Auteur Topic: LIA  (gelezen 93705 keer)

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Wijze grijze

  • Gast
LIA
« Gepost op: 5 april 2013, 17:00:50 »
Gekopieerd uit m’n recensie: http://relaxxxboard.com/index.php?topic=5225.msg31628#msg31628

Na het douchen stond al meteen het eerste Roemeentje klaar om me op hun versie van een 1 Aprilgrap te trakteren en ik stonk er natuurlijk in. Pret voor 10 dat ze had. Ze week niet meer van m’n zijde en begeleidde me ook met m’n ontbijtbroodje naar een zitbank. Het was Lea
 
 Naam : Lea (of Lia?)
 
Nationaliteit/Taal : Roemeens/Engels
 Leeftijd : 20
 Haarkleur/-lengte : Donkerbruin sluik tot op de schouders
 Lengte dame : 1,55 mtr
 Postuur/Cupmaat : beetje babyspek, 55 Kg maat 34, stevige A-cups
 Tatoeages/Piercings :
 Service: TZ/ PZC/ NMC/ 69
 Voordelen: Lekker kussertje, zeer actief op de kamer
 Nadelen: .ADHD?
 Tijdsduur : 30 min.
 Prijs : EUR 30,=
 Extra’s bij het bezoek: Hangt van de persoonlijke klik af
 Wijze Grijze sexapproval™: 7,5/10
 
 Terwijl ik zat te eten werd Wijze Stijve ook langzaam uit z’n slaap gewekt en op (bijna) nuchtere maag moest ik al gefriemel ondergaan. Kussen terwijl ik een broodje in de mond had, heb ik maar tegengehouden, maar Lea was wel volhardend. Nadat ze m’n bordje had opgeruimd en ik even tanden was gaan poetsen, begon ze meteen met haar tong te inspecteren of ik geen broodkruimels vergeten was weg te poetsen. Dat beviel me wel en we verhuisden naar de kino om de kennismaking naar een volgend level te tillen. Daar liet Lea geen gras over groeien. Deze meid zal naast haar babypilletje ook wel dagelijks een Ritalinnetje moeten slikken om haar tomeloze energie te beteugelen. Tegenwoordig heet dit ADHD, maar vroeger waren dit de kinderen die niet stil konden blijven zitten en dus meteen vooraan, binnen handbereik van de meester, hun plek hadden. In de kino werd ik zowat bedolven onder haar kussen. Niet onprettig, maar toch wel fijn als je af en toe lucht kunt halen. Het had wel effect, want triomfantelijk kwam ze terug met de sleutel van de kamer naast de kino. Zij was (en ik dus ook) de eerste die vandaag een kamer draaide. Op de kamer moest ik haar onstuimigheid een beetje temperen. Rustig aan meisje, denk om Wijze grijze’s bloeddruk. En tot mijn tevredenheid kon ze ook heel aanhankelijk en teder zijn. En zo werd het dan toch nog een Wijze Grijze sexapproval™: 7,5/10

Wijze grijze

  • Gast
LIA
« Reactie #1 Gepost op: 19 augustus 2013, 23:19:39 »
Gekopieerd uit mijn recensie: http://relaxxxboard.com/index.php?topic=2212.msg36770#msg36770

Echter toen kwam opeens Betty erbij. Een kleine kruimel met een lichte drang naar zeer prominent aanwezig zijn. Door haar hypergedrag en vrolijke natuur, herkende ik haar al snel als Lea uit Heaven7. Nu wel met een moderner bruin pagekapseltje. Na een kort intermezzo in Mondial had zij een interne transfer gemaakt en werkt sinds één maand in Samya.

 Betty bood me een kauwgum aan en tot haar onbedaarlijke vreugde trapte ik in haar fopartikel. Op het moment dat je de kauwgum wilt pakken krijg je een elektrische schok. Enorme hilariteit onder de overige aanwezige meiden, die de mop blijkbaar al meerdere malen hadden zien slagen. Ook ik kon de humor er wel van inzien. Maar met Betty had ik in Heaven7 van geweldige presales genoten. Kon ze dit level hier in Samya ook handhaven? Geen probleem voor dit ongecompliceerde spring in ’t veldje. Ik werd overladen met onstuimige tongzoenen en heb hoop ik hierdoor ook pioniersarbeid verricht door de overige meiden te laten zien hoe goede presales kunnen escaleren tot een kamergang.
 
“Maar Betty, in Heaven7 hadden we toch normaal gesproken eerst nog geweldige kino-actie en hier in Samya bevindt zich toch ook een kino die er akelig ongebruikt bijligt. Zullen we daar eerst nog eens gaan kijken?” En hup, togen we naar de bovenste etage, waar de presales activiteiten naar het Heaven7 niveau getild werden. Intussen waren we één uur verder….Kijk, dan heb je dus een contract, waar je met goed fatsoen niet meer onderuit kunt. Niet dat ik dat wilde trouwens. “Please go and get a key. Room 13 please”. Deze kamer bevindt zich naast de kino en beschikt over een raam en heeft spiegels naast het bed en aan het voeteneind. Bovendien een sexschommel. Deze hebben we echter niet gebruikt. Wel zijn de aanwezige spiegels een toegevoegde waarde want je hebt mooi zicht op alle activiteiten. Op een gegeven moment was Betty zo botergeil dat ik haar met 3 vingers tegelijk probleemloos kon vingeren terwijl ze me lag te pijpen. Betty’s heerlijke tongzoenen droegen mede bij tot een Wijze Grijze sexapproval™: 7,5/10

Offline licky luke

  • DVP fluisteraar...
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1405
    • Bekijk profiel
LIA
« Reactie #2 Gepost op: 20 augustus 2013, 10:12:22 »
Eeehhhh, snap het niet...

Betty = Lena ???

Of staat deze recensie/bijdrage op de verkeerde plek ??
Een relatie is met z'n tweeën een probleem oplossen dat je in je eentje niet hebt ...

Wijze grijze

  • Gast
LIA
« Reactie #3 Gepost op: 20 augustus 2013, 11:37:51 »
Deze meid noemt zich nu Betty in Samya en noemde zich vroeger in Heaven7 Lea.

Misschien is het handiger als de header boven dit topic hernoemd wordt naar: Betty (Roemeens) (ex Lea Heaven7)




Note sm: aangepast naar Bea ...   euh Betty  ;D   . Thx WG  :111:

Offline cochon128

  • the real sexmachine
  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 51
    • Bekijk profiel
LIA
« Reactie #4 Gepost op: 19 november 2013, 23:50:32 »
Betty in samya / mondial
100% pure pork

Offline cochon128

  • the real sexmachine
  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 51
    • Bekijk profiel
LIA
« Reactie #5 Gepost op: 9 juni 2014, 20:42:46 »
Back in samya since 4 days
She looks like nothing, but she is one of the most funny girl i have known in FKK.
100% pure pork

Offline Noo75

  • Barely Legal
  • rakker
  • ***
  • Berichten: 109
    • Bekijk profiel
LIA
« Reactie #6 Gepost op: 28 september 2014, 13:53:47 »
I saw her last week at Samya, but she tolds me she only works in Mondial.
Btw, she's now back in Romania for 2-3 months.

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
Betty (Roemeense)
« Reactie #7 Gepost op: 12 oktober 2014, 09:51:15 »
Mijn eerste kamergang ooit in Mondial heb ik beleefd met Roemeense Betty.

Betty had voor een reusachtige kamer met een al even reusachtig bed op de eerste verdieping gezorgd. Wel jammer dat ze slechts 1 eenpersoons handdoek had meegekregen om op dat reusachtige bed te leggen…
 
Terwijl ze zich van haar kleren ontdeed, vroeg Betty me hoelang ik op kamer wou blijven. Aangezien het wel klikte met deze gekke, Roemeense meid en ik geen zin had mijn eerste kamergang in Mondial te forceren, opteerde ik voor 40 minuten (60€).

Nadat ze haar kledij had uitgedaan, stapte Betty van haar schoenen en bleek pas hoe klein deze meid wel is: amper 1,48m! Klein maar fijn moet ik echter zeggen, want ze heeft een heel leuk lichaampje met een mooie, echte B-cup en een leuke, ronde kont. Verder heeft Betty kort, bruin haar, draagt ze in de bar een brilletje, heeft ze bruin-groene ogen, een piercing in haar lip en 2 tattoo’s: 1 op haar pols en 1 op haar enkel.

De kamergang was uitstekend: lekker diep en overvloedig tongzoenen, vingeren, beffen, pussysliden, een uitstekende pijpbeurt en neuken met veel gevoel in verschillende standjes. De kamergang had een heel hoog GFE-gehalte, maar ik heb hem traditioneel PSE-gewijs al beukend op zijn hondjes afgemaakt (voor dat standje mis ik hier btw toch een goede smiley hoor , ik zal deze dan maar pakken: ). Ik heb me 40 minuten enorm geamuseerd met Betty en zal mijn eerste kamergang in Mondial niet snel vergeten ;D!

Herhalingsgevaar: liever vandaag dan morgen. Enorm groot dus!! 8)
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline Noo75

  • Barely Legal
  • rakker
  • ***
  • Berichten: 109
    • Bekijk profiel
Betty (Roemeense)
« Reactie #8 Gepost op: 13 oktober 2014, 17:56:50 »
I met Betty 2 or 3 weeks ago, she was about to take a break in Romania. At least 2 months, but she said she will come back to Mondial.

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
BETTY
« Reactie #9 Gepost op: 30 januari 2015, 17:07:02 »












"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
Betty (Roemeense)
« Reactie #10 Gepost op: 30 januari 2015, 17:10:51 »
...... stapte Betty van haar schoenen en bleek pas hoe klein deze meid wel is: amper 1,48m! Klein maar fijn moet ik echter zeggen, want ze heeft een heel leuk lichaampje met een mooie, echte B-cup en een leuke, ronde kont. Verder heeft Betty kort, bruin haar, draagt ze in de bar een brilletje, heeft ze bruin-groene ogen, een piercing in haar lip en 2 tattoo’s: 1 op haar pols en 1 op haar enkel.
Als ik goed kan rekenen zijn haar hakken welgeteld 13 cm hoog, dat is geen standaardmaat Kanariepiet, het is ofwel 12 cm ofwel 15 cm, beken kleur  :lol ;D
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
Betty (Roemeense)
« Reactie #11 Gepost op: 30 januari 2015, 17:22:45 »
...... stapte Betty van haar schoenen en bleek pas hoe klein deze meid wel is: amper 1,48m! Klein maar fijn moet ik echter zeggen, want ze heeft een heel leuk lichaampje met een mooie, echte B-cup en een leuke, ronde kont. Verder heeft Betty kort, bruin haar, draagt ze in de bar een brilletje, heeft ze bruin-groene ogen, een piercing in haar lip en 2 tattoo’s: 1 op haar pols en 1 op haar enkel.
Als ik goed kan rekenen zijn haar hakken welgeteld 13 cm hoog, dat is geen standaardmaat Kanariepiet, het is ofwel 12 cm ofwel 15 cm, beken kleur  :lol ;D

Wat kan ik zeggen? Ofwel klopt de lengte op de site niet. Ofwel heeft Betty tegen mij gelogen :o. Zou het kunnen!? :-\ :cry
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
Betty (Roemeense)
« Reactie #12 Gepost op: 30 januari 2015, 18:31:55 »
...... stapte Betty van haar schoenen en bleek pas hoe klein deze meid wel is: amper 1,48m! Klein maar fijn moet ik echter zeggen, want ze heeft een heel leuk lichaampje met een mooie, echte B-cup en een leuke, ronde kont. Verder heeft Betty kort, bruin haar, draagt ze in de bar een brilletje, heeft ze bruin-groene ogen, een piercing in haar lip en 2 tattoo’s: 1 op haar pols en 1 op haar enkel.
Als ik goed kan rekenen zijn haar hakken welgeteld 13 cm hoog, dat is geen standaardmaat Kanariepiet, het is ofwel 12 cm ofwel 15 cm, beken kleur  :lol ;D

Wat kan ik zeggen? Ofwel klopt de lengte op de site niet. Ofwel heeft Betty tegen mij gelogen :o . Zou het kunnen!? :-\ :cry
Ow, ik dacht dat je haar had gemeten, 10 keer de lengte van je Kanariepietje is toch ...... o neen, ze is 2 meter  :blonde :lol
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
Betty (Roemeense)
« Reactie #13 Gepost op: 9 juli 2015, 13:32:32 »
Betty is ondertussen blijkbaar neergestreken in H7.
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline Noo75

  • Barely Legal
  • rakker
  • ***
  • Berichten: 109
    • Bekijk profiel
LIA
« Reactie #14 Gepost op: 26 augustus 2015, 12:50:11 »
After a long pause she now works at the Planet Happy Garden. She's still totally crazy as before.