Auteur Topic: Villa Tinto 19, Yolanda (Roemeense, dagshift/nachtshift)  (gelezen 18476 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline white rabbit

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 166
    • Bekijk profiel
Villa Tinto 19, Yolanda (Roemeense, dagshift/nachtshift)
« Gepost op: 9 januari 2020, 18:34:27 »
Onlangs eens binnengewipt bij deze meid, die normaal gezien in de nachtshift werkt maar nu al een 3-4 weken de dagshift uitprobeert.

Yolanda is een klein en superslank Roemeens dametje met een ongelofelijk sexy kontje en een naturel A-cup of hele kleine B.
Haar lippen zijn nogal overdadig opgespoten, waar ik geen fan van ben, maar tijdens het pijpen zie of voel je daar niks van natuurlijk bedacht ik voor ik bij haar binnenstapte.  Het waren vooral haar slanke lijn en sexy kontje die me over de streep trokken ....

Deze meid is zeer vriendelijk, vlot in de omgang en ervaren.

Na het standaardticket te hebben overhandigd hebben we ons beiden gewassen en daarna kon het spel beginnen.
Ik werd eerst even manueel op slagkracht gebracht terwijl ik met haar lekkere tietjes mocht spelen.  Daarna rolde Yolanda behendig een cd over mijn lul en begon aan het pijpwerk.  Dit pijpwerk was goed, gevarieerd en lekker. Ondertussen speelde ik verder met de tietjes en dat geweldig kontje.

Het pijpwerk mocht naar mijn aanvoelen iets langer hebben geduurd maar was goed.  Dan kwam de vraag in welk standje ik wilde neuken en ik liet haar aanvangen on top.
Yolanda liet zich behendig over WR-junior zakken en begon lekker op en neer te gaan.  Ze beschikt over een lekker strak kutje zodat ik veel gevoel aan mijn eikel had.
Nadat ze flink doorgereden had wisselden we naar doggy en met zicht op dat kontje hield ik het niet lang vol en spoot het cd lekker vol.

Snel terug naar de wastafel en nog een kort praatje na, waarna ik tevreden terug de straat op ging. 

Dit is een zeer professionele en vriendelijke meid die je een goede beurt geeft binnen de toegemeten tijd.
Voor een eerste keer was dit een geslaagd experiment en ik ga nog wel eens een paar keer terug om te zien wat ze nog allemaal in huis heeft qua sexkunsten.