Auteur Topic: Linda (alias Rebecca)  (gelezen 6656 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline seksenfun

  • prospector
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3967
  • gfe+speurbeertje
    • Bekijk profiel
Linda (alias Rebecca)
« Gepost op: 20 maart 2015, 22:37:04 »
[box title=Linda]
Land:             Roemenië
Taal:              Duits en Engels
Leeftijd:         24
[/box]
[box title=UITERLIJK]
Lengte:          1,68m
Model:            slank
BH:                 D (naturel)
Kontje:           lekker
Haarkleur:      zwart
Haarlengte:   lang
[/box]
[box title=DIENSTEN]
 PZC (zeer goed) NMC (erg aangenaam)  Likken Massage (kent ze wel wat van) Kussen
[/box]
[box title=pro en contra]
+: tactiek
-: volgt een format, afstandelijker
[/box]
[box title=extra info]
na service onder nul
[/box]

 :douchen
het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

Offline seksenfun

  • prospector
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3967
  • gfe+speurbeertje
    • Bekijk profiel
Linda (alias Rebecca)
« Reactie #1 Gepost op: 20 maart 2015, 22:38:39 »
2 keer komt Linda bij mij op het verkeerde moment. De eerste keer was ik net op kamer geweest. De tweede keer had ik grote honger. Nadat ik gegeten had, komt ze gezwind bij me zitten. Ze duwt zelfs het tafeltje voor mij opzij om haar beentjes over mijn benen te kunnen leggen. Een volgt een leuk gesprekje. Een waterval is ze evenwel niet. Licht geflirt. Toen ik haar toch weer wandelen stuurde, vroeg ze ineens waarom. Omdat ik eerst even mijn eten wou laten zakken. Een halfuurtje later kom ik de tweede bar binnen en zie haar. Ik draai wat nonchalant in de ronde en loop dan gericht richting kamers achter de lockers. Niet dat ik zo'n zin had om in de kino wat te gaan hangen maar om te zien of Linda achter me aan zou komen. Ze moest het gezien hebben. Linda kwam inderdaad achter me aan. Ik moest daarvoor niet achterom kijken door het geluid van de hoge hakken. In de gang vraagt ze wat ik daar aan het doen was. Ik zei haar dat alle kamers hier bezet waren. Ze vroeg of ik dan wou neuken (met haar)? Ik antwoordde zonder ook maar even te twijfelen dat ik dat wou maar dat ik kamer 40 of hoger wou, daar in de gang. Geen probleem zegt ze. Wat later komt ze terug. Ik stond in de gang te wachten. Ze lonkt me en loopt naar de kamer vlak aan de ingang. Mooi geprobeerd maar ik ben wel seksenfun. Ik zei haar dat ik er nog niet aan denk om naast de disco te gaan kameren. Ze antwoordde dat er geen kamers in die gang vrij waren. Ik zei haar dat er net een koppeltje buiten was gekomen. Daarop antwoordde ze dat die kamer dan eerst nog moest gepoetst worden. Ik blijf erbij dat ik kamer 40 of hoger wou. De nieuwste en mooiste kamers, voor het mooiste meisje van de klas. Ze liep terug weg en we belandden in een van die kamers maar niet die kamer waar net een koppeltje uit kwam. Zo zie je maar. Als ik iets vraag en afspreek en het doet er nadien niet toe, hoef ik ook niets te vragen of af te spreken natuurlijk.

Ik had eigenlijk geen problemen om haar de eerste twee keren te laten gaan. Ik vind ze bijzonder mooi. Het komt weinig voor dat een dame strak slank is en een natuurlijk D-cup heeft en waarbij de borsten zonder bh niet (overdreven) afhangen. De zwaartekracht speelt natuurlijk. Dat kan je zonder hulp niet tegengaan. Dus... hoe meer we mekaar zagen, hoe meer ik haar wou. Haar service schatte ik eigenlijk ondermaats in maar ook ik volg soms gewoon mijn ogen en pik.

Op kamer viel het allemaal van in het begin erg goed mee. Rechtstaand mekaar wat betasten. Ik gebruik met opzet het woord betasten omdat knuffelen niet zo direct terug te vinden was in haar woordenboek. Daarna zijn we naast mekaar op bed gaan liggen. Pas nadat alles pico bello in orde was, volgens de "voorgeschreven" regels. Handdoekje spreiden over het bed, tube gel klaarleggen, condoom gereed leggen.... Alles was gefikst in enkele luttele seconden. Ze is dat duidelijk gewoon om georkestreerd te werk te gaan. No prob, tenzij dan die tube gel maar dat zien we later dan wel weer.
Al liggend strelen we mekaar wat. We doen best lief nu. Ik verwen ook haar prachtige borsten natuurlijk. In de verste verte dacht ik er nog niet aan dat het bij deze sessie tot tongzoenen zou komen. Het kwam dan ook niet tot tongzoenen of toch niet tot iets dat die naam waardig is. Ze begon wel zélf ineens te kussen. Daar verschoot ik wel van. Daarna begon Linda mijn tepels te likken. Ze deed dat goed. Ik genoot ervan. Daarna zakte Linda verder naar onder. Ja, je kent dat liedje wel. Beetje een afgezaagd liedje maar niet voor mij. Ik beperk zulke sessies namelijk tot het minimum door mijn uit de kluiten gewassen selectiesysteem in mijn brein. De blow job was heel erg goed en met volle overgave. Na een tijdje vroeg ze om te beginnen neuken. Hoewel ze in het begin van de sessie gevraagd had hoelang ik met haar op kamer wou blijven, zat ze toch duidelijk in een 30'-ritme. Voor mij geen probleem. Tijdens een niet zo spontane (gekke) sessie heb ik niet de drang om tijd te verdoen met beffen en lange zoensessies waren uitgesloten. Ze vroeg wel direct aan mij om te werken in missio-standje. Ik weet wel dat ze op dat moment liever lui dan moe is en flink haar plan aan het trekken is maar dat kan mij allemaal worst wezen als ik het zo wel wil. Zo kon ik langer dan gemiddeld met haar neuken omdat ik alle controle over mijn orgasme had en ik moet zeggen dat het neuken met haar opperbest en zeer aangenaam is. Geen overdreven gekreun. Toch voldoende meedoen. Linda gebruikte maar een zeer klein beetje gel. Helemaal niet storend. Beter geen natuurlijk maar anderzijds kon ik me op dat moment ook maar moeilijk voorstellen dat ze op het moment dat het neuken aanbrak, zo geil als boter zou geweest zijn.

Om de tijd op te vullen kreeg ik nog een korte massage. Wat ze overigens ook goed onder de knie heeft. Ze vond het wel vreemd dat ik op de klok keek en nog een massage vroeg voor de resterende tijd. Ik denk dat ze eigenlijk liever zonder massage al van kamer had willen gaan.

Op kamer was ze lief, vriendelijk en normaal. Bij de lockers duidelijk verveeld omdat mijn securitysystem van mijn geldbeugel lastig deed en ze een dikke minuut met vertraging haar vijftig euro ontving.

Na service was onbestaande. Eigenlijk minder dan nul.

Kortom: pijen en neuken technisch zeker op punt. GFE is er niet bij. Niet tongzoenen en losbolligheid is onvindbaar. Lief en correct op kamer. Om op herhaling te gaan moet er voor mij toch meer zijn maar ik kwam tevreden van kamer  :douchen.
het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man