Auteur Topic: Lorena roemeense pitbull  (gelezen 1803 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline koos alberts

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 68
    • Bekijk profiel
Lorena roemeense pitbull
« Gepost op: 30 oktober 2012, 18:14:18 »
 Lorena (Roemeense)


Naam : Lorena

Nationaliteit/Taal : Roemeens,Duits en Engels.

Leeftijd : 20 jaar

Haarkleur/-lengte : halflang zwart haar.

Lengte dame : ca 155 cm

Postuur/Cupmaat : slank/ kleine b

Tatoeages/Piercings : Ja,piercing linksboven van haar lip

Service: super

Voordelen: heeft tijd genoeg voor je

Nadelen: ik zou het niet weten

Tijdsduur : zolang als je wilt.

Prijs : 30 euro per half uur


Voor 30 euro val je je vrouw toch niet lastig.

Doe wat je moet doen.
Doe wat je moet doen.

Offline koos alberts

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 68
    • Bekijk profiel
Lorena roemeense pitbull
« Reactie #1 Gepost op: 30 oktober 2012, 18:15:36 »
Gisteren toch maar is gaan kameren met Lorena,ik had zelf niet verwacht ooit met haar te kameren. Dacht dat ze te profi voor me was. Ze was al vanaf vorige week contact met me aan het zoeken dat had ik wel in de gaten. Maar ik deed er weinig mee,zag het niet zitten. Totdat ik gisteren in de kino kwam en Paula en Lorena daar lagen,en Paula zei John kom tussen ons inliggen,ik zeg ff een nieuwe fles bier pakken en dan kom ik. Dus zo gezegd zo gedaan lekker tussen 2 roemeentjes in. En ze kwamen lekker dicht tegen me aan liggen. Beetje om en om die 2 aflebberen,dat beviel me wel. En met 3en tegelijk tongen,ook lekker. Dat kon Lorena wel voelen toen die dikke tokus tegen haar been aan lag te duwen. Ik kon maar moeilijk een keuze maken maar toch voor die kleine pitbull gekozen. En geen seconde spijt van gehad. Het was een lekkere geile date van een uur,heerlijk. Ik ga niet in details treden,want jullie weten zelf wel wat er op een kamer afspeelt. Daarna nog lekker een paar keer met haar in de kino gelegen,nog een beetje tongen,en haar laten pijpen. En dat allemaal voor €... Geweldig gewoon. Van de week komt ze nog een paar keer aan de beurt.

Voor 30 euro val je je vrouw toch niet lastig.

Doe wat je moet doen.
Doe wat je moet doen.