Auteur Topic: MAYA, Romania  (gelezen 51648 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Tikinui

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 432
    • Bekijk profiel
MAYA, Romania
« Gepost op: 25 november 2012, 19:40:12 »
Maya is around 20-25, 1m70, lovely brunette with nice body, neither thin nor big, inly with lovely curbs  :P

she quickly got in touch with me, at first did not agree to go with her when she quickly asked me to go with her but then ... in a moment of weakness :D i changed my mind and decided to go with her because her body excited me so much

unfortunatly into the room, no french kisses with her, just soft kisses at the beginning, then the blowjob was OK, she asked me if i wanted to be sucked more time but she quickly gave up after the 3rd time she asked me  ;D

sex was ok, i was so excited, i quickly came in missionary position

in the end, session was really average for me, i would even say it was a poor service mainly because no french kiss (this is an imporant criteria for me   :-[), at least comparing with all the other girls i got used to go with, without any doubts i would unfortunatly certainly not recommend her except for optik fuck only ...


Offline Carlos Slim

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 29
  • Niet altijd slim!
    • Bekijk profiel
MAYA, Romania
« Reactie #1 Gepost op: 29 maart 2013, 09:41:34 »
Fantastisch geproportioneerd lichaam met heerlijke tieten, een echt neuk lichaam. Net als de bovenstaande recensie werd ik totaal op het verkeerde been gezet.
Vriendelijke meid die veel lacht, veel te veel make up op heeft en je kunt het niet laten om niet naar haar voorgevel te kijken.

Kamervraag hoefde niet, ik wil zelf heel graag. Maar dan echt voor te neuken, want daar is haar lichaam perfect voor. Op de kamer kon ik niet wachten, het laken raakte het bed nog niet of ik had haar jetsers al van achter vast. Ze rook heerlijk, en om te beginnen vind ik dit de ideale positie. Dan omdraaien en lekker tongzoenen. Stom van me dat ik niet naar het tongzoenen vroeg. Dat deed ze dus helemaal niet. Wat kleine kusjes op de mond. Een flinke domper, maar ik had toch al het neuken in mijn hoofd.

Ik ga liggen en Maya ontdoet zich van haar kleding, prachtige borsten, fier vooruit en een flinke handvol. Als ze naast me komt liggen, kan ik met ze spelen. Stevig, mooie tepels die goed reageren op mijn tong. Een tien met een griffel!Ze speelt met mijn lul, ik vraag haar om me te pijpen. Daar merk je al dat haar ervaring tekort komt, het is net een zes. Niet gevarieerd, alsof ze het voor de derde keer doet. Maar ook hier weer, ik wil neuken!

Condoom wordt erom heen gedaan en ik mag met missionaris beginnen. Een beetje gel en ik steek hem erin, het gaat redelijk makkelijk en geeft toch een lekker gevoel. Ze doet goed mee en mijn uitzicht op dat mooie koppie doet me wel wat. Ze ziet uit als 18 jaar en dat maakt me wel geil. Maar ook ik kom niet verder dan missionaris, Tikinui was blijkbaar net zo geil als ik op dat heerlijke lichaam met dito borsten. Want ook ik moet na een kleine 10 minuten me overgeven, mijn zaad schiet ik in het zakje en we zijn klaar.
Maya maakt me wel goed schoon, en babbelt nog wat om de tijd vol te maken.

Herhaling zit er niet in, maar dat moet anderen niet weerhouden om haar niet te doen. Misschien dat ze over een jaar weer wat heeft bijgeleerd en dan een topper is. Ook bij mijn latere bezoeken probeert ze het wel, ik weiger beleefd en ook Maya blijft opvallend beleeft en lief. Want dat is ze wel, heel erg lief. (Groeit nu toch wat in mijn broek?)
I like to  :dance: and have  :06: