Auteur Topic: Voetbal van vanavond  (gelezen 16213 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
Voetbal van vanavond
« Reactie #15 Gepost op: 21 april 2011, 22:43:34 »
Heet word ik er van
Shakira - Loca (Official Video)


en dan die KONT, brrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
Shakira - Loca ft. El Cata (Official Music Video) [Tras Camara]
« Laatst bewerkt op: 21 april 2011, 22:47:17 door sexmachine »
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
Voetbal van vanavond
« Reactie #16 Gepost op: 21 april 2011, 22:53:32 »
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline Picasso

  • Held
  • *****
  • Berichten: 518
    • Bekijk profiel
Voetbal van vanavond
« Reactie #17 Gepost op: 21 april 2011, 23:02:48 »
De journaliste vraagt haar wat er waar is van haar relatie met 'een' voetballer en dat haar kleine dochter haar gevraagd heeft om die vraag te stellen. De man naast Shakira reageert dat afgesproken was geen persoonlijke vragen te stellen. Shakira zegt dat het oké is en antwoord dat het allemaal komt door het 'waka wakisme' en dat er inderdaad een 'waka-gerucht' is en dat erg 'waka-ed' en dat het allemaal hoort bij het 'waka gebeuren'.

Haha, ze brengt het leuk  8)
« Laatst bewerkt op: 21 april 2011, 23:05:11 door Picasso »

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
Voetbal van vanavond
« Reactie #18 Gepost op: 21 april 2011, 23:10:27 »
De journaliste vraagt haar wat er waar is van haar relatie met 'een' voetballer en dat haar kleine dochter haar gevraagd heeft om die vraag te stellen. De man naast Shakira reageert dat afgesproken was geen persoonlijke vragen te stellen. Shakira zegt dat het oké is en antwoord dat het allemaal komt door het 'waka wakisme' en dat er inderdaad een 'waka-gerucht' is en dat erg 'waka-ed' en dat het allemaal hoort bij het 'waka gebeuren'.

Haha, ze brengt het leuk  8)
Ik wil ook wel waka waka spelen met haar, ik snapte er de ballen van, maar dat ze het leuk brengt, jazeker.
Dat die Piquet nog wil shotten, den onnozelaar, hij moet de waka waka dansen met zijn lief  ;D :-*
Ikke zo verliefd als wat op Shakira, al die vrouwen waar ik op val zijn knettergek en ongrijpbaar, ik ga terug shotten  :P
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline foots

  • founding father
  • Held
  • Berichten: 5301
    • Bekijk profiel
Voetbal van vanavond
« Reactie #19 Gepost op: 21 april 2011, 23:35:47 »
Hoewel ik in dit topic niet thuishoor, want ik haat voetbal wil ik toch even kwijt dat Shakira voor mij het je van het is.
Trouwens het is maar dat je het weet, maar Sue heeft op mij hetzelfde effect, wouw wat een moordwijf !!!!!
 
Groet, Foots  O0
Relaxxxboard, van leden, door leden en voor leden.

Hoeren neuken, nooit meer werken !
Trouwen is een garantiebewijs voor niet goed, geld kwijt !
Een DVP is goedkoper dan een vrouw en wordt niet ouder, lelijker of dikker en heeft altijd zin.

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
Voetbal van vanavond
« Reactie #20 Gepost op: 21 april 2011, 23:40:47 »
Hoewel ik in dit topic niet thuishoor, want ik haat voetbal wil ik toch even kwijt dat Shakira voor mij het je van het is.
Trouwens het is maar dat je het weet, maar Sue heeft op mij hetzelfde effect, wouw wat een moordwijf !!!!!
 
Groet, Foots  O0
Allebei KNETTERLEKKER, Shakira en Sue, alleen heeft Shakira een lekkerdere kont en Sue lekkerdere tetten  ;D ;D ;D
En allebei dus prettig (soms minder prettig) gestoord, als ik moest kiezen, ik zou het niet weten  ;)
Gelukkig moeten we geen keuze maken, Shakira is meer bereikbaar dus word ik voetballer  >:D :))
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline Picasso

  • Held
  • *****
  • Berichten: 518
    • Bekijk profiel
Voetbal van vanavond
« Reactie #21 Gepost op: 27 april 2011, 23:33:31 »
En weer een schaamteloze vertoning van Real.
Dit was mijn vrees toen Real Mourinho contracteerde. Na Real echter tegen Ajax te zien spelen had ik enige hoop me in Mourinho vergist te hebben. Helaas, als je in een wedstrijd waar de halve wereld naar kijkt je team thuis in Bernabeu op deze manier laat spelen dan heeft deze trainer bij Real niks te zoeken.
Afgelopen zaterdag werden de bankzitters opgesteld, dit bleken bijna allemaal aanvallers te zijn van wereldformaat (Kaka, Higuain, Benzema) en werd er met 2-6 gewonnen tegen notabene Valencia. Vandaag zaten deze spelers weer op de bank, erger nog ze stonden zich 90 minuten op te warmen; en er wordt een slager (Pepe) in het middenveld opgesteld.
Mourinho en dit Real zijn zowel buiten het veld als in het veld met heel veel zaken bezig behalve met voetbal. Ben benieuwd of Real met deze uitslag het in zich heeft om wel aanvallend voetbal te spelen en daarvoor de juiste spelers opstelt. We zullen het zien maar hoe dan ook hoop ik dat Real deze trainer aan het einde van dit seizoen wegstuurt want hij beschadigt de reputatie van deze mooie club.

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
Voetbal van vanavond
« Reactie #22 Gepost op: 28 april 2011, 00:30:39 »
En weer een schaamteloze vertoning van Real.
Dit was mijn vrees toen Real Mourinho contracteerde. Na Real echter tegen Ajax te zien spelen had ik enige hoop me in Mourinho vergist te hebben. Helaas, als je in een wedstrijd waar de halve wereld naar kijkt je team thuis in Bernabeu op deze manier laat spelen dan heeft deze trainer bij Real niks te zoeken.
Afgelopen zaterdag werden de bankzitters opgesteld, dit bleken bijna allemaal aanvallers te zijn van wereldformaat (Kaka, Higuain, Benzema) en werd er met 2-6 gewonnen tegen notabene Valencia. Vandaag zaten deze spelers weer op de bank, erger nog ze stonden zich 90 minuten op te warmen; en er wordt een slager (Pepe) in het middenveld opgesteld.
Mourinho en dit Real zijn zowel buiten het veld als in het veld met heel veel zaken bezig behalve met voetbal. Ben benieuwd of Real met deze uitslag het in zich heeft om wel aanvallend voetbal te spelen en daarvoor de juiste spelers opstelt. We zullen het zien maar hoe dan ook hoop ik dat Real deze trainer aan het einde van dit seizoen wegstuurt want hij beschadigt de reputatie van deze mooie club.
Barca forever, ze hebben een voordeel, ze kunnen enkel aanvallen, maar hoe, wereldploeg, klasse en gerechtigheid bestaat dan toch nog op de wereld....
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
Voetbal van vanavond
« Reactie #23 Gepost op: 28 april 2011, 13:12:56 »
En alweer een schaamteloze vertoning van de coach van Real.
Slechte verliezer, die Mourinho, de schuld op de ref steken.
Misschien eens proberen gewoon aanvallend voetbal te brengen en af en toe eens verdiend ten onder gaan, in plaats van van Real een verdedigende ploeg proberen te maken, tegen de natuur van alle spelers van Real in.
Inderdaad, ontslaan, die dikke nek, en hem vervangen door Raul7, in navolging van Pep bij Barca, we zouden tenminste attractief voetbal zien dan.


En Messi, wat een wonderkind, 11 maal gescoord in evenveel matchen dit seizoen in de CL, dat brengt zijn totaal dit seizoen op 52 of 53, als ik het goed heb. Wat een wonderspeler, en nog steeds maar 23 jaar jong.


sexmachine
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
Voetbal van vanavond
« Reactie #24 Gepost op: 28 april 2011, 22:59:41 »
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline Picasso

  • Held
  • *****
  • Berichten: 518
    • Bekijk profiel
Voetbal van vanavond
« Reactie #25 Gepost op: 29 april 2011, 00:25:48 »
En alweer een schaamteloze vertoning van de coach van Real.
Slechte verliezer, die Mourinho, de schuld op de ref steken.
Misschien eens proberen gewoon aanvallend voetbal te brengen en af en toe eens verdiend ten onder gaan, in plaats van van Real een verdedigende ploeg proberen te maken, tegen de natuur van alle spelers van Real in.
Inderdaad, ontslaan, die dikke nek, en hem vervangen door Raul7, in navolging van Pep bij Barca, we zouden tenminste attractief voetbal zien dan.

Met Inter Milan won hij vorig jaar van Barcelona dankzij verkeerde beslissingen van de scheidsrechter in zijn voordeel; hij kiest bewust voor om het daar niet over te hebben. Hij toont zich een slechte verliezer en dat straalt naar Real Madrid over als een club die onsportief is en slecht tegen zijn verlies kan. Juist omdat de reputatie van Real Madrid door deze trainer op het spel staat dient de voorzitter een standpunt in te nemen tav het gedrag van deze trainer en aan het einde van het seizoen deze trainer die totaal niet past bij een club als Madrid (meerdere keren genoemd als misschien wel de beste club ooit gezien zijn historie en gewonnen titels) weg te sturen.
Ongekend dat in Bernabeu een balbezit van 71% aan de tegenstander wordt gegund. Het is logisch dat hij elke keer met 10 man eindigt, de club met het meeste balbezit ondervindt normalerwijs de meeste overtredingen. Met spelers als Ronaldo, Di Maria, Benzema, Kaka, Ramos, Xabi Alonso, Marcelo, Özil en Higuain gaat er bij mij niet in dat een aanvallende spelwijze voor eigen publiek tegen Barcelona er niet in zat. Dan ook nog melden dat de halve finale al verloren is; nooit heeft Real Madrid een wedstrijd tegen welke tegenstander en met wat voor nadelig resultaat dan ook als verloren beschouwd. Je hebt inderdaad meerdere groepen/type trainers en deze zit eenzaam ergens onder aan de ladder.

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
Mourinho en zijn groot ongelijk
« Reactie #26 Gepost op: 3 mei 2011, 11:43:43 »
Het psychologisch spelletje van de "slechte verliezer" Mourinho gaat verder en verder.
En dit moet ook pijn doen in het hart van Picasso. Met Real in het hart moet ook hij met lede ogen toekijken hoe Real op hun website vandaag een filmpje plaatste van een wedstrijd van 2001, waar de scheids van vanavond in het voordeel van Barca zou hebben gefloten.
Juist, klopt, uiteraard, als je de beelden vertraagt naar 1/30 van de werkelijke snelheid, kan je je inderdaad vragen stellen dat die rode kaart terecht was.
Kijk je echter vanuit het standpunt van de scheids en moet je onmiddellijk reageren, zou 85 percent rood hebben getrokken.

Wat mij echter het meest verontrust is dat Real dit op hun website plaatst, en dus meegaat in (of zich tenminste volledig akkoord verklaart met) de gedachtengang van hun coach. De coach die maar niet kan aanvaarden dat Barca beter voetbal brengt, mooier voetbal brengt, die niet tegen zijn verlies kan, die niet de beste maar de moeilijkste wil zijn, .... .
Zwaar te betreuren dit gedrag, zowel van Mourinho zelf als van Real.


Indien Real en heel de wereld denkt dat De Bleeckere zich laat beinvloeden door deze uitlatingen, dan pakken ze het volgens mij volledig verkeerd aan. Ik ben zelf niet de grootste fan van Frank, maar hij zal enkel psychologisch beinvloed worden, en dan nog wel met een tegenovergesteld effect van datgene wat Mourinho hoopt te bereiken.
Frank is professioneel genoeg het allemaal van zich af te zetten, alleen zal hem dit ook aan de oren komen, en onbewust zal hij nu wel Barcelona in het hoofd bevoordelen, onbewust. Zo werkt het menselijk brein nu eenmaal.


Domme zet, maar vooral verontrustende zet in dit schouwspel van Real. Is de onslagclausule van Mourinho te hoog? Misschien hem gewoon schorsen dan voor provocerend gedrag en voor schade toe te brengen aan één der clubs met een zeer rijk verleden....


sexmachine
« Laatst bewerkt op: 3 mei 2011, 12:36:07 door sexmachine »
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
voorproefje
« Reactie #27 Gepost op: 3 mei 2011, 13:06:48 »
Als voorproefje op vanavond ...
Shakira in Barcelona : Catalonia hips don't lie
Shakira danse dans une fontaine à Barcelone _ Shakira Dancing in a fountain in Barcelona


Als ik dit bekijk, gok ik op een complete vernedering voor Mourinho, met als grote vedette ..... Shakira en Messi
5-1


sexmachine
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
Voetbal van vanavond
« Reactie #28 Gepost op: 4 mei 2011, 12:19:51 »
Real deed het gisteren BETER zonder Mourinho dan al een heel jaar met, eindelijk hebben ze meegevoetbald met Barca, en er iets redelijks moois van proberen te maken.
Dat bedoel ik nu met "strijdend ten onder gaan".
Mijn respect voor de spelers, en een zeer mooie wedstrijd gezien, met veel kansen, ja aan beide kanten.
Uiteraard een verdiende finalist, zeker als je de twee wedstijden tesamen bekijkt.



"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline foots

  • founding father
  • Held
  • Berichten: 5301
    • Bekijk profiel
Voetbal van vanavond
« Reactie #29 Gepost op: 6 mei 2011, 17:21:02 »
Die clip van Shakie Shakira is zeker dik ok.
Met die vrouw wil ik nog wel trouwen, hoewel alleen voor het geld.
 
Wat een verademing t.o.v. Yolanthe.
 
Groet, Foots  O0
Relaxxxboard, van leden, door leden en voor leden.

Hoeren neuken, nooit meer werken !
Trouwen is een garantiebewijs voor niet goed, geld kwijt !
Een DVP is goedkoper dan een vrouw en wordt niet ouder, lelijker of dikker en heeft altijd zin.