Auteur Topic: Moet er nog WURST zijn...  (gelezen 5892 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
Moet er nog WURST zijn...
« Gepost op: 11 mei 2014, 10:56:20 »
Allereerst, ik ben van niks vies... ik vind transkes zelfs leuk...


Dit gaat me echter een stap te ver, vooral die oma-onderbroek  ;D :lol_hitting:


Geef mijn portie maar aan fikki, 12 points to Austria????  :o :-\ :035:


[attachimg=1]
[attachimg=2]
[attachimg=3]
[attachimg=4]
[attachimg=5]
[attachimg=6]
[attachimg=7]
[attachimg=8]
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline foots

  • founding father
  • Held
  • Berichten: 5301
    • Bekijk profiel
Moet er nog WURST zijn...
« Reactie #1 Gepost op: 11 mei 2014, 13:47:07 »
Ik dacht wat post SM hier nu weer ? Ik had dit nog nooit gezien of gehoord.


Wat blijkt ik lees in de krant en zie een zelfde plaatje, blijkt het de winnaar(es) van het Eurovisiesongfestival te zijn. Goed daar komt ook Dana International dus dat verbaasde me niet meer. Echter blijkt de man vrouw of vrouw man uit het zeer traditionele Oostenrijk te komen .


Nu breekt mijn klomp !


En Nl 2e nou ik snap de wereld niet meer, ik had het trouwens al opgegeven om dat te volgen en ik heb nog geen song gehoord. Wat zijn hoerententen toch geweldige schuilplaatsen om dit soort evenementen volledig langs je heen te laten gaan.


Groet, Foots

Relaxxxboard, van leden, door leden en voor leden.

Hoeren neuken, nooit meer werken !
Trouwen is een garantiebewijs voor niet goed, geld kwijt !
Een DVP is goedkoper dan een vrouw en wordt niet ouder, lelijker of dikker en heeft altijd zin.

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
Moet er nog WURST zijn...
« Reactie #2 Gepost op: 11 mei 2014, 13:54:59 »
Ik ben nog steeds in shock foots, als ik een baard zie verwacht ik maximum een streepje, zoals bij Maya PSR, dat kan nog net....
Als ik dan toch ergens op moet vallen is het meer op dit...



Maar meneer WURST, neen, dank je....
NL tweede? Tja, een tweede plaats zijn ze al jaren gewend, NET NIET  :dance2 :lol_hitting:
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline foots

  • founding father
  • Held
  • Berichten: 5301
    • Bekijk profiel
Moet er nog WURST zijn...
« Reactie #3 Gepost op: 12 mei 2014, 00:16:13 »
Ja, nee, NL is wel echt heel erg goed in schaatsen, dus soms zijn ze wereldkampioen of olympisch kampioen.


Maar net als Ace2 altijd 2e is, is ook NL met wereldkampioenschap voetbal soms 2e. Nou eerlijk gezegd zou ik het bijzonder knap vinden als NL in Brasilie 2e word, na Duitsland of Spanje of Brasilie of wie dan ook. Ik durf ook te zeggen dat ik wel 3 oranje spelels ken, We$l€y Sn€ijd€r, Robin van Perzie en die kale uit Munchen, ik kom even niet op zijn naam.
En natuurlijk de stertrainer met de leukste persconferenties Louis van Gaal, dat word ook zeker weer genieten als een journalist weer een domme vraag stelt, wereldklasse die Louis en fanatiek ongelovelijk.


Op een songfestival 2e worden is ook bijzonder knap, ik had de liedjes nog nooit gehoord dus ik heb de 2 liedjes net even gehoord op youtube en ik vond ze typische songfestival nummers om weer snel te vergeten, zowel van nummer 1 als nummer 2 en meer ellende heb ik niet aanhoort.


Oostenrijk is voor mij wereldkampioen op culinair gebied en dat is nu precies waar ik de komende dagen van ga genieten en die meneer of mevrouw wurst dat zal me compleet worst zijn.


En Duitsland is wereldkampioen saunaclubs en daar ga ik komend weekend weer eens van genieten. Wat een topsport is me dat !!!

Auf Wienerschnizel, Foots  O0


P.S. Belgie is erg goed in motorcross en koersen en frieten bakken natuurlijk. Op ons feest op 31 mei gaan we als culinaire specialiteit Belgische vlaaien en Belgisch bier meenemen. Heb je nog niet ingeschreven doe dat dan nu alsnog.
Relaxxxboard, van leden, door leden en voor leden.

Hoeren neuken, nooit meer werken !
Trouwen is een garantiebewijs voor niet goed, geld kwijt !
Een DVP is goedkoper dan een vrouw en wordt niet ouder, lelijker of dikker en heeft altijd zin.