Auteur Topic: Voetbal van vanavond  (gelezen 16215 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

guest696

  • Gast
Voetbal van vanavond
« Gepost op: 29 maart 2011, 21:46:01 »
Nederland - Hongarije

Ja Nederlands elftal is nu bezig met een 1-0 stand in de rust door goal Persie , staan ze nu met 1-2 achter na 10 minuten in de tweede helft.

Na 60 minuten 2-2 door  Kabouter Sneijder.

Na 73 minuten van Nistelrooy 3-2 The Vandeman  ;) voorzet van Afelay naar Kuyt die Vandeman prachtig aangeeft.

Na 74 minuten 3-3 door Gera.  :(

Na 78 minuten 4-3 Kuyt door weer een prachtige voorzet van Affelai

Na 80 minuten 5-3 door prachtig geplaatst boven in de hoek van Kuyt.

guest696

  • Gast
Voetbal van vanavond
« Reactie #1 Gepost op: 29 maart 2011, 22:26:50 »
Eindstand 5-3 bij Nederland - Hongarije  dus Nederland is al geplaatst voor de E.K. 2012  ;D

Einstand  Zweden - Moldavie 2-1

Zo kan ik morgen weer met een gerust hart gaan neuken in Duitsland anders had ik het ook gedaan hoor haha ;D

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
Voetbal van vanavond
« Reactie #2 Gepost op: 29 maart 2011, 23:56:57 »
Eindstand 5-3 bij Nederland - Hongarije  dus Nederland is al geplaatst voor de E.K. 2012  ;D

Einstand  Zweden - Moldavie 2-1

Zo kan ik morgen weer met een gerust hart gaan neuken in Duitsland anders had ik het ook gedaan hoor haha ;D
Belgie is ook al geplaatst  ;D , EN we hebben een veel efficientere ploeg  ???
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline Picasso

  • Held
  • *****
  • Berichten: 518
    • Bekijk profiel
Voetbal van vanavond
« Reactie #3 Gepost op: 20 april 2011, 21:26:36 »
Real Madrid - Barcelona zo meteen life op zdf   8)

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
Voetbal van vanavond
« Reactie #4 Gepost op: 20 april 2011, 21:48:03 »
Real Madrid - Barcelona zo meteen life op zdf   8)
En op internet live te volgen hier: http://www.freee-sports.com/free-sports1.htm
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
Voetbal van vanavond
« Reactie #5 Gepost op: 21 april 2011, 00:20:04 »
Tegen mijn zin: Real heeft het verdiend op basis van de eerste helft en hun efficiente counter.
Voor de rest waren ze weer nergens, maar het is aan de meet dat de prijzen worden uitgereikt, vraag het maar aan Phil  ;)


"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline Picasso

  • Held
  • *****
  • Berichten: 518
    • Bekijk profiel
Voetbal van vanavond
« Reactie #6 Gepost op: 21 april 2011, 01:08:14 »
Tegen mijn zin: Real heeft het verdiend op basis van de eerste helft en hun efficiente counter.
Voor de rest waren ze weer nergens, maar het is aan de meet dat de prijzen worden uitgereikt, vraag het maar aan Phil  ;)

Voor mij enerzijds perfect dat Real Madrid won. Helaas spelen ze echter met Mourinho erg defensief en op de counter; net als alle clubs van Mourinho erg stug en lastig te verslaan voor de tegenstander en kwaliteitsspelers voorin die de wedstrijd kunnen beslissen. De filosfie bij de madrileense club is altijd aanvallend en aantrekkelijk voetbal geweest maar onder Mourinho waren vandaag niet eens spitsen in de basisopstelling en lukt het het team nauwelijks 3 opeenvolgende passes te geven. Voor het mooie voetbal moeten we helaas naar de tegenstander kijken en zelfs voetbalicoon en erevoorzitter van Real, Alfredo di Stefano geeft dit publiekelijk toe. Wel jammer want op zich heeft dit Real de type spelers om mooi aanvallend voetbal te spelen. De sterkste team heeft vandaag verloren en hopelijk herhaalt zich dat wat mij betreft in de Champions League maar dan met iets meer aanvallend voetbal dan Real vandaag heeft laten zien.

Offline Picasso

  • Held
  • *****
  • Berichten: 518
    • Bekijk profiel
Voetbal van vanavond
« Reactie #7 Gepost op: 21 april 2011, 01:21:18 »
En zij had alleen maar oog voor Piqué  ^-^


Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
Voetbal van vanavond
« Reactie #8 Gepost op: 21 april 2011, 12:50:53 »
Tegen mijn zin: Real heeft het verdiend op basis van de eerste helft en hun efficiente counter.
Voor de rest waren ze weer nergens, maar het is aan de meet dat de prijzen worden uitgereikt, vraag het maar aan Phil  ;)

Voor mij enerzijds perfect dat Real Madrid won. Helaas spelen ze echter met Mourinho erg defensief en op de counter; net als alle clubs van Mourinho erg stug en lastig te verslaan voor de tegenstander en kwaliteitsspelers voorin die de wedstrijd kunnen beslissen. De filosfie bij de madrileense club is altijd aanvallend en aantrekkelijk voetbal geweest maar onder Mourinho waren vandaag niet eens spitsen in de basisopstelling en lukt het het team nauwelijks 3 opeenvolgende passes te geven. Voor het mooie voetbal moeten we helaas naar de tegenstander kijken en zelfs voetbalicoon en erevoorzitter van Real, Alfredo di Stefano geeft dit publiekelijk toe. Wel jammer want op zich heeft dit Real de type spelers om mooi aanvallend voetbal te spelen. De sterkste team heeft vandaag verloren en hopelijk herhaalt zich dat wat mij betreft in de Champions League maar dan met iets meer aanvallend voetbal dan Real vandaag heeft laten zien.
Je moet een visje gooien om een grote haai te vangen  ;D
Uiteraard viste ik wat met te vertellen dat Real verdiend had gewonnen.
Om eerlijk te zijn, ik ben gedegouteerd door het spel dat Real op de mat bracht.
Barca is al jaren de allerbeste ploeg ter wereld en een lust voor het oog om naar te kijken.
En het is schandalig dat Real zo voetbalt.
Ach, 1 keer op zes mag het hen wel eens lukken zeker, om ONVERDIEND te winnen.
De laatste jaren waren de vernederingen te groot, ik noem enkel 2-6 , 0-5, en een overweldigend Barca dat mooi voetbal op de mat legt.


Als neutrale voetbalsupporter kan je gewoon niet anders dan Barca alle eer te geven die het toekomt, net als de Spaanse nationale ploeg.
Het leek wel de finale van de Wereldbeker, Real speelde zoald Nederland tijdens de finale. Laf, anti-voetbal, totaal geen inspiratie en de naam voetbal niet waardig.
En toen hoopte niemand, buiten wat fanatieke Hollanders dat Nederland zou winnen. Dat zou geen overwinning zijn voor het spelletje voetbal.
Net zoals gisteren geen overwinning was, maar anti-reclame, anti-voetbal.


Dus hopelijk, en het zal ook zo wel gebeuren, speelt Barca gewoon hetzelfde voetbal verder. Daarmee hebben ze de laatste jaren steeds succes geboekt, en staan ze ook 8 punten los in de Spaanse competitie.
Geef mij maar een aanvallende ploeg die nu en dan eens een wedsrijd de boot ingaat, dan een verdedigende ploeg die de supporters beschaamt.
Ik ben altijd een fan geweest van het Real van Raul7, maar de laatste jaren is het ellende troef.


Voor mij spelen er momenteel maar enkele ploegen echt voetbal.
Barca
Standard
Mancester City
Spaanse Nationale Ploeg
De Rode Duivels
De Mannschaft


Helaas behoort Real daar niet meer bij, en dat is een verlies voor de voetbalwereld, een groot verlies, neen, een echte schande is het.


sexmachine
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline Picasso

  • Held
  • *****
  • Berichten: 518
    • Bekijk profiel
Voetbal van vanavond
« Reactie #9 Gepost op: 21 april 2011, 22:20:08 »
Die Shakira moet wel heel erg verliefd zijn  ;D

Shakira en la final de la copa del Rey 2011

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
Voetbal van vanavond
« Reactie #10 Gepost op: 21 april 2011, 22:24:37 »
Picasso, ik ook  :-* :-* :-*
Wat een lekker ding, met voorsprong HET lekkerste schepsel op aarde, met een straat voorsprong.
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline Picasso

  • Held
  • *****
  • Berichten: 518
    • Bekijk profiel
Voetbal van vanavond
« Reactie #11 Gepost op: 21 april 2011, 22:29:13 »
Picasso, ik ook  :-* :-* :-*
Wat een lekker ding, met voorsprong HET lekkerste schepsel op aarde, met een straat voorsprong.

Als ze voor Piqué kiest dan maak jij zeker ook kans bij haar  ;D

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
Voetbal van vanavond
« Reactie #12 Gepost op: 21 april 2011, 22:36:27 »
Picasso, ik ook  :-* :-* :-*
Wat een lekker ding, met voorsprong HET lekkerste schepsel op aarde, met een straat voorsprong.

Als ze voor Piqué kiest dan maak jij zeker ook kans bij haar  ;D
En anders ga ik wel naar de "plastieke chirurg". WAT EEN WIJF  :P :P :P
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline Picasso

  • Held
  • *****
  • Berichten: 518
    • Bekijk profiel
Voetbal van vanavond
« Reactie #13 Gepost op: 21 april 2011, 22:39:27 »
Picasso, ik ook  :-* :-* :-*
Wat een lekker ding, met voorsprong HET lekkerste schepsel op aarde, met een straat voorsprong.

Als ze voor Piqué kiest dan maak jij zeker ook kans bij haar  ;D
En anders ga ik wel naar de "plastieke chirurg". WAT EEN WIJF  :P :P :P

Inderdaad WAT EEN WIJF. Zie haar laatste clip  :P

shakira rabiosa oficial video

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
Voetbal van vanavond
« Reactie #14 Gepost op: 21 april 2011, 22:41:04 »
Van mij mag madrid alles winnen wat er te winnen valt, als jij met meer van dit komt. GO REAL GO  ;D ;)
We want Shakira  :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-*
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal