Auteur Topic: Raissa, Roemeense  (gelezen 5036 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline satanic surfer

  • Held
  • *****
  • Berichten: 673
    • Bekijk profiel
Raissa, Roemeense
« Gepost op: 9 januari 2013, 18:54:09 »
Raissa is een beeldschoon meiske om maar ns een understatement te gebruiken, 1m70, slank, C-cups naturel (referentie), tattooloos, zeer lange donkere haren met onlangs enkele witte accenten erin. Vorig jaar ergens met haar gekamerd en ik schrik me een jagershoedje dat ze nog geen eigen topic heeft alhier, dus voor de dag ermee. Ze spreekt Engels op kleuterklasniveau, Duits zit nog in de pamperfase vrees ik, hangt doorgaans vaak uit aan de fruitmachines alwaar ze notoire gokkers graag mentale steun aanbiedt, en wat eyecandy ter afleiding. Hoe die gasten het klaarspelen om te blijven drukken op die domme machinebuttons en niet ongegeneerd aan Raissa's tieten te zitten onderwijl blijft me telkenmale verbazen. De ravissante goeierd is doorgaans niet zo drukbezet, hoogst verwonderlijk gezien haar schoonheid, maar toen ik met haar kamerde begon me het één en ander te dagen ditaangaand. En wel het volgende: servicegewijs is ze nog geen hoogvlieger, TZ waren toendertijds eerder probeersels alsof ze geen benul had wat die vreemde tong in haar mond te zoeken had, koddig aandoenlijk feitelijk. PZC was van een betrekkelijk matig niveau, maar het dient aangestipt dat ze erg ontvankelijk was voor tips en correcties, dus wat dat betreft scoorde ze punten voor inzet en opwaardering. NMC was dolletjes, ritmeloos is nog een understatement, ze caprioleerde wat in de rondte doorgaans, dus standaardposities passeerden zelden de revue. Om onverklaarbare objectieve redenen de sessie verlengd tot een uurtje waarop ze flink verbaasd reageerde, maar alla. De sessie verlengd tot anderhalf uur waarop ze zowat achterover viel van verbazing, dat was haar nog nooit overkomen  ;D. Naja, puur technisch gezien was het toen bagger te noemen, maar de onderlinge luim was dusdanig hartverwarmend net als haar enthousiasme tot improvement der dienstverlening dat ik me gewillig aandiende als kanonnenvlees ter opwaardering. Uiteindelijk ook tot een orgasme gekomen wat haar zeer tevreden stelde, zelden een dame zo gelukzalig zien smilen van oor tot oor wegens vochtverlies van een rakkertje. Deze schone bleef ook na de sessie angstvallig vaak knuffelen en aanschurken tegen me, net als bij andere klanten lijkt me. Tijdens m'n laatste bezoekje weer van dattum, maar de sessieboot afgehouden wat haar leek te verdrieten, maar tja, er waren andere opties ook, en ze leek me een beetje moe sowieso. Een mederakker omschreef haar als volgt, eigenlijk moet je haar naar de kamer meenemen, vragen haar zichzelf uit te kleden en dan vanop 2 meter afstand genieten  :o, naja, daar ben ik het dus niet mee eens, maar dat ze een dame is voor meer avontuurlijk ingestelde rakkers lijkt me een feit, of simpelweg een optickfick van jewelste want qua looks doet ze voor niemand onder in phg, wat een schoonheid is ze toch...