Het "tippelen" anno 2016 ......
De Brouwersvliet (bushaltes) en de cafés op de Brouwersvliet (en naar uitbreiding deze op het Falconplein)
En in de Oudemansstraat (volgens mij is wat de dames doen in "het keteltje" ook tippelen), hier kan je naast de negerinnetjes ook soms Anneke vinden en een leuke Bulgaarse trans (leuk om zien voorbij te lopen)
Voor de rest is het tippelen zowat uitgestorven ......
Wat te doen? Tenzij je van negerinnen houdt die je 100 keer op 100 bedotten, gewoon NIET doen, dat is enkel een goede raad.
Ze beginnen met een vraagprijs van 50 euro (en daar krijg je niks voor) tot een werkelijke prijs als je ze meeneemt vanaf 100 euro plus hotelkost (en daar doen ze evenmin iets voor)
Die madammen zijn gewoon afzetsters (geldt voor alle negerinnetjes die NIET achter een raam werken), en ze proberen enkel geld uit je zakken te krijgen ZONDER er iets voor hoeven terug te geven .....
Meer dan 15 jaar geleden eens eentje van het Keteltje meegenomen naar een hotelletje op 't Zuid ..... de vraagprijs in het Keteltje (en ik vertaal nu naar euro's voor de makkelijkheid) was 25 euro voor alles (toen de gangbare prijs voor een fuck in 't skw), op hotel (zelf te betalen door de klant, kostte toen nog geen 7.5 euro voor een uur) werd dat 75 euro, en toen madame naakt was (en godverdomme, ze was echt knap) was dat al 150 euro ....
SM, dan goed rammen toch? Dat was buiten de waard gerekend ..... zoenen (en dan praat ik geeneens over tongzoenen) was voor de waard die 'vriendje' noemde, en de borsten waren gereserveerd voor de waard die 'kind' noemde .... voor wie de kut en de kont gereserveerd waren, daar ben ik geeneens aan toe gekomen, ik heb mijn centen terug afgepakt en heb haar op hotel laten zitten .... kutwijven van het ergste soort.
Deze nu aan de Brouwersvliet hun ding doen .... even erg, met het enige verschil dat je nu "niks" krijgt voor een beginprijs van 50 euro, en nog evenveel als je ze meeneemt en ze plots de prijs x 4 doen .....
indien je van donkere dames houdt, naar Babylon rijden, en je zeker nie laten verleiden tot afzetterij in 't keteltje of de bushaltes van de Brouwersvliet of cafés in die buurt ..... weggegooid geld.
De tippelzone in de Atheneumbuurt is al een aantal jaren opgekuisd door de politie .... en eigenlijk is dat niet om te treuren .....
De laatste jaren was dat namelijk enkel nog een plaats waar junkies rondliepen (cokeverslaafde Noordafrikaanse oude hoeren meestal) die voor hun pimp (een jong Noordafrikaantje die hen in de kont naait en dan hun geld afpakt en een shot slechte coke door de neus duwt) moesten klanten oppikken ..... en indien je dan meeging kon het wel eens zijn dat je door vriendlief van je geld beroofd werd (gsm, portefeuille) en er waren er nog die iets kregen ook(een mes tussen de ribben of een pak slaag) ......
De teloorgang van een leuke buurt (25 jaar geleden), waar je toen voor een prikje een degelijke stoot kon oppikken ..... toen de Russen en Albanezen in Antwerpen nog de prostitutie onder controle hadden .....
Het ging van kwaad naar erger toen de Roemenen en vooral de Bulgaren hun intrede deden en het werd al helemaal onleefbaar toen die kutmarokkaantjes begonnen met hun goedkope koopwaar aan te bieden .......
Wie wil neuken in Antwerpen, een goede raad: ga naar de ramen of naar een privéhuis, maar blijf van dat onkruid dat rondloopt op straat weg, niet antwoorden is de boodschap.
Wie graag naar het Keteltje afzakt, gewoon een pint gaan drinken en voor de rest kijken en je portefeuille goed wegsteken ..... ter info, de Nigeriaanse maffia heeft het daar voor het zeggen .... en al wat daar werkt naait je een oor aan, maar jij gaat niet naaien .....
Het is trouwens altijd opletten geblazen in de buurt .... nog geen jaar geleden heeft er een mooi meisje (zo verslaafd aan de dope als wat) mij nog proberen te beroven van mijn centen (op de Sint-Pietersvliet) .... mevrouw spreekt je aan, doet verleidelijk, begint zelfs op de trottoir door je broek heen met je worstje te spelen, en haalt dan gezwind je portefuille leeg ..... ja, terwijl die in je achterzak blijft zitten ..... geloof me, ze zijn erop getraind, alle briefjes eruit halen zonder je portefeuille uit je broekzak te halen ......
ik was verwittigd en heb ze maar even met mijn balletjes laten spelen, en mijn portefeuille zat in mijn voorbroekzak, en ik heb gelachen toen ze maar bleef proberen, ik had er namelijk een ritssluiting opzitten en die stak naar beneden .... lekker wijfje..... en langs de overkant van 't straat stond Mohammed of Ali (of hoe die kutmarokkaan ook moge heten) toe te kijken tot zijn schatje geld vasthad ......
Ow, Bema en onze be(t)dweter waren toen ook aanwezig, dus die kunnen getuigen dat madame geld uit portefeuilles tovert van mensen zonder die uit de broekzakken haalt (er is nog een rel geweest met een geripte 'klant' enkele minuten nadat ze mij 'niet-te-pakken-had'