Forum > GOLDEN DREAMS - Emmerich (GESLOTEN)

Golden Dreams ALGEMEEN

<< < (6/6)

de vulkaan spesjalist:
GoldenDreams is verhuisd naar de oude locatie van Fungarden  en  SunTemple 


note sm: adres aangepast

Balthasar:
Wat zit er eigenlijk in het pand waar Golden Dreams voorheen in Schuttorf zat? Ben daar binnenkort in de buurt, maar erg veel lijkt er zo niet te doen te zijn helaas.

Sjeufke:

--- Citaat van: Balthasar op 26 augustus 2016, 21:53:45 ---Wat zit er eigenlijk in het pand waar Golden Dreams voorheen in Schuttorf zat? Ben daar binnenkort in de buurt, maar erg veel lijkt er zo niet te doen te zijn helaas.

--- Einde van citaat ---

Ik heb op google gezocht en op andere fora gekeken. Helaas heb ik niks voor je kunnen vinden.
Wellicht dat anderen er iets meer over kunnen zeggen. Het lijkt er op dat er niets meer is, Maar dat is op basis van mijn zoektocht. Het hoeft niet te kloppen.

Balthasar:

--- Citaat van: Sjeufke op 27 augustus 2016, 00:27:38 ---
--- Citaat van: Balthasar op 26 augustus 2016, 21:53:45 ---Wat zit er eigenlijk in het pand waar Golden Dreams voorheen in Schuttorf zat? Ben daar binnenkort in de buurt, maar erg veel lijkt er zo niet te doen te zijn helaas.

--- Einde van citaat ---

Ik heb op google gezocht en op andere fora gekeken. Helaas heb ik niks voor je kunnen vinden.
Wellicht dat anderen er iets meer over kunnen zeggen. Het lijkt er op dat er niets meer is, Maar dat is op basis van mijn zoektocht. Het hoeft niet te kloppen.

--- Einde van citaat ---

Dank je wel. Ik had zelf ook al even via Google gekeken en kwam tot een soortgelijke conclusie. In het pand in Schuttörf zijn geen Gouden Dromen meer te beleven en in de directe omgeving is niet veel. Zo af en toe eens een verdwaalde partytreff. De eerste clubs lijken te vinden te zijn in de buurt van Bremen, Münster en Osnabrück.

Navigatie

[0] Berichtenindex

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie