Auteur Topic: ANDROID VS APPLE TABLET  (gelezen 63561 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline vakantieganger24

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 31
    • Bekijk profiel
ANDROID VS APPLE TABLET
« Gepost op: 12 juni 2013, 23:57:43 »
heren, mag het weer gewoon over neuken gaan   ;D

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
ANDROID VS APPLE TABLET
« Reactie #1 Gepost op: 13 juni 2013, 15:07:13 »
heren, mag het weer gewoon over neuken gaan   ;D
Bij hookers en provla zuden de heren allang geband zijn.
Maar wij? Wij houden van sexuele geneugten, maar ook culinaire geneugten, dus ik geniet, zeker als het over varkenshammetjes gaat.
Varkens hebben namelijk een orgasme van 30 minuten, en dat is zeer leerzaam, we humans zijn op enkele seconden uitgezongen   :035: :dance2


By the way, ik wil wel neuken als jij toekijkt VG en het moet je niks kosten, oftewel ik vraag niks, dal de griet je iets aanrekent, tja  :lol_hitting: :111:
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline foots

  • founding father
  • Held
  • Berichten: 5301
    • Bekijk profiel
ANDROID VS APPLE TABLET
« Reactie #2 Gepost op: 13 juni 2013, 15:35:05 »
Er zijn ook fora waar ze over Fyra treinen lullen en hele vergelijkingen tussen andriod en apple tablets maken.


Zoerg zullen wij niet gaan om maar posts of zanikverhalen te creeren voor kliks of traffic.


Groet, Foots  O0
Relaxxxboard, van leden, door leden en voor leden.

Hoeren neuken, nooit meer werken !
Trouwen is een garantiebewijs voor niet goed, geld kwijt !
Een DVP is goedkoper dan een vrouw en wordt niet ouder, lelijker of dikker en heeft altijd zin.

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
ANDROID VS APPLE TABLET
« Reactie #3 Gepost op: 13 juni 2013, 15:38:35 »
Er zijn ook fora waar ze over Fyra treinen lullen en hele vergelijkingen tussen andriod en apple tablets maken.


Zoerg zullen wij niet gaan om maar posts of zanikverhalen te creeren voor kliks of traffic.


Groet, Foots  O0


Neen, daar doe wij niet aan mee.
Ziehier het allerbeste tablet ter wereld, net geen 300 euro





En de beste Android-phone  ;D


"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline Dolfie

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 265
  • Ambi Beer
    • Bekijk profiel
ANDROID VS APPLE TABLET
« Reactie #4 Gepost op: 13 juni 2013, 21:34:28 »
Er zijn ook fora waar ze hele vergelijkingen tussen andriod en apple tablets maken.


Groet, Foots  O0

Oei ik voel mij persoonlijk aangesproken :lol_hitting:

Ik beloof plechtig dat ik hier niet begin over de mega fantastische IPAD 4 ;D

Grtz,Dolfie

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
ANDROID VS APPLE TABLET
« Reactie #5 Gepost op: 13 juni 2013, 21:48:38 »
Er zijn ook fora waar ze hele vergelijkingen tussen andriod en apple tablets maken.


Groet, Foots  O0

Oei ik voel mij persoonlijk aangesproken :lol_hitting:

Ik beloof plechtig dat ik hier niet begin over de mega fantastische IPAD 4 ;D

Grtz,Dolfie
Die rommel daar steken waar het zonlicht niet schijnt Dolfie  ;D
4 x te duur voor wat ie doet.
Vergelijkbare Android-toestellen ( waar de Apps dan ook nog grotendeels gratis en open source zijn) aan 25 percent van Apple's prijskaartje doen je beseffen dat je NOOIT iets van Apple wil, NOOIT.
Afzetters en dieven zijn het...
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline foots

  • founding father
  • Held
  • Berichten: 5301
    • Bekijk profiel
ANDROID VS APPLE TABLET
« Reactie #6 Gepost op: 13 juni 2013, 22:13:29 »
Ach persoonlijk aangevallen moet je je niet voelen. Een tablet kun je bv prima gebruiken in een club, dus dat past nog wel enigzins. Maar om werkelijk elk onderwerp zoals Fyra of het NL kabinet tot in den treure uit te diepen, dat is duidelijk voor kliks en traffic, want dat heeft helemaal niet met sex of plezier te maken.


Wij zouden het wel kunnen, maar wij zien dat als een vulling en topicvervuiling. Mag wel een beetje, maar dat moet niet iest worden waar je je aan gaat ergeren. Hier kom je voor info, mooie foto's en video's en wat lol over dvp en wat randzaken (en dat mag ook hier wel wat). Voor andere zaken zijn andere websites veel beter.


Laten we dit dan ook afsplitsen van de H7 avonturen.


Groet, Foots  O0




P.S. en dan nog saaie tekst posts ook  C:-) . Ik zal dan wat grappige Apple vergelijkingen posten en ik sluit af met een geheel nieuw Apple product, waar ik misschien wel interesse in heb.


[attach=1]


[attach=2]


[attach=3]


Dit is dan iets wat ik nog wel zou overwegen:


[attach=4]
Relaxxxboard, van leden, door leden en voor leden.

Hoeren neuken, nooit meer werken !
Trouwen is een garantiebewijs voor niet goed, geld kwijt !
Een DVP is goedkoper dan een vrouw en wordt niet ouder, lelijker of dikker en heeft altijd zin.

Offline Tom Kroes

  • GEBAND
  • Held
  • *****
  • Berichten: 591
    • Bekijk profiel
ANDROID VS APPLE TABLET
« Reactie #7 Gepost op: 14 juni 2013, 07:32:56 »
Er zijn ook fora waar ze hele vergelijkingen tussen andriod en apple tablets maken.


Groet, Foots  O0

Oei ik voel mij persoonlijk aangesproken :lol_hitting:

Ik beloof plechtig dat ik hier niet begin over de mega fantastische IPAD 4 ;D

Grtz,Dolfie
Die rommel daar steken waar het zonlicht niet schijnt Dolfie  ;D
4 x te duur voor wat ie doet.
Vergelijkbare Android-toestellen ( waar de Apps dan ook nog grotendeels gratis en open source zijn) aan 25 percent van Apple's prijskaartje doen je beseffen dat je NOOIT iets van Apple wil, NOOIT.
Afzetters en dieven zijn het...

En daarom werkt vrijwel de gehele graifsiche wereld met apple computers ;D Zou dat ook iets te maken kunen hebben met stabiliteit van het platform? Nu gaan we tioch een lange diskussie aan. :))

Zeer overpriced is het zeker bij apple zoals overal waar een zeer succesvolle marketing achter zit maar top marketing werkt maar deels, het produkt moet ook goed zijn en apple is top of the bill afgewerkten presteert met een super interface zeer betrouwbaar.

geband: redenen; uitschelden leden, mods en admins en bedreigingen admin per Im en in topics.
ban verloopt nooit

Offline foots

  • founding father
  • Held
  • Berichten: 5301
    • Bekijk profiel
ANDROID VS APPLE TABLET
« Reactie #8 Gepost op: 14 juni 2013, 13:03:15 »

Zeer overpriced is het zeker bij apple zoals overal waar een zeer succesvolle marketing achter zit maar top marketing werkt maar deels, het produkt moet ook goed zijn en apple is top of the bill afgewerkten presteert met een super interface zeer betrouwbaar.


Ach er zijn duidelijke verschillen vooral op het gebied van tablets. Naast dat er geen USB op zit en je geen websites met flash kunt kijken heeft M$ een hele korte en duidelijke video.


http://www.nu.nl/gadgets/3500505/microsoft-maakt-ipad-opnieuw-belachelijk.html
http://nutech.nl/mobiel/3481297/microsoft-kraakt-ipad-af-met-stem-van-siri.html   met video
http://nutech.nl/mobiel/3500504/microsoft-valt-ipad-weer.html met video


Ik heb een Ipad 3, kwalitatief prima en mooi ding en ik gebruik het elke dag zo'n tablet computer. Dus tablet ja zeker heel handig, maar een Ipad ? Nee, je kunt er een hele hoop dingen niet mee of alleen op de Steve manier met dure verloopstekkers. Ik ben voor tablets, maar de I-pad is de meest beperkte variant. Let wel het werken met een tablet is niet ergonomisch voor je nek.

Mijn persoonlijk advies is dat je je door geen 1 fabrikant laat beperken in je eigen doen. Je gaat toch ook niet naar 1 club of 1 dame ? Maar laat ieder zijn keuze zelf maar maken.

Groet, Foots O0
Relaxxxboard, van leden, door leden en voor leden.

Hoeren neuken, nooit meer werken !
Trouwen is een garantiebewijs voor niet goed, geld kwijt !
Een DVP is goedkoper dan een vrouw en wordt niet ouder, lelijker of dikker en heeft altijd zin.

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
ANDROID VS APPLE TABLET
« Reactie #9 Gepost op: 14 juni 2013, 15:04:06 »
De grafische markt? Die werken niet met tablets, die werken met Apple computers.


Maar, nadat dit topic netjes is gesplitst uiteraard, kom ik graag even terug op de nadelen en de voordelen van een Ipad.
De voordelen? Je hebt een Apple, en daarmee houdt het zowaar op.


Er zijn genoeg fabrikanten die je niet op een  eiland zetten met veel te dure Apps, die je niet doen denken als de baas, en die niet vinden, omdat de grote baas wat beperkingen in zijn hoofd heeft, dat alle klanten dat ook moeten hebben.
Dat zou namelijk hetzelfde zijn als een forum dat clubs de hemel inschrijft, of een forum dat zijn favo-club van kritiek vrijwaart door te wissen wat hen niet in hun kraam past.
En geloof me vrij, die fora bestaan, en nog geen beetje.


Als voorvechters van vrijheid en blijheid, en ook van grafische dingen, zal ik nogmaals YARVIK noemen, een weliswaar Aziatisch bedrijfje die een even goed scherm op de markt heeft als Apple, die wel USB aanbiedt op zijn tablets, die het gewoon op alle gebied beter doet. En dat in een markt die "open source" kan genoemd worden.


Dat Apple degelijk is, kan best, maar er zijn genoeg hoertjes die degelijk pijpen en neuken, maar vraag hen niet te zoenen, of wat meer te doen voor je centen.
Ik ken iemand die daar deftig van wegloopt, en die wil wel een Apple, ach, 't zal wel aan de marketingstrategie liggen, een Apple toont zoveel beter dan een Yarvik.
Helaas voor alle Apple-fans, de Yarvik is op bijna alle gebied beter, en kwa kwaliteit en afwerking moet ie al helemaal niet onder doen.


Ik ga in ieder geval geen 3 tot 4 maal meer centen uitgeven voor een product omdat iemand "erin heeft gebeten", en dat handig ding erop heeft geplakt op de achterzijde.
En let op: OOK made in Asia, of dacht je dat ze ze voor onze schone ogen in Europa/Amerika gaan fabriceren.


Ik was enkele weken geleden nog aan de praat met iemand die Ipads verkoopt, en o ja, hij had een verkoopsargument, ik lachte me een breuk.
Als je je Ipadje op een andere computer aansluit, en je plugt hem thuis weer even in op je eigen PC, dan weigert hij alle synchro-dienst. Die goede meneer vond dat hartstikke goed zeg, want die Apple werkt enkel samen met je eigen PC. Fout, hij werkt samen met een andere pc, als je niet ged oplet, en dan weigert hij dienst op je eigen PC.
Ook erg handig indien je thuis met je PC wil syncroniseren en bijvoorbeeld op reis met je laptopje. FORGET IT, want Apple is daar niet op ingesteld.


Het is zoals met de stoten in de clubs, er meer insteken is niet per definitie beter, in veel gevallen zelfs is het tegendeel waar... hoe meer je er insteekt, hoe luier en hebberiger ze worden..... dus Apple is een HOER  :lol ;D




"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline foots

  • founding father
  • Held
  • Berichten: 5301
    • Bekijk profiel
ANDROID VS APPLE TABLET
« Reactie #10 Gepost op: 14 juni 2013, 17:18:51 »

Ik was enkele weken geleden nog aan de praat met iemand die Ipads verkoopt, en o ja, hij had een verkoopsargument, ik lachte me een breuk.
Als je je Ipadje op een andere computer aansluit, en je plugt hem thuis weer even in op je eigen PC, dan weigert hij alle synchro-dienst. Die goede meneer vond dat hartstikke goed zeg, want die Apple werkt enkel samen met je eigen PC. Fout, hij werkt samen met een andere pc, als je niet ged oplet, en dan weigert hij dienst op je eigen PC.
Ook erg handig indien je thuis met je PC wil syncroniseren en bijvoorbeeld op reis met je laptopje. FORGET IT, want Apple is daar niet op ingesteld.


Het is zoals met de stoten in de clubs, er meer insteken is niet per definitie beter, in veel gevallen zelfs is het tegendeel waar... hoe meer je er insteekt, hoe luier en hebberiger ze worden..... dus Apple is een HOER  :lol ;D


Nou ik dacht ook dat ik mijn Ipad op de computer van mijn collega aan kon sluiten, om een video bestandtje over te halen, want daar heb je toch een kabeltje voor denk je dan.


FOUT dus, mijn Ipad kent mijn computer niet meer en ik zal NOOIT van mijn leven nog ergens mijn Ipad in prikken. Het is geen hoer, maar een zeer hondstrouwe vrouw, waarmee je getrouwd bent met 1 pc en dan mag je er nergens meer ergens anders aankomen en scheiden, dan mag je hem opnieuw "formateren". Tja, dat was toen mijn Apple liefde definitief brak, wat een kut ding, je kunt er nog geen video bestandtje fatsoenlijk af krijgen, ik zeg 0,0 bedieningsvriendelijk, een drama.


Mijn i-pad is een grote telefoon, waar je niet mee kunt bellen en internetten zonder Flash. Gelukkig is Relaxxxboard niet in Flash, anders had ik er helemaal geen toepassing meer voor gehad. Maar iedereen mag van mij Apple geweldig vinden, maar ik krijg geen WOUW gevoel, sterker nog het is een mooi maar onpraktisch en onlogisch en bijna onwerkbaar apparaat.


Maar bij mij ligt het aan mijn intelligentie, daar ben ik zeker van.


Groet, Foots  O0
Relaxxxboard, van leden, door leden en voor leden.

Hoeren neuken, nooit meer werken !
Trouwen is een garantiebewijs voor niet goed, geld kwijt !
Een DVP is goedkoper dan een vrouw en wordt niet ouder, lelijker of dikker en heeft altijd zin.

Offline Tom Kroes

  • GEBAND
  • Held
  • *****
  • Berichten: 591
    • Bekijk profiel
ANDROID VS APPLE TABLET
« Reactie #11 Gepost op: 14 juni 2013, 19:45:47 »
De grafische markt? Die werken niet met tablets, die werken met Apple computers.

Ja en dat heb ik ook al geschreven een aantal post hieronder :039:
En waarom zou dat zijn dan omdat ze Apple rijk willen maken ?


Omdat ik in die industrie  gewerkt heb weet ik het antwoord wel;
Zeer betrouwbaar en lopen nauwelijks vast en dat kan elk ander open systeem niet zeggen en betrouwbaarheid telt zwaar bij zakelijk gebruik. :039:
geband: redenen; uitschelden leden, mods en admins en bedreigingen admin per Im en in topics.
ban verloopt nooit

Offline Tom Kroes

  • GEBAND
  • Held
  • *****
  • Berichten: 591
    • Bekijk profiel
ANDROID VS APPLE TABLET
« Reactie #12 Gepost op: 14 juni 2013, 19:48:23 »
ps Foots en SM jullie ipads wil ik wel hebben want ik krijg het idee dat jullie er eersdaags toch maar met de auto overheen rijden of het als pannen onderzetter gaan gebruiken.

geband: redenen; uitschelden leden, mods en admins en bedreigingen admin per Im en in topics.
ban verloopt nooit

Offline Dolfie

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 265
  • Ambi Beer
    • Bekijk profiel
ANDROID VS APPLE TABLET
« Reactie #13 Gepost op: 14 juni 2013, 20:14:53 »

Omdat ik in die industrie  gewerkt heb weet ik het antwoord wel;
Zeer betrouwbaar en lopen nauwelijks vast en dat kan elk ander open systeem niet zeggen en betrouwbaarheid telt zwaar bij zakelijk gebruik. :039:

Super! hier op het board ook al een draadje over tablet's :pica

Ik ben het helemaal eens met Tom Kroes!Wij komen blijkbaar niet alleen overeen betreft de dames maar ook op IT gebied ;D

Let's face it : Apple is inderdaad een erg gesloten systeem en dat is soms erg vervelend als je "niet" Apple toestellen wil koppelen MAAR het grote voordeel is dat hun App's niet crashen in tegenstellig met het erg onstabiele Android en het grootste voordeel van de IPAD tegenover alle andere wanna be tablet's is dat het suppersnel reageert!!

I rest my case ;)

Grtz,Dolfie

Offline foots

  • founding father
  • Held
  • Berichten: 5301
    • Bekijk profiel
ANDROID VS APPLE TABLET
« Reactie #14 Gepost op: 14 juni 2013, 21:59:30 »
Ik wil ook nog een practische gebruikerservaring toevoegen.
Ik draai het allerslechtste Windows Vista op mijn laptop en met Google Chrome en nooit een crash.


[attach=7]

Ik heb een I-pad met Safari en met enige regelmaat crashed het al op gewoon www.telegraaf.nl
Zelfs een blauw scherm met een foutmelding  C:-)  kan er niet vanaf, het stopt gewoon meteen en heel stabiel want doe je vervolgens hetzelfde werkt het wel :039: .

[attach=5]

Apple heeft het singletasking zelfs tot in de browser doorgevoerd en bv chatten en op relaxxxboard lezen kan niet tegelijkertijd, want je chat wordt niet geupdate en je mist dus tekst. Ook meerdere tabs, ach ik dacht binnen 1 programma zal het toch wel werken zeker, maar ook dat is te hoog gegrepen voor dit telefoon OS.

[attach=6]
Zowiezo zie ik op relaxxxboard al geen youtube, zal wel Flash zijn wat niet mag werken van iemand die dood is en vroeger ruzie had met Adobe  :censored .


De poort voor op te laden werkt wel, maar opladen duurt minstens 3 of misschien wel 4 uur. dus supersnel, ik begrijp werkelijk niet waar je het vandaan haalt, mijn GSM van jawel Alcatel Dual Sim!!! is sneller en de accu kun je wel zelf wisselen als dat nodig mocht zijn.

[attach=1]

Trouwens welke randapparatuur wil je op een I-pad aansluiten ? Een printerpoort heeft hij niet, een fototoestel via gewone USB heeft hij niet, dus vergeet ook memorysticks,  een SD kaart ingang heeft hij ook al niet, een VGA of DVI voor een 2e scherm is er niet, een RS232 seriele poort dan, nee ook niet, zelfs de nutteloos dure Apple firewire heeft hij niet  :ff

[attach=4]

En garantie daar doet Apple al jaren moeilijk over de verplichte 2 jaar voor consumenten in de EU.

Voor mij is het zelfs minder geavanceerd dan MS-Dos 3.0 waar ik 27 jaar geleden mee begon, deze had 2 floppydisks en het printen kon in de achtergrond via de printerspooler  :kissass . Het is wel beter dan mijn Commodore 64 met tape, dat geef ik weer wel toe.

[attach=2]

I also rest my case, ik heb mijn I-pad 3 te koop, inclusief lederen hoes en Bluetooth toetsenbordtje wat nog nooit gebruikt is, want in het uitgebreide standaard Apple software pakket zit geen tekstverwerker. Maar dat heb je niet nodig, want je kan natuurlijk je online E-mail editor gebruiken (van gratis !!! M$ hotmail of Gratis Google Gmail) voor een tekst te tikken. :douchen

Groet, Foots  O0


P.S. De Sony Experia Z dat is een echte Saunaclub proof tablet, water en stof dicht,  lichter mooier en dunner dan een I-pad. Kost wel bijna 500 euro, heb je ook 2 Yarviks 10 inch voor met 100 euro over voor de saunaclub of 6 Yarviks van 7 inch en 15 euro voor een mand appels die niet afgekloven zijn.


P.S 2. Binnenkort komt er een I-pad pro op de markt met dual screen, absoluut het wachten waard:


[attach=3]
Relaxxxboard, van leden, door leden en voor leden.

Hoeren neuken, nooit meer werken !
Trouwen is een garantiebewijs voor niet goed, geld kwijt !
Een DVP is goedkoper dan een vrouw en wordt niet ouder, lelijker of dikker en heeft altijd zin.