Auteur Topic: Bestaat de ideale dames recensie?  (gelezen 8115 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Sjeufke

  • Queens expert
  • Held
  • Berichten: 3678
    • Bekijk profiel
Bestaat de ideale dames recensie?
« Gepost op: 18 april 2016, 00:07:42 »
Dit kan gebeuren. Ik had hetzelfde met Sibel, waar over het algemeen lovend over geschreven wordt. Ik had er geen klik mee.
Zo zie je maar weer...... op één potje passen zeker niet alle dekseltjes ........

[attachimg=1]
Teddybear Sjeufke heeft altijd zin in een Gleufke

Offline LellebeL

  • Held
  • *****
  • Berichten: 926
    • Bekijk profiel
Re: KINGA (Poolse)
« Reactie #1 Gepost op: 18 april 2016, 00:37:15 »
Dit kan gebeuren. Ik had hetzelfde met Sibel, waar over het algemeen lovend over geschreven wordt. Ik had er geen klik mee.
Zo zie je maar weer...... op één potje passen zeker niet alle dekseltjes ........

[attachimg=1]
Zo issut maar net. Na alle ophef over haar opzienbarende uiterlijk viel zij voor mij sowieso al af toen ik haar enkele weken geleden zag. Doorsnee girl-nextdoor met voor haar lengte meer kilo's dan ik verkies.
Maar ja..ik ben dan ook van de GMC  :laughingchick

Offline vendezz

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 287
    • Bekijk profiel
Re: KINGA (Poolse)
« Reactie #2 Gepost op: 18 april 2016, 13:39:42 »
De eerste dvp in yy die meteen met een start tarief van een 1 uur a 100,- begon....  done it. Did it but don't do it anymore...
Het kan dooien en het kan vriezen maar hard wordt die!!!

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
Re: KINGA (Poolse)
« Reactie #3 Gepost op: 18 april 2016, 15:07:28 »
De eerste dvp in yy die meteen met een start tarief van een 1 uur a 100,- begon....  done it. Did it but don't do it anymore...
Keuzes .... keuzes ... keuzes .....
Ik zit met drie dames in SixSens met een starttarief van 100 euro .... domweg omdat ze zo goed zijn dat ik er steeds minimum een uur mee ga .....  :lol_hitting:


Carmen2
Cindy
Petra


En alle drie MEER dan het starttarief waard, het is maar wat je zoekt en wat je ervoor terugkrijgt ......


Kinga ga ik toch binnenkort ook eens afvinken van mijn to-do-list, en dan horen jullie wat ik er van vind  :king: ;D


gr


sexmachine
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
Re: KINGA (Poolse)
« Reactie #4 Gepost op: 18 april 2016, 15:21:05 »
Smaak is en blijft een subjectief gegeven.

Mij zegt Kinga niks. Fysiek vind ik haar oké, maar niet top. En alle lofbetuigingen die haar de voorbije maanden te deel zijn gevallen: allemaal goed en wel, en ongetwijfeld ook voor een groot deel terecht, maar ik waag me zelden aan dergelijke meiden, die zo onder het lof bedolven worden. Uiteindelijk voldoen die meiden toch nooit aan mijn, door alle positieve recensies, te hoge verwachtingen (zo bijvoorbeeld Maria HP en Crystal SS).

Kinga is ongetwijfeld een topper, maar niet voor iedereen. Aan mij zal ze nooit een klant hebben, maar ik denk ook niet dat ze mij ooit zal nodig hebben om voldoende centjes te verdienen ;).
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
Re: KINGA (Poolse)
« Reactie #5 Gepost op: 18 april 2016, 15:59:54 »
Smaak is en blijft een subjectief gegeven.

Mij zegt Kinga niks. Fysiek vind ik haar oké, maar niet top. En alle lofbetuigingen die haar de voorbije maanden te deel zijn gevallen: allemaal goed en wel, en ongetwijfeld ook voor een groot deel terecht, maar ik waag me zelden aan dergelijke meiden, die zo onder het lof bedolven worden. Uiteindelijk voldoen die meiden toch nooit aan mijn, door alle positieve recensies, te hoge verwachtingen (zo bijvoorbeeld Maria HP en Crystal SS).

Kinga is ongetwijfeld een topper, maar niet voor iedereen. Aan mij zal ze nooit een klant hebben, maar ik denk ook niet dat ze mij ooit zal nodig hebben om voldoende centjes te verdienen ;) .
Jouw hoge verwachtingen? Nu word ik echt benieuwd .....  :-\ ;D
Vertel op, KP ....
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline RyuHayabusa

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 64
    • Bekijk profiel
Re: KINGA (Poolse)
« Reactie #6 Gepost op: 18 april 2016, 17:20:38 »
Dit kan gebeuren. Ik had hetzelfde met Sibel, waar over het algemeen lovend over geschreven wordt. Ik had er geen klik mee.
Zo zie je maar weer...... op één potje passen zeker niet alle dekseltjes ........

[attachimg=1]
Zo issut maar net. Na alle ophef over haar opzienbarende uiterlijk viel zij voor mij sowieso al af toen ik haar enkele weken geleden zag. Doorsnee girl-nextdoor met voor haar lengte meer kilo's dan ik verkies.
Maar ja..ik ben dan ook van de GMC  :laughingchick

Als Kinga in jouw ogen een doorsnee girl next door is verhuis ik zeer graag naar jouw straat, Eddy  :lol

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
Re: KINGA (Poolse)
« Reactie #7 Gepost op: 18 april 2016, 18:20:42 »
Kinga is goed maar ook zeer professioneel en daar is niets mis mee.  Dat is trouwens zoveel beter dan een ordinair afwerkertje.  Kinga probeer jou in haar macht te krijgen (en daar is niet zo veel voor nodig doorgaans; zij heel mooi en correct en een man is maar een man...).  Sjeufke is er al weg van.  Eigenlijk is haar opdracht al geslaagd.  Zorg dat je er niet aan verslaafd geraakt tenzij je voor jezelf net uitmaakt dat je niet echt nog een andere dame wil. 

Nog wel graag een antwoordje op de invulling van de tijd.  Ter verduidelijking van iedereen.  Hoeveel procent van de tijd besteedden jullie daadwerkelijk aan pure seks en hoeveel procent van de tijd aan praatje maken, wat lachen, eventueel wat muziek beluisteren, mobieltjes erbij halen  :douchen ?
Om hier maar eens op te antwoorden ......
100 % van de tijd aan pure seks, zeveren en zeiken en lullen doe ik met mannen in de bar  ;D
Lachen kan toch tijdens de sexxx, even de dame tussen de benen laten kijken, meestal volgt er dan een schaterlach  :-\
Muziek beluisteren, mobieltjes erbij halen .... ben je helemaal bedonderd .......


En dan nogmaals Kinga .... meningen verschillen ..... gelukkig .... anders was er maar 1 club met 1 dame en stonden we allen 10 jaar in de wachtrij ...


Zovele dames, zovele lullen en zovele andere favorietjes .... 1 dame kan nooit de hele meute tevreden stellen ... zo kan ik me zelfs voorstellen dat er ook mannen zijn die zelfs Carmen2 links laten liggen, en ik vind dat doodzonde .... etc etc etc etc .... maar ik ben dan ook geen referentie .... ik kruip namelijk op alles  :lol
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline LellebeL

  • Held
  • *****
  • Berichten: 926
    • Bekijk profiel
Re: KINGA (Poolse)
« Reactie #8 Gepost op: 18 april 2016, 19:00:18 »
Dit kan gebeuren. Ik had hetzelfde met Sibel, waar over het algemeen lovend over geschreven wordt. Ik had er geen klik mee.
Zo zie je maar weer...... op één potje passen zeker niet alle dekseltjes ........

[attachimg=1]
Zo issut maar net. Na alle ophef over haar opzienbarende uiterlijk viel zij voor mij sowieso al af toen ik haar enkele weken geleden zag. Doorsnee girl-nextdoor met voor haar lengte meer kilo's dan ik verkies.
Maar ja..ik ben dan ook van de GMC  :laughingchick

Als Kinga in jouw ogen een doorsnee girl next door is verhuis ik zeer graag naar jouw straat, Eddy  :lol

je bent van harte welkom in de buurt, al staat er niet veel te koop. Maar dat is logisch met al die leuke buurmeisjes, hockeyteefjes en golfmutsen...  :cheer: :cheer: :cheer:

Je vraagt je welhaast af waarom ik niet aan de vrouw geraak met zoveel snoepjes in de buurt.. Maar dat komt gewoon doordat ik zo lelijk ben!


Offline RyuHayabusa

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 64
    • Bekijk profiel
Re: KINGA (Poolse)
« Reactie #9 Gepost op: 18 april 2016, 19:04:36 »
Dit kan gebeuren. Ik had hetzelfde met Sibel, waar over het algemeen lovend over geschreven wordt. Ik had er geen klik mee.
Zo zie je maar weer...... op één potje passen zeker niet alle dekseltjes ........

[attachimg=1]
Zo issut maar net. Na alle ophef over haar opzienbarende uiterlijk viel zij voor mij sowieso al af toen ik haar enkele weken geleden zag. Doorsnee girl-nextdoor met voor haar lengte meer kilo's dan ik verkies.
Maar ja..ik ben dan ook van de GMC  :laughingchick

Als Kinga in jouw ogen een doorsnee girl next door is verhuis ik zeer graag naar jouw straat, Eddy  :lol

je bent van harte welkom in de buurt, al staat er niet veel te koop. Maar dat is logisch met al die leuke buurmeisjes, hockeyteefjes en golfmutsen...  :cheer: :cheer: :cheer:

Je vraagt je welhaast af waarom ik niet aan de vrouw geraak met zoveel snoepjes in de buurt.. Maar dat komt gewoon doordat ik zo lelijk ben!

Das ook mijn probleem, maar in een saunaclub zijn we gelukkig allemaal knap.   :lol

Offline de vulkaan spesjalist

  • Algemene moderator
  • Held
  • *****
  • Berichten: 2903
  • duisburg vur immer
    • Bekijk profiel
Re: KINGA (Poolse)
« Reactie #10 Gepost op: 18 april 2016, 20:48:24 »
Dit kan gebeuren. Ik had hetzelfde met Sibel, waar over het algemeen lovend over geschreven wordt. Ik had er geen klik mee.
Zo zie je maar weer...... op één potje passen zeker niet alle dekseltjes ........

[attachimg=1]
Zo issut maar net. Na alle ophef over haar opzienbarende uiterlijk viel zij voor mij sowieso al af toen ik haar enkele weken geleden zag. Doorsnee girl-nextdoor met voor haar lengte meer kilo's dan ik verkies.
Maar ja..ik ben dan ook van de GMC  :laughingchick

Als Kinga in jouw ogen een doorsnee girl next door is verhuis ik zeer graag naar jouw straat, Eddy  :lol

je bent van harte welkom in de buurt, al staat er niet veel te koop. Maar dat is logisch met al die leuke buurmeisjes, hockeyteefjes en golfmutsen...  :cheer: :cheer: :cheer:

Je vraagt je welhaast af waarom ik niet aan de vrouw geraak met zoveel snoepjes in de buurt.. Maar dat komt gewoon doordat ik zo lelijk ben!


die golf mutsen mag je van mijn houden ma die golf meisjes ik kan me nog leuke golf meisjes herinderen en heele leuke golf feestjes

Offline de vulkaan spesjalist

  • Algemene moderator
  • Held
  • *****
  • Berichten: 2903
  • duisburg vur immer
    • Bekijk profiel
Re: KINGA (Poolse)
« Reactie #11 Gepost op: 18 april 2016, 21:04:28 »
Eva de Goede en Ellen Hoog.en dit is ook een sport met een stik genaamd hockey ook met de hockey dames leuke feestjes mee gemaakt

Offline pret

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1514
    • Bekijk profiel
Re: KINGA (Poolse)
« Reactie #12 Gepost op: 20 april 2016, 10:15:55 »
Dit kan gebeuren. Ik had hetzelfde met Sibel, waar over het algemeen lovend over geschreven wordt. Ik had er geen klik mee.
Zo zie je maar weer...... op één potje passen zeker niet alle dekseltjes ........

[attachimg=1]
Zo issut maar net. Na alle ophef over haar opzienbarende uiterlijk viel zij voor mij sowieso al af toen ik haar enkele weken geleden zag. Doorsnee girl-nextdoor met voor haar lengte meer kilo's dan ik verkies.
Maar ja..ik ben dan ook van de GMC  :laughingchick

Als Kinga in jouw ogen een doorsnee girl next door is verhuis ik zeer graag naar jouw straat, Eddy  :lol

je bent van harte welkom in de buurt, al staat er niet veel te koop. Maar dat is logisch met al die leuke buurmeisjes, hockeyteefjes en golfmutsen...  :cheer: :cheer: :cheer:

Je vraagt je welhaast af waarom ik niet aan de vrouw geraak met zoveel snoepjes in de buurt.. Maar dat komt gewoon doordat ik zo lelijk ben!

Das ook mijn probleem, maar in een saunaclub zijn we gelukkig allemaal knap.   :lol

Onder voorwaarde dat je wel zwaait met geld anders ben je in een SC ook niet knap.  ;D

Offline seksenfun

  • prospector
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3967
  • gfe+speurbeertje
    • Bekijk profiel
Re: KINGA (Poolse)
« Reactie #13 Gepost op: 21 april 2016, 18:09:06 »
Ik vind dit grappig.  Hoe dit item evolueert.  Iedereen in de wolken van Kinga.  Toch zij die het neerschreven.  Ach, ze zit ook op het forum.  Moeten we wat voorzichtiger wezen.  Sommige verstaan ook Nederlands en nog anderen brieven het door.  Dubbel voorzichtig zijn met wat we schrijven over (zogenaamde) toppertjes dus.  Weet je wat... laten we gewoon het negatieve dat we ondervonden weglaten en wat opvullen met fantasietjes die eigenlijk niet (volledig) gebeurden. 

Frons je je wenkbrauwen nu?  Zo gaat het nochtans meestal.  Nog meer.  Ga ook eens na hoe dikwijls eenzelfde persoon steeds maar positief over een dame schrijft in een club en bereken dan even snel hoeveel geld hij al aan haar spendeerde.  Denk je nu écht dat élke dame dezelfde service gaat geven aan een verliefde heer dan wel aan een eenmalige klant van een halfuur.

Nog grappiger is natuurlijk dat als één iemand schrijft dat het bij hem niet zo meeviel dat dan de kudde volgt (de andere kudde, de andere partij). 

In Sixsens is Kinga natuurlijk niet de enige die zo bewierookt wordt. 

Ik schrijf graag over de dames maar schrijf het ook als het niet zo meeviel, wat daar ook de gevolgen van zijn, steeds wel met respect.  Lezen over dames doe ik enkel als ik er ook wat mee had (een nieuwsgierig vergelijkje). 

Laatste punt dat ik nog wil maken is dat ik niet begrijp dat er heren zijn die afgaan op recensies en daardoor ja of nee met die dame (eens) zullen gaan.  Dat maak je toch ter plekke uit.  Is er een klik, een goed gevoel...?   
het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

Offline Taylor

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3760
    • Bekijk profiel
Re: KINGA (Poolse)
« Reactie #14 Gepost op: 21 april 2016, 20:18:14 »
Seksenfun,

Ik ben het voor het grootste gedeelte met je eens. Bij een dame die je voor het eerst ontmoet, zal het vaak nooit een topsessie worden, uitzonderingen daar gelaten. In mijn geval bijvoorbeeld Lidja PC Dortmund of Elisa PC Münster om er een paar te noemen. Ik heb vaak dames gehad met wie ik de eerste keer een leuke kamer heb gehad en die ik daarna vaker ben gaan opzoeken. Hierdoor krijg je vaak een betere band met een dame, wat vaak resulteert in betere sessies. Een paar voorbeelden zijn Cora PC Dortmund, Giulia PC Münster en SC Love of Kasandra PC Münster en Bochum en nu Mirela in Club Mondial.

Daarnaast is het zo dat de ene dame je wel ligt en de andere niet. Neem bijvoorbeeld Tailer uit Pauschalclub Bochum. Wijze Grijze prijst haar de hemel in en voor hem is het zijn favoriet. Ik daarentegen had totaal niets met haar. Eén van mijn favorieten was Annamaria uit Pauschalclub Dortmund. Er waren ook beren die haar absoluut niet mochten. Ook vertelde ze mij weleens dat ze bepaalde beren ook niet mocht. De dames hebben dus ook hun voorkeuren.

Als je een recensie schrijft dan zijn het je persoonlijke ervaringen. Dat wil nog niet zeggen of een dame goed of slecht is. Als er veel beren positief over een dame schrijven, dan zal er wel een kern van waarheid in zitten. Een garantie is het natuurlijk niet.

Ook ik ga niet vaak af op recensies. Binnenkort wil ik naar Babylon en ik moet zeggen dat ik van een aantal dames wel wat recensies heb gelezen en aan de hand daarvan een aantal dames heb aangestreept, waarme ik een sessie overweeg. Uiteraard moet er op dat moment wel een klik zijn. Is die er niet, dan ga ik wel naar de volgende.

Maar ik moet ook zeggen, dat het mij wel eens is overkomen, dat ik een goede klik met een dame had, maar dat ik op de kamer toch een slechte sessie had. Vorige week had ik dat nog met Katrin uit Club Mondial. Een spontane meid die veel beloofde te doen op de kamer. Het voelde goed met haar, maar zodra we op de kamer waren, kwam ze haar afspraken niet na. Later las ik recensies over haar en ze bleek bij meerdere beren tegengevallen te zijn.

Verder schrijf ik anoniem. Niemand weet wie Taylor is, omdat ik de naam Taylor nooit gebruik in clubs. Hierdoor kan ik vrijer schrijven. Ik probeer mijn ervaringen zo te schrijven, zoals ik ze ervaren heb.

[attachimg=1]
Penny: Yeah, yeah. My mom gave me the same lecture about my virginity. I gotta tell you, it was a lot more fun taking it out and playing with it.