Auteur Topic: Sex met een robot ?  (gelezen 5268 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline foots

  • founding father
  • Held
  • Berichten: 5301
    • Bekijk profiel
Sex met een robot ?
« Gepost op: 10 mei 2014, 00:37:56 »
http://www.telegraaf.nl/digitaal/22597007/__Seks_met_robot_niet_populair__.html


In dit artikel zijn de Britten niet zo voor sex met een robot te vinden en zijn er zeer grappige commentaren en opmerkingen onder het artikel geplaatst.


Hoe denken wij als hoerenlopers daar over ? Ik trap maar af en zou wel eens een orale robot willen proberen. Misschien is het niets, of misschien is het net als rijden door een wasstraat, ik weet het niet.


Wie zou het wel ens willen overwegen, wat zijn de mogelijke voor en nadelen ?
Kortom wie barst hier los ?
Laat je fantasie maar de vrije loop.


1 ding weet ik alvast zeker het word heel anders als bij een nieuwe auto en zeer lastig om je oude of tweedehands vrouw erop in te ruilen.


Groet, Foots  O0


P.S. Gezien het onderwerp en het tijdstip denk ik dat Rolly deze bal voor open doel wel in kan koppen.

Relaxxxboard, van leden, door leden en voor leden.

Hoeren neuken, nooit meer werken !
Trouwen is een garantiebewijs voor niet goed, geld kwijt !
Een DVP is goedkoper dan een vrouw en wordt niet ouder, lelijker of dikker en heeft altijd zin.

Offline aamu

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 57
    • Bekijk profiel
Sex met een robot ?
« Reactie #1 Gepost op: 10 mei 2014, 15:03:59 »
Nu het is wachten tot de Roemeentjes gaan klagen over oneerlijke concurrentie ;)

Denk dat er toch een hoop zaken van zullen afhangen voor de 'gewone' man, c.q. wandelaar:
- Hoe realistisch is zo'n robot. Ik bedoel van Honda's Asimo of Cartman's Awesom-O word ik nou niet echt geprikkeld.
- Is het een persoonlijke robot of een gedeelde robot die even afgespoeld wordt tussen de bedrijven door.
- Hoe lang is de wacht rij? Is het iets wat in de heat of de moment kan. Of moet je net als in LR misschien 2 uur wachten tot de robot beschikbaar is en afgespoeld wordt.
- Doet de robot aan pre-/aftersales ?
- Kan de robot ook koffie zetten?

Het aantal stemmen zal ook afhangen van:
- Mag er anoniem een antwoord op gegeven worden?
- Moet dit antwoord in groepsverband gegeven worden?

Er lopen hele volksstammen op deze aardkloot rond met een 'real doll' thuis. Opblaas poppen, schapen, koeien, paarden en ander boerderijdieren doen het ook al jaren goed. Wellicht vanwege het voordeel dat je ze na de actie leeg kan laten lopen en onder je matras kan verstoppen. Ook een kwak resevaar aanwezig. Als de helemaal ogen wit zijn zit ie vol.

Ach, als ik het verschil niet merk waarom niet. Ik koop nu ook al het hele jaar over de hele wereld illusies in ;)