Auteur Topic: Ingrid (Hongaars)  (gelezen 51844 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Wijze grijze

  • Gast
Ingrid (Hongaars)
« Gepost op: 5 april 2013, 17:02:34 »
Gekopieerd uit m’n recensie: http://relaxxxboard.com/index.php?topic=5225.msg31628#msg31628

Na verschillende presale activiteiten door diverse meiden, zorgde een uitdagende booty-shake dans van Ingrid ervoor dat de nieuwsgierigheid van Wijze Stijve gewekt werd. Ingrid zag het en ging daarop nog uitdagender dansen, waarbij haar handje ook telkens haar slipje even opzij schoof. I like it, zei Wijze Stijve.
 
 Naam : Ingrid
 
Nationaliteit/Taal : Hongaars/Duits
 Leeftijd : 31
 Haarkleur/-lengte : Skinny, ravenzwarte opgestoken haren
 Lengte dame : 1,60 mtr
 Postuur/Cupmaat : skinny, 45 Kg, maat 32, kleine A-cups
 Tatoeages/Piercings :
 Service: TZ/ PZC/ NMC/ 69
 Voordelen: Aangenaam en volhardend zoenen
 Nadelen: .
 Tijdsduur : 60 min.
 Prijs : EUR 60,=
 Extra’s bij het bezoek:
 Wijze Grijze sexapproval™: 8,0/10
 
 In de kino liet ze er ook geen gras over groeien en even leek het alsof ze er een public showtje van wilde maken. Er waren echter ook al andere stelletjes dus ik verzocht haar vriendelijk een sleutel te halen. Bij Ingrid had ik de indruk dat ze het prettig vind als je laat blijken wat je graag hebt en wat je zelf graag prettig vindt. Ze laat zich makkelijk aansturen en blijft dat dan doen en reageert ook actief mee. Dat bevalt me wel en Ingrid was oh zo blij en verrast toen ik na een half uurtje aangaf dat het feestje nog wel even door mocht duren. En een feestje was het, want in dat uurtje wist ze me twee keer tot een hoogtepunt te brengen. Uiteindelijk een Wijze Grijze sexapproval™: 8,0/10