Auteur Topic: Sofietje Zulte  (gelezen 6457 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline beertje66

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 84
    • Bekijk profiel
Sofietje Zulte
« Gepost op: 15 december 2015, 16:41:26 »
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/nieuw-sofietje-speelse-dame.html

  Sofietje is idd wie er op de foto's staat, al is ze in het echt toch wat breder/zwaarder dan op de beschikbare foto's. Leeftijd klopt wel. Ontvangst was door andere dame en na 5 minuten kwam Sofietje mij halen in de wachtruimte. Dan samen de trap op naar haar mooie, warme kamer. Ik kon op de trap haar kontje bewonderen en had er eigenlijk al goed zin in. Op de kamer aangekomen begon ze te vragen om extra te betalen voor allerhande: kkim, nzc en dergelijke. Ik heb dat geweigerd. Toen we er eindelijk aan konden beginnen (heeft minstens 15 minuten geduurd want ze moest nog eerst haar advertenties bijwerken op Afspraakjes en Redlights), vertelde ze me direct dat ik niet moest proberen om mij in te houden. Ik moest de tijd niet proberen rekken want de bazin is streng en dan kreeg ze onder haar voeten. Nadien is ze beginnen pijpen, wat al bij al nog meeviel in het begin. Ik wou ondertussen haar borsten aanraken, maar dat mocht niet, want een andere klant had er in gebeten en ze deden pijn. Nu ja, eens lekker hard, stopte ze met pijpen, ging ze op haar rug liggen, en zei dat ik nu het werk moest doen. Benen open en koel lag ze daar op haar rug, meer niet. Geen beweging, geen actie, wel serieus fake gaan hijgen waardoor mijn goesting daalde. Toen begon ze me terug te zeggen dat ik mij niet moest inhouden, en dat het vlugger moest gaan. Kom maar en doe maar harder. Kortom, na nog geen 15 minuten had ik totaal geen goesting niet meer, heb ik de eer aan mezelf gehouden, mijn kleren terug aangedaan, en ben vertrokken. Mijn geld de vuilbak in dus. Wat een rotervaring!