Auteur Topic: ANDROID VS APPLE TABLET  (gelezen 63565 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline foots

  • founding father
  • Held
  • Berichten: 5301
    • Bekijk profiel
ANDROID VS APPLE TABLET
« Reactie #15 Gepost op: 14 juni 2013, 22:45:37 »
ps Foots en SM jullie ipads wil ik wel hebben want ik krijg het idee dat jullie er eersdaags toch maar met de auto overheen rijden of het als pannen onderzetter gaan gebruiken.


Beste Tom,


Sexmachine was slim en heeft een Yarvik met USB poort. Ik zelf heb een I-pad 3 wat ik zeg ik gebruik de tablet elke dag voor te internetten (bv Relaxxxboard als ik naar de wc moet, echt heel handig !!!) en voor de rest heeft een I-pad voor mij weinig nuttige toepassingen.


[attach=1]

Foto's krijg ik er niet op of af, video's zijn helemaal onmogelijk te e-mailen en kun je gaan kloten met dropbox wat ook niet altijd werkt. Alleen de stopwatch functie heb ik nog gebruikt voor het klokken van de winnaar voor het spijker slaan.


Hij is te koop, zoals gezegd het is een heel mooi scherm en internetten kan met de beperking van flash (en wat crashes, zonder blauw scherm) en prezi presentaties dat werkt ook (wederom met de beperking van flash video's). Haast heb ik er niet mee, het ding werkt goed, maar vanwege de ernstige beperkingen geen Apple meer voor deze vrije jongen.

[attach=2]

Als ik een ander tablet koop wordt het of een voordelige Android zoals de prima Yarvik van minimaal 10 inch, maar waarschijnlijk een Windows 8 pro met groter scherm, los toetsenbord met touchpad, een losse muis en dual screen mogelijkheid en vooral met alle gewone aansluitingen.

Het wordt dan zeker wel een 3G tablet, want ik wil in Duitsland ook altijd bereikbaar zijn met zo'n Duitse Aldi sim kaart. Lijkt me ultiem genieten van mijn vrijheid en alle mogelijkheden die er al lang beschikbaar zijn.


Groet, Foots  O0


P.S. Ik denk dat we gezien de marktverschuiving over een goed jaar weinig I-pads meer zien. Toen ik hem kocht vorig jaar augustus was het zowat de enige keuze met goed IPS scherm. Nu gooien ze je dood en is het marktaandeel van Apple driftig gekelderd. Nog 1 jaar en het behoort terug tot de marginale marge van gefrusteerde autistische eigenwijzen die denken dat ze de wereld hebben uitgevonden en zwarte truien dragen op een spijkerbroek, die hun marketing prietpraat ritueel afsluiten met "Oh, one more thing".

[attach=3]

P.S. 2. Hmm ik merk dat ik sarcastisch wordt, tijd voor wat marketing, Apple Less is more, onder het motto van een oud collega die zei wat er niet aan zit kan ook niet kapot. Mijn I-pad zal dus nog zeker 5 jaar mee kunnen (oh nee dan ondersteunt Apple het OS niet meer, het is geen M$), sjit doe ik het weer verdomme, ik houd er nu mee op  :mistress  !
Relaxxxboard, van leden, door leden en voor leden.

Hoeren neuken, nooit meer werken !
Trouwen is een garantiebewijs voor niet goed, geld kwijt !
Een DVP is goedkoper dan een vrouw en wordt niet ouder, lelijker of dikker en heeft altijd zin.

Offline Tom Kroes

  • GEBAND
  • Held
  • *****
  • Berichten: 591
    • Bekijk profiel
ANDROID VS APPLE TABLET
« Reactie #16 Gepost op: 15 juni 2013, 09:04:02 »
Ik ben geen apple fan, maar heb er wel veel mee gewerkt.
Heb of had Ibooks, Ipads, Ipods en een Iphone.

Wat mij ook tegenstaat aan apple is de geslotenheid: alleen contact via itunes met je niet computer apparatuur.
Dat is onnodig bij entertainment produkten zoals de ipod en Ipad en zal ongetwijfeld een grote commerciele component hebben. Maar door de gesotenheid funktioneert je Iphone wel feilloos, dat weer wel.

Dat alles in eigen hand houden is altijd de strategie geweest van Apple ook toen ze nog op garage niveau opereerden.
Het is een strategische keuze en een hele goede geweest.
En ze zetten die rigorues door en daarvoor verdienen ze veel credits. Daar verdanken we de betrouwbare top producten aan.


Wat me verder altijd opvalt aan Apple produkten, is dat alles werkt zoals het moet werken, ze stellen wel hoge kwaliteits eisen, ik heb  meerdere tablets gehad en laptops en alleen de Apple producten maakten altijd als eerste een wifi verbinding die stabiel was, terwijl sommige andere producten de wifi niet konden vinden. Alles functioneert altijd zeer betrouwbaar, dat is ook voor mij de grote kracht van Apple..betrouwbaarheid gecombineerd met hoogwaardige afwerking en altijd goede specificaties. Vaak in het begin zijn ze ook marktlijder en zetter wat betreft specs.

Betrouwbaarheid geld nog meer voor computers van Apple, ze zijn door de geslotenheid en het alles in eigen hand houden van de de soft -en hardware en het stellen van hoge kwaliteits eisen aan beiden, zeer betrouwbaar.

Als er ergens hoge eisen worden gesteld aan soft -en hardware en hoge eisen aan betrouwbaarheid want er gelden altijd deadlines die als ze niet gehaald worden soms hoge kosten of veel geldverlies met zich mee brengen , dan is het wel de grafische industrie.

Toen ik er werkte werd er daar vrijwel alleen met Apple gewerkt, dat zal met de verhoging van de betrouwbaarheid van Windows wel wat gezakt zijn maar ik denk dat Apple nog altijd veruit favoriet is. Dat is het omdat het zeer betrouwbaar is.
Bij Apple heb je geen virusscanner nodig en een vastloper is er vrijwel nooit, een software programma kan niet je hele computer doen vastlopen. Hoe anders is dat bij windows, android en andere open software apparaten.

Natuurlijk is de geslotengheid van je ipad irritant maar de ipad is een fun item, internetten , apps draaien, een entertainment item. Bij de introductie startte het de tablet markt en zette het de standaards.

Dat laatse doet Apple vaak, daarom zijn bestaan ze ook al zo lang en je kunt veel van ze zeggen maar hun producten zijn top afgewerkt, betrouwbaar en zetten bij de introductie de standaard waar andere fabrikanten bij proberen aan te haken.

Ook op computer gebied was de keuze voor een gesloten systeem er een die perfekt leek aan te sluiten op de miljarden bussines in de grafische industrie wereldwijd.

Apple heeft door de intense concurrentie met Microsoft, ons de consument en de zakelijke markt voorzien van geweldig speelgoed en ook microsoft verplicht de standaard wat betreft betrtouwbaarheid, interface en bedieningsgemak flink aan te scherpen. Waarbij Apple steeds en soms ver voor lag en ligt op Microsoft.


Van mij mag Apple nog jaren doorgaan met hun te dure maar vaak markt zettende en definierende aktiviteiten. Wat altijd weer resulteert in verrassende top producten of standaards ( zoals het idee van de apps en de apps store, netjes gekopieerd door Google, waarom het wiel opnieuw uitvinden ?) die de standaard zetten voor de concurrentie.

Wees blij dat er Apple is want daardoor heb jij nu een goede Yavik tablet in je handen SM,met een mooi Android besturingssysteem, leuke apps en een mooi scherm, "remember it started with the Apple IPAD, idea and specs set the compass for others to follow". (ps. bedankt voor de tip ga er ook een halen :)))

Geef Apple dus iets meer krediet en love :happy
« Laatst bewerkt op: 15 juni 2013, 09:37:38 door Tom Kroes »
geband: redenen; uitschelden leden, mods en admins en bedreigingen admin per Im en in topics.
ban verloopt nooit

Offline foots

  • founding father
  • Held
  • Berichten: 5301
    • Bekijk profiel
ANDROID VS APPLE TABLET
« Reactie #17 Gepost op: 15 juni 2013, 23:41:35 »

Ik ben geen apple fan, maar heb er wel veel mee gewerkt.

Heb of had Ibooks, Ipads, Ipods en een Iphone.

Wees blij dat er Apple is want daardoor heb jij nu een goede Yavik tablet in je handen SM,met een mooi Android besturingssysteem, leuke apps en een mooi scherm, "remember it started with the Apple IPAD, idea and specs set the compass for others to follow". (ps. bedankt voor de tip ga er ook een halen :)) )

Geef Apple dus iets meer krediet en love :happy

Mooie mening Tom, maar waar zijn je betrouwbare Apple producten ibook, ipods, ipads en Iphone dan gebleven ?


1. Apple fan dat ben je zodanig dat je de historische feiten zelfs ontkent.

2. Dit waren de historische feiten:

[attach=1]

3. Van mij mag Apple ook doorgaan met hun dure beperkte producten. Alleen de I-pad was de eerste 2 jaar mijns inziens prijstechnisch marktconform, vandaar de boost, echter ook dat is passe.

Geef ieder bedrijf of saunaclub de love of krediet wat het verdiend.

Groet, Foots  O0
Relaxxxboard, van leden, door leden en voor leden.

Hoeren neuken, nooit meer werken !
Trouwen is een garantiebewijs voor niet goed, geld kwijt !
Een DVP is goedkoper dan een vrouw en wordt niet ouder, lelijker of dikker en heeft altijd zin.

Offline foots

  • founding father
  • Held
  • Berichten: 5301
    • Bekijk profiel
ANDROID VS APPLE TABLET
« Reactie #18 Gepost op: 17 juni 2013, 23:38:38 »
Goed heren rakkers en vooral notoire Apple fans,

Ik denk dat ik de grootste M$ addict ben die er ooit geboren is, vroeger grote fan van DOS en van UNIX moet ik nog steeds niets hebben. OS X is gewoon een versie van Berkeley UNIX met een grafisch schilletje en precies daarover wil ik nog even mijn gal spugen hier.

http://www.nu.nl/tech/3503195/screenshots-geven-beeld-van-ios-7-ipad.html
http://tweakers.net/video/7832/ios-7.html
http://tweakers.net/nieuws/89614/apple-presenteert-ios-7-met-nieuwe-interface-en-features.html
http://tweakers.net/video/7813/apple-presenteert-ios-7.html
http://tweakers.net/reviews/3077/ios-7-totaal-anders-maar-toch-hetzelfde.html


Het is een vreselijk lelijk simplistisch tutti-frutti design, wat uiteraard ook nog totaal onlogisch werkt, zonder enige aanwijzing. Het zit vol bugs want apps en safari crashen als de ziekte. Maar goed ik weet zeker als ik het niet eens GRATIS op mijn IPAD wil hebben, dan zal het alle Apple adepts weer geweldig goed gaan bevallen.

Nou, heren Apple fans plaag me met mijn Windows ziekte en gooi er wat leuke Steve Ballmer video's tegenaan. Hier mag je lekker ongegeneerd je mening neerknallen, het hoeft ook helemaal niet op feiten te zijn gebaseerd. Denk ook vooral niet dat je mijn mening moet delen voor vrijkaarten te krijgen, want ik lees het liefst dat ik een oude narrige centen knorrepot ben  :lol_hitting: .

Groet, Foots  O0 


P.S. Ik heb de beste Steve Ballmer video's al even opgezocht:
The best of Steve Ballmer



Relaxxxboard, van leden, door leden en voor leden.

Hoeren neuken, nooit meer werken !
Trouwen is een garantiebewijs voor niet goed, geld kwijt !
Een DVP is goedkoper dan een vrouw en wordt niet ouder, lelijker of dikker en heeft altijd zin.

Offline foots

  • founding father
  • Held
  • Berichten: 5301
    • Bekijk profiel
ANDROID VS APPLE TABLET
« Reactie #19 Gepost op: 29 juli 2013, 20:43:44 »
'Android pakt tweederde van tabletmarkt'


http://www.nu.nl/tech/3537743/android-pakt-tweederde-van-tabletmarkt.html


Ben wel benieuwd of Windows 8 nog gaat pakken, maar met Win 8 RT gaan ze in ieder geval Andriod zeker niet van de markt stoten.


Maar voordat ik een nieuwe nodig heb, ben ik bejaard en dement want mijn huidige Ipad 3 werkt nog fantastisch ( tot de battery de geest geeft uiteraard ).


Groet, Foots
O0
Relaxxxboard, van leden, door leden en voor leden.

Hoeren neuken, nooit meer werken !
Trouwen is een garantiebewijs voor niet goed, geld kwijt !
Een DVP is goedkoper dan een vrouw en wordt niet ouder, lelijker of dikker en heeft altijd zin.

Offline Dolfie

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 265
  • Ambi Beer
    • Bekijk profiel
ANDROID VS APPLE TABLET
« Reactie #20 Gepost op: 29 juli 2013, 20:53:14 »



Maar voordat ik een nieuwe nodig heb, ben ik bejaard en dement want mijn huidige Ipad 3 werkt nog fantastisch ( tot de battery de geest geeft uiteraard ).


Groet, Foots
O0


Zo is dat Foots,de IPAD is high quality :pica

Je kan terecht tegen Apple zijn maar hun produkten en dan vooral de IPAD is de top waar al die Android en andere niet tegen op kunnen!!!

Oei,ik,voel al een reactie komen van sm :lol_hitting:

Grtz,Dolfie

Offline foots

  • founding father
  • Held
  • Berichten: 5301
    • Bekijk profiel
ANDROID VS APPLE TABLET
« Reactie #21 Gepost op: 16 augustus 2013, 10:04:02 »

Zo laatste live report want mijn batterij is bijna leeg...dat is wel een nadeel van me aiped :lol_hitting:

Grtz,Dolfie


Dolfie,


Een ei-pet gaat best lang mee op een volle lading, echter het opladen duurt gruwelijk lang. Ook kun je zelf de accu niet wisselen en daardoor ook geen 2e accu aanschaffen voor reserve.


Groet, Foots  O0


P.S. Ik meende het ook serieus dat de Yarvik van SM meer kan (een USB poort bv) voor de helft van het geld.
Relaxxxboard, van leden, door leden en voor leden.

Hoeren neuken, nooit meer werken !
Trouwen is een garantiebewijs voor niet goed, geld kwijt !
Een DVP is goedkoper dan een vrouw en wordt niet ouder, lelijker of dikker en heeft altijd zin.

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
ANDROID VS APPLE TABLET
« Reactie #22 Gepost op: 16 augustus 2013, 12:31:55 »

Zo laatste live report want mijn batterij is bijna leeg...dat is wel een nadeel van me aiped :lol_hitting:

Grtz,Dolfie


Dolfie,


Een ei-pet gaat best lang mee op een volle lading, echter het opladen duurt gruwelijk lang. Ook kun je zelf de accu niet wisselen en daardoor ook geen 2e accu aanschaffen voor reserve.


Groet, Foots  O0


P.S. Ik meende het ook serieus dat de Yarvik van SM meer kan (een USB poort bv) voor de helft van het geld.
Dit hoort bij een vergelijking tussen een "EI-PAD" en onze "YARVIK"  :pica :111:
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
ANDROID VS APPLE TABLET
« Reactie #23 Gepost op: 16 augustus 2013, 12:42:27 »
Een ei-pet gaat best lang mee op een volle lading, echter het opladen duurt gruwelijk lang. Ook kun je zelf de accu niet wisselen en daardoor ook geen 2e accu aanschaffen voor reserve.

P.S. Ik meende het ook serieus dat de Yarvik van SM meer kan (een USB poort bv) voor de helft van het geld.


Het enige pluspunt van het EI is dat een ei betere Wifi heeft dan de androids. Voor de rest houdt het gewoon op hoor.


Ik dacht altijd dat een EI-scherm beter was, maar die chinezen zijn echt goed in het na te maken, ze overtreffen eht zelfs.
Verder heeft mijn Yarvik een USB-poort, wat makkelijk is, en je kan er micro-sd kaartjes infoefelen. Dus geen 100 of 200 euro extra betalen zoals voor het EI omdat je 64 GB wil, je steekt er gewoon een micro sd in . Die je trouwens ook heel makkelijk in je computer foempt of telefoon, uitwisselbaar, synchroniseren, ....


En je hebt 2 usb-poorten (mini), een inkomende en een uitgaande,. lijkt misschien belachelijk, maar NU op de markt komen met een toestel zonder USB is hetzelfde als in 1983 een computer op de markt gooien zonder diskettedrive. Proficiat apple.


Einde pleidooi Android, maar vooral Yarvik.


Trouwens,  de Huawei's zijn ook goed, maar dan vooral op gebied van Android telefoons, en ze zijn even goedkoop als de Yarvik telefoons. En ze lijken nogal erg op een iphone, alleen ben je voor een vierde van de prijs gesteld.


De tablets wint voor mij duidelijk de Yarvik op punten.
En op gebied van mobieltjes de Huawei, spotgoedkoop en degelijk.


Het EI wint op alle gebied voor Wifi-ontvangst, eerlijk is eerlijk, maar daarvoor geef ik niet  3 x zoveel uit, no way.
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline foots

  • founding father
  • Held
  • Berichten: 5301
    • Bekijk profiel
ANDROID VS APPLE TABLET
« Reactie #24 Gepost op: 4 september 2013, 18:05:22 »
Ach ik ben best een fan van mensen die vooral op een nette en leuke manier recensies schrijven over dames of clubs of over gewone producten die we elke dag gebruiken of merken waar je wel of geen fan van bent.


Ik heb ondanks mijn antipathie een Ipad 3 gekocht, want ik zou er zeker ook een Apple fanboy van worden, maar ondanks dat ik tablets heel handig vind en de Ipad ook elke dag gebruik, is het tegengestelde gebeurd. Ik vind de beperkingen zo dramatisch, dat mijn afkeer ondanks de goede werking van het apparaat sterk is gegroeid.


Vandaar dat ik het idolate van sommige fans toch weer eens een beetje wil tarten, maar dan wel met een hele leuke parody. Dolfie geniet er maar van !


Nail Clipper Air -- Apple parody


Groet, Foots  O0
Relaxxxboard, van leden, door leden en voor leden.

Hoeren neuken, nooit meer werken !
Trouwen is een garantiebewijs voor niet goed, geld kwijt !
Een DVP is goedkoper dan een vrouw en wordt niet ouder, lelijker of dikker en heeft altijd zin.

Offline foots

  • founding father
  • Held
  • Berichten: 5301
    • Bekijk profiel
ANDROID VS APPLE TABLET
« Reactie #25 Gepost op: 18 september 2013, 17:44:26 »
Goed ik heb nu eenmaal het imago dat ik Apple niet erg goed mag en dat kan ik me voorstellen bij de Apple fanboy club of clan. Zelf vind ik me gewoon een gebruiker die eerlijk vergelijkt en verschrikkelijk baalt van alle kut trucs die Apple heeft bedacht om je maar binnen hun monopoliewereldtje van veel te dure producten wil houden.


Ik houd van open systemen en vrijheid van hardware en software keuzes en ik hoewel ik prima de dingen kan die in met de I pad wilde irriteerde de beperkingen met mateloos. De enstigste beperking is het gebrek aan multitasking zodat ik niet tijdens het chatten even op het forum kan kijken want dan wordt de chat niet geupdate. Dit deed me aan MS-Dos 3.3 denken die ik voor windows gebruikte, da's toch al weer bijna zo'n 20 jaar geleden, maar die had wel een filesysteem en IOS 6 heeft dat ook al niet.


Blijkbaar gaat Apple nu met IOS 7 echte multitasking brengen (eerst zien en dan geloven) iets wat trouwens Android ook pas sinds versie 4.0 kan. Tja ik vraag me af waarom Windows phone het commercieel niet uitgenut heeft, maar dat ter zijde. Ik ga als IOS 7 uitkomt proberen of mijn Ipadtje 3 dat nog kan krijgen, want ja dat bepaald daar de grote baas, niet je system specs  ::)  Dat is ook al iets wat ik redelijk bedenkelijk vind moet je zelf kunnen bepalen, sterker nog het marketing technische redenen voor het verplicht aanschaffen van nieuwe Apple hardware.


http://tweakers.net/reviews/3212/6/apple-ios-7-iedereen-een-nieuwe-iphone-conclusie-noviteit.html


Ik zag deze video op Tweakers en ik zal jullie mijn redelijk ongezouten mening geven. Ja een USB aansluiting en flash ondersteuning en nog vele wensen zullen wel niet vervuld worden, maar misschien hebben ze een groot bezwaar van mij met IOS 7 waar ik redelijk van over de plas was weggenomen. Ik houd jullie op de hoogte.


Groet, Foots  O0
Relaxxxboard, van leden, door leden en voor leden.

Hoeren neuken, nooit meer werken !
Trouwen is een garantiebewijs voor niet goed, geld kwijt !
Een DVP is goedkoper dan een vrouw en wordt niet ouder, lelijker of dikker en heeft altijd zin.

Offline foots

  • founding father
  • Held
  • Berichten: 5301
    • Bekijk profiel
ANDROID VS APPLE TABLET
« Reactie #26 Gepost op: 9 oktober 2013, 22:36:19 »
[attachimg=1]
 
Groet, Foots  O0
Relaxxxboard, van leden, door leden en voor leden.

Hoeren neuken, nooit meer werken !
Trouwen is een garantiebewijs voor niet goed, geld kwijt !
Een DVP is goedkoper dan een vrouw en wordt niet ouder, lelijker of dikker en heeft altijd zin.

Offline foots

  • founding father
  • Held
  • Berichten: 5301
    • Bekijk profiel
ANDROID VS APPLE TABLET
« Reactie #27 Gepost op: 16 oktober 2013, 00:27:08 »
Ik krijg hier een compleet eigen hoek waar ik mijn gal deftig uit kan spugen.
voila, na IOS 7 waar ik nog veel gewone typefouten maak na de update, want het is zo traag als dikke stront berg op, zal ik ook maar gewoon doorgaan met het fulminren over de fouten van Apple.
 
Zie hier: http://www.computeridee.nl/nieuws/iphone-5s-kampt-met-%E2%80%98blue-screen-death%E2%80%99
 
En eindelijk blijken ze gewone mensen in dienst te hebben zo zo je dat dan natuurlijk ook weer goed kunnen praten.
 
Die mij maar een Android tablet van 21 inch, daar kan ik de teksten fatsoenlijk op lezen en kun je andere mensen wel iets op je tablet laten zien. Uiteraard nog voor minder geld dan een Ipad3 destijds.
 
Kijk en verbaas je over:
http://tweakers.net/nieuws/91916/hp-start-verkoop-all-in-one-met-android-voor-379-euro.html
 
Jammer is dat ze het "Apple" wit hebben gemaakt herinnert me aan die Apple trend van een aantal jaar geleden, toen iedereen hip wilde zijn met wit.
 
Groet, Foots  O0
Relaxxxboard, van leden, door leden en voor leden.

Hoeren neuken, nooit meer werken !
Trouwen is een garantiebewijs voor niet goed, geld kwijt !
Een DVP is goedkoper dan een vrouw en wordt niet ouder, lelijker of dikker en heeft altijd zin.

Offline foots

  • founding father
  • Held
  • Berichten: 5301
    • Bekijk profiel
ANDROID VS APPLE TABLET
« Reactie #28 Gepost op: 23 oktober 2013, 23:04:14 »
[attachimg=1]


Groet, Foots  O0
Relaxxxboard, van leden, door leden en voor leden.

Hoeren neuken, nooit meer werken !
Trouwen is een garantiebewijs voor niet goed, geld kwijt !
Een DVP is goedkoper dan een vrouw en wordt niet ouder, lelijker of dikker en heeft altijd zin.

Offline foots

  • founding father
  • Held
  • Berichten: 5301
    • Bekijk profiel
ANDROID VS APPLE TABLET VS M$ Surface
« Reactie #29 Gepost op: 20 mei 2014, 00:50:23 »
Heren, rakkers,




Zoals bekend ben ik iemand die graag extreem veel vrijheid heb en ik wil dan ook bijzonder graag goede PC software (jawel die bestaat echt) op een tablet draaien. Mijn hoop op de Asus TD300 die begin dit jaar op de beurs getoond werd gaat niet door (was Android en Windows 8 combi) leek me perfect, maar dat feest gaat helaas niet door.


Ook het alternatief de Asus T200 (de T100 is er wel, maar dat is me net te ondermaats qwa spc en scherm) dus ik kijk intussen met een zeer lange nek uit naar een Microschoft Surface 3 met groter scherm en intel hardware.


Als ik de internetroddels mag geloven dan komt er morgen een mooie nieuwe Micro$ Surface 3 serie met groter scherm en ik voel gewoon dat ik hier zakelijk weer een goede stap vooruit mee kan maken, dus eigenlijk staat mijn besluit al vast. Een surface 3 met een i5 en 128 GB SSD en ik hoop op een 12 tot 13 inch scherm. (Hoe groter hoe beter, big is beautiful babe).


Da's voor mij voldoende mobiel voor een tablet en een flinke verbetering qwa draagbaarheid ten opzichte van de 17 inch laptop waar ik me ganze dagen achter zit te verschuilen om ook voor RB de vrijkaarten te regelen de recensies op zit uit te pluizen.


Voor wie geinteresseerd is in de roddels:
https://www.google.be/#q=surface+3


Zodra ik de Suface heb gaat mijn Ipad 3 met bluetooth toetsenborde en mooie lederen klapper op marktplaats. Werkt nu op IOS 7.?? dus wellicht is er hier nog een liefhebber. Is van augustus 2012, dus nog geen 2 jaar oud.


Groet, Foots  O0


P.S. Meer keuze vrijheid in tablets met verschillende operating systems zie ik trouwens als een voordeel voor iedereen. Net als meer keuzevrijheid in vrouwen en auto's en motoren en het hele leven.
Relaxxxboard, van leden, door leden en voor leden.

Hoeren neuken, nooit meer werken !
Trouwen is een garantiebewijs voor niet goed, geld kwijt !
Een DVP is goedkoper dan een vrouw en wordt niet ouder, lelijker of dikker en heeft altijd zin.