Auteur Topic: Uber, open markten en wat betekent het voor de DVP's  (gelezen 1698 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline foots

  • founding father
  • Held
  • Berichten: 5301
    • Bekijk profiel
Uber, open markten en wat betekent het voor de DVP's
« Gepost op: 4 augustus 2014, 21:09:43 »
Heren, rakkers,




In NL is vorige week wat commotie ontstaan over Uber een app waar je een taxi mee kunt bestellen. Nou wilde ik wat meer weten en heb ik op de uber site wat rond gekeken. Voor zover ik het zie is het helaas nu nog beperkt tot een paar steden, maar ik vind het idee van een taxi per app bestellen en geen geemmer over prijzen wel een geweldig idee.


Verder ben ik voor open markten en ik vind dat iedereen iemand zou moeten mogen vervoeren, ik ben tegen vergunningen van de overheid, de overheid moet zich niet bemoeien met de markt waar ze toch niets van weet en al zeker niet "vergunningen"uit moeten gaan geven, want dat bepekt de open markt en maakt taxi's gewoon onnodig duurder zonder enige meerwaarde.Dit is slechts mijn idee, daar mag iedereen anders over denken.


Goed en nu over de DVP's, kijk internet en de mobiel heeft priveontvangsten door vrouwen veel gemakkelijker gemaakt om in contact te komen met potentiele wandelaars. Hierdoor is de markt ook veel opener geworden en is de keuze groter geworden en kunnen dames ook anoniem hun diensten aanbieden (ook zonder de regelzucht van de overheid) zonder door de belastingdienst daar gelijk op aangevallen te worden.


Mijn stelling zou het wat zijn als er een app komt waar je de dichtstbijzijnde dames op kunt selecteren op prijs/uiterlij en diensten ? Het is er zover ik weet nog niet, maar ik kan het me zo voorstellen dat er een uberDVP komt en eerlijk gezegd zie ik dat wederom als een uitbreiding van de mogelijkheden voor een open markt.


Groet, Foots  O0
Relaxxxboard, van leden, door leden en voor leden.

Hoeren neuken, nooit meer werken !
Trouwen is een garantiebewijs voor niet goed, geld kwijt !
Een DVP is goedkoper dan een vrouw en wordt niet ouder, lelijker of dikker en heeft altijd zin.

Offline Sjeufke

  • Queens expert
  • Held
  • Berichten: 3678
    • Bekijk profiel
Uber, open markten en wat betekent het voor de DVP's
« Reactie #1 Gepost op: 4 augustus 2014, 21:47:25 »
Kinky.nl heeft weliswaar geen app, maar gebruikt wel een mobiele versie voor het internet. Heb 'm net nog even opgezocht. Je kan eenvoudig selecteren op leeftijd, provincie, stad, cupmaat, prijs en mogelijkheden.
Het is dus nog niet helemaal wat jij voor ogen hebt, maar het begin is er  ;D
Teddybear Sjeufke heeft altijd zin in een Gleufke