Auteur Topic: OLa Spaans / Roemeens  (gelezen 1808 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

guest696

  • Gast
OLa Spaans / Roemeens
« Gepost op: 27 maart 2011, 22:30:19 »
Ola : 10% Spaans 90 % Roemeens  ;)

Figuur : normaal
Lengte : 175 cm
Ogen : bruin
Borsten: C. Cup echt
Taal: Spaans Roemeens Engels beetje Duits
Haren: lang zwart
Gezicht : mooi en vriendelijke uitstraling

Service : een meid die flink van sex houd PZC NMC Beffen,zoenen,massage enz enz.

Ben met haar in December diverse malen naar de kamer geweest en 1x samen een trio met Louana1 geweldig was dat zoals de meiden samen me klaar maakten.

Voor de kerst is ze naar huis gegaan en pas afgelopen vrijdag terug gekomen in PHG dus zal ik haar woensdag weer eens flink langs
de plinten gaan rammen ???


guest696

  • Gast
OLa Spaans / Roemeens
« Reactie #1 Gepost op: 10 april 2011, 23:23:31 »
Afgelopen vrijdag was het engelen en duivelinnen dag in PHG

Je kon van te voren al inschatten wie er duivel of engel was,natuurlijk Angelina Ola en vele ander pittige dames waren Duivelin.
Ik ben met Ola meegegaan en heb eer een duivelsfeest vangemaakt haha.

Ja Jansen was ook als duivel verkleed op deze avond  >:D ik had ook een duivelsband op mijn hoofd met twee hoorntjes.
Ik heb Ola nog even met een hoorntje lekker lekker gepompd  ;D

Ik waren ook een aantal ijsberen op af gekomen waaronder Tiga,Raul,Big30,Willi69.Knabbel,John17 enz enz.

Ik heb me bezig gehouden met de dames waaronder Ola,Selina,Samira en enkele sauna,s met een massage dus was voor mij de avond zo om.

De barbeque was ook top met Raul7 aan tafel leek het op een wedstrijd van wie het eerste klaar was ,maar door zich te verslikken kotste hij zijn salade zelfs tot op het bord van Willi69 die aan de overkant zat. :P
Jammer dat foots er niet bij zat die had alles meteen weer met een lepel opgegeten. ;D :D ;)