Auteur Topic: De Zoon van Foots  (gelezen 100086 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

guest13

  • Gast
De Zoon van Foots
« Reactie #90 Gepost op: 2 april 2011, 23:33:40 »

guest13

  • Gast
De Zoon van Foots
« Reactie #91 Gepost op: 24 mei 2011, 01:32:07 »

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
De Zoon van Foots
« Reactie #92 Gepost op: 24 mei 2011, 02:20:20 »
Dit is em !!!
;D ;D ;D
[smg id=3686 type=av]
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

guest13

  • Gast
De Zoon van Foots
« Reactie #93 Gepost op: 23 november 2011, 00:21:54 »
De vijfde foto zou wel eens de zoon van Foots kunnen zijn !  Hij lijkt er heel sterk op vind ik  ;D
 
http://totallycoolpix.com/2011/11/american-music-awards-2011/

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
De Zoon van Foots
« Reactie #94 Gepost op: 23 november 2011, 00:38:36 »
De vijfde foto zou wel eens de zoon van Foots kunnen zijn !  Hij lijkt er heel sterk op vind ik  ;D
 
http://totallycoolpix.com/2011/11/american-music-awards-2011/
En enkele fotokes verder staat jabbers wijffie te pronken met haar neiuw vriendje, nadat ze jabber er heeft uitgesjot, ze leefden nog lang en gelukkig op jabbers kosten   ;D ;D ;D


"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
De Zoon van Foots
« Reactie #95 Gepost op: 23 november 2011, 00:45:57 »
en wat voor een geil beest is die JLO toch, brrrrrrr


"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline roberto

  • Ergens naast Bema
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1399
  • SKW - verslaafde Sukkelaar
    • Bekijk profiel
De Zoon van Foots
« Reactie #96 Gepost op: 23 november 2011, 08:50:02 »
en wat voor een geil beest is die JLO toch, brrrrrrr

Ik heb het altijd geweten dat jij - net als ik - een echte M!lf liefhebber bent! Er is geen enkele reden om Maria van VT 12 dus niet te bezoeken! ;D ;) ^-^
Zie ik de lichtjes van de Schelde dan gaat mijn hart wat sneller slaan...
Het zijn allemaal hoeren...

guest13

  • Gast
De Zoon van Foots
« Reactie #97 Gepost op: 23 november 2011, 10:14:51 »
De vijfde foto zou wel eens de zoon van Foots kunnen zijn !  Hij lijkt er heel sterk op vind ik  ;D
 
http://totallycoolpix.com/2011/11/american-music-awards-2011/
En enkele fotokes verder staat jabbers wijffie te pronken met haar neiuw vriendje, nadat ze jabber er heeft uitgesjot, ze leefden nog lang en gelukkig op jabbers kosten   ;D

Is dat nu echt nodig zo'n reactie ???!!! Om van te kotsen !!!  En dan verschieten dat niemand hier wat schrijft !!!

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
De Zoon van Foots
« Reactie #98 Gepost op: 23 november 2011, 12:10:12 »
De vijfde foto zou wel eens de zoon van Foots kunnen zijn !  Hij lijkt er heel sterk op vind ik  ;D
 
http://totallycoolpix.com/2011/11/american-music-awards-2011/
En enkele fotokes verder staat jabbers wijffie te pronken met haar neiuw vriendje, nadat ze jabber er heeft uitgesjot, ze leefden nog lang en gelukkig op jabbers kosten   ;D

Is dat nu echt nodig zo'n reactie ??? !!! Om van te kotsen !!!  En dan verschieten dat niemand hier wat schrijft !!!
Mijn reactie is even grappig als de jouwe over de zoon van foots, naar mijn bescheiden mening.
Je reactie hierop? Wat is er dan mis mee, een foto van een welstellende overrijpe vrouw met een jonge gast?
Ik zag geen kwade reactie van Foots op eerdere berichten hier van je, zoals die mongool achter zijn scherm, de schrik van Bilzen, en de vergelijking dat dat Foots' zoon zou zijn (ook als grap uiteraard toch  :P ).
Waar moet je van kotsen jabber? Van die jonge jast of dat hij nog lang en gelukkig leeft?  ;)

« Laatst bewerkt op: 23 november 2011, 12:27:36 door sexmachine »
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

guest13

  • Gast
De Zoon van Foots
« Reactie #99 Gepost op: 23 november 2011, 14:09:36 »
De vijfde foto zou wel eens de zoon van Foots kunnen zijn !  Hij lijkt er heel sterk op vind ik  ;D
 
http://totallycoolpix.com/2011/11/american-music-awards-2011/
En enkele fotokes verder staat jabbers wijffie te pronken met haar neiuw vriendje, nadat ze jabber er heeft uitgesjot, ze leefden nog lang en gelukkig op jabbers kosten   ;D

Is dat nu echt nodig zo'n reactie ??? !!! Om van te kotsen !!!  En dan verschieten dat niemand hier wat schrijft !!!
Mijn reactie is even grappig als de jouwe over de zoon van foots, naar mijn bescheiden mening.
Je reactie hierop? Wat is er dan mis mee, een foto van een welstellende overrijpe vrouw met een jonge gast?
Ik zag geen kwade reactie van Foots op eerdere berichten hier van je, zoals die mongool achter zijn scherm, de schrik van Bilzen, en de vergelijking dat dat Foots' zoon zou zijn (ook als grap uiteraard toch  :P ).
Waar moet je van kotsen jabber? Van die jonge jast of dat hij nog lang en gelukkig leeft?  ;)

Als Foots daar een probleem mee heeft, dan had hij me dit al wel gezegd ! Daar hoef jij je niet mee te moeien.
 
Ik moet kotsen van jou eeuwige drang om mensen te kwetsen en te kleineren, daarvan moet ik kotsen !

Offline roberto

  • Ergens naast Bema
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1399
  • SKW - verslaafde Sukkelaar
    • Bekijk profiel
De Zoon van Foots
« Reactie #100 Gepost op: 23 november 2011, 14:26:38 »
Heren,

Op het gemak, kalm en rustig want anders moet Roberto gaan wissen en daar heeft hij als luie mod een broertje aan dood. ;)

Verder richt ik mij nu tot Jabber. Weet jij nu nog altijd niet dat sexmachine voor altijd die relnicht zal blijven... Hij doet dat niet zozeer om je te kwetsen maar geeft je eerder een (ongewenste) opvoedkundige tik. Ik heb hem ook al meer dan eens willen bannen hoor Jabber maar gaat dat wel de admin van zijn eigen board verbannen? Ik weet het niet en ga mijn goede instanties is raadplegen. ;D Een "coup de board" is dus in de maak! ;D ;D ;D

Ik stel voor dat we het hier bij gaan houden en dat het nu al legendarische  ::)  ;D topic "De Zoon van Foots" terug positieve aandacht krijgt. ;)

Dank jullie wel!
« Laatst bewerkt op: 23 november 2011, 14:45:23 door roberto1989 »
Zie ik de lichtjes van de Schelde dan gaat mijn hart wat sneller slaan...
Het zijn allemaal hoeren...

Offline roberto

  • Ergens naast Bema
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1399
  • SKW - verslaafde Sukkelaar
    • Bekijk profiel
De Zoon van Foots
« Reactie #101 Gepost op: 23 november 2011, 15:04:34 »
Elke avond voor de zoon van Foots gaat slapen MOET Foots hem een recensie van Roberto voorlezen! ;D Deze kleine dreumes is dan ook een rasechte Roberto - fan! Hij draagt zelfs al het blauwe Roberto - petje! C:-) Verder kan je zien dat hij een beetje kwaad uit de ogen kijkt. Dit heeft er alles te maken met feit dat papa Foots hem heeft verboden in het SKW te komen en hem de clubs heeft aangeraden!

« Laatst bewerkt op: 23 november 2011, 15:14:31 door roberto1989 »
Zie ik de lichtjes van de Schelde dan gaat mijn hart wat sneller slaan...
Het zijn allemaal hoeren...

Offline Picasso

  • Held
  • *****
  • Berichten: 518
    • Bekijk profiel
De Zoon van Foots
« Reactie #102 Gepost op: 23 november 2011, 15:47:40 »
Deze? Dat is niet zoontje Foots maar papa Foots  ;D



De vijfde foto zou wel eens de zoon van Foots kunnen zijn !  Hij lijkt er heel sterk op vind ik  ;D
 
http://totallycoolpix.com/2011/11/american-music-awards-2011/

guest13

  • Gast
De Zoon van Foots
« Reactie #103 Gepost op: 23 november 2011, 16:07:42 »
Deze? Dat is niet zoontje Foots maar papa Foots  ;D

Ik vond ook dat hij er sterk op leek !  Was helemaal niets negatiefs mee bedoeld, maar ik heb intussen mijn veeg uit de pan weeral gehad

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
De Zoon van Foots
« Reactie #104 Gepost op: 23 november 2011, 16:16:00 »
Ik vond ook dat hij er sterk op leek !  Was helemaal niets negatiefs mee bedoeld, maar ik heb intussen mijn veeg uit de pan weeral gehad
Ik vond dat ze er sterk op leek! Was helemaal niets negatiefs mee bedoeld, maar ik heb intussen wel vernomen dat ze er niet op lijkt  ;D 
Mij bannen Roberto? Een coup de board? Yes, eindelijk een sponsor  ;D
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal