Auteur Topic: Terreuraanslagen op luchthaven en metro in Brussel  (gelezen 12717 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Sjeufke

  • Queens expert
  • Held
  • Berichten: 3678
    • Bekijk profiel
Teddybear Sjeufke heeft altijd zin in een Gleufke

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
Terreuraanslagen op luchthaven en metro in Brussel
« Reactie #1 Gepost op: 22 maart 2016, 10:32:14 »
Het kon niet uitblijven... Het leven in Brussel zal, net als in Parijs sinds de aanslagen, nooit meer hetzelfde zijn...
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
Terreuraanslagen op luchthaven en metro in Brussel
« Reactie #2 Gepost op: 22 maart 2016, 11:59:21 »
Ik ga mijn ongezouten mening geven .... hoog tijd dat ze alles wat ook maar naar IS ruikt plat te leggen .... maar dan ook plat ....


Dat er verkiezingen op til staan in Amerika .... dat ze daar eens hun ballen aan vegen
Dat er onschuldigen ook zullen sterven .... iedereen die in de vestigingen van IS zit mag vrijwillig die stellingen verlaten


Dat er wraakacties zullen komen ..... als ze tot de wortel uitgeroeid zijn is er niemand meer die kan terugslaan ......


Dat gespuis vernietigen tot de wortel .... wij hebben hen NIET gevraagd om zich te mengen in ons land der ongelovigen, wij bemoeien ons ook niet als zij vrouwen stenigen, of als zij in de hemel 73 maagden van 80 jaar oud gaan neuken ....


Uitroeien ... als ratten ... want dat zijn het ..... lafaards en ratten ....


Ik blijf het onbegrijpbaar vinden dat je jezelf kan opblazen voor een hoger doel ..... ik geloof daar niet in ... tenzij ze die onnozelaars volsteken met dope en ze er "mannen" voor vinden met het verstand van een geslachte kip .... en indien ze graag opgeblazen worden, ik wil gerust op de knop drukken .... met plezier .....


Het is vreselijk, maar wat gaat de beschaafde wereld doen .... nada .... beven en sidderen .... in plaats van nu eens te tonen dat ze 100 000 man makkelijk kunnen vernietigen in 2016 .... ze weten begot beter dan ikzelf wat er op mijn bankrekening staat, ze weten verdorie precies (indien ze willen) dat ik dit weekend in Elsdorf en Vaals heb gezeten .... maar terroristen, die heel de wereld willen doen beven, daar schijten ze voor in hun broek ......


Enfin, ik ben redelijk kwaad, angst heb ik niet .... want angst is een slechte raadgever ..... represailles daarentegen .... terugslaan .... niet wachten maar vandaag hun meest strategische doelstellingen met de grond gelijk leggen .... en niet wachten .... DOEN ... tonen dat wij geen angsthazen zijn die de doden gaan begraven en de gewonden gaan verzorgen, maar ontketen een oorlog .... HIER EN NU .... en al die hen willen volgen .... goed .... dan zijn we daar onmiddellijk van verlost ....


En neen, ik ben niet hard, ik ben realist, en ik wil niet dat mijn kids of kleinkids hier straks in Burka rondlopen en dat ik tien keer met met gat naar welke windrichting dan ook moet gaan zitten .... gadverdamme toch .... bende debiele hersenloze bonobo's met baarden


das wars


sexmachine
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline Sjeufke

  • Queens expert
  • Held
  • Berichten: 3678
    • Bekijk profiel
Terreuraanslagen op luchthaven en metro in Brussel
« Reactie #3 Gepost op: 22 maart 2016, 12:43:19 »
STATION HOOFDDORP ontruimd!

Het station in Hoofddorp is ontruimd en afgezet in verband met een mogelijke dreiging. In één van de treinen werd 'verdacht gedrag' waargenomen.

Dat meldt althans ProRail tegenover het Haarlems Dagblad.

Zowel de NS als politie willen niet reageren op het nieuws. Uit beelden van ooggetuigen blijkt dat de politie met een zwaarbewapend arrestatieteam het perron heeft betreden.

http://www.rtlnieuws.nl/nieuws/binnenland/station-hoofddorp-onruimd-wegens-mogelijke-dreiging

Teddybear Sjeufke heeft altijd zin in een Gleufke

Offline pret

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1514
    • Bekijk profiel
Terreuraanslagen op luchthaven en metro in Brussel
« Reactie #4 Gepost op: 22 maart 2016, 13:20:04 »

Het is vreselijk, maar wat gaat de beschaafde wereld doen .... nada .... beven en sidderen .... in plaats van nu eens te tonen dat ze 100 000 man makkelijk kunnen vernietigen in 2016 .... ze weten begot beter dan ikzelf wat er op mijn bankrekening staat, ze weten verdorie precies (indien ze willen) dat ik dit weekend in Elsdorf en Vaals heb gezeten .... maar terroristen, die heel de wereld willen doen beven, daar schijten ze voor in hun broek ......


Allereerst kondig ik mijn afshuw aan voor deze laffe daden en wens betrokken sterkte toe. Het is verschrikkelijk wat er gebeurt is en hoppa de moslims krijgen weer de schuld (zie collega fora). De kern van het kwaad zit in deze citaat van SM. Hoe kun het dat de beschaafde wereld niks weet over deze terrroristen? Daarnaast ook de vraag wie financieert en voorziet deze mafketels van wapens? Als we de antwoord op deze vragen hebben komen we vast wel bij de kern van het kwaad.

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
Terreuraanslagen op luchthaven en metro in Brussel
« Reactie #5 Gepost op: 22 maart 2016, 14:02:17 »
Ik ga niet kort door de bocht gaan, pret, ik ga namelijk nog een beetje duidelijker zijn ....
De multiculturele samenleving wordt onmogelijk gemaakt door dit soort terroristen, die hun geloof misbruiken en verkrachten om dit soort wandaden tegen de mensheid te plegen ....


Je kan Jan met de pet niet kwalijk nemen dat hij de schuld op de moslims steekt, after all etaleren ze zich als moslims, en de enige goede .... kijk eens naar een reportage over hoe het leven daar is ......


Ze verkleden hun vrouwen als een tent, terwijl de profeet dat niet bedoelde, hij zei namelijk 'neuk ze in een hoerentent'


Het is erg, het is spijtig, maar het zoveelste bewijs dat multicultureel in "katholieke' landen niet kan, en nooit zal kunnen.
De oplossing? Makkelijk zat, het kwaad uitroeien .....  en daarna duidelijke regels stellen in onze westerse contreien.
Ik ben voorstander dat iedereen zijn geloof mag voeren ..... bij hem thuis .... en al de rest is bullshit .....
Weg met de moskees in onze landen, wij mogen in Syriê ook geen kerken bouwen en daar openlijk het christendom prediken.
Hoofddoeken en tenten voor hun vrouwen? Goed, bij hen thuis, en als ze dat op straat willen doen, of in publieke ruimten .... ja, in een moslim land ....
Ik ben redelijk radicaal in mijn standpunten ... het is NIET de schuld van die honderdduizenden moslims die hier in vrede met ons samenleven, maar de boter pakt niet, de mayonaise mislukt, het werkt gewoon niet .....


Wij leven in Westerse landen met onze normen en waarden, en er zijn genoeg moslims die zich aanpassen .... welkom .... werken en bijdragen aan onze economie .... en indien mensen graag vijf maal per dag hun god eren en gebeden opzeggen .... ga gerust jullie gang .... maar dan ook thuis .... achter gesloten deuren .....
Wij leven allen in katholieke landen, eeuwen zijn er godsdienstoorlogen gevoerd, wij zijn al een paar honderd jaar voorbij het besef dat jezeke er was om de mensen dom te houden, dat kerken de kerkfabrieken zijn, geldklopperij van eht hoogste soort.


Ik kan ook moeilijk mensen begrijpen die een heilig boek als waarheid gaan verkondigen, dat wat een of andere gek (jezeke) of krijgsheer( mom) deed, opgeschreven .....


Komaan, Mozes hoorde stemmen die tot hem spraken .... Abraham, of voor de moslims Ibrahim moest bewijzen aan God/Allah dat hij hem graag zag en zijn zoon offeren (dus kelen gadverdamme) .... kijk .... als je die stemmen hoort en in die onzin gelooft, moet je geen bommengordel om je heen binden en anderen mee opblazen, dan moet je verdorie naar een psychiater .... stemmen in de hoofden ....


Het Oude Testament is gewoon de grote boosdoener hier, en een bende debielen die zich dan de hogere geestelijken noemen, die dit naar de letter naleven ..... het meest gruwelijke boek ooit, duizenden jaren oud  ......   




En dan kom ik tot je laatste vraag, pret .....
Tuurlijk weten ze van die terroristen, ze weten precies waar ze zitten, ISIS, waar de leiders zitten .... maar ze hadden ze al na Parijs moeten uitroeien .... de democraten durven niet omdat ze dan de verkiezingen verliezen en de republikeinen willen niet om dezelfde redenen .... De Joden zouden wel willen maar mogen niet .... en er zijn zovele belangen op het spel dat onze Westerse wereld liever zijn eigen bevolking in angst ziet leven dan het probleem aan te pakken / uit te roeien.
Wie ze financieren? Zelfbedruipend, handel in petrol ...... die mafkezen hebben geld met hopen en ze lijven de meest debiele (moslims, helaas) in die ze kunnen vinden, snotapen die het verstand hebben van een geslachte kip en die zichzelf met plezier opblazen om de 73 maagden in de hemel te gaan knippen .... is er dan niemand die hen vertelt dat deze maagden allen 85 jaar zijn? (galgenhumor) ......






Ik ben voor de mensheid, en tegen alles wat onze maatschappij wil ondermijnen, er is dus maar één mogelijkheid ....


Alle religieuze tekens verbieden op straat, het geloof op straat verbieden .... ieder mens mag de godsdienst prediken die hij wil, bij hem thuis ...
Wil ik mijn vrouw in een tent verkleden? Goed, dat mag ik, bij mij thuis, net als ik bij mij thuis mag naalt rondlopen, en niet op straat.
Religie is gewoon neit meer van deze tijd .....


Moskee's? Weg damit, helaas, en neen, daar straf ik niet de goede moslims mee .... integendeel, een goede moslim belijdt zijn geloof zonder dat aan anderen kenbaar te maken, thuis, in VREDE.
Kerken weg? Neen, maar schaf ook voor mijn part de eucharistieviering af, ook daar bralt mijnheer pastoor wat onzin uit het Oude Testament en nog grotere onzin uit het Nieuwe .....


Heilige boeken zoals de koran en de bijbel (ik schrijf ze bewust met kleine letters)? VERBIEDEN ..... die zijn out of date, gedateerd, moorddadig en gevaarlijk in handen van de verkeerde mensen .... indien mensen niet snappen dat daar je reinste onzin in staat te lezen en oproep tot haat, volkerenmoord en meer van dat lelijks, tja, dan snap ik het helemaal niet meer ...




Wij mogen NOOIT toegeven aan deze terreur .... maak van de moskees en de kerken scholen en opvanghuizen, dan gebeurt daar voor eht eerst in duizenden jaren iets nuttigs in ..... hoofddoeken afwerpen buitenshuis, niet zoals ze het nu doen, binnenshuis de hoofddoeken af en buitenshuis opzetten .... hell no .... dragen moslimvrouwen graag tenten .... goed ..... doe het thuis .... niet op straat ....




Ik zal even kort toch nog toelichten wat ikzelf meemaakte .... ik was destijds gehuwd met een moslima .... ik reisde tijdens de ramadan naar ginder ..... lekker slim van me ..... ik at uit respect niet in het zicht van de mensen .... ik dronk uit respect niet in het zicht van de mensen ..... ik rookte achter een moskee omdat ik hen niet wilde stof tot discussie geven ..... je kan het al raden ..... het was geen markt, het was daar achter die moskee precies een fabriek waar ze haring aan het roken waren, honderden moslims stonden daar met mij te roken en te drinken en te eten ....




Wij vragen hier niet dat moslims zich bekeren tot christenen, hell no, ieder zijn geloof, maar iemand die moord voor zijn geloof mag van mij onmiddellijk de kop afgekapt worden .... en het is nu intussen de mensen toch wel duidelijk dat er maar één regel is: Pas jullie aan aan het land waar jullie gaan wonen, en indien dat neit kan .... terug naar eht land van herkomst .... zo makkelijk is dat
Wat wij wel graag hebben is dat wij niet afgeslacht worden door een groepje extremisten die de islam misbruiken daarvoor ....


Het is eigenlijk aan de moslimgemeenschap om nu en hier mee te reageren .... ons duidelijk maken dat zij kunnen en willen samenleven, maar dan wel de westerse normen naleven die hier al honderden jaren als "gewoon en normaal" bestempeld worden .....


Tante nonnekes, gooi dus die kappen/tenten af en toon jullie waar gelaat .... en leef verder tesmanen met ons in vrede ... AMEN
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline Tommy80

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 104
    • Bekijk profiel
Terreuraanslagen op luchthaven en metro in Brussel
« Reactie #6 Gepost op: 22 maart 2016, 15:04:05 »
Geen woorden voor. Het stond in de sterren geschreven dat het bij ons ook ging gebeuren.

Voor de rest volg ik de geweldige posts van sexmachine. Beter kan ik het niet verwoorden.

En nu...hoogstwaarschijnlijk opruimen en verder doen zoals ze bezig waren. Zo zitten Belgen in elkaar. Ik zou ervan versteld staan dat ons land rond deze zaken nu eindelijk eens ballen aan hun lijf gaan krijgen.

Offline pret

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1514
    • Bekijk profiel
Terreuraanslagen op luchthaven en metro in Brussel
« Reactie #7 Gepost op: 22 maart 2016, 17:31:07 »
SM ik snap je frustraties helemaal. Geloof me ik ben misschien zelfs nog meer gefrustereerd. Stel dat alles wat jij wenst in je bericht (zoals moskeen sluiten, moslims dienen te leven naar normen en waarden van het Westen en andrrs terug naar land van herkomst) uitkomt, denk je echt dat daarmee de terreur zal eindigen. Zoals gesteld terreur is niet geraleteerd aan een bepaalde geloof maar ze maken wel misbruik van het geloof. De as van het kwaad zijn niet moslims maar vermogende egoistische mensen die hun macht willen uitbereiden. Of ze dit bewerkstelligen met terreur waarmee moslims zwart worden gemaakt zal ze een biet zijn. Geloof me als iemand mij kan bewijzen dat echt moslims achter deze terreur zit dan bekeer ik me tot atheist.

Offline Sjeufke

  • Queens expert
  • Held
  • Berichten: 3678
    • Bekijk profiel
Terreuraanslagen op luchthaven en metro in Brussel
« Reactie #8 Gepost op: 22 maart 2016, 17:45:58 »
Het is een relatief kleine club die helemaal de weg kwijt is. Met 99% van de moslims is helemaal niets mis. Die kleine groep zet wel de hele moslim gemeenschap in een negatief daglicht. Helaas zijn er politici die er mee aan de haal gaan en extreem rechts ruimte geeft zich verder 'op de kaart' te zetten. Ik ben van nature geen zwartkijker, maar voor de komende decennia heb ik er geen goed gevoel over.

Teddybear Sjeufke heeft altijd zin in een Gleufke

Offline Tommy80

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 104
    • Bekijk profiel
Terreuraanslagen op luchthaven en metro in Brussel
« Reactie #9 Gepost op: 22 maart 2016, 17:53:29 »
Het is een relatief kleine club die helemaal de weg kwijt is. Met 99% van de moslims is helemaal niets mis. Die kleine groep zet wel de hele moslim gemeenschap in een negatief daglicht. Helaas zijn er politici die er mee aan de haal gaan en extreem rechts ruimte geeft zich verder 'op de kaart' te zetten. Ik ben van nature geen zwartkijker, maar voor de komende decennia heb ik er geen goed gevoel over.
99%....daar geloof ik al lang niet meer in.
Ik was vroeger absoluut géén rechtse stemmer, maar heel veel situaties die ik heb meegemaakt hebben van mij een rechtse stemmer gemaakt.

Ik kan je heel veel verhalen vertellen die je mond doen openvallen. En de trigger in al die verhalen waren moslims. Niet alleen over mezelf, maar ook van vrienden. Ik heb, toen ik 22 jaar was, een vriend verloren aan een steekpartij met moslims.

En toch kan ik alles nog relativeren en kan je niet iedereen over dezelfde kam scheren, maar de realiteit die ik heb meegemaakt is heel wat anders. De moslimcultuur heeft ons bitter weinig opgebracht. Het brengt verval (kijk maar naar buurten die ooit floreerde en waar moslims zijn neergestreken...op een mum van tijd worden dat vervallen buurten) en een ondemocratische mening.

Iedereen zijn eigen mening en daar heb ik alle respect voor. Er moet ruimte zijn voor discussie en elke persoon kijkt daar anders op neer  ;)
« Laatst bewerkt op: 22 maart 2016, 18:03:20 door Tommy80 »

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
Terreuraanslagen op luchthaven en metro in Brussel
« Reactie #10 Gepost op: 22 maart 2016, 20:22:45 »
Eerst even een reactie op sjeufke .... ik geloof echt niet wat je hier schrijft, maar dat is maar mijn mening ....


Het is zo dat de ganse moslimgemeenschap zich nu in een slachtofferrol hijst .... en dat is goed fout ... ik hoop dat de politiek daar eens een keertje niet in gaat trappen .....
Dit is echt geen koren op de molen van extreem-rechts hier, dat is veel te kort door de bocht .... ik begin verdorie nog te denken dat de moslims dit gaan misbruiken om zich als slachtoffers te gaan opwerpen (gelukkig zal ik wel fout zitten, hoop ik dan toch) ..... het zijn hun broeders, de extreme-tak-ISIS, die naar de letter van de koran leven, die dit uitgestoken hebben ... en de slachtoffers zijn de mensen die toevallig op die plaats aanwezig waren of die die er familie en vrienden hebben verloren ... dat zijn de enige slachtoffers die er zijn gevallen, niet de moslimgemeenschap in Westenland, helemaal niet.


Ik zeg het niet graag, maar rechts of extreem rechts heeft hier toch helemaal niets mee te maken .... een ganse groep zich nu laten opwerpen als slachtoffer, terwijl ze helemaal niks doen, tenzij nog meer naar imam's luisteren en proberen te bewijzen dat ze goede moslims zijn (en dat zijn ze haast allemaal) ... goed fout ......


Ik ben zelf geen christen, ik ben toevallig geboren in Westenland, maar waar ter wereld ik zal gaan, zal ik me aanpassen aan de normen en waarden van dat land .... is dat moslimland, zal ik hun regels volgen, is dat boeddhaland, same same ...
Dat is het enige wat wij willen van moslims hier ..... weg met die tenten, weg met de uiterlijke kenmerken van het geloof, dat is niet meer van deze tijd ..... dus ja, ik pleit voor einde van alle religieuze tekenen, en volgens mij is een moskee daar eentje van ....


Scheiding van kerk en staat, en geloven doe je in je hart, niet met een tent op je kop of een kruis boven de deur .... dus aanpassen aan waar je leeft, het is echt niet zo complex als het nu wel wordt voorgesteld.


Verder mag eenieder van mij geloven in wat ie wilt, zelfs al haalt ie een geit in huis en bindt ie  die een roze strik rond haar kont om ze dan met een voorbinddildo te pakken met het andere uiteinde in eigen kont en het ave maria en 6 weesgegroetjes te bidden terwijl het dier in huis zeikt van plezier .... fijn.... .... goed ..... dat mag .... als iemand daarin gelooft, goed, beter dan een onverlaat die een bommengordel om zich heen bindt en onschuldigen de dood in jaagt .....


Drijf ik de spot? Neen, ik ben bloedserieus .....



"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
Terreuraanslagen op luchthaven en metro in Brussel
« Reactie #11 Gepost op: 22 maart 2016, 20:49:46 »

SM ik snap je frustraties helemaal. Geloof me ik ben misschien zelfs nog meer gefrustereerd. Stel dat alles wat jij wenst in je bericht (zoals moskeen sluiten, moslims dienen te leven naar normen en waarden van het Westen en andrrs terug naar land van herkomst) uitkomt, denk je echt dat daarmee de terreur zal eindigen. Zoals gesteld terreur is niet geraleteerd aan een bepaalde geloof maar ze maken wel misbruik van het geloof. De as van het kwaad zijn niet moslims maar vermogende egoistische mensen die hun macht willen uitbereiden. Of ze dit bewerkstelligen met terreur waarmee moslims zwart worden gemaakt zal ze een biet zijn. Geloof me als iemand mij kan bewijzen dat echt moslims achter deze terreur zit dan bekeer ik me tot atheist.
Allereerst, bekeer je maar tot atheïst, want voor hen bij jij geen echte moslim, jij leeft niet de letter van de koran na en de sharia is voor jou geen wet, dus jij bent net zoals afvallig als ik voor hen ...... en ze hakken zowel jouw als mijn kop af als het er om gaat ... daarmee wil ik enkel zeggen pret, jij en ik zitten in hetzelfde schuitje ... dat van de afvalligen, ongelovigen en "slechten" voor zij die wel de regels van de sharia volgen .... leven naar de letter van de koran ......
En daar gaat het hem net over, je bent een afvallige, en je leeft niet volgens het woord dat zij prediken .....
Vrouwen hebben GEEN rechten, vrouwen mogen niet alleen op straat, kinderen baren en koken en voor de rest op tijd en stond een pak stokslagen EN verkleed als tent .... dat, mijn beste pret, is wat zij prediken en dat noemen zij de islam .... kan je je daar niet in vinden (ik ook niet hoor) dan ben je een rat voor hen, en moeten ze achter iedere steen naar je zoeken en hebben ze het recht je te vermoorden, neen, de plicht .....
Voor de rest mogen zij beslissen over leven en dood van andere mensen, van zodra die de regels van hun geloof niet volgen, homo's krijgen de doodstraf ..... we zullen maar zwijgen wat ze met hoeren doen als je weet dat, wanneer een gehuwde vrouw verkracht wordt, dat ZIJ veroordeeld wordt in de sharia tot de doodstraf (liefst door steniging) ....
Goed, daar zijn we mee klaar .......... jij en ik zijn eigenlijk dikke vriendjes en zitten in hetzelfde kamp, namelijk het kamp der ongelovigen en afvalligen ........

Dan maar zeggen dat ik helemaal geen frustraties heb, dat denk jij namelijk, maar is niet zo .....
Ik denk niet dat ik met moskeeën sluiten het probleem oplos, ik zeg alleen dat iedereen zich moet aanpassen aan de waarden en normen waar hij/zij leeft ..... en vooral, maar blijkbaar las je dat niet goed in mijn vorig bericht ......
VOORAL dus ...... VERBIED ALLE RELIGIES openbaar, scheiding van kerk en staat, weet je wel ..... we leven momenteel in 2016, en mensen klampen zich vast aan iets ontastbaars, en ganse volkeren zijn uitgemoord in naam van god/allah/jaweh ... is het geen tijd dat dat eens ophoudt? Ja, dan wordt het tijd dat wij alleen eens gaan samenleven als normale mensen, zonder dat er insjallah of so help me god of iets van die strekking aan te pas komt ..... god wil niets, allah wil niets, het zijn de religieuze leiders die ons dat willen doen geloven .... houd ze dom  en arm .... daarom draait ieder geloof, maar nu ben ik waarschijnlijk een ketter


Ik zeg nergens dat daarmee de terreur zou ophouden (ik geloof namelijk niet in de Sint, al komt die van Turkije    ;D ;)    )  .... maar het zou in ieder geval al heel wat hier oplossen .... de publieke opinie .... onze samenleving heeft geen nood aan een religie, niet aan het "achterlijke voorbijgestreefde christendom", noch aan een godsdienst waar mensen zich nog in de Middeleeuwen wanen .....
Het is gewoon een feit (historisch gezien) dat de islam een godsdienst is die wil veroveren (net omdat ze pakweg 600 jaar jonger is dan het christendom) en daaruit onmiddellijk afleidbaar dat de mensen die in de moslimlanden leven (het overgrote deel) mee-evolueert met de moderne tijden, en diegenen die "op missie" zijn in Westenland en Buurlanden blijven steken in de tijd ......
Ik kan je verhalen vertellen van mensen in Marokko en mensen hier, ik ben tenslotte gehuwd geweest met een "echte" moslima, dus eentje die haar "geloof" misbruikte om al haar wandaden goed te praten .... terwijl ik in marokko op bezoek was bij mensen die geen nagel hadden om aan hun gat te krabben, en die me hun laatste couscous lieten opeten .... en de kinderen en zijzelf leden honger ..... als ik hen dan meenam naar de plaatselijke carrefour en ik hen liet kopen wat zij wensten, sloegen ze kilo's "varkensvlees" in ..... niet omdat ze het rein vonden, niet om hun profeet te beledigen, maar omdat ze mij niet wilde op kosten jagen .... en varkensvlees is nu eenmaal goedkoop en goed (hun woorden, niet de mijne)

Religie is al door de eeuwen heen een reden om te moorden, er is nog nooit zoveel gemoord als voor god, of je hem nu allah, joske, god of jaweh noemt, niks rechtvaardigt geweld, en het kan dus niet dat daarvoor gemoord wordt, in de naam van .... een citaat toen de kruisvaarders tegen de Katharen gingen strijden, en ze 10 000 mensen aantroffen en een gezant aan de paus lieten vragen wat ze met die 10 000 onschuldigen moesten aanvangen? "Vermoord ze allen, god zal de zijne herkennen"

En als mensen dat niet kunnen en willen begrijpen, weg met al die rommel, weg met die moorddadige boeken .... ik snap trouwens niet waarom iemand maar  enige waarde kan hechten aan een boek dat zo gedateerd is ...... wetteksten van 1900 worden iedere dag herschreven ..... en de bijbel of de koran zou van alle tijden zijn .... omdat ie door god is geschreven ....... komaan, ieder kind beseft toch dat dat je reinste onzin is .....

Indien mensen niet met gezond verstand kunnen omgaan met godsdienst, en het is bewezen dat dat niet kan ..... afschaffen die handel, en meer nog, verbieden ..... als je met iets niet kan omgaan, moet je er je handen van afhouden .... daarvoor moet ik geen priester zijn toch, iedereen met twee hersencellen meer dan een geslachte kip beseft dat ....

Ik schreef ook eerder dat moslims van mij gerust hun geloof mogen belijden .... thuis op de mat ... net hetzelfde voor christenen .... thuis in bed op op de biechtstoel ..... daar heeft niemand er last van ....

Mij boeit het dus allerminst dat vrouwen verkleed als tenten rondlopen in hun eigen huis ... mijn zegen hebben ze.... mij stoort het uitermate dat vrouwen eisen dat ze hun hoofddoek willen opzetten buiten op straat, in openbaren gebouwen, in scholen .... neem dan een priveleraar aan in je kot, en dan moet je niet meer op straat komen, probleem opgelost.
De hoofddoek ..... een discussie die hier al jaren aan de gang is ..... verbeter me als ik fout ben .... is toch om geen aanstoot te geven en mannen niet in de verleiding te brengen ..... de christenen hebben ook zoiets .... het onze vader .... dat eindigt namelijk zo ... en breng ons niet in verleiding, maar verlos ons van het kwade ....
De hoofddoek dus .... ik lach me daar (en ik wil geen enkele moslim tegen de borst stuiten) een ongeluk mee .... omdat de man anders in de verleiding komt ..... alleluja ..... is de man dan niet "beschaafd" genoeg om zich in te houden als hij het gezicht van een vrouw ziet ....
Maar wacht, dat is niet alles .... daarom dat diezelfde mannen de Westerse vrouwen als hoeren mogen beschouwen en ze verkrachten omdat zij in de Westerse wereld in minirok of met ontblote schouders rondlopen ....... krijg ik toch stenen kloten van .... als mannen zich niet kunnen inhouden, moeten ze zich chemisch laten castreren, en niet hun vrouw als tent verkleden .... of ze doen net zoals ons, naar de hoeren gaan ..... dan doen ze namelijk ook .... vrouwen thuis als tent verkleden, onze Westenlandvrouwen lastigvallen en naar de hoeren ..... DAT ZE EENS EEN KEUZE MAKEN AUB .....

Terreur is niet gerelateerd aan een bepaald geloof, zij noemen zich moslims, komen uit moslimlanden en zaaien terreur .... als het kwaakt als een eend, het kwakkelt als een eend en het schijt als een eend, is het geen rat, pret.
Ik weet dat jij niet graag hoort dat het moslims zijn, het zijn namelijk extreme moslims (dat zijn dus moslims he), en uiteraard is de gewone doodnormale moslim nu het slachtoffer?
Weet je wie de echte slachtoffers zijn?
mensen die vandaag zijn omgekomen, onschuldige kinderen, mannen en vrouwen, brave mensen uit Westenland waarvan armen en benen zijn afgerukt .... doodgewone mensen die geen kwaad doen aan de islam, die hier gewoon een leuk leven willen leiden, en nog veel minder te maken hebben met die ISIS-uilskuikens .... leg maar eens uit tegen een vader die zijn kind heeft verloren dat het geen moslims zijn ..... mij hoef jij niet te overtuigen ...... het zijn lafaards, onnozelaars, bonobo' s met baarden en het verstand van een geslachte kip .....

Dat we het probleem niet oplossen met moskeeën te sluiten .... klopt .... maar ik geef jou op een blaadje dat er verdorie genoeg imam's zijn die geweld prediken .... uitsluiten ..... jullie mogen en kunnen net zo goed jullie geloof belijden thuis op de mat .... ik denk dat ik daarmee de moslimgemeenschap niks tekort doe .....
Hebben moslims nood aan gebedshuizen? Evenveel als christenen nood hebben aan kerken ..... weg met die handel .... gebruiken om mensen te helpen, niet om geweld te prediken en oorlog en vernieling te zaaien .... Komaan, moslims komen naar Westenland, aanpassen is de boodschap, leven zoals wij allemaal, moeilijk is het niet ..... hoofddoeken ..... de reden daarvan is dus enkel de "wildheid van de oermens en dat mannen zich niet kunnen inhouden bij het zien van al dat vrouwelijk moois", toch te belachelijk voor woorden, onzinnig gewoon ..... die mannen moeten eens leren dat je niet met iedere vrouw die aantrekkelijk seks kan hebben op straat, daarvoor moet je naar een hoerentent en niet je vrouw verkleden als tent ......

We mogen ook niet de moslimgemeenschap de kans geven om in de slachtofferrol te kruipen .... foute boel namelijk .... ik ken zelf genoeg moslims die zich nu schamen om moslim te zijn, en dat is ook nergens voor nodig, maar dat moslims zich nu gaan geviseerd voelen omdat extreem-rechts-moslimgroepje-ISIS de wereld wil terroriseren, is er toch ook ver over. Zoals ik in mijn eerder bericht schreef .... verzetten moesten alle moslims ter wereld zich tegen dat groepje debielen.
- Ik hoor graag zeggen dat 99 percent van de moslims zo niet zijn .... ook 99 percent van de christenen vroeger waren geen kruisvaarders die moordden ..... neemt niet weg dat de christenen de stempel kruisvaarders kregen .... terecht of niet is irrelevant....
- de slachtofferrol aannemen is te makkelijk .... de slachtoffers zijn de onschuldige mensen die de dood hebben gevonden, gewond zijn, familieleden en vrienden .....
- de daders volgen de koran naar letter en woord ... dan is het hoog tijd voor de ontkenning dat dat schrift de waarheid verkondigt, en niet het debat aan te gaan dat ze geen moslims zijn ... mee helpen ze uit te roeien is het enige dat ik denk dat de oplossing is .... de hele wereld oorlog voeren tegen ISIS .... 2 dagen en ze zijn van de wereldkaart geveegd....
- de daders zijn de enige moslims die naar de letter van de koran leven - ze mogen andere mensen het leven ontnemen als ze zich niet bekeren tot hun geloof -  ze mogen de vrouwen en niet gelovigen behandelen als vuil en hen zelfs vermoorden (bijvoorbeeld homo's, vrouwen die verkracht worden moeten doodgestenigd worden, etc etc etc)
- dat de moslimgemeenschap nu eens de hoofddoek afwerpt, en zich verzet tegen deze extreem vrome gelovigen (want geloof me, er zijn ook nog "christenen" in Amerika die denken dat het zwarte ras minderwaardig is en die mensen in brand steken - ze rijden rond te paard en dragen witte kappen )
- dat we nu allen eens toegeven dat "geloof" in een opperwezen niet meer van deze tijd is, dat we beseffen dat kerk/moskee en staat dringend moeten gescheiden worden en dat we in de 21e eeuw niet meer moeten geloven in die flauwekul, die enkel bedoeld is om het volk arm en dom te houden ....
- neem nu dat god/allah bestaat, hoe dom kunnen mensen dan zijn om gelovigen die in dezelfde god geloven (die in een ander geloof een andere naam heeft) te vermoorden, omdat hun god dat wil ..... snappen wie snappen kan, volgens mij moet je daar priester of imam voor zijn om daar maar een reet van te begrijpen .... of moet je je vrouw kunnen overtuigen dat ze een tent is, en als ze dat niet gelooft: 50 stokslagen als ontbijt, middagmaal en avondmaal ......


Ik hoop maar dat het eindelijk eens stopt, en dat Westenwereld de ballen toont die ze al sinds Parijs hadden moeten tonen .... te beginnen met dat paljaske dat ze vrijdag hebben opgepakt openlijk op te knopen (na hem eerst half dood te hebben gemarteld) en in een zak naar Syriê te sturen .... dus ja, openlijk de oorlog verklaren aan ISIS en hard en snel en gericht toeslaan ....


"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline Sjeufke

  • Queens expert
  • Held
  • Berichten: 3678
    • Bekijk profiel
Terreuraanslagen op luchthaven en metro in Brussel
« Reactie #12 Gepost op: 22 maart 2016, 20:52:30 »
[attachimg=1]
Teddybear Sjeufke heeft altijd zin in een Gleufke

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
Terreuraanslagen op luchthaven en metro in Brussel
« Reactie #13 Gepost op: 22 maart 2016, 21:35:59 »
[attachimg=1]
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline pret

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1514
    • Bekijk profiel
Terreuraanslagen op luchthaven en metro in Brussel
« Reactie #14 Gepost op: 22 maart 2016, 22:52:34 »
[attachimg=1]

Empathie kan ook heel goed samen met religie.  ;)