Auteur Topic: AMALIA  (gelezen 71308 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline satanic surfer

  • Held
  • *****
  • Berichten: 673
    • Bekijk profiel
AMALIA
« Reactie #15 Gepost op: 19 oktober 2013, 14:45:11 »
==> Haus Panthera... zelfde naam

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
AMALIA
« Reactie #16 Gepost op: 19 oktober 2013, 15:28:57 »
==> Haus Panthera... zelfde naam
En dat is nu OOK het mooie aan onze fotoselectors (neen, ik klop mezelf niet op de borst, ik ben geen Oerang Oetang :-[  ).
De meid gaat in een andere club werken, en als je op de foto van Amalia klikt onder Club Neby, dan kom je rechtstreeks in haar nieuw topic terecht bij Haus Panthera...


Prachtig die fotoselectoren, ieder forum zou dat moeten hebben, dan neuk je geen letters, maar zie je tenminste wie je gaat afraggen in de club  :trio :D
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline licky luke

  • DVP fluisteraar...
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1405
    • Bekijk profiel
Amalia, Roemeense
« Reactie #17 Gepost op: 21 oktober 2013, 10:43:28 »
Amalia werkt nu in Haus Panthera.

Zie o.a. http://www.hauspanthera.de/pantheragirls/amalia-7234.html (foto's volgen nog hoop ik)
Een relatie is met z'n tweeën een probleem oplossen dat je in je eentje niet hebt ...

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
AMALIA
« Reactie #18 Gepost op: 21 oktober 2013, 15:36:04 »
Nu zit ik hier met twee AMALIA's.
Heren satanic en licky.....
... kunnen jullie me hier uit helpen?
Ik heb voorlopig de twee topics laten staan en twee AMALIA's in de fotoselector gezet, tot ik de uitkomst hoor.....
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
AMALIA
« Reactie #19 Gepost op: 21 oktober 2013, 15:37:39 »









"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
AMALIA
« Reactie #20 Gepost op: 21 oktober 2013, 15:40:10 »
A, dezelfde armband... duidelijk genoeg, ik voeg de topics samen, zodat er lekker 1 meid overblijft.
En zo hebben we weer wat meer foto's van haar, old and new, altijd leuk, anders moeten er sommigen naar VERSCHILLENDE websites gaan surfen om deze foto's te kunnen zien  ;D :111: :cheer:
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
AMALIA
« Reactie #21 Gepost op: 26 oktober 2013, 16:43:52 »
Na gisteren eerst 2 uur met Paula gekamerd te hebben, was het nog eens tijd voor een nieuwe meid. Dat zou Amalia worden. Onze 'date' was een beetje een 'hit and run'. Collega ijsbeer Vendezz duwde haar quasi in mijn armen. Ik denk dat we 5 woorden uitgewisseld hebben en plots zat haar tong al heel diep in mijn keel. Wat kan die meid goed tongzoenen zeg. Na enkele minuten stevig te hebben staan zoenen aan de bar, was mijn zin in haar al groot. Ik ben me snel gaan douchen en daarna zijn we samen naar de kino gegaan.

Er was daar een ander koppel al stevig van bil aan het gaan, maar dat stoorde ons niet. Integendeel... We hebben eerst nog een beetje getongzoend, tot Piet op oorlogssterkte kwam, en vervolgens begon Amalia me te pijpen. Voor haar pijpkunsten heb ik maar 1 woord: uitstekend! En tijdens het pijpen kan je natuurlijk heel leuk met haar mooie C-cup spelen!

Na een zalige pijpbeurt van toch zeker 10 tot 15 minuten, waarbij ik een paar keer dacht dat ik elke moment kon komen, vroeg ik Amalia om te neuken. Ze voorzag Piet razendsnel van condoom en begon me te berijden in een reversed cowgirl. Lekker. Lekker Iets verder stonden 2 ijsberen enthousiast toe te kijken. Na een tijdje wou Amalia van standje wisselen en ik koos uiteraard voor hondjes. We hebben er een beetje variatie in gebracht en ik ben uiteindelijk gestopt nadat ik haar een tijdje beukend genomen had, zij kont omhoog en zich zo zettend, dat ik met haar lekkere borsten kon blijven spelen. Ik voelde dat ik al neukend niet ging klaarkomen, dus ik liet Amalia me opnieuw pijpen. Dat heeft ze nog zo'n 5 minuten gedaan, opnieuw uitstekend, maar nog steeds zat een orgasme er niet in. Ik heb de sessie dan maar beëindigd, maar niet vooraleer Amalia er van te verzekeren dat ik me uitstekend geamuseerd had en dat een herhaling met haar er zeker eens in zit.
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline satanic surfer

  • Held
  • *****
  • Berichten: 673
    • Bekijk profiel
AMALIA
« Reactie #22 Gepost op: 9 november 2013, 17:44:20 »
Amalia gaf aan dat ze vanaf maandag voor enkele maanden richting heimat trekt voor een winterclubslaap...
@VJ: haast en spoed is ditmaal goed  ;)

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
AMALIA
« Reactie #23 Gepost op: 9 februari 2014, 12:26:40 »
Amalia is terug verhuisd naar haar oude club: Club Neby.
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline satanic surfer

  • Held
  • *****
  • Berichten: 673
    • Bekijk profiel
AMALIA
« Reactie #24 Gepost op: 8 april 2014, 21:15:48 »
Sinds enkele weken aan de slag in LuderLounge, gleiche name... tevens de overstap Neby==> LuLo gemaakt: Leila&ihre Schwester, Bulgaarse aanwinsten...