Auteur Topic: ADINA  (gelezen 8565 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
ADINA
« Gepost op: 13 november 2014, 00:51:52 »

ZE IS HEEL ERG MOOI....

[attachimg=1]

Foots en ik hadden nog maar net ons tweede bord gevuld, waren deftig wat aan de pootjes van een geamputeerde gans aan het knabbelen, toen ik heel even een korte WOW uitte...
Foots zei me nog: "DAT IS ZE"
Vendezz probeerde nog te redden met wat er te redden viel met: "misschien vallen haar borsten wel op haar knieën als dat pakje uitgaat"  :cheer:
Het kon niet baten, de eend kreeg nog steeds aandacht, maar die lekkere eend die links (voor foots rechts) van ons aan een tafeltje plaatsnam eiste onze aandacht. Het kind voelde zich waarschijnlijk niet ongemakkelijk, want ze glimlachte eens.
Ach, heel waarschijnlijk dacht ze dat die 2 onnozelaars nog nooit een dame in fetish pakje hadden gezien .....

[attachimg=2]
(ik vond de look-a-like niet in geschikt pakje, scuuuuuuuzeeee meeeeeeee)

[attachimg=3]
ZE IS HEEL ERG MOOI


Over één ding waren we het eens, Barbie is veel en veel lelijker, deze stoot was DE topattractie van Sint Martin. En of ze dat werd, mijn wildste dromen werden pure werkelijkheid later op de avond.
WAT EEN WIJFFIE, gaddamme, dat ze dat zomaar los laten lopen, dat moest strafbaar zijn.
[attachimg=4]

Even een korte interluzzo: GEEN ENKELE FOTO HIER GEPLAATST IS VAN HAAR, MAAR ZE DRAGEN WEL DE GOEDKEURING UIT VAN FOOTS..... ik noem ze dus misleidende look-a-likes, met deze waarschuwing .... ADINA IS VEEL EN VEEL MOOIER (volgens mij)  :lol_hitting:


De enige reden dat ik niet met haar naar kamer ging tijdens het eten, is omdat mijn moeder me heeft geleerd netjes mijn bord leeg te eten (in Samya altijd 2 borden, lekker lekker)
[attachimg=5]

ZE IS HEEL ERG MOOI


Na het eten heb ik die lekkere stoot eerst mee op kamer genomen, ik ga echt niet in op de details, aangezien ik erg slecht heb gepresteerd, en ik de volledige verantwoordelijkheid op mezelf daarvoor schuif, het arme kind trekt geen enkele schuld.
Daarom ook deze fotoimpressie van de kamergang.
FOLLOW ME
[attachimg=6]


WHAT'S YOUR SKYPE ADDRESS?  ;D
[attachimg=7]


GETTING READY
[attachimg=8]


UNDRESSING
[attachimg=9]


CENSORED
 :adult :censored



HER DISILLUSION IN SEXMACHINE
[attachimg=10]




ZE IS WEL HEEL ERG MOOI


Na de kamergang ons nog deftig geamuseerd, en ik had al door dat Adina iets van plan was, toen ze met een hele resem kaarsen kwam aanzetten, die ze met wat moeite rond het poduim plaatste en ook in vuur en vlam zette. Het was al heerlijk om daar naar te mogen kijken.
[attachimg=11]


Foots en ikzelf mijmerden nog iets over de sfeer die geweldig was, Samya is en blijft een tent voor Turkse dansmariekes en geile overjaarse rakkers die wel heel erg makkelijk een snelle date willen scoren.


Plotsklaps maakte foots de opmerking dat er een halfnaakte vrouw klaar stond, gesluierd, om het podium te betreden....
[attachimg=12]


Wat we het komende kwartier te zien kregen was een fetish show van een wilde Barbie die los ging, zichzelf overgoot met kaarsvet, en geen ene moer gaf om de dildo die gewillig een keer of tien in haar spleetje verdween.
[attachimg=13]


Heerlijk om zien, voor zulke actie betaal je in een zogenaamde klasseclub honderden eurotjes en je mag in de verste verte er eens naar kijken. Hier kan je die lekkere stoot voor een bruin briefje meenemen (voor een halfuurtje) en vandaag kreeg je de entree van Samya gratis (mits een halfuurtje knutselen)
[attachimg=14]


Ik ga jullie verder laten genieten van Adina, met nog enkele nepfoto's, waar ze uiteraard aan het nagenieten is van onze sessie  :-\ :dance2 ;D :lol_hitting:


[attachimg=15]
[attachimg=16]
[attachimg=17]
[attachimg=18]


Toen wij om half twee, moe maar voldaan de deur van Samya bijna achter ons dichttrokken, is het schatje nog even afscheid komen nemen......
[attachimg=19]




ZE IS HEEL ERG MOOI
[attachimg=20]




Das wars




sexmachine
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline Themistocle

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 59
  • Waalse rakker
    • Bekijk profiel
ADINA
« Reactie #1 Gepost op: 27 november 2014, 00:45:28 »
Zij is inderdaad zeer mooi en grappig. Op kamer doet ze een beetje van alles. Kust niet, geen vinger... Geen slechte sessie, maar ik was toch een beetje teleurgesteld aan het einde.

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
ADINA
« Reactie #2 Gepost op: 27 november 2014, 01:07:02 »
Zij is inderdaad zeer mooi en grappig. Op kamer doet ze een beetje van alles. Kust niet, geen vinger... Geen slechte sessie, maar ik was toch een beetje teleurgesteld aan het einde.
ZE IS HEEL ERG MOOI ....  ;)
En ik was heel erg slecht op kamer, ik weigerde ook haar te kussen, zij was dan ook een beetje teleurgesteld ....


Lees ook: Ik wil nog 1000 maal  die griet afstoempen doggystyle, dat alleen is al 50 euro waard, ze is voor mij de knapste griet die ik ooit heb gezien.
Helaas voor haar kus ik niet op kamer  :035: ;) :pica


ZE IS HEEL ERG MOOI ....
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
ADINA
« Reactie #3 Gepost op: 5 juni 2016, 15:11:50 »
Wow, Adina, I am in love  ;D :lol








"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal