Auteur Topic: Bestaat de ideale dames recensie?  (gelezen 8114 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Sjeufke

  • Queens expert
  • Held
  • Berichten: 3678
    • Bekijk profiel
Re: KINGA (Poolse)
« Reactie #15 Gepost op: 22 april 2016, 00:41:34 »
Het lijkt er op dat mijn reactie op de recensie van Biged over Kinga verkeerd wordt geïnterpreteerd.
Ik heb juist willen beogen wat SeF en Taylor schrijven. Dat niet op niet alle potjes meerdere dekseltje passen. Zie ook mijn ervaring met Sibel.

Kinga is goed maar ook zeer professioneel en daar is niets mis mee.  Dat is trouwens zoveel beter dan een ordinair afwerkertje.  Kinga probeer jou in haar macht te krijgen (en daar is niet zo veel voor nodig doorgaans; zij heel mooi en correct en een man is maar een man...).  Sjeufke is er al weg van.  Eigenlijk is haar opdracht al geslaagd.  Zorg dat je er niet aan verslaafd geraakt tenzij je voor jezelf net uitmaakt dat je niet echt nog een andere dame wil. 
Mee eens dat Kinga professioneel is. Maar in mijn macht krijgen......is een veronderstelling van je.  Ik heb alle fouten die er te maken zijn in de P6 al meegemaakt. Ik loop al zo'n 35 jaar mee in deze wereld. Mij maakt men niet gek! Ik weet dondersgoed hoe het spel wordt gespeeld

Nog wel graag een antwoordje op de invulling van de tijd.  Ter verduidelijking van iedereen.  Hoeveel procent van de tijd besteedden jullie daadwerkelijk aan pure seks en hoeveel procent van de tijd aan praatje maken, wat lachen, eventueel wat muziek beluisteren, mobieltjes erbij halen  :douchen ?
Eigenlijk gaat het je geen moer aan  :lol
Voor jou maak ik een uitzondering....... ;) . nee op de kamer kijken we geen foto's, hebben we het niet over onze families en niet over wat ons verder beweegt in onze levens.

Ik vind dit grappig.  Hoe dit item evolueert.  Iedereen in de wolken van Kinga.  Toch zij die het neerschreven.  Ach, ze zit ook op het forum.  Moeten we wat voorzichtiger wezen.  Sommige verstaan ook Nederlands en nog anderen brieven het door.  Dubbel voorzichtig zijn met wat we schrijven over (zogenaamde) toppertjes dus.  Weet je wat... laten we gewoon het negatieve dat we ondervonden weglaten en wat opvullen met fantasietjes die eigenlijk niet (volledig) gebeurden. 

Frons je je wenkbrauwen nu?  Zo gaat het nochtans meestal.  Nog meer.  Ga ook eens na hoe dikwijls eenzelfde persoon steeds maar positief over een dame schrijft in een club en bereken dan even snel hoeveel geld hij al aan haar spendeerde.  Denk je nu écht dat élke dame dezelfde service gaat geven aan een verliefde heer dan wel aan een eenmalige klant van een halfuur.

Nog grappiger is natuurlijk dat als één iemand schrijft dat het bij hem niet zo meeviel dat dan de kudde volgt (de andere kudde, de andere partij). 
Een club bezoeken doet ieder op zijn geheel eigen wijze. Ik kijk iedere keer weer uit naar jouw verhalen over verre clubs en totaal onbekende dames. Ga vooral zo door met schrijven. We like it!
Bedenk wel, dat jouw wijze van clubbezoek die jij er op na houdt niet voor iedereen is weggelegd en/of prefereert. Ieder zijn ding en daar is niets mis mee lijkt mij. Zogenaamde toppertjes bestaan! Voor de individuele ijsbeer! We lezen wel op dit forum als er andere ervaringen zijn. Daar is niets mis mee. De recensie van BigeD is daar een voorbeeld van.

In Sixsens is Kinga natuurlijk niet de enige die zo bewierookt wordt. 

Ik schrijf graag over de dames maar schrijf het ook als het niet zo meeviel, wat daar ook de gevolgen van zijn, steeds wel met respect.  Lezen over dames doe ik enkel als ik er ook wat mee had (een nieuwsgierig vergelijkje). 

Laatste punt dat ik nog wil maken is dat ik niet begrijp dat er heren zijn die afgaan op recensies en daardoor ja of nee met die dame (eens) zullen gaan.  Dat maak je toch ter plekke uit.  Is er een klik, een goed gevoel...?
Dat lijkt me evident! Je suggereert nu dat er positief wordt geschreven over een dame, terwijl de kamer niet goed is geweest. Daar doe je RB schrijvers echt mee tekort. Er genoeg minder goede recensies van dames  op RB.

Een forum als RB maar ook andere zijn juist bedoeld om schrijver de gelegenheid te geven wat is te verwachten bij de individuele dame. Het hoeft geen betoog dat een recensie vanuit het perspectief van de ijsbeer is geschreven. Dat is bij mij zo, bij jou zo en bij iedereen zo.

Als je een recensie schrijft dan zijn het je persoonlijke ervaringen. Dat wil nog niet zeggen of een dame goed of slecht is. Als er veel beren positief over een dame schrijven, dan zal er wel een kern van waarheid in zitten. Een garantie is het natuurlijk niet.
Daar zit de kern van de waarheid. Lees door de oogharen heen zou ik willen zeggen.
Er zijn op RB ook schrijvers waar een goede club nog moet worden gebouwd en een dame met goede service niet bestaat. Is dat dan een referentie om op af te gaan?
Elke recensie is 100% waar! Hoe subjectief die ook is!
Teddybear Sjeufke heeft altijd zin in een Gleufke

Offline Sjeufke

  • Queens expert
  • Held
  • Berichten: 3678
    • Bekijk profiel
Bestaat de ideale dames recensie?
« Reactie #16 Gepost op: 22 april 2016, 00:59:25 »
De topic over Kinga gesplitst: Over de ideale dames recensie kan men hier verder het 'ei' kwijt! Recensies van Kinga uiteraard onder Sixsens >> Kinga!

Teddybear Sjeufke heeft altijd zin in een Gleufke

Offline biged

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 32
    • Bekijk profiel
Bestaat de ideale dames recensie?
« Reactie #17 Gepost op: 25 april 2016, 18:41:20 »
Seksenfun heeft weer gereageerd en dat op zijn ondertussen welbekende manier. Bewust of onbewust met een beetje een polemische ondertoon wat soms voor wat wrevel zorgt op het forum bij mede ijsberen.

Seksenfun citeert "Iedereen in de wolken van Kinga". Dan is mijn bijdrage over de ervaring die ik had met Kinga je blijkbaar ontgaan anders had je een adjectief gebruikt. bijvoorbeeld  "bijna iedereen in de wolken van Kinga". maar dat even terzijde als kanttekening.

Het zal je misschien verbazen maar je gedachtegang kan ik meestal goed volgen en ben het vaak ook eens met je uiteenzettingen maar ditmaal vind ik dat je wat kort door de bocht gaat.

Ik heb hier op het forum in eer en geweten mijn ervaring met Kinga gedeeld en heb de sessie beoordeeld vanuit mijn perspectief gebruikmakend van parameters waarvan ik denk dat ze nodig om van een geslaagde dienstverlening te spreken. Dit was spijtig genoeg niet het geval.
betekend dat nu Kinga slechte dienstverlening bied of verleend.
Nee natuurlijk niet. Iemand met andere parameters kan perfect genieten van Kinga's dienstverlening zoals blijkt in haar draadje en dan is de metafoor op ieder potje past niet elk dekseltje wel op zijn plaats.
Dat Kinga je al dan niet in haar macht heeft doet dan eigenlijk niet eens ter zake.

Dat haar draadje zo goed als ongenuanceerd positief uitvalt heeft mij natuurlijk verbaasd na gebruikmakend van haar diensten. Want het is de eerste keer dat een dame met een dergelijke reputatie mij tegenvalt.

Het lijkt mij verstandig om je er bewust van te zijn dat damesrecessies vooral uit persoonlijke ervaringen en verwachtingen geschreven worden en als lezer je er eventueel elementen uit haalt die nuttig kunnen zijn bij je eigen clubbezoek en meer ook niet. Temeer er nergens gedefinieerd staat aan welke parameters een dames service moet voldoen omdat het mijn inziens niet mogelijk is. Iedereen ervaart dit anders en op zijn eigen manier.

   



 


 
« Laatst bewerkt op: 25 april 2016, 19:00:30 door biged »

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
Bestaat de ideale dames recensie?
« Reactie #18 Gepost op: 25 april 2016, 19:06:02 »
Je hebt de bijdrage van seksenfun blijkbaar zeer slecht begrepen  ;D ;)
Zijn adjectief is juist gebruikt, om zijn zegswijze kracht bij te zetten ...


Bij seksenfun moet je tussen de lijntjes lezen, anders ga je hem nooit snappen ......


Ik zal er ook nog enkele geven:
Op ieder potje past een dekseltje, maar Kinga's potje past niet op ieder dekseltje ...


Dekselse biged past niet in Kinga's putje - zou zomaar een andere zegswijze kunnen zijn   ;D :dance2


Kortom, het maakt allemaal weinig uit, fora zijn er om ervaringen te delen, en niet iedereen is unaniem positief over één enkele stoot, dat ze nu Carmen2, Kinga, Petra, Emma, Josefien of Lieselotje noemt .... ieder diertje zijn eigen pleziertje .... lang leve de verschillende hoerenlopers, en lang leve alle hoertjes ....


En de eerste die hier slecht durft te schrijven over Petra, die kent niks van lekkere wijven - alweer een uitdrukking die nergens op slaat maar wel als een tang op een varken  :cochon ;)
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
Bestaat de ideale dames recensie?
« Reactie #19 Gepost op: 25 april 2016, 19:09:47 »
Dat haar draadje zo goed als ongenuanceerd positief uitvalt heeft mij natuurlijk verbaasd na gebruikmakend van haar diensten. Want het is de eerste keer dat een dame met een dergelijke reputatie mij tegenvalt.
En om voor wat polemiek te zorgen .... dat kan natuurlijk ook aan jou liggen, en niet aan de andere recensisten ....


Dan hebben we nog een zegswijze ....  let's agree to disagree ...  ;D ;)
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline Sjeufke

  • Queens expert
  • Held
  • Berichten: 3678
    • Bekijk profiel
Bestaat de ideale dames recensie?
« Reactie #20 Gepost op: 25 april 2016, 19:20:43 »

Je hebt de bijdrage van seksenfun blijkbaar zeer slecht begrepen  ;D ;)
Zijn adjectief is juist gebruikt, om zijn zegswijze kracht bij te zetten ...



Bij seksenfun moet je tussen de lijntjes lezen, anders ga je hem nooit snappen ......



Het is platte tekst, kan zo maar anders over komen op lezers....!

 Helemaal eens dat recensies vanuit de inschrijver worden opgeschreven op basis van zijn beleefde ervaring.
Ik vind het erg jammer voor biged dat het bij hem mis is gelopen met Kinga. Maar zoals ik al schreef, het overkomt ons allemaal. Zie ook mijn ervaring met Sibel. Kortom, het is een onoverkomelijk iets. Dit zal ons nog vaker gebeuren.

"Kinga heeft mij in haar macht": wat een onzin! De dame boeit mij zeer en ik heb er de beste kamers mee sinds het vertrek Michelle Ik zal Kinga zeker nog vaker tot een kamer verleiden. Maar eenmaal van de kamer, scheiden onze wegen.
Ik ga met vele dames op kamer in Sixsens en zo ook met Kinga. Er zijn genoeg voorbeelden die altijd met dezelfde dame kameren. Dat is hun goed recht. Zo zijn er ook ijsberen die nooit met dezelfde dame kameren, ook prima!
Onze gezamenlijke hobby kost al duur genoeg. Dus laat ieder lekker doen waar hij van houdt is mijn motto.


En de eerste die hier slecht durft te schrijven over Petra, die kent niks van lekkere wijven - alweer een uitdrukking die nergens op slaat maar wel als een tang op een varken  :cochon ;)




Dat zullen we a.s. vrijdag ervaren....en zaterdag meteen in de gazet.
Teddybear Sjeufke heeft altijd zin in een Gleufke

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
Bestaat de ideale dames recensie?
« Reactie #21 Gepost op: 25 april 2016, 19:25:57 »
Ik vind dat jullie allemaal slechte ervaringen moeten hebben met Petra, dan is er meer Petra voor mij  ;D :blonde


En ik ga NOOIT af op wat iemand anders over een dame schrijft, niemand die dezelfde wensen heeft als ik op kamer ... ik kan begrijpen dat er velen hard schreeuwend weglopen als ze moesten zien wat ik allemaal uitvreet met pakweg Carmen op kamer ... recensies zijn dus, in tegenstelling wat sommigen beweren, de schrijfsels die voortspruiten uit een subjectieve ervaring ... en wat een hoerenloper van die kamergang en dus van de dame verlangt ....
En er zijn best dames die voor bijna iedereen goed zijn .... tophoeren ... maar voor iedereen goed, dat bestaat gewoon niet ..... jawel, Kinga  :schaap :lol
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline biged

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 32
    • Bekijk profiel
Bestaat de ideale dames recensie?
« Reactie #22 Gepost op: 25 april 2016, 20:20:12 »
Je hebt de bijdrage van seksenfun blijkbaar zeer slecht begrepen  ;D ;)
Zijn adjectief is juist gebruikt, om zijn zegswijze kracht bij te zetten ...


Bij seksenfun moet je tussen de lijntjes lezen, anders ga je hem nooit snappen ......

Spijtig dat je zo reageert sexmaschine.
Zijn adjectief juist gebruikt kan niet om de eenvoudige reden hij heeft geen adjectief gebruikt.
Tussen de lijntjes lezen???!!!!!
Juist niet lijkt me seksenfun schrijft juist heel duidelijk en niet met de bedoeling veel ruimte te bieden voor interpretatie.
Daarom volg ik sjeufke met zijn opmerking dat het meer weg heeft van een platte tekst.

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
Bestaat de ideale dames recensie?
« Reactie #23 Gepost op: 25 april 2016, 20:24:37 »
Je hebt de bijdrage van seksenfun blijkbaar zeer slecht begrepen  ;D ;)
Zijn adjectief is juist gebruikt, om zijn zegswijze kracht bij te zetten ...


Bij seksenfun moet je tussen de lijntjes lezen, anders ga je hem nooit snappen ......

Spijtig dat je zo reageert sexmaschine.
Zijn adjectief juist gebruikt kan niet om de eenvoudige reden hij heeft geen adjectief gebruikt.
Tussen de lijntjes lezen???!!!!!
Juist niet lijkt me seksenfun schrijft juist heel duidelijk en niet met de bedoeling veel ruimte te bieden voor interpretatie.
Daarom volg ik sjeufke met zijn opmerking dat het meer weg heeft van een platte tekst.


Je snapt het dus helemaal niet .....


Ik zal het eens duidelijk maken ..... SEF geeft je helemaal gelijk


En omdat je mijn platte tekst verder niet zou verkeerd lezen .... hou ik het daarbij ... met de glimlach, Biged .... het leven is al saai genoeg  ;D ;)
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline LellebeL

  • Held
  • *****
  • Berichten: 926
    • Bekijk profiel
Bestaat de ideale dames recensie?
« Reactie #24 Gepost op: 26 april 2016, 00:48:53 »
Ik vind dat jullie allemaal slechte ervaringen moeten hebben met Petra, dan is er meer Petra voor mij  ;D :blonde

En er zijn best dames die voor bijna iedereen goed zijn .... tophoeren ... maar voor iedereen goed, dat bestaat gewoon niet ..... jawel, Kinga  :schaap :lol
Petra...wie is Petra..?  ::)
En Kinga....ach smaken verschillen gelukkig.

En als antwoord op de vraag van dit topic: Ja, de ideale dames recensie bestaat.
Hij moet alleen nog geschreven worden en daar heb ik voorlopig effe geen tijd voor  :lol_hitting: