Auteur Topic: Raambuurten versus saunaclubs  (gelezen 12718 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline seksenfun

  • prospector
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3967
  • gfe+speurbeertje
    • Bekijk profiel
Raambuurten versus saunaclubs
« Reactie #15 Gepost op: 11 oktober 2015, 16:32:12 »
Naar Alina ga ik niet meer.  Ik denk bij mezelf dat ik daar het beste heb uitgehaald (service-financieel).  Stoppen op een mooi moment is leuker dan stoppen wanneer het begint te minderen.  Een trip heen en terug naar haar kost me € 58.  Daar moet ik het dus niet voor laten want ik krijg veel sessiekorting.  Reken inderdaad zelf maar: 1 uur Alina (kussen, PZC, 69, beffen, lotusverwenning, vingeren...) en hetzelfde 1,5 met haar vriendin erbij  :douchen.
het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

Offline Balthasar

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 253
    • Bekijk profiel
Raambuurten versus saunaclubs
« Reactie #16 Gepost op: 17 oktober 2015, 00:30:23 »
In raambuurten kan ik even goede service krijgen als in saunaclubs. Kwestie van net de juiste dame vinden. Natuurlijk bakt 75% van de dames in het SKW er niks van, maar dat geldt ook voor 75% van de dames in PHG, LR, VV, GT, Samya, etc. In enkele "serviceclubs" waar de druk er flink op staat, geven dames gemiddeld genomen betere service. Gemiddeld genomen ook wel beter dan bij de ramen. En dan heb je nog raambuurten waar het echt drama is, zoals bv. bij Eros in Krefeld. Kans op een klote sessie is daar zo ongeveer 100%.

Iemand die 'n tijd meeloopt, moet in staat zijn de dames met goede service eruit te pikken, zowel in de clubs als bij de ramen. Waarbij ik aanteken dat gemiddeld even het kernwoord is en dat je voor 'n geslaagde avond vaak maar één dame nodig hebt. En zoals er aan de ramen dames zijn die van 20 minuten 'n kwartier maken, zijn er in saunaclubs ook 'n hoop dames die van 'n half uurtje 20 minuten weten te maken.

Ik zelf ga niet vaak meer naar saunaclubs. Kwestie van tijd eigenlijk. 's middags weg en dan de volgende ochtend met m'n ogen die steeds dichtvallen naar huis bollen... het staat me meer en meer tegen,