Auteur Topic: Mercedes (Hongarije)  (gelezen 46893 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Wijze grijze

  • Gast
Mercedes (Hongarije)
« Gepost op: 13 juni 2013, 20:34:52 »
Gekopieerd uit mijn recensie: http://relaxxxboard.com/index.php?topic=5225.msg34327#msg34327

Door het gefriemel en gezoen met Eva was ik echter wel toe aan wat verdergaande activiteiten. Die boden zich aan in de vorm van een Hongaars team dat constant gezamenlijk door de club optrok. De een was een forse waterstofgeperoxideerde oudere meid en de ander was Mercedes:
 
 Naam : Mercedes
 Nationaliteit/Taal : Hongaars/Duits
 Leeftijd : 21
 Haarkleur/-lengte : Zwart sluik tot halverwege de rug, echter samengebonden in staart
 Lengte dame : 1,65 mtr
 Postuur/Cupmaat : skinny, 48 Kg maat 34/ kleine stevige A-cups
 Service: PZC, NMC, 69, TZ
 Voordelen: Geheimzinige groen/blauwe ogen
 Nadelen: .
 Tijdsduur : 60 min.
 Prijs : EUR 60,=
 Extra’s bij het bezoek:
 Wijze Grijze sexapproval™: 8,0/10
 
 Mercedes is een lekkere jonge meid met een dynamische uitstraling. Communicatie is een beetje moeilijk vanwege niet zo goede talenkennis. Misschien dat ze daarom altijd met z’n tweeën door de club trekken. (Hetgeen hun op het eind van de avond trouwens een triootje opleverde). Maar ik viel mede voor haar mystieke ogen. Mercedes zat de hele tijd op m’n schoot, maar zoent niet in het “openbaar”. Daarvoor moesten we naar de kino verkassen om ons o.a. van het filmprogramma op de hoogte te stellen. De film was bijzaak, want Mercedes trok alle registers open om me van haar zoenkwaliteiten te overtuigen. Ondertussen speelde haar handje met Wijze Stijve zodat die wakker bleef. Dat lukte haar dermate goed dat Wijze Stijve vroeg of hij ook kennis kon maken met Mercedes’ zoenkwaliteiten.
 “Niet in de kino, wel op de kamer”.
 Geen probleem, ga maar een sleutel halen. Het kamergebeuren was gewoon goed, met aardige PZC-actie waarbij ze ook lekker plagerig naar me bleef kijken terwijl ze me likte. Voegt toch altijd een extra erotische dimensie toe. Bij zulke meiden prefereer ik dan ook uitvoerige missio-actie. Het feit dat ik de sessie verlengd heb naar een uur zegt genoeg over de kameractie.
 Mercedes gaf wel aan dat ze niet aan CIM doet, maar likte wel lekker door aan Wijze Stijve tijdens m’n orgasme. Wijze Grijze sexapproval™: 8,0/10