Auteur Topic: PRAY FOR PARIS  (gelezen 6891 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
PRAY FOR PARIS
« Gepost op: 14 november 2015, 12:02:43 »
Waanzin.
Met geen andere woorden te omschrijven.
Vrijdag 13 november 2015 zal in mijn geheugen gegrift staan als onverdraagzaam, de dag dat de terreur toesloeg.
Waar wij als Westerse wereld nooit mogen aan toegeven .


PRAY FOR PARIS is dus voor mij niet genoeg ....
Figt voor Paris, en rust niet voor al dat ongedierte uitgeroeid is, tot de wortel .
Geen enkel dier is zo wreed, beestig is dus niet eens op zijn plaats, wel fundamentalistisch, en die godsdienst die het goedkeurt onschuldige mensen te vermoorden anno 2015 .... verbieden en vernietigen, tot de wortel en veel veel dieper.


Neen tegen terreur, neen tegen dit zinloos geweld, neen tegen iedereen die ook maar een greintje begrip toont voor deze daad, die het begin zal inluiden van een harde strijd die m.i. moet gestreden worden, en niet mee wachten .....


Wij hoeven niet in angst te leven, onze kinderen moeten zich vrij kunnen bewegen zonder doodgeschoten te worden, stop die idioten .... dat ze zichzelf opblazen, goed, maar dat ze dat in een of andere woestijn gaan doen, want het zijn simpelweg woestijnratten van het laagste soort.


PRAY FOR PARIS


[attachimg=1]
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline Sjeufke

  • Queens expert
  • Held
  • Berichten: 3678
    • Bekijk profiel
PRAY FOR PARIS
« Reactie #1 Gepost op: 14 november 2015, 15:04:13 »
Voor zover bekend op dit moment zijn er 2 Belgische dodelijke slachtoffers en 3 Nederlandse gewonden. Zeer triest!
Teddybear Sjeufke heeft altijd zin in een Gleufke

Offline Taylor

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3760
    • Bekijk profiel
PRAY FOR PARIS
« Reactie #2 Gepost op: 14 november 2015, 15:17:41 »
Hopelijk gaan NAVO, Rusland en overige landen, die strijden tegen IS, samen werken en zorgen dat IS de kop wordt ingedrukt en snel ook. Afslachten dat tuig. Het zijn nog minder dan varkens. En voor de duidelijkheid, voordat ik wordt afgebeeld als racist, ik heb niets tegen moslims. Ik weet dat een heleboel moslims dit ook niet willen. Als iedereen nu een beetje respect en een beetje tolerant is naar elkaar, wat zouden we dan in een mooie wereld leven.
Penny: Yeah, yeah. My mom gave me the same lecture about my virginity. I gotta tell you, it was a lot more fun taking it out and playing with it.

Offline TnA Addict

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 224
  • T & A Addicted
    • Bekijk profiel
PRAY FOR PARIS
« Reactie #3 Gepost op: 14 november 2015, 16:20:32 »
Ik vrees met grote vrezen dat de overheden dit zullen gebruiken om onze vrijheden nog verder te beperken en ons nog meer te bespioneren, dus precies doen wat het tuig wil: onze vrijheid naar de knoppen helpen. Onze westerse vrijheid is precies dat waar ze daar jaloers op zijn.

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
PRAY FOR PARIS
« Reactie #4 Gepost op: 14 november 2015, 17:58:22 »
Hopelijk gaan NAVO, Rusland en overige landen, die strijden tegen IS, samen werken en zorgen dat IS de kop wordt ingedrukt en snel ook. Afslachten dat tuig. Het zijn nog minder dan varkens. En voor de duidelijkheid, voordat ik wordt afgebeeld als racist, ik heb niets tegen moslims. Ik weet dat een heleboel moslims dit ook niet willen. Als iedereen nu een beetje respect en een beetje tolerant is naar elkaar, wat zouden we dan in een mooie wereld leven.


Ik ben intussen ook ingelezen, en kan me alleen maar aansluiten bij je schrijfsels ....
Sommigen denken zelfs te menen dat de Westerse wereld dit zelf heeft gezocht door hun politiek in verweggistan .....
Ik herhaal en zal blijven herhalen, dit doet gewoon niet terzake, geen sikkepit ... in Parijs zaten pakweg 250 "doodnormale" mensen iets te eten, te drinken, of woonden een concert bij.
Hoe laf moet je dan zijn als "LEIDERS" van IS om daar een bende gedrogeerde en gehersenspoelde kinderen met het IQ van een geslachte kip op af te sturen en die mensen af te slachten. Een debiel heeft veel meer verstand da
En ze dan nog zover krijgen dat ze zichzelf opblazen op de koop toe.
Heeft er dan niemand de vraag aan die IS-leiders dat ze eens meespelen als ze op "moordtocht" gaan? Ook zij mogen zich gerust opblazen voor het goede doel. De hemelpoorten staan toch open.


Ik ben dus al helemaal niet te vinden voor een vreedzame oplossing, die kwallen willen geen vrede, die willen iedereen bekeren tot hun godsdienst en anders dood.  (en dan dat geloof naleven volgens de Koran - geen enkele deftige moslim die daar nog maar aan denkt - stenigen, oog om oog, hand afhakken bij diefstal, als er iemand verkracht wordt en gehuwd is krijgt het slachtoffer de doodstraf (om er maar enkelen op te noemen))


Het heeft helemaal niks meer met Allah te maken, het heeft helemaal niks meer met God te maken.
Het zijn terreurdaden waar enkel gepoogd wordt terreur en angst te zaaien ..... en that's it. In de naam van God.
Ja ja, dit hebben WIJ ook gedaan, maar dan praten we wel over 700 jaar geleden, nu krijg je niemand nog zo ver om zichzelf om zeep te helpen voor een of andere god .... tenzij ... ja, een IS-strijder .....


En het ergste wat ons kan overkomen is dat wij nu ons gaan verontschuldigen tegenover moslims (dat zijn mensen met een ander geloof dan wij, en that's it). Erger moet het niet worden.
Alle moslims zouden nu massaal in opstand moeten komen en hen distanciëren van dit gedrag van IS(IS), het heeft al veel te lang geduurd, en het zijn hun zonen en dochters die mee naar de hemel gezonden worden.
Wij zijn geen racisten, wij zijn mensen die vrijheid prediken, op alle gebied.


Het "westen" heeft al te veel handjes gedrukt voor de lieve vrede, het westen stelt zich open tot alles - opvang vluchtelingen, bouw van honderden moskee's in christenland -, nu is het tijd voor operatie grote kuis.


Humor helpt bij deze echt niet meer - vertel dat maar eens aan de familieleden, ouders en kinderen van de mensen die gisteren een lekker wijntje zaten de drinken of whatever aan het doen waren ..... afslachten de top van IS, tot de laatste wortel uitroeien, verdelgen, en dan terug de hand reiken aan de moslims die wel leuk willen samenleven met andere godsdiensten .... moeilijk is dat niet hoor, dat noemen wij gewoon "leven en laten leven" en "verdraagzaamheid" en "democratie", iets waar onze grootouders decennia lang voor gestreden hebben .... net zoals gelijke rechten voor de man en de vrouw (ook nog maar een dikke 60 jaar ingevoerd, en wij willen niet terug naar de ME)
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
PRAY FOR PARIS
« Reactie #5 Gepost op: 17 november 2015, 13:31:52 »
In de kantlijn ......
De Rode Duivels leverden afgelopen vrijdag zowat hun beste prestatie van de afgelopen jaren, waar ze in een spetterende tweede helft de vice-Europees kampioen zowaar onder de voet liepen ......
Met de gebeurtenissen van afgelopen vrijdag is dat allemaal relatief, en van generlei waarde, het is MAAR voetbal .....


Wat ik veel en veel erger vind, is dat ze één loslopende terrorist niet te pakken krijgen (het vertoon gisteren in Molenbeek was anders niet min).
En wat ik nog veel erger vind, is dat ANGST het haalt van gezond verstand.
Ja, er loopt een gek (terrorist) rond ergens in de buurt van Brussel.
Ja, het is MAAR voetbal.
Ja, een neuw Heizeldrama moet vermeden worden.
Ja, de veiligheid van voetballers en supporters gaat boven een vriendschappelijk potje voetbal.
Ja, er is dreiging.
Ja
Ja
Ja


MAAR .....
Ik heb ook een grote NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE.
Indien je je laat afschrikken door één loslopende krimineel, die je niet te pakken krijgt, ben je fout bezig en toon je als staat geen ballen aan je lijf maar angst voor terrorisme ..... Belgische Staatsveiligheid, angst zaait terreur, dat heb ik alle prominenten horen roepen .... NO FEAR .... ON A PAS PEUR ......
 (ze weten wel waar ik me bevind, op 10 meter nauwkeurig, ze halen wel Bin Laden uit een gebied dat 5 miljoen maal groter is dan Molenbeek, ze vinden wel Sadam in Irak)
Terreur dus, en dan krijg je een nieuwsfeit .....
De Belgische Staat (lees: jij en ik) moet aan Farid "Le Fou" (voor mensen die de franse taal niet machtig zijn : DE GEK) een schadevergoeding betaling (beslist een rechter in Straatsburg) van 42000 euro omdat meneer slecht zou beandeld zijn geweest in de gevangenis ...... ik heb daar een andere oplossing voor, afmaken die krimineel, kost welgeteld 1 kogel, geen jarenlang leven (en goed leven in een Belgische gevangenis) op kap van de gewone mens en dan nog eens een schadevergoeding krijgen.....
Om het even kort te schetsen: kidnapping, moord,poging tot moord, gijzeling (waaronder een kind), 160 keer overgeplaatst omdat hij te gevaarlijk was in de gevangenis (!!!!!), en uiteindelijk vrijgelaten ......
De reden van de vrijlating is nog schrijnender dan iemand zich kan inbeelden....
De eerste maal ging hij in hongerstaking en werd hij om medische redenen vrijgelaten, na 4 maand ging hij terug de cel in, en na een week was hij voorgoed op vrije voeten ..... reden ... de DETENTIEZIEKTE .... nu hoeven we geen psychiater hier die dat komt verklaren, maar het is gewoon ziek worden van in de gevangnis te zitten ... dus laten we hem vrij, anders zou hij psychisch ten onder gaan, en dat willen we toch niet, dat meneer Farid ziek zou worden .... hij heeft enkel mensen vermoord, gewapende gijzelingen geplaagd, mensen gekidnapt, gegijzeld, is maar 160 keer overgeplaatst van gevangenis, cipiers waren bang van hem, en hij heeft ocharme 11 dagen in een isoleercel gezeten (waar hij nu 42000 euro voor vangt)


De wereld gaat niet naar de kloten, de wereld is naar de kloten ........ en IS heeft wat het wil, angst en paniek zaaien ......


Ik zei het al in een eerdere posting hier, die volledige IS uitroeien tot diep onder de wortel, zodat wij op een vrije dinsdag misschien ooit nog eens naar een ontspannende voetbalmatch kunnen kijken (die niet hoeft afgelast te worden), zodat wij, onze kinderen, vrij kunnen rondlopen zonder angst te moeten hebben afgeslacht te worden ......
Neen, verhoogde terreurdreiging inroepen, als een bende debielen naar een adres gaan zoeken naar iemand waarvan ze wetend at ze die er niet gaan vinden, en dan maar de staat van terreurdreiging opvoeren, zodat een hele natie "geterroriseerd" wordt door één individu.
Indien onze politiediensten geeneens een stadion en een perimeter van pakweg 1 km kunnen beveiligen (want meer is het niet, alles afzetten en iedereen die erin komt controleren) dan ben ik inderdaad bang dat we de oorlog tegen terrorisme nooit gaan winnen (1 persoon waarvoor ze nu een interland afblazen, die lacht zich toch een breuk)


Enfin, voor diegenen die het nog niet wisten, ons oefenpotje vanavond tegen Spanje gaat niet door.
Geef mensen brood en spelen komt hierbij zwaar op de helling te staan, en ik vraag me af hoe lang wij dit nog allemaal blijven pikken .... of wil de regering ons gewoon bang maken met deze afgelasting. Terwijl ze nu echt zouden kunnen tonen dat wij geen angst hebben, maar wel alle veiligheidsmaatregelen treffen die nodig zijn, namelijk de boel eens goed afsluiten en ons niet laten afschrikken door één gek met het verstand van een geslachte kip.
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline mechelen

  • Keurvorst
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3591
    • Bekijk profiel
PRAY FOR PARIS
« Reactie #6 Gepost op: 17 november 2015, 16:33:00 »
Belangrijkste is dat de ogen open gaan... Ook die van de multiculturelen, de linkse kerels die die gasten naar hier gehaald hebben als kiesvee. Dat ze nu eindelijk begrepen hebben wat ze niet wilden inzien. :017: