Auteur Topic: Messi scoort 5 maal in een CL-wedstrijd  (gelezen 2998 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
Messi scoort 5 maal in een CL-wedstrijd
« Gepost op: 8 maart 2012, 00:13:37 »
Lionel Messi scoorde vandaag 5 doepunten in de 8e finales van de CL-wedstrijd tegen Leverkusen.
Hoezo Duitse degelijkheid?

Messi was na de wedstrijd zo gelukkig als een kind en nam prompt de wedstrijdbal mee. Zou die jongen eigenlijk goed beseffen hoe goed hij wel is, of speelt hij alleen maar voetbal voor zijn plezier? Soms vraag ik me het echt af, hij geniet gewoon als een ukkie....
Hij is uiteraard ook topschutter in de CL, met 7 wedstrijden op zijn teller en 12 doelpunten, een gemiddelde van 1,71 doelpunten per wedstrijd.
Ik zie nergens het wonderkind met het mooie kapsel in die lijst staan Pica  >:D ;)
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline Picasso

  • Held
  • *****
  • Berichten: 518
    • Bekijk profiel
Messi scoort 5 maal in een CL-wedstrijd
« Reactie #1 Gepost op: 8 maart 2012, 01:21:49 »
Haha ik hap  ;D
Het is maar dat het een speler is van Real waarom ik graag diens records benoem. Zie deze twee berichten. Hij presteert het om wonderkind Messi ver achter zich te laten.

http://www.vi.nl/nieuws/200824/Ronaldo-meest-trefzekere-Pichichi-ooit-in-Spanje.htm

http://www.totalfootballmadness.com/2011/05/24/cristiano-ronaldo-20102011-spanish-la-liga-top-scorer/

Lionel Messi scoorde vandaag 5 doepunten in de 8e finales van de CL-wedstrijd tegen Leverkusen.
Hoezo Duitse degelijkheid?

Messi was na de wedstrijd zo gelukkig als een kind en nam prompt de wedstrijdbal mee. Zou die jongen eigenlijk goed beseffen hoe goed hij wel is, of speelt hij alleen maar voetbal voor zijn plezier? Soms vraag ik me het echt af, hij geniet gewoon als een ukkie....
Hij is uiteraard ook topschutter in de CL, met 7 wedstrijden op zijn teller en 12 doelpunten, een gemiddelde van 1,71 doelpunten per wedstrijd.
Ik zie nergens het wonderkind met het mooie kapsel in die lijst staan Pica  >:D ;)

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
Messi scoort 5 maal in een CL-wedstrijd
« Reactie #2 Gepost op: 8 maart 2012, 01:52:57 »
Je leest toch slecht hoor  ;D
Ik praat niet over een lokaal voetbalcompetitietje  :o

Mijn enige vraag was hoeveel keer onze grote vriend Ronalso dit jaar al gescoord heeft in de CL, en waarom hij enkel doeltreffend is tegen "kleinere" ploegskes, en Messi zomaar 4 keer scoort tegen Arsenal en vijf keer tegen Leverkusen  8)
Tegen Jan en Pierke, de wedstrijden waar Ronaldo in scoort, laat Pep Messi op de bank zitten.
Ja, alles voor het team dus, en geen persoonlijke eer zoeken.
Gelukkig MAG Real dit jaar die lokale competitie winnen, anders zou Ronaldo nog gaan bleiten  ;D :P
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline Picasso

  • Held
  • *****
  • Berichten: 518
    • Bekijk profiel
Messi scoort 5 maal in een CL-wedstrijd
« Reactie #3 Gepost op: 8 maart 2012, 02:04:41 »
Gelukkig MAG Real dit jaar die lokale competitie winnen,
...EN de CL. Real heeft meer scorende mensen dan alleen Ronaldo. Barcelona mag dit jaar de lokale troostprijs winnen  >:D

Verder zou ik Messi adviseren in het belang van zijn rendement zijn doelpunten meer te spreiden over verschillende wedstrijden want 20 keer of 1 a 2 keer in een wedstrijd scoren levert aan het eind precies hetzelfde resultaat op . 8)
Overigens, had Arsenal ook al niet 4 doelpunten van AC Milan ontvangen in de heenwedstrijd? Duidelijk een ploeg waarvan de zwakke verdediging blijkt zodra ze tegen grote teams voetballen.  ::)
« Laatst bewerkt op: 8 maart 2012, 02:21:58 door Picasso »

Offline Picasso

  • Held
  • *****
  • Berichten: 518
    • Bekijk profiel