Auteur Topic: KIM (B)  (gelezen 58218 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Wijze grijze

  • Gast
KIM (B)
« Gepost op: 20 maart 2013, 15:44:00 »
Gekopieerd uit mijn recensie: http://relaxxxboard.com/index.php?action=post;msg=30912;topic=7858.0

3) Thaise Kim is al een iets oudere dame die echter nog ongelofelijk strak in de lak zit.
 [smg id=5866]
 Naam : Kim
 
Nationaliteit/Taal : Thais/Duits
 Leeftijd : 37
 Haarkleur/-lengte : Zwart/ Zeer lang sluik haar tot net boven de billetjes
 Lengte dame : 1,50 mtr
 Postuur/Cupmaat : Petite, 45 Kg maat 32/ stevige A-cups
 Tatoeages/Piercings :
 Service: PZC/ 69
 Voordelen: Zeer uigebreide tongzoenen. Zij vingert zichzelf tijdens het PZC
 Nadelen: .
 Tijdsduur : 25 min.
 Prijs : All inclusive
 Extra’s bij het bezoek: Olieflesje erbij voor een heerlijk ontspannende erotische Thaimassage.
 Wijze Grijze sexapproval™: 9,0/10

Kim heeft de nodige ervaring en dat merk je. Daarbij heeft ze ook nog eens een heerlijk zachte huid. Zij kent de kunst om jezelf helemaal het middelpunt van alle erotiek te laten voelen. Omdat zij zo klein is, heeft ze een klein flitsend tongetje dat de beleving nog eens extra intens maakt. Tijdens de finish liet ze me tegen haar tongetje aanspuiten en rondom haar mondje. Daarna ging ze Wijze Stijve met dat volgespoten pijpesmoeltje nog eens heerlijk aflebberen. Wijze Grijze sexapproval™: 9,0/10
 
5) Toen Kim nog maar eens geboekt, met het verzoek er een echte recoverysessie van te maken. Geen probleem en zonder enige druk om proteïneshake te moeten verdelen heerlijk genoten van een ontspannende tedere tongzoensessie incl. massage met blowjob.
 [smg id=5865]
 Wijze Grijze sexapproval™: 8,5/10

Offline koosje12

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 327
    • Bekijk profiel
KIM (THA)
« Reactie #1 Gepost op: 12 juni 2013, 22:22:57 »
Gekopieerd uit het algemene topic:

Om nog wat meer op te laden leek een massage me wel wat. Ik had kunnen kiezen voor een herhaalsessie met Nelly en dan enkel het tweede deel, maar ondertussen was ook de kleine Thaise Kim beschikbaar en ik had al wel gelezen dat deze oosterse in het verleden in een massagesalon had gewerkt, dus dat leek me ook wel wat. Op de bank eerst even wat smaltalk. De leeftijd begint bij Kim al wel te tellen en haar Duits (en later bleek ook Engels) is niet zo goed als bij de meeste andere dames, maar voldoende om een gesprekje te voeren. Op de kamer begon ze met een mondelinge verwenning van kleine Koosje, maar al snel vroeg ik om verder te gaan met een massage, iets wat ze graag deed en ook nog eens goed! Naderhand bedankte ik haar hartelijk, maar ze stond erop dat ze mij moest bedanken omdat ik haar vroeg voor een kamergang. Ik kreeg haar maar niet overtuigd dat ik toch haar moest bedanken omdat zij al het werk had gedaan en ik er alleen maar had "bijgelegen".

Kim:
Herkomst: Thailand
Taal: Duits / Engels / Thais
Leeftijd: 37 (+?)
Haren: Zwart / lang
Postuur: Slank
Borsten: A-cup (natuur)
Vriendelijkheid: Uitstekend
Uiterlijk: Voldoende
Service: Uitstekend
Geboden diensten: Frans (zc), massage



Offline koosje12

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 327
    • Bekijk profiel
KIM (THA)
« Reactie #2 Gepost op: 12 juni 2013, 22:23:36 »
En de sessie van wat later op de dag, ook gekopieerd uit het algemene topic:

Omdat de massage van Kim me goed bevallen was, vroeg ik haar voor een herhaalsessie. Nu vroeg ik haar meteen om te beginnen met een massage. Kim wist allerlei plekjes te vinden die ze de eerste keer nog niet had gehad. Ook deze sessie was weer zeer aangenaam.

Kim:
Herkomst: Thailand
Taal: Duits / Engels / Thais
Leeftijd: 37 (+?)
Haren: Zwart / lang
Postuur: Slank
Borsten: A-cup (natuur)
Vriendelijkheid: Uitstekend
Uiterlijk: Voldoende
Service: Uitstekend
Geboden diensten: massage


Offline koosje12

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 327
    • Bekijk profiel
KIM (THA)
« Reactie #3 Gepost op: 19 september 2013, 20:57:54 »
Gekopieerd uit het algemene topic:

Na een aantal sessies was het tijd voor een wat langere pauze. "Productie" zat er even niet meer in. Maar na een tijdje kwam de Thaise Kim naar beneden en zocht een plaatsje op een bank. Gentleman zoals ik (soms) ben bood ik haar een plek naast mij aan  ;D.

Eenmaal boven vroeg ik deze al wat oudere Thaise om me een massage te geven aangezien ik wist dat ze dat goed kon (welke Thaise kan dit niet zou je zeggen). Op de kamer heb ik dus mogen genieten van circa 20 minuten massage van de "achterzijde"

Kim:
Herkomst: Thailand
Taal: Duits
Leeftijd: 37 jaar
Haren: Zwart, lang
Postuur: Slank
Borsten: 70A, natuur
Vriendelijkheid: Uitstekend
Uiterlijk: Goed
Service: Zeer goed tot uitstekend
Geboden diensten: Massage


Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
KIM (B)
« Reactie #4 Gepost op: 29 september 2013, 01:07:39 »











"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Wijze grijze

  • Gast
KIM (B)
« Reactie #5 Gepost op: 24 oktober 2013, 11:38:12 »
Gekopieerd uit mijn recensie: http://relaxxxboard.com/index.php?topic=7858.msg40811#msg40811

 Na deze slechte start was Wijze Stijve dringend aan een FT-ervaring toe. Gelukkig was hiervoor good old Kim beschikbaar. Zij behoort tot de oudere garde, maar brengt hierdoor ook navenante ervaring mee. Niet lang getreuzeld en meteen naar boven voor een heerlijke PZC behandeling. Kim begint een sessie altijd met een heerlijke portie TZ. Heerlijk hoe ze hierbij haar ranke slanke vingers en nagels gebruikt om je helemaal te laten ontspannen. Daarna daalt haar tongetje langzaam over je lichaam af naar het gebied waar het uiteindelijk allemaal om draait. En dan geef je je over. Het moment suprême liet dan ook niet lang op zich wachten en (naar mijn gevoel) een half colablikje sperma vulde straal na straal haar mondje. Gedeeltelijk liep het uit haar mond en geduldig bleef Kim Wijze Stijve met haar tongetje strelen, totdat hij weer enigszins tot rust gekomen was. Precies zo hoort een FT te eindigen. Wijze Grijze sexapproval™: 8,0/10

Offline koosje12

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 327
    • Bekijk profiel
KIM (B)
« Reactie #6 Gepost op: 10 juli 2014, 21:38:22 »
uit het algemene topic:

Na een korte pauze met een broodje en een drankje waren de dames van de eerste ronde weer terug beneden en besloot ik plaats te nemen naast de Thaise Kim. Van haar had ik in het verleden al een paar keer een massage mogen ontvangen, maar verder was het destijds niet gekomen, daar moest nu maar eens verandering in komen. Op de kamer ging ze al zittend op de rand van het bed op zoek naar kleine Koosje welke ze al snel gevonden had en er wel raad mee wist. Na dit zo een tijdje genoten te hebben legden we ons op het bed waarbij we rollen omdraaiden. Na een tijdje wisselden we nogmaals van rol en ook nu werd het afgemaakt door een rubbertje te monteren waarna de dame bovenop plaatsnam om het zo af te maken. Kim is al iets ouder dan het gemiddelde van de rest van de dames in Bochum, maar qua inzet is dat zeker niet te merken, ze doet alles om het je zoveel mogelijk naar de zin te maken. Na afloop volgde er nog een korte massage en toen ik Kim bij het afscheid zei "tot straks" was ze een en al smile.

Kim
Herkomst: Thailand
Leeftijd: 37
Postuur: Slank
Borsten: A (natuur)
Haren: Zwart (lang)
Taal: Duits
Tattoo: Nee
Piercing: Nee
Uiterlijk: Voldoende
Vriendelijkheid: Uitstekend
Service: Uitstekend
Genoten diensten: Zoenen, Aftrekken (zc), Frans (zc), neuken (Reiterstellung, mc), massage

en later op de dag:

Eerder had ik Kim beloofd nog een tweede sessie met haar te hebben en aangezien ze alleen op een bankje zat was dit het moment om mijn belofte in te lossen. Op de kamer vroeg ik ditmaal om een massage, iets wat ze graag aanbood. Zoals ik al wist van eerdere sessies is dit bij deze Thaise een gegarandeerd succes en daarin had ik ook dit keer weer geluk.

Kim
Herkomst: Thailand
Leeftijd: 37
Postuur: Slank
Borsten: A (natuur)
Haren: Zwart (lang)
Taal: Duits
Tattoo: Nee
Piercing: Nee
Uiterlijk: Voldoende
Vriendelijkheid: Uitstekend
Service: Uitstekend
Genoten diensten: Zoenen, massage