Afgelopen zaterdag wou ik gaan clubben maar had nog een kater van de dag ervoor dus heb toch maar wijselijk besloten om dit een dagje te verzetten.
Dus op zondag "en route". Eerst wou ik richting Sixsens maar iets deed me besluiten om toch voor Aca te kiezen. Goede keus zo bleek achteraf.
Zowat rond de middag aangekomen en de usual suspects waren reeds aanwezig. Niet te druk niet te rustig.
Een pistoleeke met kaas en wat groentjes en literke post-mix. Hup we kunnen er tegen.
Over de dames wat twijfelen, had nog even aan Nathalia gedacht. Knap naturel maar ben reeds 2 keer met haar geweest en de kamer is zeer matig.
Heb begrepen uit andere berichten dat ze vanaf maandag naar huis is en niet meer terugkomt. We zullen het zien.
Dan maar eerst wat sauna welke wel prima is bij Aca.
De douches dat is een ander verhaal. Is steeds vloeken om je daar een beetje fatsoenlijk gewassen te krijgen. Ofwel werken ze niet, ofwel komt er alleen een fijne nevel uit ofwel gloeiend heet.
En dan nog om de 3,5 seconden moeten drukken. Aca is bij deze de club met slechtste douches ooit.(No worries, ik heb al andere horror verhalen gehoord maar dat is dan in clubs waar je dat dan ook verwacht).
Dan maar weer even zitten en dames aangapen en kiezen en wikken en wegen en ...
Iets zei me dat ik Adnana moest proberen. Normaal val ik voor de GMC maar soms moet je dan toch je gevoel volgen.
Ja jongens wat een dame. Als ik mijn geloof in goede service verloren was dan heeft zij dit helemaal hersteld. Details laat ik achterwege het was gewoon TOP.
Adnana dus, dame met top service level. Degene die van op z'n Russisch houden zijn hier aan het goede adres en als je je stengel eens volledig wil zien verdwijnen ook. Rest van de handelingen harstikke ok.
Lieve dame met van die mooie knikkers om in te kijken. Maatje meer maar dat neem ik er in dit geval graag bij.
Geslaagde dag alvast en maar even de anatomie weer in balans laten komen.
Bij zoogdieren, waaronder de mens, wordt sperma bij de zaadlozing (ejaculatie) uit de penis geloosd.
De zaadcellen worden aangemaakt in de teelballen en rijpen in de bijballen.
Bij de menselijke zaadlozing bevat sperma 1 tot 3% zaadcellen.
De rest is vocht, afkomstig uit de prostaat en zaadblaasjes.
Goed we kunnen weer
Gebruikelijke lams en kip stoofpotje binnengewerkt met aardappelgratin.
En deze keer had ik geluk en was er nog wat Yoghurt dessert. Dit is meestal zeer snel op.
Een slanke deerne stond op mijn netvlies gebrand maar ik dacht die zal weer onbereikbaar zijn.
Wat later zat ik in de bar en werd verwend door 3 dames met een lapdance en wat andere gekkigheden. Al mijn moed bijeen geraapt en de slanke mee de kamer op gevraagd.
Daniella was de naam, pracht figuur en sexy lingerie setje aan en dan nog een juffen brilletje. Knetter sexy dus.
Ik ging dus voor een optic-fuck. Man man man draaide dat even anders uit.
Op de kamer vleide Daniella zich tegen me aan en vroeg of ik haar toch wel zeker ging likken. Ik knikte braafjes bevestigend
.
Ze was niet gehaast en alsof ze mijn gedachten kon lezen gedroeg ze zich als een krolse kat die de spanning stilaan opdreef. Het was duidelijk, ze had een orgasme nodig en zelfgenot stond
bij haar op de eerste plaats. Een klein uurtje later hadden we beide ons genot gehad, we keuvelden nog even na en ik merkte dat Daniella alweer zin kreeg maar mijn pijp was uit en moest richting huis keren.
Hopelijk heeft ze nog een ander gewillig slachtoffer gevonden.
DaniellaWat een aangename en geil doos. Super sexy slanke meid.
In een mooi kanten lingerie setje kwam ze de bar binnengelopen met nog zo een sexy juffen bril op ook.
Mijn eerste gedacht was optic-fuck. Maar niets was minder waar en ik beleefde een top uurtje met deze knappe meid.
Naar eigen zeggen kiest ze wel zelf haar slachtoffers uit en kan dus ook zomaar een tegenvaller worden in sommige gevallen.
Ik wil in ieder geval nog een keer.
Nog steeds overpeinzend maak ik alweer plannen. Beide sessies eindigen vermoedelijk in mijn Miss ijsberen lijstje 2022.