Auteur Topic: Mimi (BUL) ex Nathalie, FKK-Alina+PSR  (gelezen 47153 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Wijze grijze

  • Gast
Mimi (BUL) ex Nathalie, FKK-Alina+PSR
« Gepost op: 13 juni 2013, 20:31:48 »
Gekopieerd uit mijn recensie: http://relaxxxboard.com/index.php?topic=5225.msg33600#msg33600

Een Bulgaarse meid bleek RMJHexe te kennen van zijn escapades in FKK-Alina in Dorsten. Niet van een kamergang, maar als begeleider van Tom Kroes. Een meid met een Tom Kroes approval? Dat kon toch niet verkeerd zijn. Daar zij ook optisch gezien in de Wijze Grijze Girlscategorie viel, besloot ik de small talk tussen Mimi met RMJHexe maar over te nemen. Zij bleek als Nathalie in FKK-Alina gewerkt te hebben en heeft ruimschoots ervaring in de business. Dan is de kino de aangewezen plek om dat maar eerst eens onder bewijs te stellen.
 
 Naam : MimiNationaliteit/Taal : Bulgaars/Duits
 Leeftijd : 24
 Haarkleur/-lengte : Zwart sluik, lang
 Lengte dame : 1,63 mtr
 Postuur/Cupmaat : slank, 50 Kg maat 34/ slappe A/B-cups
 Service: PZC, NMC, TZ, 69
 Voordelen:
 Nadelen: .
 Tijdsduur : 30 min.
 Prijs : EUR 30,=
 Extra’s bij het bezoek:
 Wijze Grijze sexapproval™: 8,0/10
 
 Het sollicitatiegesprek was dermate overtuigend dat het resulteerde in een kamergang. De ervaring van Mimi leidt niet tot een afwerksessie, maar Mimi weet een bepaalde aanhankelijkheid te creëren, waardoor de kamergang, voor mij althans, een meerwaarde krijgt. Haar PZC-kwaliteiten zijn zonder meer goed te noemen. Ze heeft een lekker klein zeer actief tongetje en ze beheerst ook het ogenspel. We waren in kamer 3 beland. Een ruime kamer waar ook een stoel in staat. Dus mocht Mimi op een kussentje tussen m’n knieën beginnen. Na een tijdje trok ze me het bed op en het eind van het liedje was een blije Wijze Stijve die z’n spanning kwijtraakte. Wijze Grijze sexapproval™: 8,0/10

………
Op een gegeven moment heb ik er geen doekjes omgewonden en Mimi nogmaals mee naar de kino genomen. Binnen 5 minuten waren de presales voldoende om ons naar de kamer te begeven. Daar werd het een kopie van de eerste sessie van vandaag. Een déjà vu zelfs, want het werd weer kamer 3. Verslag overbodig, want een kopie vooegt niets toe aan dit verslag. Lees het zelfs nog maar eens na hierboven. Wat goed was, smaakt ook een volgende keer weer goed. Wijze Grijze sexapproval™: 8,0/10

Offline Tom Kroes

  • GEBAND
  • Held
  • *****
  • Berichten: 591
    • Bekijk profiel
Mimi (BUL) ex Nathalie, FKK-Alina+PSR
« Reactie #1 Gepost op: 13 juni 2013, 20:53:14 »
Tommeke geeft deze ex PSR vrouw ook een 7,5 voor de techniek en een 8 voor de gfe ;D

Wat hieronder staat moest helaas weggecensureerd worden:

:adult :adult :adult :adult :adult :adult :adult :adult :adult :adult :adult :adult :adult :adult :adult :adult :adult :adult :adult :adult
geband: redenen; uitschelden leden, mods en admins en bedreigingen admin per Im en in topics.
ban verloopt nooit