Forum > DUISBURG

Eros 26, kamer 601 (buiten, VIP kamer), Vanny (Albanese)

(1/3) > >>

TAFKAP:
Naam: Vanny
Nationaliteit: Albanese
Leeftijd: 26
Lengte: 1.60
Postuur: normaal
Borsten: b-cup
Tatoeage: nee
Piercing: nee
Haar: zwart, kort/halflang (kleur wisselt nogal eens)
Taal: Engels (goed), Duits (goed)

Vanny is een dame die al heel lang op mijn to do lijstje stond. Toch is het er nooit van gekomen tot afgelopen dinsdag. Op de zaterdag ervoor voor het eerst met haar gesproken toen ik een praatje maakte met buurvrouw Darla. Er werd behoorlijk gedold en gelachen en  ik wist dat er spoedig een intiemere kennismaking zou volgen.

Op zondag wilde mijn saunaclubmaatje Aloewe ook wel eens een kijkje nemen op de vulkaan en offerde ik mezelf op als gids. Toen we bij Vanny langskwamen was ze Duitsland-Chili aan het kijken en op mijn vraag of het nog steeds 1-0 voor Duitsland stond kwam ze naar haar openstaande raam. Er werd wat vrijblijvend gesproken en gedold. Toen we later nog een keer langs liepen vroeg ik of het zo gebleven was en ze zei ja. Wederom een tijdje gepraat en aangezien ik Aloewe niet alleen wilde laten ronddwalen haar gezegd dat ik bij mijn volgende bezoekje aan de vulkaan absoluut bij haar zou komen. Ze zei dat ze er nog twee dagen zou zijn en dan op vakantie ging.

Vanny bleef door mijn hoofd spoken. Ik besloot dinsdagavond om mijn wandelschoenen maar weer aan te trekken. Gelijk naar de parkeerplaats gelopen achter eros 26. Gordijntjes waren dicht, dus maar een rondje gelopen door 26, 17 en 19. Een aantal alternatieven gezien mocht Vanny nog steeds bezet zijn. Ik liep terug en zag dat haar gordijn open was. Ze was bezig met haar spullen te verzamelen en toen ze me zag verscheen er een glimlach op haar gezicht. Ze liep richting het raam en zei met een ondeugende blik in haar pretoogjes dat ze al verwacht had dat ik nog zou komen. Na een minuut of tien praten bij haar naar binnengegaan. Ik zei haar dat we minstens een half uur zouden doen en naar gelang hoe het liep te verlengen.

Het goede gevoel dat ik de afgelopen dagen al bij haar had bleek gegrond. Al spoedig zei ik haar toen ik haar masseerde dat we er minimum een uur van zouden maken. Ik liet de massage overgaan in een tantra massage en ze genoot zicht- en hoorbaar. Ze draaide zich naar me toe en begon met haar nagels over mijn lijf heen te gaan. Ze kwam uit bij mijn kleine kompaan. Langzaam ging ze met een vingertop over mijn eikel heen en in een vloek en een zucht stond hij recht overeind. Na enkele minuten teasen volgde er een gevarieerde BJ met DT en EL waarbij ze het oogcontact zeker niet schuwt. Na een tijdje kwam ze in cowgirl op mij in een leuke variant. Na een tijdje liet ze zich voorover vallen en werd het zeer intiem. Na een tijdje vroeg ik of ze wilde wisselen en ze gaf aan dat ik mijn favoriete standje maar moest zeggen. Ik zei "spooning" en even keek ze verbaast. Nadat ik had uitgelegd wat ik bedoelde glunderde ze. Zij hield zelf ook van deze positie. Ze ging geweldig mee en na een tijdje spoorde ze me aan om zo diep, hard en snel als mogelijk te gaan. De oerknal liet dan ook niet lang op zich wachten.

We rookten een sigaretje om bij te komen en we hadden de grootste lol. De tijd vloog voorbij en aangezien niet te laat wilde stoppen gaf ik haar de keuze of we nog een tweede ronde deden of dat ze begon met inpakken. Ze had nog wel zin in een 2e ronde als we zouden eindigen in flat doggy. Keuze was niet moeilijk en ik zei haar dat ze gezien de korte herstelperiode echt voor haar geld moest werken. Ze keek me geil aan en zei dat ze daar geen problemen mee had. Binnen no time stond mijn kompaan weer paraat en volgde er een zeer goede BJ. Na een tijdje keek ze me ondeugend aan en zei "he is even harder as the first time". We begonnen in lepeltje lepeltje omdat het van daaruit heel makkelijk is door te draaien in flat doggy. Wederom gaf ze zich volledig over en na een minuut of tien draaide ik haar door in flat doggy. Ze positioneerde zich zo dat ik zonder problemen diep kon stoten. Ze raakte behoorlijk op stoom en drukte stevig tegen. Wederom spoorde ze me aan om los te gaan. Tempo in overdrive en zonder problemen kwam het wederom tot een oerknal.

Uitgeput gooide we ons naast elkaar neer en rookten een sigaret. Nadat we ons opgefrist hadden zei ze dat ze graag wilde dat ik nog even bleef om na te praten en nog gezamenlijk een sigaretje te roken aangezien ze toch niet meer zou werken.

Vanny is een leuke, lieve, humoristische en intelligente meid die zich helemaal geeft om het jou naar de zin te maken. Herhalingsgevaar is verzekerd en kan mij wel voor de kop slaan dat ik niet eerder bij haar ben geweest. Maar goed dat ze op vakantie is nu, anders zou ik zo weer voor haar naar Duisburg rijden.

TAFKAP:
Ik liep door het middenpad en Vanny riep me vanaf boven. Een dame die de vorige keer een diepe indruk op mij heeft gemaakt. Het hele pakket klopte. Mooi, intelligent, dezelfde vorm van humor en geweldige sex. De trap opgelopen en alsof ze het erom deed nam ze een hijs van een sigaret en uiterst sensueel blies ze de rook in de lucht. Een zeer warme en hartelijke begroeting volgde. Natuurlijk moest er bijgekletst worden over de afgelopen weken. Er waren inmiddels ruim 10 minuten verstreken (ja, ja, ze zijn er op de vulkaan. Dames die verder komen dan "komm ficken" of "hast du lust") en het verlangen naar haar was inmiddels zo groot geworden dat ik vroeg of ik mijn "stoute" schoenen bij haar mocht uittrekken. Er verscheen een grote glimlach op haar gezicht en ze nodigde me uit om haar "nieuwe" appartement van binnen te bezichtigen.

Na het wasje legde ze zich zeer uitdagend op bed neer. Ik vroeg of ze een massage wilde en nog voor ik de olie tevoorschijn kon halen lag ze al klaar. Ik voelde al snel dat ze deze echt nodig had en het stevigere kneedwerk kwam eraan te pas om de pijnplekken te verlichten. Hierna haar tot rust laten komen door sensueel mijn vingertoppen over haar rug, billen, benen, nek en gezicht te laten glijden. Na een tijdje draaide ze zich om. Ik pakte de massage olie en spoot deze over haar borsten om ze daarna sensueel te masseren. Af en toe liet ik mijn vingers over haar buik, schaamstreek en benen glijden. Ze genoot zichtbaar en hoorbaar getuige de wijze waarop haar lichaam kronkelde.

Ze draaide de rollen (en mij) om en liet haar vingertoppen over mijn lichaam gaan. Daarna vond ze het tijd "to say hello to my little friend". Conform de internationale regels van ontmoeting gaf ze hem eerst een handje om daarna over te gaan op het mondelinge gedeelte. Nadat ze dit uitgebreid had gedaan gaf ze aan dat ze wel toe was aan een intieme knuffel, maw lepeltje lepeltje. Ze kroop helemaal tegen me aan en positioneerde zich dusdanig dat ik haar zonder problemen diep kon penetreren. Na een tijdje draaide ik haar op haar buik en we gingen in de liggende variant van doggy verder. Ook hier hetzelfde laken van het pak. Ze drukte ritmisch en krachtig tegen. Het langzame ritme zorgde ervoor dat we beiden intens genoten. Een kleine tiental minuten later was er geen houden meer aan en volgde de ontlading. Ze liet me nastoten totdat ook de laatste druppel in het rubbertje verdwenen was.

We fristen ons op en rookten een sigaretje. Nog wat nababbelen, dollen en knuffelen. Aan alles komt een einde, dus na anderhalf uur afscheid genomen van Vanny. Zoals zo vaak zonder mijn massage olie. Ze vroeg het zo lief hè.

Herhalingsgevaar is een zekere 100%. Er zijn slechts weinig dames waarbij het neuken zo natuurlijk aanvoelt als bij haar. Onze synergie op dat gebied sluit naadloos bij elkaar aan.

Ps: Voor onze VS ligt de schone taak klaar om Vanny te koppelen aan het juiste kamernummer.  ;)

TAFKAP:
Zit nu op de bovenverdieping van eros 26. Kamernummer is 704

Sjeufke:

--- Citaat van: TAFKAP op 19 oktober 2017, 23:47:24 ---Zit nu op de bovenverdieping van eros 26. Kamernummer is 704

--- Einde van citaat ---

Kamernummer aangepast
Met dank voor het doorgeven!

Taylor:
Uiteindelijk heb ik mijn zinnen op Vanny gezet. Ze zag er wel ondeugend en uitdagend uit in een zwart jurkje met wetlook accenten en een zwart halsbandje met een ringetje. Ik was voornemens om het iets meer kinky aan te pakken. Het duurde wel even voor ik met haar op kamer kon gaan, want telkens was een andere rakker me voor. Gelukkig namen de rakkers maar een kamer van 20 minuten (doet me denken aan de Pauschalclubs waar ik vroeger altijd kwam ;) ). Maar goed, uiteindelijk was ze dan toch vrij en begon een gesprekje met haar. Ik vertelde haar mijn wensen en gelukkig was alles mogelijk. Ook de prijs viel me erg mee. We hadden een leuke kinky sessie, waarbij ik voor het eerst poppers heb gebruikt. Ze stelde het voor en vroeg of ik het wilde proberen. Ik was nieuwsgierig, maar er wel wat nerveus voor, waardoor het effect waarschijnlijk wat minder was, maar met name de momenten dat ik me liet gaan, versterkten de poppers wel degelijk het gevoel. Drie keer heb ik het gebruikt tijdens de sessie. De eerste keer werd ik er erg warm van en begon mijn hart behoorlijk te kloppen en gierde het bloed me door de aderen. Vanny had me al verteld dat dat waarschijnlijk ging gebeuren. De twee keren daarna viel dat mee.
Uiteindelijk een gelaagde sessie met Vanny gehad en na de tijd nog even wat nababbelen. Het grappige was wel, dat we eerst in het Duits begonnen, wat ze overigens goed spreekt, totdat ik op een bepaald woord niet kon komen en dit uiteindelijk in het Engels zei, waarop we vanaf dat moment alleen Engels hebben gesproken, wat ze ook erg goed kan. Dus de halve sessie in het Duits en de andere helft in het Engels.

Naam: Vanny
Nationaliteit/Taal: Albanese / Engels en Duits
Leeftijd: 26
Haarkleur/-lengte: Zwart
Lengte dame: 1,60 mtr
Postuur/Cupmaat: normaal, 50 Kg, maat 36/ B-cup

[attachimg=1]

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

Naar de volledige versie