Auteur Topic: Zara (Bulgaarse)  (gelezen 4536 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
Zara (Bulgaarse)
« Gepost op: 3 oktober 2017, 06:48:10 »
[box title=ZARA]
Land:             Bulgarije
Taal:              Duits
Leeftijd:         20
[/box]
[box title=UITERLIJK]
Lengte:          1,50m
Model:            normaal
BH:                 B
Haarkleur:      zwart
Haarlengte:    lang
[/box]
[box title=Diensten]
TZ PZC NMC Vingeren PSE
[/box]
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
Zara (Bulgaarse)
« Reactie #1 Gepost op: 3 oktober 2017, 06:53:44 »
Afgelopen zaterdag heb ik ietwat verrassend met Bulgaarse Zara gekamerd. Verrassend, want deze GND was verre van de mooiste meid aanwezig. Ze was echter zo vrolijk en guitig, dat ik na een leuke presale toch toezegde tot een kamergang.

Zara is 20 lentes jong, heeft lang zwart haar, en bruine ogen. Het is een heel kleintje van om en bij de 1,50m, ze is normaal gebouwd, heeft een leuke B-cup, en een iets vollere kont. Een navelpiercing en een tattoo op een onderarm maken het kleine geheel af.

De kamergang was slechts heel nipt voldoende. Vitrinekwaliteit zullen we maar zeggen ::). Het zoenen was goed, en het pijpen en aftrekken was ook oké, maar daarna begon het…

Ik wou Zara neuken, maar die had er duidelijk op gerekend de kamergang met enkel haar mondje en handen te kunnen afwerken. Na nogal wat gemopper kon er uiteindelijk toch geneukt worden, maar dat neuken in meerdere standjes was maar heel gemiddeld. Ik heb Zara zich dan ook op handen en voeten laten zetten, en ben al pompend op zoek gegaan naar een orgasme. Uiteindelijk heb ik dat ook gevonden, maar het was eigenlijk niet van harte.

Na 25 minuten hebben we de kamer verlaten. Ik was klaargekomen, maar daar was zo ongeveer alles mee gezegd. Herhalingsgevaar met Zara is dan ook onbestaande...
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum