Auteur Topic: Naar wat luistert de hoerenloper?  (gelezen 644612 keer)

0 leden en 4 gasten bekijken dit topic.

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
Naar wat luistert de hoerenloper?
« Reactie #75 Gepost op: 22 november 2011, 22:54:49 »
Nu zaterdag kan ik niet, soms moet ik werken en dat doe ik deze week op die zaterdag.
 
Groet, Footsie  O0
Ja foots, ik las mijn eigen bericht en kreeg plots heimwee naar zowat de beste tijd uit mijn hoerenlopersbestaan. Jouw reactie op die posting mag er trouwens ook best wezen (hint, ze staat op de erpeeblog nog altijd, en mits wat plak en knipwerk kan die hier komen ha ha)
Verdomme, als ik dat allemaal terug lees is iedere andere 50 euro die ik ooit heb besteed, weggegooid geld, een specialleke buiten beschouwing gelaten uiteraard.
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline foots

  • founding father
  • Held
  • Berichten: 5301
    • Bekijk profiel
Naar wat luistert de hoerenloper?
« Reactie #76 Gepost op: 22 november 2011, 23:01:49 »
Mijn herinnering kwam weer, alhoewel ik diep moest denken wie was Carmen, ik schaam me nu ik erachterkwam dat dit mijn liefste Coco is.
 
De tekst en de foto''s kwamen me wel bekend voor, zora ik tijd heb en er aan denk zal ik die eens naar hier pompen.
 
SM jij mag het ook doen, je hebt vast voldoende mogelijkheden als admin om dat te doen.
 
Groet, Foots  O0
Relaxxxboard, van leden, door leden en voor leden.

Hoeren neuken, nooit meer werken !
Trouwen is een garantiebewijs voor niet goed, geld kwijt !
Een DVP is goedkoper dan een vrouw en wordt niet ouder, lelijker of dikker en heeft altijd zin.

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
Naar wat luistert de hoerenloper?
« Reactie #77 Gepost op: 22 november 2011, 23:06:38 »


LR 8 mei 2010 en rond half 5 rijd ik even voorbij LR en bekijk het ISA hotel vanaf de buitenkant, inderdaad op wandelafstand, ideaal als de auto niet start of voor een weekend in Duitsland te verblijven. LR was rustig, weinig beren en ook in de loop van de avond werd het niet de gezellige drukte die er normaal is. Volgens mij is het na pasen een dip gekomen en is die nog niet voorbij.Ook de sfeer was niet zoals gebruikelijk en zowel Laurant74 als Dupke en vooral ikzelf miste een forumlid die door velen op ybf wordt verafschuwd. Die vermaledijde RP, altijd vol enhousiasme, zodra hij maar een dame ziet.

De line-up mocht er zeker wel weer wezen, met Lorena, was is ze mooi, Lori die er heerlijk zonnegebruind bij zat, Adina die de zonnebank had overgeslagen, Romania/Amalia die de heupen weer liet dansen, Veronica die als een echte profi weet dat ze te klef kan zijn, haar nichtje, Dunya de god die haar klantengedrag uit de doeken deed, incl haar nicht die Foots met huid en haar op wilde eten, Nancy, de knappe blonde Anna die wilde weten wat ze moest doen om met mij te neuken (het antwoord was kussen en schreeuwend liep ze weg hahahahah) Alexandra die haar tweeling in het begin van de avond keurig en mooi netjes had ingepakt in retro bikini, erg verleidelijk en zo nog wel een bussel stoten waar we elke dag van dromen, maar in LR gewoon straal voorbijlopen, alsof we Brad Pitt en Tom Cuise zijn.

Ik was wat ziekjes en koos op het oog de allermooiste voor mijn eerste maar helaas hoe mooi Lori ook is, ze is zo rustig dat het me er niet mee lukt. Toch een lekker uurtje en wat zwijggeld voor mijn eigen teleurstellende vertoning bij zoveel moois. Veronica vrijwel meteen het slachtoffer voor mij frustratie kwijt te raken, maar neuken is gewoon te inspannend voor een zuigbeer als ik. De rest van de avond dacht ik maar aan 1 ding een heftige en deftige pijpbeurt die mij de rest van de week weer zal heugen. Nee Vicky werkt er niet meer, Carmen was er niet, Nicky ook niet dus viel het oog op een zwaar bezette Peggie Sue. Deze was tot 2:30 bezet en toen mocht ik het laatste half uurtje genieten van haar pijpkunsten. Helaas bleek de beloning vorige keer en mijn complimenten van deze keer te leiden tot meerprijzen waar ik het bestaan niet van af wist. Goed, het blijven hoeren en ze komen niet voor je charmes maar voor de euro's die je in je beurs hebt.

Tja, het werd niet mijn dag, de andere heren waren op tijd naar huis gegaan en omdat ik perse met Peggie Sue wilde herhalen ben ik toch tot het laatst gebleven. De terugweg was vooral stil en Shakira zong alleen voor mij. De tekst drong tot mij door en helaas bleek ik daar niet vrolijk van te worden, want het leek wel of ze over mij zong. Het zwarte schaap, de lelijke ambutante relnicht, als je die meeneemt lijkt een hoerentent bezoeken meer op een feestje van overjarige discogangers, maar zonder is het maar een stille en lange weg naar LR voor een paar druppeltjes wit bloed kwijt te geraken.


Groet, Foots
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline roberto

  • Ergens naast Bema
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1399
  • SKW - verslaafde Sukkelaar
    • Bekijk profiel
Naar wat luistert de hoerenloper?
« Reactie #78 Gepost op: 28 november 2011, 20:10:23 »
Zie ik de lichtjes van de Schelde dan gaat mijn hart wat sneller slaan...
Het zijn allemaal hoeren...

Offline roberto

  • Ergens naast Bema
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1399
  • SKW - verslaafde Sukkelaar
    • Bekijk profiel
Naar wat luistert de hoerenloper?
« Reactie #79 Gepost op: 1 december 2011, 19:37:08 »
Wat een droom, twee Russische wijven zien kussen dacht de toen nog jongere Roberto...
Ondertussen is die droom uitgekomen al was het wel met twee Roemeense! ;D

t.A.T.u. - All The Things She Said
Zie ik de lichtjes van de Schelde dan gaat mijn hart wat sneller slaan...
Het zijn allemaal hoeren...

Offline roberto

  • Ergens naast Bema
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1399
  • SKW - verslaafde Sukkelaar
    • Bekijk profiel
Naar wat luistert de hoerenloper?
« Reactie #80 Gepost op: 6 december 2011, 00:41:04 »
Zie ik de lichtjes van de Schelde dan gaat mijn hart wat sneller slaan...
Het zijn allemaal hoeren...

Offline roberto

  • Ergens naast Bema
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1399
  • SKW - verslaafde Sukkelaar
    • Bekijk profiel
Naar wat luistert de hoerenloper?
« Reactie #81 Gepost op: 6 december 2011, 01:26:05 »
In another life, I would be your girl... ^-^

Katy Perry - The One That Got Away Lyrics
Zie ik de lichtjes van de Schelde dan gaat mijn hart wat sneller slaan...
Het zijn allemaal hoeren...

Offline roberto

  • Ergens naast Bema
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1399
  • SKW - verslaafde Sukkelaar
    • Bekijk profiel
Naar wat luistert de hoerenloper?
« Reactie #82 Gepost op: 7 december 2011, 00:59:29 »
Zie ik de lichtjes van de Schelde dan gaat mijn hart wat sneller slaan...
Het zijn allemaal hoeren...

Offline Rolly

  • In geld, vrouwen en in wijn...is vreugd en deugd...maar ook venijn.
  • Algemene moderator
  • Held
  • *****
  • Berichten: 708
  • Rolly kijkt altijd uit naar mooie brunettes.
    • Bekijk profiel
Naar wat luistert de hoerenloper?
« Reactie #83 Gepost op: 7 december 2011, 01:26:53 »
Ik luister en kijk graag naar la(s) nena(s) de papa

Tito el bambino - la nena de papa [ RekeFlow.Tk ]

En naar deze

Tito el Bambino La Nena de Papi

Wou iemand nog vragen waarom Rolly op Latina`s valt? :P :P :P

Rolly
Vivir es amar, amar es vivir.....y la vida es un ilusion.
Si joda, flota o vuela....alquilarla.

Offline foots

  • founding father
  • Held
  • Berichten: 5301
    • Bekijk profiel
Naar wat luistert de hoerenloper?
« Reactie #84 Gepost op: 7 december 2011, 10:31:03 »
Rolly,


Ik begrijp je wel en ik begrijp iets niet. Ik begrijp het uiterlijk ja, de moves zeer zeker en de haarkleur volledig.


Wat begrijp ik niet ?
Awel Latina's zijn van alle vrouwen op deze wereld het meest jaloers, gaan overal met hun man naar toe en laten ze nooit meer alleen. Net dat ene punt ligt bij jou erg gevoelig !!!
Dit is bij een Boedistische vrouw net niet het geval en daarom zou je beter op Thaise kunnen vallen. Maar het is vaak zo dat je op iets valt waar je een haat-liefde verhouding mee hebt.


Groet, Foots  O0
Relaxxxboard, van leden, door leden en voor leden.

Hoeren neuken, nooit meer werken !
Trouwen is een garantiebewijs voor niet goed, geld kwijt !
Een DVP is goedkoper dan een vrouw en wordt niet ouder, lelijker of dikker en heeft altijd zin.

Offline roberto

  • Ergens naast Bema
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1399
  • SKW - verslaafde Sukkelaar
    • Bekijk profiel
Naar wat luistert de hoerenloper?
« Reactie #85 Gepost op: 9 december 2011, 01:25:17 »
Waarom weet ik niet maar dit lied doet me herinneren aan de dames van het SKW die ik in de nachtshift heb geklipperd! Nostalgie!

Novastar - Because
Zie ik de lichtjes van de Schelde dan gaat mijn hart wat sneller slaan...
Het zijn allemaal hoeren...

Offline Rolly

  • In geld, vrouwen en in wijn...is vreugd en deugd...maar ook venijn.
  • Algemene moderator
  • Held
  • *****
  • Berichten: 708
  • Rolly kijkt altijd uit naar mooie brunettes.
    • Bekijk profiel
Naar wat luistert de hoerenloper?
« Reactie #86 Gepost op: 9 december 2011, 21:46:08 »
Rolly,


Ik begrijp je wel en ik begrijp iets niet. Ik begrijp het uiterlijk ja, de moves zeer zeker en de haarkleur volledig.


Wat begrijp ik niet ?
Awel Latina's zijn van alle vrouwen op deze wereld het meest jaloers, gaan overal met hun man naar toe en laten ze nooit meer alleen. Net dat ene punt ligt bij jou erg gevoelig !!!
Dit is bij een Boedistische vrouw net niet het geval en daarom zou je beter op Thaise kunnen vallen. Maar het is vaak zo dat je op iets valt waar je een haat-liefde verhouding mee hebt.


Groet, Foots  O0

Psycho-analist geworden Foots? :-\
Als je mijn berichtjes op 'mooi en lekker' nog eens bekijkt zul je ook een aantal aziatische dametjes tegenkomen Foots. Die vind ik ook heel interessant. :P

Wat jij niet begrijpt is dat Latinas zeker jaloers zijn maar dat ze desondanks ook zeker zonder manlief(hun levenspartner dus) op stap gaan. Manlief mag niet vreemdgaan...maar dat wil dus niet zeggen dat zij dat óók niet mogen van zichzelf. ???  ???

Dus Rolly kan best zonder dat hij een vaste relatie heeft de horizontale merengue doen met diverse latina`s.... ;)

Groetjes, Rolly
Vivir es amar, amar es vivir.....y la vida es un ilusion.
Si joda, flota o vuela....alquilarla.

Offline roberto

  • Ergens naast Bema
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1399
  • SKW - verslaafde Sukkelaar
    • Bekijk profiel
Naar wat luistert de hoerenloper?
« Reactie #87 Gepost op: 10 december 2011, 02:11:48 »
Zie ik de lichtjes van de Schelde dan gaat mijn hart wat sneller slaan...
Het zijn allemaal hoeren...

guest13

  • Gast
Naar wat luistert de hoerenloper?
« Reactie #88 Gepost op: 10 december 2011, 10:13:31 »

guest13

  • Gast
Naar wat luistert de hoerenloper?
« Reactie #89 Gepost op: 10 december 2011, 10:16:13 »