Auteur Topic: Eros 26. Kamernummer 203. Samantha (Russisch)  (gelezen 9777 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline poefboy

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 58
    • Bekijk profiel
Eros 26. Kamernummer 203. Samantha (Russisch)
« Gepost op: 30 mei 2015, 19:14:14 »
Deze dame is sinds kort te bewonderen in Eros 26. Het is een heel vriendelijk meisje uit Rusland. Ze ziet er heel aantrekkelijk uit. Ze heeft donker haar met donkere ogen. Ze ziet er heel vriendelijk uit en dat wordt ook bevestigd op de kamer. Ik heb met haar de volgende service afgesproken, pzc, nmc en tz voor 50 euro. Het was in 1 woord gewoon een geweldige service! Ik kom er zeker nog een keer terug. 


"MSV DUISBURG FOREVER"
« Laatst bewerkt op: 12 juli 2015, 12:30:51 door de vulkaan spesjalist »

Offline pasja

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 12
    • Bekijk profiel
Eros 26. Kamernummer 220. Samantha (Russisch)
« Reactie #1 Gepost op: 12 juli 2015, 12:10:55 »
Na 2 slechte ervaringen en 1 goede gehad te hebben in Bochum ,maar weer eens richting Duisburg gegaan . Ik had er spijt van dat ik er niet gelijk heen was gegaan want de bezetting was daar stukken beter. veel nieuwe meisjes. Wat later op de avond kwam ik Samantha tegen in de loods. Was er al eerder van plan naar binnen te gaan en deze keer moest er maar van komen. Totaal geen spijt gehad. Deze vrolijke dame geeft een echte clubservice voor 50 euro.. Tz ,pzc en mocht haar beffen. Ze heeft wat kleine borsten ,maar een heerlijke kont. Ik ga er tenminste vaker naar toe.