Auteur Topic: Livia (Roemeens)  (gelezen 56154 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Wijze grijze

  • Gast
Livia (Roemeens)
« Gepost op: 5 april 2013, 17:04:38 »
Gekopieerd uit m’n recensie: http://relaxxxboard.com/index.php?topic=5225.msg31628#msg31628

Terwijl ik met een mederakker zat te praten werd mijn aandacht steeds getrokken door een teruggetrokken meid met een ontzettend mooi melancholisch gezicht. Opeen of ander manier word ik hierdoor getriggerd, om niet te zeggen zelfs aangetrokken. Ook haar kledingkeuze was opmerkelijk te noemen. Gewoon een zwart, non-erotisch, broekpakje. Ze zat constant op de fruitautomaat te spelen en stak niet goed in haar vel.
 
 Naam : Livia
 
Nationaliteit/Taal : Roemeens/Engels
 Leeftijd : 22
 Haarkleur/-lengte : Donkerbruin sluik tot op de schouders
 Lengte dame : 1,60 mtr
 Postuur/Cupmaat : slank, 55 Kg maat 34, B-cups
 Tatoeages/Piercings :
 Service: TZ/ PZC/ NMC/ 69
 Voordelen: Heel gevoelvolle meid. Heeft als verpleegster gemerkt. Dit verzorgende merk je terug.
 Nadelen:
 Tijdsduur : 30 min.
 Prijs : EUR 30,=
 Extra’s bij het bezoek: Hangt van de persoonlijke klik af
 Wijze Grijze sexapproval™: 8,0/10
 
 Livia is een zeer lief serieus meisje. Haar geweldige ogen deden me vagelijk aan Cameron Diaz denken en ik heb nu eenmaal iets met mooie ogen. . Ik wilde me graag wat intensiever met haar bezighouden, maar dat ging nogal moeilijk vanwege het hoge muziekgeluidsniveau. Toen ze al haar speeltegoed op de automaat verloren had, vroeg ze me even te wachten. Na een tijdje kwam ze terug en nam me meteen mee naar de kino om ons gesprek in een rustiger omgeving voort te zetten. En het werd inderdaad een goed, lief, intermenselijk gesprek, waarbij al snel hele lieve tedere intimiteiten werden uitgewisseld. Helemaal mijn stijl. Livia was op dat moment misschien ook wel toe aan een rustmoment; een schouder om tegen te leunen. Ze heeft een achtergrond in de verpleging en dit verzorgende uitte zich ook op de kamer. [/font][font=]“Just lie back, enjoy and let me do my work”.[/font][font=]Als laatste sessie van de dag vind ik dat wel prettig. Je helemaal laten pamperen door een toegewijde lieve meid. Deze keer niet met de ogen dicht, maar volop genietend van haar ogen en haar activiteiten. Ik hoefde inderdaad niets te doen. Ook niet toen zij over me heen kwam zitten en zich al innig tongzoenend langzaam op Wijze Stijve liet zakken. Livia bewoog haar bekken ritmisch in cirkels over Wijze Stijve heen. Dit was zo heerlijk dat ik dit niet lang uit kon houden. Daarom tot 3 maal toe afgewisseld met een lekkere pijpbeurt. Wijze Grijze sexapproval™: 8,5/10

Offline rmjhexe

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 16
    • Bekijk profiel
Livia (Roemeens)
« Reactie #1 Gepost op: 15 mei 2013, 12:40:36 »
 t4517 livia zit nu in Phg, echt een servicekanon en laat zich helemaal gaan als ze je mag. :shakekontje deze juf ga ik vrijdag weer bezoeken , heeft me deze week weer 4 sms jes gestuurd of ik langskom.Voor de insiders; ja de bekende h7 service :swim

Offline foots

  • founding father
  • Held
  • Berichten: 5301
    • Bekijk profiel
Livia (Roemeens)
« Reactie #2 Gepost op: 16 mei 2013, 00:33:47 »
Hallo rmjhexe,


 :welcome: Op relaxxxboard. Ik zie dat je meteen geridderd bent tot rakker. Eerlijk gezegd vind ik de titel playboy beter passen. Als dat zelf wil natuurlijk kan ik je omdopen, ook zijn andere ondertitels mogelijk, wat jij wil.


Groet, Foots  8)  Net van de schaapscheerder terug
Relaxxxboard, van leden, door leden en voor leden.

Hoeren neuken, nooit meer werken !
Trouwen is een garantiebewijs voor niet goed, geld kwijt !
Een DVP is goedkoper dan een vrouw en wordt niet ouder, lelijker of dikker en heeft altijd zin.

Online sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
Livia (Roemeens)
« Reactie #3 Gepost op: 16 mei 2013, 00:53:01 »
t4517 livia zit nu in Phg, echt een servicekanon en laat zich helemaal gaan als ze je mag. :shakekontje deze juf ga ik vrijdag weer bezoeken , heeft me deze week weer 4 sms jes gestuurd of ik langskom.Voor de insiders; ja de bekende h7 service :swim
Wat is de bekende h7 service? Is dat geheimtaal of zo, of is het wat ik denk dat het is, Alles in Ordnung
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline rmjhexe

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 16
    • Bekijk profiel
Livia (Roemeens)
« Reactie #4 Gepost op: 16 mei 2013, 11:12:19 »
Alles in ordnung is de bekende h7 service,hahahahaha  :censored

Offline rmjhexe

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 16
    • Bekijk profiel
Livia (Roemeens)
« Reactie #5 Gepost op: 20 mei 2013, 02:13:06 »
22 juni gaat ze terug naar Roemenië en pakt het beroep van verpleegster weer op, hopelijk red ze het samen met haar vriend en kind want ze past niet in het dvp wereldje. Hopelijk belt ze me niet meer , heb een zwak voor haar en door mijn ,vriendschap' is de sex er niet beter op geworden maar onze band sterker