aan te kunnen. Het heeft bijna iets sereens, hoewel die kwalificatie voor een hoerenkot wellicht iets te veel fantasie bevat. Het grote ontwaken. Lekker.

Mijn eerste doel was het ontbijt, eerlijk gezegd mijn favoriete maaltijd in GT. Het ontbijtbuffet en de made-to-order eieren vind ik van een prima niveau. Veel hotels kunnen hier nog een puntje aan zuigen en ik had dan ook met opzet niet in het hotel ontbeten (bespaarde ook weer 25 euro uit, waarvoor ik een betere bestemming wist). Ditmaal een lekker omeletje besteld, aangevuld met een paar plakken werkelijk sublieme vitello tonnato. Cappuccino en glaasje jus erbij. Topperdetop! Een goed begin van de dag, die eigenlijk in mineur begon.
Bij het ontwaken en het doornemen van mijn berichtjes, kwam ik als eerste een berichtje tegen van mijn engeltje, met wie ik – uiteraard – vandaag in GT had afgesproken. 07:40 uur: “sorry, sorry, sorry, tut mir sehr viel Leit, aber schaffe es heute nicht”. Bummer. Major bummer zelfs. ( Ze was wel vroeg uit de veren vandaag… ). Ik kijk altijd erg uit naar ons samenzijn en hier baalde ik stevig van. Ik kon nu mijn bezoek nog afblazen en huiswaarts keren, maar dat ging me dan wel weer te ver. Een favoriete maîtresse is leuk, maar het moet niet teveel in de weg staan van je plezier. Dus de auto ‘gewoon’ richting Brüggen gestuurd en vol verwachting me in de prettige ochtendrituelen van GT gestort.

Het op het ontbijt volgende wellnessrondje was verkwikkend geweest. Het werd tijd maar eens voorzichtig een slachtoffer voor de eerste ronde te gaan uitzoeken. Inmiddels waren er al aanzienlijk meer dames binnengedruppeld dan bij mijn binnenkomst en de line-up bleek alleraardigst. Keuze te over. Na een dagje elders (in dit geval Yin Yang) ben ik toch altijd weer onder de indruk van het vrouwenaanbod in GT, zowel kwali- als kwantitatief. Smaken zullen verschillen, maar zelfs op een slechte dag steekt GT m.i. nog altijd met kop en schotel uit boven de meeste andere clubs, zo niet alle. Vandaag was het niet anders.
Wat ook alleraardigst bleek was de muziek, vooral overdag. Veel jaren 80 en 90 en zelfs ook wat van daarvoor. Bij zo’n ouwe lul als ik valt dat weinig verrassend in de smaak, maar ook de meisjes hadden er veel schik in en stonden geregeld mee te deinzen op oude disco en soul hits uit langvervlogen tijden. Op een gegeven moment sloeg het helaas echter door. Ik dacht nog “hoor ik dat nou goed??” (Ik dacht het inderdaad met twee vraagtekens!). The Cats!?!?!? Ik had niet verwacht dát in dit etablissement ooit te moeten aanhoren. Ik overwoog serieus linea recta mijn kluisje te ledigen en in de auto te springen om mijn heil elders te zoeken. Dit had geen positieve impact op mijn libido, kan ik u melden.
Gelukkig volgde direct op die Volendammer bak met ellende de Belgische schone Kate Ryan, waar ik een stuk vrolijker en ook geiler van werd, want dat nam me in gedachten terug naar mijn allereerste GT bezoekjes, toen Kate hier nog met regelmaat uit de speakers knalde.

Nu ik wat geiler was werd het hoog tijd voor mijn openingssessie van de dag. Ik had bij vorige bezoeken al vaak een donkerharige dame opgemerkt, die meestal op de leuning zit van het bankje bij de danspaal. Wist inmiddels ook wel zie ze was, maar er was maar weinig informatie over haar kunsten te vinden. Ze heeft een lief gezicht, een prachtig lijf (vooral dat kontje..) en een sympathieke uitstraling. Al met al reden genoeg voor een nadere kennismaking.
De kennismaking met Amelia - want over haar heb ik het – bevestigde mijn eerdere indrukken. Lief meiske. Ze had me al vaak gezien, zei ze me, en dat kon natuurlijk kloppen want het was vandaag niet mijn eerste bezoek aan dit lustoord. “Je gaat meestal met dezelfde meisjes”, meldde ze en noemde vervolgens drie dames op, die inderdaad hoog op mijn hitlijst staan. Ik voelde me bespioneerd. Of we ook in de gaten gehouden worden. Is het niet door NSA of AIVD, dan wel door de DVP. Spaans / Roemeens is ze (naar eigen zeggen). Meestal geloof ik er niets van, van zo'n dubbele nationaliteit of achtergrond, maar Amelia vertoont wel wat typisch Spaanse gelaatstrekken, dus voordeel van de twijfel in dit geval. Aan de andere kant, who gives a shit? Al was ze voor de ene helft uit Vanuatu en de andere uit Vaticaanstad, ze zag er lekker uit en haar ogen zeiden me dat haar gezelschap best eens aardig zou kunnen uitpakken.

En dat deed het ook. Op de kamer bleek onder haar gele hansopje (niet mijn favoriete kleur…) een prachtig gebruind lijf met heerlijke naturelle borsten en dito tepels schuil te gaan. Daarnaast ook nog eens een leuke persoonlijkheid waarmee je - indien gewenst - een fijn gesprek kunt hebben. Zoenen met overgave, pijpen meer dan uitstekend. Laat zich gewillig beffen (heerlijk poesje!), lijkt daar ook van te genieten, maar liet zich (nog) niet volledig gaan. Neuken in diverse standjes voortreffelijk, doet leuk mee. Het bouncen van haar borsten in missio is een waar genot om te zien. Geëxplodeerd in cowgirl, mijn favoriete positie. Super! Daarna nog even kletsen en knuffelen. Zeer fijne sessie, die zonder enige twijfel vervolg gaat krijgen. Leuke meid, prima sex. Een aanrader dus!

Omdat het een feestdag was in veel landen (behalve dan uiteraard weer Nederland; wij Nederlanders blijken de minste officiële feestdagen van Europa te hebben…) had ik het vandaag wat drukker verwacht. Niet dat ik dat erg vind, want van mij hoeft het niet zo druk. Wel meer Italianen dan gewoonlijk. Het was niet te rustig en niet te druk. Eigenlijk precies goed. Vrijdag is een mooie dag om GT te bezoeken voor hen die niet direct op zoek zijn naar wild feestgedruis, maar nou ook niet direct alleen in de club willen zitten. Veel keus en weinig sardientjesgevoel.

De sessie met Amelia op deze frisse vrijdag had tot grote tevredenheid gestemd, maar alvorens de terugreis aan te vatten moest er natuurlijk nog wel wat gaan gebeuren. Eén zwaluw maakt nog geen zomer en omdat het deze dag temperatuurgewijs niet veel van de zomer weg had, was een tweede vogeltje dus noodzaak. Ik had mijn oog eigenlijk op twee kandidaten laten vallen: de Russische Natali en de Roemeense Sabrina. De laatste stond al erg lang op mijn to-do lijstje en ze zag er vandaag weer niet te versmaden zo mooi uit. Wat een prachtig lichaam en een geil koppie heeft ze toch. Dat is een beetje het probleem dat ik met haar had: te mooi om waar te zijn. De recensies zijn echter zonder uitzondering positief, dus het moet er toch een keer van komen. Vandaag dan? Helaas, helaas, een snode pannenkoekert was me voor en gedurende de volledige avond was ze alleen even zichtbaar toen ze wat te drinken kwam halen voor haar zelve en haar minnaar van de dag. De Russische Natali dan maar, waarvan ik recentelijk zo’n uitstekende review had gezien? Mooie, elegante verschijning met een naar mijn mening prachtig smoeltje. Maar zoals zo vaak, liep het ook nu weer anders.

Ik liep bij de kino een andere donkerharige Russin tegen het fraaie lijf. Mooi slank, geile zwarte lingerie, een lief gezichtje, prachtige donkere ogen en een naturelle uitstraling. Blijkbaar stond ik iets te lang naar haar te staren, want de dame in kwestie kwam zich wat schuchter bij me melden. Verre van opdringerig knoopte ze een gesprekje aan. Ze stelde zich voor als Svetlana, uit Roeszia. Ergens in mijn achterhoofd ging een klein lampje branden. Ook daar had ik pas nog positieve dingen over gelezen, toch? Ze kwam uitermate vriendelijk over en de zweem van verlegenheid raakt bij mij altijd een snaar.
Ik prefereer schuchtere meiskes boven grossmaulen. Uitzonderingen daargelaten, die bevestigen slechts de regel. Al mijn favorietes zijn ietsjes aan de bedeesde kant, dus toeval zal dat niet zijn. We begonnen de conversatie in het Engels, maar Svetlana vroeg me al snel of het ook in het Duits kon, want haar Engels was niet haar sterkste kant meldde ze. Met mijn ogen glijdend over haar mooie lijf, had ik ook al geconcludeerd dat haar sterkste kant sowieso niet in het linguïstische gezocht moest worden. “Duits mag ook hoor, wat jij het liefst hebt” reageer ik, waarna we ons voorstelgesprekje vervolgen.

Svetlana zegt 34 jaar te zijn en komt uit een grote Russische stad, die we voor het gemak even NN (Nomen Nescio) noemen, omdat we beter de te persoonlijke details achterwege laten, toch? Ze reist op en neer tussen NN en GT (drie weken op, twee af) en werkt hier al twee jaar. Voorheen (zo’n jaar of zes terug) heeft ze ook nog enige tijd in een Weense club met gelijke naam gewerkt, waar ze is uitgelazerd wegens mij vooralsnog onduidelijk redenen. Haar gezicht komt me weliswaar niet geheel onbekend voor, maar om nou te zeggen dat ze me voorheen echt is opgevallen…nee. Dat verbaast me eigenlijk wel, want het is wel het type waar ik voor val. Na enige tijd mondt ons gesprek uit in een schlüsselverzoek mijnerzijds. Voordat ze die gaat halen, krijg ik eerst nog een innige tongzoen. Dat belooft wat…

Op de kamer aangeland krijg ik nauwelijks tijd om me van m’n badjas te ontdoen, want vrijwel direct werpt ze zich op mij en geeft vervolg aan de passievolle tongworstelarij die ze al buiten de kamer was begonnen. Wat een enthousiasme! We belanden op het bed waar dit tafereel zich voortzet. Madame lijkt iets van een orale fixatie te hebben, want haar tong beperkt zich niet tot de mijne. Nek, borst, buik, schouders, ze worden allemaal afgelikt en – oh wat een genot – ook mijn oren krijgen een wasbeurt. De eerstkomende twee weken heb ik geen wattenstaafjes nodig. Ik ben overdonderd en laat me leiden, tegen mijn gewoonte in, maar o zo lekker. Ze dwingt me op mijn rug, met mijn benen wijd en gaat op haar knieën tussen mijn benen zitten. De bedoeling is duidelijk, maar binnen luttele seconden weet ik niet meer wat me overkomt.
De blowjob die Svetlana is huis heeft is onovertroffen. Hallelujah! Alles wat die moet zijn en méér! Nat, diep, gevoelig, afwisselend, zéér sensueel en met grote toewijding. Een staaltje penis worshipping van heb ik jou daar! Ballen en liezen worden niet overgeslagen en krijgen volop attentie. Even gaan mijn gedachten naar Constanzia, ook een Russin, die in een ver verleden GT (en naar ik geloof ook PHG) onveilig maakte met haar orale kunsten, alvorens ze zwichtte voor het geld van haar sugardaddy en met hem trouwde. Constanzia stond tot op heden op eenzame hoogte qua pijperij, maar Svetlana steekt haar binnen no time naar de kroon. Deze deerne heeft de veelgeprezen Academi Oralski niet voltooid, nee, ze heeft er les gegeven. Sterker nog, ze moet hem gesticht hebben. Man oh man. Er zijn geen woorden om dit afdoende te omschrijven, dit moet je meemaken.

Ik raakte zo in extase dat ik me deze sessie uitsluitend heb laten aflikken en pijpen. Geen beffen, geen neuken, normaliter toch harde eisen mijnerzijds. Maar nu even niet. Svetlana schept er veel genoegen in, dat blijkt duidelijk en kan ook niet anders, anders is een dergelijke performance niet denkbaar. Vijfenveertig minuten lang heeft ze onvermoeibaar liggen kluiven, likken en slobberen. Ik dacht dat ik gek werd en de wereld draaide steeds sneller om me heen. Na drie kwartier liet ik ‘m gaan en spoot mijn niet geringe lading diep in haar keeltje. Ze stikte bijna, maar uit haar ogen sprak een soort van trots genoegen toen ik uitriep dat dit de beste blowjob was die ik ooit had ondervonden. Dit smaakte naar meer met de geilste vrouw van NN en weldra zou er meer volgen.

Later, onderweg terug naar huis, had ik de grootste moeite om de auto recht te houden.

Offline Teiresas

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 121
    • Bekijk profiel
FICKFABRIEKVERHAALTJES
« Reactie #320 Gepost op: 11 mei 2015, 14:56:16 »
De Kronieken van een Wandelreiziger.
Episode III (De finale) : De Herrezen Engel en de Razende Russin.

Zondag 3 mei. GT.

Op zondagmiddag rond 1 uur stond ik onverwacht weer voor de gietijzeren hemelpoort. Mijn engeltje had dus afgelopen vrijdag op het laatste moment afgezegd, maar had heel lief op vrijdagavond laat nog wel geïnformeerd of ik trotzdem haar afwezigheid toch nog wel einen schönen Tag hatte. Dat was dus wonderwel gelukt met de hulp van Amelia en Svetlana. Vandaag zou ze er wel zijn, dus aardig en attent (en vooral verslaafd) als ik ben, dacht ik haar maar eens te verrassen. Ook de drang om de betoverende Svetlana terug te zien, speelde een niet verwaarloosbare rol in mijn beslissing vandaag wederom naar Brüggen af te reizen. Dit was niet gepland, maar daarom des te leuker. Ik liet er mijn kerkbezoek graag een keer voor schieten. Dat gaan we natuurlijk niet elke week doen, maar één keertje wordt me vast wel vergeven door Onze Lieve Heer.

Na een wederom meer dan voortreffelijk ontbijt (of eigenlijk meer brunch) bleek engeltje er nog niet te zijn, maar lang zou dat niet duren. De line up was alleraardigst, weliswaar veelal dezelfde gezichten als vrijdag (en naar ik aanneem ook zaterdag). Het was lekker rustig en relaxed en dat zou eigenlijk de hele dag zo blijven. Relaxed. Weldra kwam ze binnengehuppeld en een big smile (ze heeft de liefste glimlach van gans de wereld; de Mona Lisa valt er volledig bij in het niet) viel te ontwaren op haar lieve snoetje toen ze me zag. Ze vloog me om mijn dikke nek. Daar doe je ’t voor… Het kost wat, maar dan heb je ook wat. Of beter, dan lijkt het alsof je ook wat hebt. Hoe dan ook, ons samenzijn had weer alles wat het moet hebben en wat deze schone Poolse tot mijn engeltje maakt.

Eigenlijk wil ik met haar trouwen, maar ik durf haar niet te vragen, bang als ik ben voor het antwoord. Ik kan wel zeggen, dat de man die haar ooit in het echt aan de haak slaat, Onze Vader (Die In De Hemelen Zijt) op zijn blote knietjes moet bedanken. Niet alleen moet hij de gelukkigste en dankbaarste man op deze aardkloot zijn, maar ook de meest trotse. Zo niet, dan is hij Haar niet waard.
Oh, was ik maar meer dan een voetnoot in haar geschiedenis. Oh, was ik maar twintig jaar jonger (of tien, dat zou ook nog wel gaan). Life’s a bitch and then you die. Ik overdrijf geen woord als ik zeg dat ik haar mijn verdere leven niet zal vergeten. Ik weid er verder maar niet meer over uit, want wil niet als een sukkel overkomen, niet in herhaling vervallen en zeker de lezers - mochten die er zijn - niet vervelen .

Heaven must be missin' an angel
Missin' one angel, child, 'cause you're here with me right now
Your love is heavenly, baby
Heavenly to me, baby


Na het avondeten – heerlijke asperges met ham en een sauce hollandaise en een al even smaakvolle chocolademousse toe - had ik nog een uurtje of twee voordat ik huiswaarts wilde keren. Ik wilde absoluut op herhaling met Svetlana. De magnifieke sessie met haar was, sinds ik vrijdag uit Brüggen was weggereden, niet meer uit mijn kop te slaan geweest en ik had me ernstig voorgenomen dat ik deze tweede sessie niet in dezelfde (weliswaar heerlijke) passiviteit zou doorbrengen als die van vrijdag. En zo geschiedde. Was de sessie van vrijdag al helemaal top, deze zou nog een tandje beter blijken.

Ik kwam Svetlana tegemoet in het gangetje tussen receptie en kino en zodra ze me zag lachte ze zeer verleidelijk naar me.”‘Waar ga je heen” vroeg ze heel origineel. “Naar Miss NN”, antwoordde ik zo zwoel mogelijk, maar het kwam er nogal schor uit. Mijn beheersing van het Russische klankpallet is nog niet zo goed. Gaat het ook niet worden, vrees ik. Ze maalde er niet om, maar stak direct haar tong in mijn mond. Ze zoent heerlijk en kan zich meten met Leona en Mimi op dat gebied. Mijn ijsberenvel bolde.

Het lot was me goed gezind, want kamer 15, met de spiegels en het dubbele bed, werd ons toegewezen. Mijn favoriete blokhut. Terwijl Svetlana het bed opmaakte ging in op het bankje zitten dat vlak onder het raam staat. Toen het laken op zijn plek lag ontdeed ze zich deels van haar sexy zwarte lingerie (ik sommeerde haar haar gordeltje om te houden), legde een kussen tussen mijn benen op de grond, ging op haar knieën voor mij zitten en nam mijn halfharde geslacht in haar bekwame mond. De herinnering van vrijdag bleek niet overtrokken, want al heel snel gingen de sidderingen door mijn lijf. Halfhard werd weldra bikkelhard. Ik genoot met volle teugen, maar was dit keer bedacht me niet over te geven aan passiviteit, hoe lekker haar pijpwerk ook is. Payback time!
Ik stond op, hielp haar overeind en legde haar op bed. Na eerst nog wat intens getongzoen, daalde ik via haar nek af naar haar borsten, om met mijn tong haar tepels te plagen. Die konden dat gezien de respons wel waarderen. Haar tepels veranderden in priemende punten, die haar behagen duidelijk weergaven. Haar ademhaling werd zwaarder en met haar ogen moedigde ze me aan om vooral niet op te houden. Haar borsten zijn niet al te groot, maar lekker en puur. De pronte puntjes zijn de kroon. Ik daalde verder af naar haar strakke buik en verder omlaag richting haar meest intieme delen. Haar muschi spreidde zich voor mij. Met gretigheid stortte ik me op deze heerlijkheid en haar reactie was direct en niet gespeeld. Ze genoot. Geen spoor van twijfel. Ze werd al snel kleddernat. Ze pakte mijn rechterhand en dirigeerde deze naar haar soppende poes. Er moesten vingers bij. Eén, weldra twee. Haar ademhaling werd zwaarder en zwaarder, haar kutje natter en natter. Het laken toonde een grote vochtplek. Haar hoofd deed ze zover mogelijk naar achteren, haar kin in lucht. Haar borsten kwamen omhoog, haar rug bolde zich. Met mijn vingers pompte ik me een ongeluk en o wat vond ze het lekker! Met een geil gegrom en opgewonden kreetjes kwam ze klaar. Intens. Ze glom en straalde en genoot.

De koek bleek nog niet op, nog lang niet. Meestal - zo is mijn ervaring - is het zo, dat wanneer een vrouw net een orgasme heeft gehad, ze even niet wil worden aangeraakt, zeker niet haar erogene zones. Ik was wat baldadig vandaag en gezien de heftigheid van haar genot dacht ik maar eens gek te doen. Dus terwijl ze nog niet bekomen was van haar orgasme, zette ik de aanval weer in. Bij veel vrouwen is het orgasme een piekbeleving, bij Svetlana lijkt het meer een golfbeweging. Ik ging verder met beffen en vingeren en ze pakte de draad direct weer op. Man oh man, dit was Geil met een hoofdletter G! Ze ging er weer helemaal in op, kronkelde alle kanten op en liet zich volledig gaan. Van enige terughoudendheid of restrictie was in de verste verte geen spoor te bekennen. Super opwindend! De sessie van vrijdag was nog maar een voorspel geweest van deze uitspatting.
Als je er niet bij was (en dat waren er niet veel), klinkt het volstrekt ongeloofwaardig, maar na enige tijd diende orgasme twee zich aan. Met een zelfde heftigheid als bij de vorige schokte ze over mijn mond en vingers. Holy shit!! Het laken was nu kletsnat en het kon niet anders of het matras eronder was er niet veel beter aan toe. De uitdrukking op Svetlana’s gezicht sprak boekdelen.

Na even op adem gekomen te zijn krulde ze zich naast me, met haar mond bij mijn lul. Teasend likte ze eerst mijn ballen en liezen, daarna de stam en ging in kleine kringetjes naar boven, naar de eikel. Ze nam hem in haar mond en zoog alsof haar leven er van af hing. Oh my. Ik manoeuvreerde haar in 69, onderwijl ging ze door met haar diepe halen. Je zou denken dat ze er nu wel genoeg van had, maar toen mijn tong haar clitje beroerde sidderde ze weer en gebood mijn vingers weer richting grotje. Mijn vingers waren inmiddels rimpelig van al het vocht. Af en toe moest ze stoppen met pijpen, omdat mijn tong en vingers blijkbaar nog steeds, of weer, veel effect op haar hadden. Wanneer ze kon ging ze door met likken en zuigen. Ook rimmen bleek ze - ongevraagd - vol overgave te doen. Dit was echt hemels lekker en zoooo verschrikkelijk geil. Af en toe kwam ze overeind om vol op mijn gezicht te zitten en heen en weer te schuiven. Ik snakte naar adem.

Mijn gedachten dwaalden af naar die paar écht exceptionele toppers die ik in mijn wandelleven tegengekomen ben. Duitse Bettina en Russische Milena in GT, Russische Marina in Babylon. Vrouwen die het in zich hebben om zich volledig te laten gaan en zichzelf toestaan om echt vol te genieten zonder enige terughoudendheid. Zou het toeval zijn dat daar zoveel Russinnen bij zitten? Het lijkt me stug. Svetlana voegde zich bij deze in dat rijtje illustere voorgangsters.

Ik voelde wat borrelen en gaf Svetlana aan dat er geneukt moest worden. Ze stribbelde niet bepaald tegen en pakte snel een condoom, deed die met haar mond om mijn pik, nam plaats in cowgirl positie en schoof mijn lul bij haar naar binnen. Als een wilde begon ze me op haar hurken te berijden. Het zweet droop van onze lichamen, het laken nog natter makend dan het al was. Ze raasde maar door en door. Op en neer en schuivend van voor naar achter, bleef ze maar gaan en kwam ze wéér klaar. (Ik weet dat dit moet klinken als volstrekte fantasie mijnerzijds, maar naar beste eer en geweten zeg ik dat dit niet gespeeld was). Ikzelf hield het nu ook niet meer en met een grote intensiteit ontlaadde ik.
Ze viel van me af en ging naast me liggen, tegen me aan, onderwijl zoentjes gevend. “Wow”, zei ze na enige tijd. Ik zei “wow” terug. Veel meer viel er even niet te zeggen. Al had ik wat willen zeggen, ik had niet gekund, want ik was kapot. Volledig uitgewoond.

We hebben nog wat nagepraat en gerookt alvorens kamer 15 te verlaten. Svetlana is er één van een zeldzaam ras. Pure intense rauwe sex, maar tegelijkertijd veel GFE. Er zijn er niet veel die dat in zich hebben. Over het herhalingsgevaar hoef ik het niet te hebben na dit verhaal. Tenzij ze op korte termijn stopt met dit beroep of ik dood neerval, komt er een volgende sessie. Ik was nog nooit ergens zó zeker van. Wat je van ver haalt is lekker. NN ligt niet naast de deur, maar staat nu wél op de kaart, de mijne althans…


De meerdaagse roadtrip is me meer dan uitstekend bevallen. Beter nog dan ik vooraf had verwacht. Ik heb niet vaak de gelegenheid dit te doen, maar wanneer ik de kans krijg, zal het zeker herhaling krijgen. Zes sessies, waarvan het merendeel - om uiteenlopende redenen - met een hoog memorabiliteitsgehalte. Het was me het (lange) weekend wel! Life’s good!

Offline Rivera

  • Held
  • *****
  • Berichten: 758
    • Bekijk profiel
FICKFABRIEKVERHAALTJES
« Reactie #321 Gepost op: 27 mei 2015, 09:24:48 »
GT am Pfingstmontag (24.05.15)

Erfreulicherweise war der Club nicht so rappelvoll wie befürchtet, folgerichtig keine nennenswerten Zimmerwartezeiten.

Hardwaretechnisch nix Neues, auffällig viele Blondinen am Start, Line-up wie üblich recht gut, also direkt zu den Fuckten:

Ada – Polen

Ada, sehr attraktive reife Polin. Angegebene 34, könnte jedoch auch paar Jährchen älter sein. Lebt in den Niederlanden, seit einigen Wochen im Club.

Vielversprechender Start mit tollen, weichen ZK. FO schloss sich an und war nicht weniger geil. Herrlich weiche Lippen und eine geübte Zunge nahmen sich zärtlich meinem Schaft an. Ohne Hand- oder Zahneinsatz, nie besonders tief, aber dafür sehr gefühlvolles FO, das zudem sehr feucht war. Die Finger werden auch nicht vorzeitig eingebremst.

Nach ausgedehntem Lecken dann Cowgirl-Reverse, um den geilen Po auch mal so richtig betrachten zu können, von der stabilen Seitenlage wird in die Missio gewechselt und ziemlich intensiv abgeschlossen.

PS:
Dem Vernehmen nach ruft sie – wohl nach Lust und Laune – schon mal einen Aufpreis von 25 € für ZK und Fingern auf; der Kelch ging zum Glück an mir vorüber.

Fazit:
Für mich blieben kaum Wünsche offen. Ada ist eine erfahrene Liebesdienerin, die mit ausgefeiltem Service und eigener Leidenschaft glänzt.

Kurzübersicht Ada

PL, 34
Lange gelockte braune Haare mit hellen Strähnen, KF 36, C-Cups (weich getunt),
ca. 160 cm, passables Deutsch


FO: Eher langsam, dennoch druckvoll; hoher Zungeneinsatz, sehr variabel 
EL: Zärtlich, ausdauernd, großflächig
Augenkontakt: Immer wieder
ZK: Sehr gefühlvoll, top!
Lecken: Genuss, auch wenn ich sie nicht zu höheren Weihen bringen konnte
Fingern: Kein Problem
GV: Reiter und Missio; Ada kann Leidenschaft für sich beanspruchen
GF6-Faktor: Niedrig bis mittel
Porno-Faktor: Niedrig
Professionalitätsfaktor: 80%
Illusionsfaktor Optik: Attraktive Polenmilf
Illusionsfaktor Nähe: Hat sie professionell voll drauf


Den Rest des Tages mit Chillen und reichlichem Essen (u. a. Waffeln mit heißen Kirschen und Sahne, Schweinefiletspieß, Pfannen-Putengyros) verbracht, langweilig wird’s im GT eh nie und Freunde der Optik kommen hier sowieso immer auf ihre Kosten. Von den letzten Besuchen kann ich noch paar Buchungen nachliefern:

Angel – Rumänien

Im DV hat sie als „Miss Poledance“ Erika Aufsehen erregt, viele Gäste werden sich noch bestens an sie erinnern, auch ihre Tresenauftritte bei Parties sorgten für sabbernde Gäste. Bis vor kurzem noch dort hinter der Theke tätig, seit einiger Zeit als Angel im GT buchbar und dort ebenfalls ab und an bei Poledance-Einlagen zu bestaunen, so auch gestern.

Supersympathische und lustige Powerfrau, die sich beim PST erstaunlich viel Zeit nimmt. Für ihr Aussehen ist sie kein bisschen arrogant, sondern sehr umgänglich und unkompliziert. Leider muss man bei Angel Serviceeinschränkungen in Kauf nehmen, so sind ZK und EL nicht im Portfolio enthalten. Sagt sie jedoch im Vorfeld an, also keine unliebsamen Überraschungen erst auf dem Zimmer.

Beim Sex zeigt Angel große Einsatzfreude. Sie bläst wundervoll und auch recht tief. Mit ihr kann man geilen Highspeed-GV haben, zuweilen mag sie es auch ne Nummer sanfter.

Sie sieht hervorragend aus, sie fühlt sich gut an, sie riecht gut, sie schmeckt gut, dazu dieses leicht verruchte Lächeln und die strahlenden Augen. Dazu hält sie fast permanent Blickkontakt und vermittelt trotz fehlender ZK ein hohes Maß an Intimität.

Fazit:
Sehr gute Clubnummer, die mit ZK im Ranking ganz weit vorne landen würde.

Kurzübersicht Angel

RO, ca. 30
Lange (mal glatte, mal gelockte) schwarze Haare, KF 36, A/B-Cups (fest)
Ca. 155 cm, Bauchnabelpiercing, diverse Tattoos, gutes Deutsch


FO: Mal sanft, mal kräftiger, angenehmer Handeinsatz und abwechslungsreich; massiver Zungeneinsatz
EL: Leider Fehlanzeige
Augenkontakt: Immer wieder geiler Hammerblick
ZK: Leider Fehlanzeige
Lecken: Hochgenuss, auch deshalb, weil sie sich (nicht nur offensichtlich) komplett fallen ließ und tatkräftig mithalf
Fingern: Machbar
GV: Reiter und Missio, jeweils mit voller Leidenschaft und viel Nähe
GF6-Faktor: Niedrig bis mittel
Porno-Faktor: Niedrig bis mittel
Professionalitätsfaktor: 70%
Illusionsfaktor Optik: Sehr attraktives Schwarzmeergirl mit durchtrainiertem Prachtbody
Illusionsfaktor Nähe: Hoher Ausschlag (sofern das ohne ZK möglich ist)


Chocolate – Nigeria

Schokomaus mit dem passenden Namen Chocolate. Scheint bei den Gästen recht beliebt zu sein, sie wird gut gebucht.

Chocolate legt los mit etwas hastigem FO. Fängt an zu stöhnen und bläst weiter heftig drauflos. Nicht gerade mein Ding, zum Glück geht sie auf Änderungswünsche ein und verlangsamt das Tempo. Per Saldo trotzdem humorloses Blasen.

Dauert einige Zeit, bis es im Reiter vom Rhythmus her passt. Doggy völlig ohne Grip, wieder zurück zur Reiter und mit Mühe und Not einen Abschluss geschafft.

Fazit:
Passte irgendwie nicht so richtig zwischen uns. Schokospezialisten mögen vielleicht mehr aus ihr herausholen.

Kurzübersicht Chocolate

NGR, 28
Lange gelockte schwarze Haare, KF 36/38, A-Cups,
Ca. 165 cm, Konversation vorzugsweise in Englisch


FO: Recht hektisch, kontraproduktiv
EL: Zu kurz geraten
Augenkontakt: Ab und an
ZK: Nicht gut, nicht schlecht – irgendwo dazwischen
Lecken: Drauf verzichtet
GV: Reiter und Doggy
GF6-Faktor: Niedrig
Porno-Faktor: Niedrig
Professionalitätsfaktor: 80%
Illusionsfaktor Optik: Black Beauty
Illusionsfaktor Nähe: Hat sich wohl eher oberflächlich ergeben


Ella – Deutschland

Ella, attraktive blonde deutsche Milf mit straffem 38er-Body und einem sehr gut gemachten Silli-Ensemble der E-Klasse als Aufhänger.

Alibi-ZK sorgten nicht gerade für einen illusionsfördernden Beginn. War aber eigentlich nicht anders zu erwarten, Ella verkörpert geradezu Professionalität pur. Das folgende FO allerdings ist mehr als ansprechend. Anfangs mit sehr viel Finesse und Gefühl. Dann saugstark und nass. Leckt dabei schön den Schaft entlang und liebkost immer wieder die Eier.

Variabler Ritt in verschiedenen Stellungen, engagierter Doggy und ein weiterer Haken auf der To Do-Liste war fällig.

Fazit:
Keine Hochglanznummer, per Saldo jedoch recht ansehnliche Clubnummer mit Highlight FO. Empfehlung für diejenigen, die auf diesen Dl-Typ stehen.

Kurzübersicht Ella

GER, Ü30
Lange leicht gelockte blonde Haare, KF 38, E-Cups (weich getunt)
Ca. 165 cm


FO: Sichere Bank für Blas- und Saugarbeiten aller Art
EL: Siehe FO
Augenkontakt: Klar, hat sie bestens drauf
ZK: Recht alibimäßig
Lecken: Ella geht gut mit, lässt sich jedoch nicht aus der Reserve locken
Fingern: Nicht probiert
GV: Reiter und Doggy in gemäßigtem Tempo
GF6-Faktor: Niedrig
Porno-Faktor: Niedrig
Professionalitätsfaktor: 90%
Illusionsfaktor Optik: Attraktive deutsche Blondinenmilf
Illusionsfaktor Nähe: Professionelle Nähe

Offline TnA Addict

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 224
  • T & A Addicted
    • Bekijk profiel
FICKFABRIEKVERHAALTJES
« Reactie #322 Gepost op: 13 juni 2015, 20:12:09 »
Gisteren was het druk met ijsberen, toen het noodweer losbarstte, werd het binnen wel erg vol. Maar ik vond het te doen.

Ik heb gisteren gekamerd met de Nederlandse Celine of Selena. Naar eigen zeggen werkt ze slechts een paar dagen per maand en dat al wel voor heel wat jaren. Ze heeft een heel mooi koppie, zonnebank bruin, slank lijf, niet al te lang. Gezellige babbel en prima kamersessie mee gehad. Is daar al een draadje van? Zo niet dan zal ik een poging wagen.

Offline Rivera

  • Held
  • *****
  • Berichten: 758
    • Bekijk profiel
FICKFABRIEKVERHAALTJES
« Reactie #323 Gepost op: 13 juni 2015, 22:56:50 »
Doppelschlag im GT (10.06. und 12.06.15)

Diesmal gleich zweimal unter der Woche im GT und nicht wie meist an einem Sonn- oder Feiertag.

Wie immer vielfältiges Line-up, einige Highlights glänzten jedoch durch Abwesenheit. Der Club war gut besucht, jedoch keineswegs überfüllt.

Buchung 1: Sina – Brasilien

Sina (Ex-Leonie/Hof), rassig-feurige Latina, die, einmal erst in Fahrt geraten, nicht mehr zu stoppen ist. Geboten waren fast jederzeit mögliche intensiv-heftige ZK, Fingern, EL, vollendet-veredeltes FO, GV in mehreren Stellungen. Bester Hof-Service im GT.


Buchung 2: Sophie – Deutschland

Drei Hamburgerinnen auf Besuch im GT. Eine von ihnen weckte mein besonderes Interesse, auch aufgrund einer Empfehlung. Sophie, supersympathische sehr großgewachsene (1,80 m) Blondine, Typ aufstrebende Hobbyhure.

Sophies Gebläse wirkt zwar etwas einstudiert, ist jedoch trotzdem auf hohem Niveau, da sehr abwechslungsreich und keineswegs eichelorientiert. Auf Wunsch sondert sie Mengen an Nässe ab, hoher Schlotzfaktor. ZK zunächst solide, später mehr als innig. Nur Fingern mag sie nicht, man kann nicht alles haben.

Beim Ficken in den bekannten Stellungen geht Sophie ordentlich mit und ist ausreichend eng.

Das Hamburger Trio ist wohl erstmal nur bis heute im GT, wird aber sicherlich wieder den Weg an den Niederrhein finden.

Fazit:
Vom Service gab’s nichts zu mäkeln, mit verhaltenem Beginn und deutlichen Steigerungen. Auf alle Fälle ne gute Nummer, wo wir beide unseren Spaß hatten.

Kurzübersicht Sophie

GER, 23
Lange glatte blonde Haare, KF 38, B/C-Cups (natur, fest) 
180 cm


FO: Nass und sehr abwechslungsreich
EL: Siehe FO
Augenkontakt: Ab und an, geil
ZK: Geile Knutscherin
Lecken: Genießerin, ohne sich aus der Reserve locken zu lassen
Fingern: Nicht erwünscht
GV: Reiter, Doggy und Missio, alles in der nötigen Intensität
GF6-Faktor: Niedrig bis mittel
Porno-Faktor: Niedrig
Professionalitätsfaktor: 60%
Illusionsfaktor Optik: Attraktive, großgewachsene Hamburger Deern
Illusionsfaktor Nähe: Lustige, kumpelhafte Art, dadurch zwangsweise auch entsprechende Nähe


Zwei Tage später sieht die GT-Welt nicht viel anders aus. Line-up nicht großartig verändert, stark erhöhte Besucherzahl bei schwülheißen Temperaturen. Besonders im Restaurantzelt steht förmlich die Luft, die Klimaanlagen im Thekenbereich laufen auf Hochtouren.

Buchung 1: Ada – Polen

Noch inniger und leidenschaftlicher als bei der ohnehin schon sehr guten Erstbuchung. Ada, derzeit eine meiner Favoritinnen im Club.


Buchung 2: Lilly – Deutschland

Lilly, neues Optiksternchen in der Fickfabrik. 22-jähriger blonder Schuss aus Hamburg (keine Verbindung zu den oben erwähnten Hamburgerinnen), könnte auch für Mitte 20 durchgehen. Natürliche Schönheit, viel Schminke hat sie nicht nötig. Butterweich getunte F/G-Cups sorgen für einen weiteren Wow-Effekt. Ihr erster GT-Tag war Mittwoch, dort war sie ebenfalls fast pausenlos gebucht, wobei nicht wenige Zimmerzeiten recht kurz ausfielen.

Eigentlich schlechtes Bauchgefühl, aber die Erkundungslust ist (leider wieder mal) größer. Es kam wie es kommen musste:

Lilly wirkt insgesamt schon sehr professionell, die Action durchweg auch sehr kontrolliert. Hat aber wohl keine Ambitionen auf Erwerb von Stammkunden, sie ist eher auf Durchschleusen gepolt.

Jedenfalls entspricht der Umfang ihres Services bei weitem nicht dem ihrer Oberweite. ZK werden als Küsse nur mit Zungenspitze interpretiert und das offensichtlich noch widerwillig. Langweiliges Gebläse ohne Inspiration und Variationen, gehört wohl zur Abarbeitung der Standards.

Ficken dann wenigstens ganz okay, vielleicht wollte sie auch nur zum Ende kommen. Das Bespielen der Vorzeigetitten war eigentlich noch das Beste. Tüte voll.

Fazit:
Muss man nicht haben, sollte man auch nicht haben. Lilly bietet neben toller Optik lediglich einen Minimalservice mit höchstens mittlerer Qualität, das können andere viel besser. Die große Illusionistin wird sie sicher nicht mehr, ist auch wohl nicht ihr Ansinnen.

Kurzübersicht Lilly

GER, 22
Lange (mal glatte, mal gelockte) blonde Haare, KF 38, F/G-Cups (weich getunt)
Ca. 165 cm


FO: Recht einfallsloses Rauf und Runter, kein Zungeneinsatz
EL: Vergessen oder nicht im Programm
Augenkontakt: Nicht möglich wegen seitlicher Position
ZK: Verdienen den Namen nicht
Lecken: Unechte leise Lustseufzer, ansonsten keine Regung
Fingern: Nicht probiert (ganz bestimmt auch nicht erwünscht)
GV: Reiter und Doggy; durchaus ambitioniert, da gibt’s nix zu meckern
GF6-Faktor: Fehlanzeige
Porno-Faktor: Fehlanzeige
Professionalitätsfaktor: 90%
Illusionsfaktor Optik: Burner mit Monstertitten
lllusionsfaktor Nähe: Professionelle Nähe


Diverse Poledanceeinlagen gab’s wieder von Angel/Erika zu bewundern. Über die Verpflegung braucht man eigentlich keine Worte mehr zu verlieren, wie immer erstklassig. Am frühen Abend kam ein heftiges Gewitter runter mit einem ohrenbetäubenden Knall, der Lautstärke nach in unmittelbarer Nähe. Blitzeinschlag in einem Zeltplatz mit sechs Verletzten.

Offline de vulkaan spesjalist

  • Algemene moderator
  • Held
  • *****
  • Berichten: 2903
  • duisburg vur immer
    • Bekijk profiel
FICKFABRIEKVERHAALTJES
« Reactie #324 Gepost op: 14 juni 2015, 11:10:38 »
Gisteren was het druk met ijsberen, toen het noodweer losbarstte, werd het binnen wel erg vol. Maar ik vond het te doen.

Ik heb gisteren gekamerd met de Nederlandse Celine of Selena. Naar eigen zeggen werkt ze slechts een paar dagen per maand en dat al wel voor heel wat jaren. Ze heeft een heel mooi koppie, zonnebank bruin, slank lijf, niet al te lang. Gezellige babbel en prima kamersessie mee gehad. Is daar al een draadje van? Zo niet dan zal ik een poging wagen.

gewoon zelf even kijken in het gt topic  ;)

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
FICKFABRIEKVERHAALTJES
« Reactie #325 Gepost op: 14 juni 2015, 11:27:25 »
Gisteren was het druk met ijsberen, toen het noodweer losbarstte, werd het binnen wel erg vol. Maar ik vond het te doen.

Ik heb gisteren gekamerd met de Nederlandse Celine of Selena. Naar eigen zeggen werkt ze slechts een paar dagen per maand en dat al wel voor heel wat jaren. Ze heeft een heel mooi koppie, zonnebank bruin, slank lijf, niet al te lang. Gezellige babbel en prima kamersessie mee gehad. Is daar al een draadje van? Zo niet dan zal ik een poging wagen.

gewoon zelf even kijken in het gt topic  ;)
Of je kan als mod of admin ook behuplzaam zijn, is even snel gebeurd dan nietszeggend reageren  ::) ;D
Ik denk dat het om deze dame gaat .....  ;)
http://relaxxxboard.com/index.php?topic=17151.0
Indien ze het niet is, is er nog geen topic van ....

"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline TnA Addict

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 224
  • T & A Addicted
    • Bekijk profiel
FICKFABRIEKVERHAALTJES
« Reactie #326 Gepost op: 14 juni 2015, 13:29:05 »
Of je kan als mod of admin ook behuplzaam zijn, is even snel gebeurd dan nietszeggend reageren  ::) ;D
Ik denk dat het om deze dame gaat .....  ;)
http://relaxxxboard.com/index.php?topic=17151.0
Indien ze het niet is, is er nog geen topic van ....

Dat is haar. Ik heb zojuist een aanvulling gegeven. Ze is een pareltje.

Offline davedv

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 68
    • Bekijk profiel
FICKFABRIEKVERHAALTJES
« Reactie #327 Gepost op: 17 juni 2015, 13:36:12 »
Zondag 14-06

Uiteindelijk was het m'n slechte nachtrust die me deed besluiten naar GT af te reizen. Normaal slaap ik altijd vrij redelijk in hotels, maar deze keer had ik een waardeloze nacht in Kaarst, wakker om 6 uur, wakker om kwart over 7, wakker om 8 uur....catastrophe. Uiteindelijk om half 10 klaar wakker, gedoucht en toen maar naar Brüggen gereden. Eigenlijk had ik het plan om naar YY te rijden, maar die gaan (pas) om 1 uur open en ik had weinig zin om nog een paar uur te gaan rekken op de kamer of op een parkeerplaats.

Zo gezegd en om praktisch 11 uur reed ik de parking van GT die nog bijna leeg was, omgekleed, even een uitgebreid ontbijtje gehaald en op het gemak eens kijken of er al wat interessants rondliep. Ik zag wat bekende (Duitse) gezichten (Valentina e.d.) en wat dames die ik wel van gezicht maar niet van naam ken en eigenlijk ook niet zo geïnteresseerd in ben. Er zat ook een mij onbekend blond meisje, ze straalde iets uit wat me wel aansprak, erg natural en niet zo'n harde blik in haar gezicht. Wat ik ook wel grappig vond was hoe ze in zichzelf een beetje met de muziek mee zat te zingen. Ik ging bij haar in de bank zitten en het bleek de Duitse Isa te zijn.

Ze vertelde mij een jaar in Aachen achter de ramen gewerkt te hebben en sinds begin dit jaar in gt. Is nu nog 19, wordt 20 Dit jaar en werkt een paar dagen per week in verband met studie. We heben een tijdje in de bar zitten praten over van alles en nog wat, ze spreekt ook prima Engels, sowieso een leuke meid waar je leuk mee kunt kletsen. Ze deed(doet?) niet aan presales in de bar, maar daarnaast pusht ze ook niet voor een sleutel.
De kamergang was goed zonder spectaculair te zijn. Geen tz, maar wel uitgebreid gewoon zoenen, pzc en el waren dik in orde. Beffen niet aan toegekomen, eigenlijk vooral omdat ik erg lui was. Nmc in twee standjes, cowgirl prima en missio heel goed.
Rond het half uur gekomen, nog even liggen kletsen en toen gaan douchen. Na dik 35 minuten van de kamer, 60 afgerekend, geen opmerkingen over tijd. Uiteindelijk was het hele fijne sex met een hele leuke meid, maar dat ene stukje wat het geweldig in plaats van goed maakt ontbrak en ik betwijfel of dat dat er met herhalingen wel zou zijn of komen.

HHG : 75%

Na een drankje, hapje en een praatje was het onderhand wel tijd voor een tweede ronde. Al eerder op de dag was me een dame opgevallen die hoewel optisch niet eens echt mijn ding is me toch wel aansprak. Ze leek me iets ouder maar had een mooi lijf, natural en een leuke uitstraling. Na wat oogcontact in de bar kwam ze me opzoeken en een praatje maken, ze stelde zich voor als Svetlana uit Rusland en direct ging er bij mij een belletje rinkelen, hier had ik iets over gelezen en na een praten, knuffelen en zoenen in de bar gingen we richting kamer.

Svetlana dus. Tering. Wat een vrouw. Al pratend liepen we de blokhut in, en eenmaal ontkleed werd haar mond direct voor andere zaken gebruikt. Na een uitgebreide tongzoen sessie kroop ze naar beneden en begon ze m'n hele lijf te onderzoeken met tong. Nek, oren, borst, buik....heerlijk. Daarna begon met een blowjob die maar duurde en duurde. Zelfs nog relatief snel na m'n eerste kamer moest ik alle zeilen bij zetten om de zaken nog een beetje onder controle te houden. Na een kwartiertje of iets dergelijks stelde ik voor om te wisselen naar 69 en hier werd met een brede glimlach mee ingestemd. Ze draaide zich om en haar vagijn werd boven mijn mond geplaats. Nee. Dat zeg ik verkeerd. Haar vagijn werd op mijn mond gezet zoals twee verliefde pubers tongzoenen als ze dat net hebben ontdekt. Ik denk dat ook dit een 10/15 minuten heeft geduurd waarna ik haar iets van me afduwde en alleen het woord 'gummi' kon uitbrengen. Met een grijns rolde ze van me af, plaatste in record tijd een condoom en nam gehurkt weer plaats. NMC was ook meer dan uitstekend en na twee of drie standjes voelde ik het orgasme vanuit m'n tenen omhoog komen. Bezweet en afgepeigerd zakte ik naast haar in elkaar op bed en hebben we het uurtje volgemaakt met kletsen en wat geknuffel. Een sublieme sessie.

HHG : 100%

Na de sessie met Svetlana ben ik eerst maar eens wezen douchen en daarna in de tuin gaan liggen om wat bij te komen. De korte nacht brak me toch wat op en het was prima vertoeven in de tuin. Een tijdje gelegen voor ik weer in de bar terecht kwam, ik had nog niet echt goesting maar werd door een collega op Kenza gewezen, een Poolse. Die verloor ik even uit het oog en verder zag ik ook niet veel interessants in de bar dus het leek me een prima moment om even te gaan eten. Daar werd duidelijk waarom ik Kenza in de bar niet meer zag, ze was ook richting restaurant vertrokken en zat daar te eten met een bebrilde vriendin wat ook een erg knappe verschijning was.

Terug in de bar zat Kenza in het hoekje naast de deur bij de bar en leek het me een goed idee om maar eens een praatje te gaan maken. Zoals gezegd een Poolse meid, haar leeftijd weet ik niet meer maar ik schat begin 20 ergens. Niet een stunner zoals dat Roemeense kliekje maar wel een mooie meid om te zien, ook een erg mooi lijf. Het praatje in de bar was leuk, het klikte op het eerste gezicht wel. Naar eigen zeggen sinds een maand of 8 in GT, woonachtig in de buurt van Keulen maar daar nooit gewerkt. Het viel me ook op dat ook Kenza zelf niet over een sleutel begon, ze wachtte rustig af hoe het gesprek liep en of ik zelf om een sleutel vroeg.

Eigenlijk had dit de tweede kamer moeten zijn, na Isa, maar voor Svetlana. De kamer was dik in orde, ze zoent heel fijn, edoch (bij mij) zonder tong. Vergeleken met Svetlana was het PZC en EL wellicht iets minder, maar eigenlijk was het gewoon nog steeds dik in orde. 69 was ook leuk, maar het beste was NMC. In twee standjes lekker m'n ding mogen doen en ze deed ook uitstekend mee. Zo uitstekend dat ik na een dikke 20 minuten voor de derde keer zondag het rubber vulde met overbodig nageslacht. Het half uurtje nog even vol gekletst en dik tevreden weer de blokhut uit gelopen.

HHG: 90%

Na het kameren ben ik weer even in de tuin gaan liggen om wat te relaxen, uiteindelijk schrok ik wakker en was het al rond 8 uur. Na nog even in de bar gehangen te hebben toch maar besloten om er een streep onder te zetten en op huis aan te gaan. Soms moet je gewoon tevreden zijn en met drie goede sessies mocht ik dat best zijn.

Uiteindelijk een flinke line-up zondag, ik gok een dame of 80 en het zou me niet verbazen als er over de hele dag een beer of 150 heeft binnen gelopen. Door het mooie weer en de grote tuin bleef het goed te doen. Ook viel het me op dat gedurende de dag dames behoorlijk goed boekbaar bleven, pas in de avond miste ik in de bar nogal wat vrouwen en was de verhouding naar gevoel wat scheef. In tegenstelling tot m'n vorige bezoek stapte ik nu tevreden weer in de auto.

Zoals een andere beer tegen me zei in de kleedruimte 'Best vol te houden zo, die zondag'

Offline bartdepauw

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 67
    • Bekijk profiel
FICKFABRIEKVERHAALTJES
« Reactie #328 Gepost op: 13 juli 2015, 11:20:46 »
Zondag morgen met een erg zwaar hoofd opgestaan. Waarom toch al die drank vraag ik mij achteraf altijd af. Maar goed, gedane zaken nemen geen keer en via whatsup enkele beren gecontacteerd. Waar is het op een zondag leuk vertoeven? Overal denk ik wel maar aangezien mijn zoektocht naar onbekende clubs verder gaat, hadden we afgesproken om naar Golden Time te trekken. Achteraf gezien de beste keuze toen ik de club naderde. De parking was bomvol en zo ook de straten in die buurt. 60 euro afgetikt bij de vriendelijke dame aan de inkom die mij bij het verlaten van de club nog een lief kusje gaf.

Golden Time is bij iedereen wel gekend. Het wordt ook wel eens 'de fabriek' genoemd. Zo kwam het ook bij mij over. In de bar staan een hele rij stoelen waar de dames zich op nestelen. Het familiale en gemoedelijke samen keuvelen in een zetel met een dame, zie je daar niet. Als je zin hebt om te vogelen, moet je naar eentje toestappen, je voorstellen, een aantal basis vragen stellen en hop naar de kamer. Niet echt mijn ding. Ik verkies het om eerst samen met een dame wat gezellig samen te zijn, wat te praten en kussen/knuffelen/teasen om daarna met een kanon van een stijve de kamer op te trekken om mijn kruid te verschieten.

Het oogt allemaal goed. Leuke hutjes buiten, lounge zetels, enorm grote tuin met zetels en hangmatten. Er is zelfs plaats voor een olympisch zwembad maar helaas valt er niets te plonsen. Bij 30 graden of meer kan ik het mij dan ook niet voorstellen dat je naar hier komt want je kunt je nergens verfrissen. Het eten was ook prima en net zoals in LR zijn er koelkasten met allerlei soorten bier. De bediening aan de bar is zeer goed/snel en dit komt omdat de dames zelf hun drank moeten halen zodat de bardames meer tijd hebben voor de beren. Heel wat vrouwen waar ik wel een kamergang mee wil delen. Maar op de vraag of ze ook kussen, antwoorden ze allemaal negatief. Dus een lekker potje vrijen zit er precies niet in vandaag.

Aan de kino kwam ik de Duitse Bettina tegen. Na vijf minuten praten over koetjes en kalfjes trok ze me mee naar binnen. Op de lange zetel begon ze me hevig te pijpen. Alle kamers waren bezet en het zou ongeveer een half uur wachttijd zijn. Toch vroeg ik haar om een sleutel te halen. Met wat zuig en trek werk in de kino kan ik best wel leven maar om over te gaan tot het echte werk, zie ik hier niet zitten. Constant in en uit geloop verstoort mijn concentratie. Uiteindelijk was de sleutel ter beschikking en we trokken een leuke en grote kamer in. Helaas had mijn braspartij van de dag voordien zijn gevolgen. Veel alcohol en weinig slaap geeft bij mij de dag nadien erectie stoornissen. Mijn vriend kwam maar half omhoog. In deze toestand weet ik dat overgaan tot standjes geen nut heeft. Dus na wat 69-en vroeg ik haar om gewoon even door te pijpen en mits enige concentratie lukte het mij om alles de vrije loop te laten gaan. Aan de kastjes overhandigde ik haar de 50 euro. Ze vroeg direct om meer. Waarom, vroeg ik haar. Wel voor het lange wachten in de kino. Ik zei haar dat de kamergang maar 10 minuten had geduurd, wat ook zo was en toen knikte ze en verliet de ruimte.

Om dan toch even een vergelijking te maken met een andere club waar ik iets meer kom zoals ss, vond ik gt best wel leuk om wat rond te hangen en babbelen met soortgenoten. Het eten en drinken was goed, de club is ook mooi verzorgd en onderhouden. Maar van sfeer en ambiance is er geen sprake. Het gezellige dansen wat de dames altijd in ss doen, zie je hier niet. Ze blijven gewoon op hun stoel zitten. Het ontbreken van een zwembad vind ik ook een minpunt. Hier zullen ook wel toppertjes rondlopen waar je geweldige kamersessies mee kunt hebben, maar die heb ik helaas niet gevonden. De dames die ik aansprak, toch een 5-tal, waren niet-zoeners. Bettina stak haar tong uit en daar bleef het zo een beetje bij. Als je voor het samenzijn met een dame ook nog eens moet gaan betalen, dan houd het voor mij op. In ss heb je die oriëntatie ruimte waar je gezellig met iemand kunt liggen en knuffelen. Nog nooit heb ik die tijd die ik daar spendeerde moeten betalen en hopelijk blijft dat zo.

Bij het verlaten van de club onmiddellijk alcohol controle. Met mijn stalengezicht, hetzelfde gezicht wat de dames maken als ze zogezegd klaarkomen, zei ik dat ik niets gedronken had. De agent scheen met zijn lamp in mijn gezicht en controleerde de papieren. Mijn hartje sloeg 1 slag over maar gelukkig mocht ik zo vertrekken. Voor hetzelfde geld had mij dit weer een mooie bekeuring opgeleverd.

Offline tym

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 69
    • Bekijk profiel
FICKFABRIEKVERHAALTJES
« Reactie #329 Gepost op: 15 juli 2015, 19:28:36 »
Jeudi 2 et vendredi 3 juillet

Assez bien de jolies filles mais je n'avais d'yeux que pour une seule fille ¦ LAURA, jolie sans être la plus jolie du club, je l'apprécie pour sa fraîcheur malgré qu'elle ait déjà 6 mois de métier, sur ses 20 ans c'est une beauté naturelle, la canicule l'empêche de se maquiller à cause de la transpiration pour mon grand bonheur car je la trouve mieux ainsi qu'avec une couche de fard, 6 heures passées avec la belle durant ces 2 jours et j'en redemande.