spanje Torremolinos
dit weekeinde eens geen Duitse club bezocht wegens andere prioriteiten,en daarom voor de lezers,nog een reisverhaal.
Een aantal jaren terug wilde mijn toemalige naar Torremolinos,bij Malaga.
ikzelf had weinig zin in naar het Benidorm van de Costa del sol te gaan,maar gaf toe met de belofte dat ik volgende keer het reisdoel zou kiezen.
matig hotel,maar mooi weer en vooral knappe meiden en laat dit weer de ooraak zijn van wat akkefietjes met de vrouw.
dus,ging in de nacht,een luchtje scheppen en hoorde iets buiten het centrum,Born in the USA van the Boss(Bruce Springsteen spelen)dact bij mezelf,dat lijkt een tof,leuk café en zag het borje,;Club boven de witte villa,in neonlicht. Nu wil dat nog niet veel zeggen,maar Club betekent in Spanje Bordeel vertelde men mij later.
en ja deze keer kwam ik niet gewild in een huis van plezier,bij het binnenkomen werd ik al door een donkerharige bijna naakte schoonheid in het kruis gegrepen en ik keek rond;zeker 50meiden in lingerie en allemaal Latinos,er leek mij geen een Spaanse bij.
bestelde een Whiskey puur,en kreeg een gals met drank ter hoogte van een vingertje,vroeg dan maar een dubbele en dan schonken ze nog maar een drie,vier centimeter in.
er was geen entree maar de drank was omgerkend zeven Euro.
koos twee knapste uit,maar liet me niet uitzuipen,(kende dat concept van het Belgisch nachtleven)en naar boven voor een trio,en net klaar voor aktie met mijn twee schoonheden,klopde een bejaard vrouwtje van minimaal 90jaar op de deur met een schaaltje om te ontvangen(had de prijs afgesproken en stond op het punt de dames zelf te betalen)en het overhandigen van condooms.
ze stond dar met behulp van een stok en had haast geen tanden,het leek een heks uit een sprookje,maar wel een vriendelijke.
toch een raar contrast met de twee jonge Dominicaanse die in een oud,krakerig bed een Deketbehandeling kregen.
in de loop van de vakantie daar,veel lust om terug te gaan maar op mijn tanden kunnen bijten
Note : rommel uit ander forum verwijderd