Auteur Topic: EK 2012  (gelezen 35727 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline foots

  • founding father
  • Held
  • Berichten: 5301
    • Bekijk profiel
EK 2012
« Reactie #30 Gepost op: 17 juni 2012, 22:52:26 »
Tja en dan was dit de beste wedstrijd van Oranje, maar Portugal had er gemakkelijk 5 kunnen maken, ja, ja ook NL had er een 2 of 3 meer kunnen maken. Maar het feit is dat 3 wedstrijden verloren het duidelijk is dat je met ego niet wint. Trouwens die knappe Cristiano Ronaldo met zijn kapselskes was knap gevaarlijk en heeft de hele verdedigning van NL meerdere keren volledig voor gek gezet. Trouwens de ganze verdediging van NL is compleet brandhout, alleen Stekelenburg is erg goed en heeft veel credit, ondanks dat hij er veel uit het net heeft moeten halen.


Goed, naar huis, lekker uitrusten op vakantie. Gewoon accepteren en kijken welk land met de beker naar huis mag. Eerlijk gezegd zijn er veel goede kandidaten over. Duitsland, maar ook Spanje, Portugal, Rusland, ik weet het natuurlijk niet. Duidelijk dat er genoeg goede ploegen zijn, maar NL hoorde daar niet bij.


Groet, Foots  O0
Relaxxxboard, van leden, door leden en voor leden.

Hoeren neuken, nooit meer werken !
Trouwen is een garantiebewijs voor niet goed, geld kwijt !
Een DVP is goedkoper dan een vrouw en wordt niet ouder, lelijker of dikker en heeft altijd zin.

Offline civicske

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 458
    • Bekijk profiel
EK 2012
« Reactie #31 Gepost op: 17 juni 2012, 23:04:20 »
Goed, naar huis, lekker uitrusten op vakantie. Gewoon accepteren en kijken welk land met de beker naar huis mag. Eerlijk gezegd zijn er veel goede kandidaten over. Duitsland, maar ook Spanje, Portugal, Rusland, ik weet het natuurlijk niet. Duidelijk dat er genoeg goede ploegen zijn, maar NL hoorde daar niet bij.

Groet, Foots  O0

De Russen zitten ook al op het vliegtuig met hun omhooggevallen bondscoach Dickie  ;) ;D
In iedere DVP zit wel iets goed .... maar je moet het er wel zelf insteken. :111:
Doctorandus in de lolitalogie. Ganz geil ist das Doggystyle. :fuck

Offline Picasso

  • Held
  • *****
  • Berichten: 518
    • Bekijk profiel
EK 2012
« Reactie #32 Gepost op: 17 juni 2012, 23:21:30 »
Rusland niet, Foots. Het zijn de Grieken die het hem geflikt hebben  ;D
Wat Nedeland betreft vond ik het bij het WK2010 een verrassing dat ze helemaal tot in de finale waren doorgedrongen; de verdediging vond ik domweg te zwak. Maar juist het fel bekritiseerde systeem van Van Marwijk met Nigel de Jong en Van Bommel als defensieve middenvelders ontlastte toen de verdediging. Deze twee heren hebben het scherpe anti-voetbal van toen niet meer op kunnen brengen en de zwakke verdediging werd in dit toernooi bloot gelegd. Denk inderdaad dat in Nederland dit team werd overgewaardeerd mede door de verrassende prestatie bij het Wk2010.
In zo'n toernooi kan je er tegen elk team uitliggen dus bescheidenheid is gepast; zelfs Duitsland heeft vandaag gedurende 10 minuten in de uitschakelings gevarenzone gezeten.
Ik vrees voor de toekomst van Nederland, ik zie weinig nieuw talent die deze in kracht afnemende generatie kan opvolgen.

Ben verder benieuwd naar de resultaten van morgen. Gaat Spanje makkelijk winnen of gaan ze verrast worden door de goed spelende Kroaten? Of gaan ze misschien gelijk spelen met 2-2 om Italie uit te schakelen en zelf risicoloos een ronde verder komen?

Offline foots

  • founding father
  • Held
  • Berichten: 5301
    • Bekijk profiel
EK 2012
« Reactie #33 Gepost op: 18 juni 2012, 00:17:00 »
Goed voor zover voetbal me interesseert (en dat is erg matig) heb ik toevallig de samenvatting gezien van Kroatie tegen Ierland kan dat ? En ook van Spanje tegen ik weet niet wie, maar beide waren erg sprakelend, gevaarlijk en vooral die Spaanse aanvaller die koud 4 man uitkapte en de bal lekker rustig in het doel liet rollen, Geen idee hoe die gast heet, maar die Spanjaard was cool.


Ook Kroatie deed het vlot en rap en maakte de ander compleet in. Zonder twijfel waren die beide in mijn ogen ook beter dan Duitsland, alhoewel je met zo'n conclusie voorzichtig moet zijn als je een samenvattingkje van een paar minuten ziet. Goed ik vond Spanje beregoed en dat is zeer niet iets wat ik zal zeggen omdat ik van Spanje houd.


Van mij mag iedereen winnen, liefst de beste en wie dat is zullen we vanzelf gaan zien. Tenslotte is de planning bekend wanneer we de finale gaan zien en hoop ik op een mooi potje stevig voetbal en ik zie heel erg graag gepassioneerd voetbal, met snelle opbouw vanuit de verdediging, een middenveld wat in notime de overgang naar aanval opent en aanvallers die met verdediging en doelman dollen. Kortom een lekker harde counterploeg, met efficiente afmakers.


Niet dat we gaan aanvallen en ook al is onze verdediging zo lek als een mandtje van NL, dan red de doelman het maar, want dat was gewoon een tactiek die nog nooit heeft gewerkt en ook nooit zal werken. Oliedom mijns inziens en mijn voorspelling na NL-Denemarken " Das Wars, Gute Heimreise" werd op een pijnlijk manier duidelijk.


Groet, Foots  O0
Relaxxxboard, van leden, door leden en voor leden.

Hoeren neuken, nooit meer werken !
Trouwen is een garantiebewijs voor niet goed, geld kwijt !
Een DVP is goedkoper dan een vrouw en wordt niet ouder, lelijker of dikker en heeft altijd zin.

Offline foots

  • founding father
  • Held
  • Berichten: 5301
    • Bekijk profiel
EK 2012
« Reactie #34 Gepost op: 18 juni 2012, 00:22:00 »
Goed, naar huis, lekker uitrusten op vakantie. Gewoon accepteren en kijken welk land met de beker naar huis mag. Eerlijk gezegd zijn er veel goede kandidaten over. Duitsland, maar ook Spanje, Portugal, Rusland, ik weet het natuurlijk niet. Duidelijk dat er genoeg goede ploegen zijn, maar NL hoorde daar niet bij.

Groet, Foots  O0

De Russen zitten ook al op het vliegtuig met hun omhooggevallen bondscoach Dickie  ;) ;D


Dickie zal toch wel dik gecasht hebben zeker, althans zo kennen we hem toch  ;) 8)


Groet, Foots  O0
Relaxxxboard, van leden, door leden en voor leden.

Hoeren neuken, nooit meer werken !
Trouwen is een garantiebewijs voor niet goed, geld kwijt !
Een DVP is goedkoper dan een vrouw en wordt niet ouder, lelijker of dikker en heeft altijd zin.

Offline Picasso

  • Held
  • *****
  • Berichten: 518
    • Bekijk profiel
EK 2012
« Reactie #35 Gepost op: 18 juni 2012, 00:53:27 »
En ook van Spanje tegen ik weet niet wie, maar beide waren erg sprakelend, gevaarlijk en vooral die Spaanse aanvaller die koud 4 man uitkapte en de bal lekker rustig in het doel liet rollen, Geen idee hoe die gast heet, maar die Spanjaard was cool.

Die heet David Silva; mijn inziens samen met Iniesta de twee meest creatieve spelers van Spanje. Real Madrid was 2 jaar geleden in onderhandeling met Valencia om hem te kopen maar met de komst van Mourinho stopten de onderhandelingen en ging hij naar Manchester City. http://www.thesun.co.uk/sol/homepage/sport/football/4160969/Real-tried-to-smear-me.html
Nu wil Mourinho meer creativiteit in het team brengen en is Silva weer in de picture http://www.thesun.co.uk/sol/homepage/sport/football/4377128/Real-Madrid-will-table-a-30million-bid-for-David-Silva-this-week.html

Ook Villa (nu bij Barcelona) en Mata (Chelsea) waren toen spelers waar vanuit Real interesse bestond maar helaas door een andere voetbalvisie uiteindelijk niet door Real waren gecontracteerd.

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
EK 2012
« Reactie #36 Gepost op: 18 juni 2012, 00:54:08 »
Ben verder benieuwd naar de resultaten van morgen. Gaat Spanje makkelijk winnen of gaan ze verrast worden door de goed spelende Kroaten? Of gaan ze misschien gelijk spelen met 2-2 om Italie uit te schakelen en zelf risicoloos een ronde verder komen?
Spanje en Kroatie zijn duidelijk bij de sterkste teams op dit tornooi, en als je een ploeg als de Italianen er kan uitkieperen door een 2-2 gelijk spel te noteren, mag dat van mij gerust.
Ze hadden maar beter moeten spelen de eerste twee wedstrijden, simpel. Als je het lot niet meer in eigen handen hebt moet je ondergaan.


En onderschat die Kroaten niet, al denk ik dat ze op zich weinig kans maken tegen wat nu al een zestal jaar het beste team ter wereld is.... en dan nog zou Spanje mogen opteren voor een billijke 2-2, want met die Italianen weet je nooit, laat op het toernooi.
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline foots

  • founding father
  • Held
  • Berichten: 5301
    • Bekijk profiel
EK 2012
« Reactie #37 Gepost op: 18 juni 2012, 01:05:51 »
Nou het mooiste van de Kroaten is toch hun rood wit geblokte shirts, lijkt sprekend op de Brabantse vlag.
Nu beeld ik me maar wat in, want met Brabant zou je in Europa niet ver komen.


De grootste verrassing zou zijn als die failliette Grieken nu wonnen, dat zou wel een eerste klas lacher zijn.
Maar goed Denemarken heeft het ook ooit als invaller tot Europees kampioen gered.


Ik ga het wel zien, waarschijnlijk kijk ik pas volgens weekend in PSR de volgende wedstrijd en eerlijk gezegs hoop ik dat er dan zo veel moois rondloopt dat ik er geen tijd voor neem.


Groet, Foots  O0


P.S. Eerder vandaag genoot ik van de MotoGP die deze keer lekker spannend was. Maar uiteindelijk toch eindigde in een terrecht en voorspelbare winnaar in Lorenzo op Yamaha. Doet me zeer, maar ook deze WEDEROM SPANJAARD is gewoon de beste en eerlijk is eerlijk ik zie hem graag rijden. Spanje rulez en ik vrees dat dit ook in het EK zal gelden.



Relaxxxboard, van leden, door leden en voor leden.

Hoeren neuken, nooit meer werken !
Trouwen is een garantiebewijs voor niet goed, geld kwijt !
Een DVP is goedkoper dan een vrouw en wordt niet ouder, lelijker of dikker en heeft altijd zin.

Offline foots

  • founding father
  • Held
  • Berichten: 5301
    • Bekijk profiel
EK 2012
« Reactie #38 Gepost op: 19 juni 2012, 20:46:22 »
Verdorie kom ik toch de ideale schoenen tegen voor de Oranjespelers.


Ik kan het echt niet laten deze te posten:
http://www.telegraaf.nl/uitwinkelen/12383271/__Controverse_om__slavewear___.html


Ik zeg Adidas had een voorspellende blik  ;D


Groet, Foots  O0
Relaxxxboard, van leden, door leden en voor leden.

Hoeren neuken, nooit meer werken !
Trouwen is een garantiebewijs voor niet goed, geld kwijt !
Een DVP is goedkoper dan een vrouw en wordt niet ouder, lelijker of dikker en heeft altijd zin.

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
EK 2012
« Reactie #39 Gepost op: 26 juni 2012, 21:43:12 »
Nederland heeft nieuwe stadia laten bouwen in Brazilië, zal het hen dan toch ooit lukken?  ;D :P
[smg id=4799 type=preview width=600]




"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline foots

  • founding father
  • Held
  • Berichten: 5301
    • Bekijk profiel
EK 2012
« Reactie #40 Gepost op: 26 juni 2012, 22:29:57 »
Nederland heeft nieuwe stadia laten bouwen in Brazilië, zal het hen dan toch ooit lukken?  ;D :P
[smg id=4799 type=preview width=600]


Eerlijk gezegd ik denk het niet, ten eerste is een voetbalwedstrijd verdeeld over 2 helften.
Ten tweede is NL geen bergen of heuvels gewend, nee, ik schat dat deze helling het niet gaat worden.


Trouwens ik durf nu al te wedden dat ze over 2 jaar geen wereldkampioen worden en over 4 jaar geen Europees kampioen.
Wie durft wat er tegen in te zetten ? En niet lullen over bondscoaches of die of die, ze worden het gewoon niet.


Groet, Foots  O0


P.S. Alleen belasting betalen worden ze dit jaar weer Europees kampioen en Griekenland wordt laatste en zet de laatste reserves in veilig Zwitserland. En geloof me ook Spanje en Italie volgen de Grieken op de voet. Mocht Roemenie en Bulgarije bij Europa komen dan wordt NL zeer zeker wereldkampioen belasting betalen en ook dan blijft Duitsland hangen op de 2e plek.
Relaxxxboard, van leden, door leden en voor leden.

Hoeren neuken, nooit meer werken !
Trouwen is een garantiebewijs voor niet goed, geld kwijt !
Een DVP is goedkoper dan een vrouw en wordt niet ouder, lelijker of dikker en heeft altijd zin.

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
EK 2012
« Reactie #41 Gepost op: 27 juni 2012, 20:38:58 »
Picasso, een kleine prono voor de clash van zo dadelijk?
Ik zou het liefst hebben dat Spanje het haalt, aangezien ze de enigen zijn die kans maken tegen de Duitsers, ik hoop dat ze met een diepe spits spelen.
Ik gok op 5-4 voor Spanje na penalties, na de reguliere speeltijd 2-2  :P
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
EK 2012
« Reactie #42 Gepost op: 28 juni 2012, 19:29:54 »
Picasso houdt meer van rellen en onnuttige postings, om dan hard uit te halen.
hier dan maar een prachtgriet, die gadverdamem ook nog eens de Spaanse doelman neukt, de lekkere slet mag mij ook eens pakken, wat een stoot  8)
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
EK 2012
« Reactie #43 Gepost op: 28 juni 2012, 19:33:17 »
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline Picasso

  • Held
  • *****
  • Berichten: 518
    • Bekijk profiel
EK 2012
« Reactie #44 Gepost op: 28 juni 2012, 20:23:29 »
Haha, ik was gisteren naar de interviews met spelers en trainer aan het luisteren. Werd te laat en verkoos daarna slapen boven schrijven  8).
Die meid is inderdaad een lekker wijf  :P en de vriendin van Casillas (volgens mij heeft ze met Casillas afgesproken dat hij haar mag neuken voor elke gestopte penalty ;D ). Ze maakte gisteren echter een enorme blunder door Iniesta te vragen of hij niet graag één van de penalties had willen nemen   :o ;D 8). Iniesta reageert heel cool "ja inderdaad en deswege heb ik de tweede genomen"  ;D
http://www.hln.be/hln/nl/8356/EK-2012/article/detail/1462006/2012/06/28/Sara-Carbonero-in-de-fout-bij-Iniesta.dhtml
En hier de clip
http://www.zappinternet.com/video/JaNmVenXiz/Sara-Carbonero-pregunta-a-Iniesta-si-le-hubiera-gustado-lanzar-un-penalti

Wat de wedstrijd betreft was het een zwaarbevochten overwinning. Spanje kwam niet goed in haar spel vanwege de enorme pressing van Portugal. Vroeg of laat wreekt zich dat fysiek bij tegenstanders die continu hard lopen en pressing uitoefenen en mede daarom zag je Spanje in de verlenging een aantal hele goede kansen creëren en Portugal kwam door vermoeidheid niet meer aan goed spelen toe. Verder had Ronaldo Portugal kunnen laten winnen als hij minder egoïstisch was geweest en de bal had afgegeven aan een van zijn medespelers toen ze met 4 man tegen twee verdedigers van Spanje kwamen. Spanje dankt Ronaldo voor zijn egoïsme en zullen een paar standbeelden voor hem opzetten zowel in Madrid als in Barcelona (zo krijgt hij toch nog het standbeeld en de waardering waar hij naar op zoek is  >:D). Maar goed, Spanje is minder top dan we verwachtten maar met zijn kwaliteiten, een uitstekende keeper en op momenten geluk toch een zeer waardige ploeg voor de EK finale.

Ben benieuwd naar de wedstrijd zo meteen tussen Italie en Duitsland. De Duitsers achten zich al in de finale lijkt het, maar Italië kun je maar beter nooit onderschatten.