Auteur Topic: PARK SAUNA RESIDENZ - VRIJKAARTJES - TOMBOLA - 2015  (gelezen 231082 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
PARK SAUNA RESIDENZ - VRIJKAARTJES - TOMBOLA - 2015
« Reactie #300 Gepost op: 9 januari 2016, 10:30:40 »
De volgende rakkers krijgen een vrijkaartje aangeboden door PARK SAUNA RESIDENZ en RELAXXXBOARD

KLATERGOUD
SPHINX

Geniet ervan

gr

sexmachine

PS. De vrijkaartjes vallen op de dag des heren in jullie virtuele brievenbus
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
PARK SAUNA RESIDENZ - VRIJKAARTJES - TOMBOLA - 2016
« Reactie #301 Gepost op: 27 januari 2016, 13:20:29 »
Wij hebben net het (spijtige) nieuws gekregen per email dat Park Sauna Residenz met onmiddellijke ingang stopt met het bedelen van vrijkaartjes aan Relaxxxboard.
Heel toevallig dat vandaag Wijze Grijze zijn vrije dag op zijn werk heeft, en heel toevallig dat dit vandaag toekomt, een kwartier na opening van de club.
Ik moet er geen tekening bij maken toch, Wijze Grijze is dus nog steeds "operatie beschadiging RB" aan het verder zetten.
Bij deze is hij gewaarschuwd.


Waarom ik dit communiceer?
Omdat wij niet te bekakt zijn dit mede te delen, omdat wij alweer vast moeten stellen dat dat stuk ongedierte enkel en alleen aan zichzelf denkt en alle leden van zowel RB als ybf (want het zijn leden van beide fora die hier vrijkaartjes winnen) als minderwaardig aan zijn heilig doel beschouwt.


Bij deze dus pakt Wijze Grijze 36 vrijkaartjes per jaar af van schrijvers.


Feiten zijn makkelijk ....
Vrijkaartjes doorgestuurd twee weken geleden aan PSR .... alles ok
Vrije dag Wijze Grijze vandaag ..... dus gratis bezoekje Bochum .... maar eerst even langs PSR zijn zegje gaan doen aan de clubleiding ...
Nog geen kwartier na opening van de club (zoals iedereen weet staat hij normaal 10 minuten voor openingstijd op de parking van Bochum) een email dat er geen vrijkaartjes meer mogen bedeeld worden.


Staat dus genoteerd .... wat een verdomde smeerlap kan je toch zijn als je eerst de geslagen hond gaat uithangen en mensen van je goedheid probeert te overtuigen, en al bezig bent met diezelfde mensen vrijkaarten te ontnemen .... want dat doet hij .... ik heb nooit zelf een vrijkaartje ¨PSR gebruikt   ..... 3 leden per maand pakt hij hier droog mee .... dat zijn er 36 per jaar ....


Das wars (niet dat ik het hier zal bij laten), dat hij nog maar even geniet terwijl hij FT's afdwingt en zijn charmes nog maar even gebruikt, want ikzelf ga kortelings ook op toernee, en zal niet rusten vooraleer dat onkruid uit alle clubs geweerd wordt als de pest .....


sexmachine
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline Vazkor

  • De zwarte wolf
  • Held
  • *****
  • Berichten: 991
    • Bekijk profiel
PARK SAUNA RESIDENZ - VRIJKAARTJES - TOMBOLA - 2015
« Reactie #302 Gepost op: 27 januari 2016, 13:25:17 »
Gvd en ik heb een PSR kaartje, dat ik volgende maand gaarne had willen gebruiken  :cry  :cry  :cry

Enige kans dat die weer bijdraaien als je ze uitlegt hoe de vork in de steel zit?

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
PARK SAUNA RESIDENZ - VRIJKAARTJES - TOMBOLA - 2015
« Reactie #303 Gepost op: 27 januari 2016, 13:31:09 »
Gvd en ik heb een PSR kaartje, dat ik volgende maand gaarne had willen gebruiken  :cry :cry :cry

Enige kans dat die weer bijdraaien als je ze uitlegt hoe de vork in de steel zit?
Wij gaan ons uiterste best doen, maar allereerst wilden wij onze plicht doen en moesten we al onze leden waarschuwen.
Zo Vazkor, jou heeft ie al bij je pietje, maar dat zal hem worst wezen natuurlijk ......

"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline Vazkor

  • De zwarte wolf
  • Held
  • *****
  • Berichten: 991
    • Bekijk profiel
PARK SAUNA RESIDENZ - VRIJKAARTJES - TOMBOLA - 2015
« Reactie #304 Gepost op: 27 januari 2016, 19:35:26 »
Wij gaan ons uiterste best doen, maar allereerst wilden wij onze plicht doen en moesten we al onze leden waarschuwen.
Zo Vazkor, jou heeft ie al bij je pietje, maar dat zal hem worst wezen natuurlijk ......

 :o :o :o :sign0135:
Alleen schone deernes mogen me bij m'n pietje pakken (allee letterlijk dan) !  :))

En ik had deze kaart wel willen gebruiken op Valentijn!  :17:
Deze vrijkaarten zijn altijd welkom zeker daar die 50€ in mijn budget wel degelijk verschil uitmaakt. Tja. :(

Wat ik niet begrijp is waarom die club zo snel beslist op stopzetting van de vrijkaarten zonder eerst met jullie te overleggen en naar jullie te luisteren? Ik duim althans voor Relaxxxboard en ons allen de leden  dat dit allemaal goed komt! Ik zie toch dat er weer vrijkaarten worden uitgedeeld voor Villa Marisol laatstleden?

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
PARK SAUNA RESIDENZ - VRIJKAARTJES - TOMBOLA - 2015
« Reactie #305 Gepost op: 27 januari 2016, 19:56:20 »
Wij gaan ons uiterste best doen, maar allereerst wilden wij onze plicht doen en moesten we al onze leden waarschuwen.
Zo Vazkor, jou heeft ie al bij je pietje, maar dat zal hem worst wezen natuurlijk ......

 :o :o :o :sign0135:
Alleen schone deernes mogen me bij m'n pietje pakken (allee letterlijk dan) !  :))

En ik had deze kaart wel willen gebruiken op Valentijn!  :17:
Deze vrijkaarten zijn altijd welkom zeker daar die 50€ in mijn budget wel degelijk verschil uitmaakt. Tja. :(

Wat ik niet begrijp is waarom die club zo snel beslist op stopzetting van de vrijkaarten zonder eerst met jullie te overleggen en naar jullie te luisteren? Ik duim althans voor Relaxxxboard en ons allen de leden  dat dit allemaal goed komt!
Wij begrijpen ook niet waarom er clubs zijn die zijn praatjes geloven ....
Eerst  RB de hemel inprijzen (en dat hoeft niet voor ons, wij kennen onze sterke en zwakke punten).
Maar indien je dan, als ex-commerciële afgevaardigde, datzelfde forum, enkele maanden later gaat beschuldigen van wat dan ook (daar kunnen wij naar raden) op basis van een oneervol ontslag en met de grond gelijk maken ... dan vraag ik me af wat ik als clubeigenaar zou zeggen ..... DAAR IS DE DEUR en TREK ZE IN HET SLOT ....
Ik zou me als clubeigenaar toch vragen stellen, des te meer omdat hij overal gekend is als parasiet intussen .... blijkbaar hangt hij geloofwaardige leugens op, en daar kan je je niet/moeilijk tegen verdedigen.
Ik had ook niet de noodzaak om een reden van ontslag te geven aan de clubs, ik had een nette mail uitgestuurd dat de samenwerking tussen WG en RB beëindigd was, nu zal ik toch even opnieuw moeten beginnen en alle praktijken met bewijzen ervan naar alle clubs sturen.
Het is geen toeval dat PSR zowat de enige club was die ik over het hoofd had gezien bij het uitsturen van een email van het ontslag van WG. Neemt niet weg dat ze even kunnen bellen, emailen, ons vragen wat er aan de hand is ....
Wijze Grijze zijn charmes zeker .... net zoals hij al jaren wegloopt met dames gratis te neuken en daarbij te vertellen dat ze geen geld wilden voor de seksuele diensten (zijn charmes), net zoals zijn verhaaltje over Frankrijk (want dat gelooft hij dus ook echt), net zoals zijn vrijkaartjeshandel waar hij mee wegkomt.


We hebben verder ook het raden naar wat hij nog allemaal aan het uitvreten is, maar zijn rijk is bijna uit, als hij nog wat plezier kan scheppen in dit, dan gun ik hem dat lachen, het zal hem snel vergaan ..... heel erg snel .....


Sta me toe te melden dat ik het redelijk beu aan het worden ben en mijn geduld met die rat op is, helemaal op.
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal