Auteur Topic: WOONKAMERVERHAALTJES  (gelezen 608682 keer)

0 leden en 4 gasten bekijken dit topic.

Offline VJ

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 200
    • Bekijk profiel
WOONKAMERVERHAALTJES
« Reactie #150 Gepost op: 10 maart 2013, 18:37:31 »
Livingroom op donderdag

Afgelopen donderdag weer eens naar LR vertrokken; een bijna verlopen vrijkaartje van elders dat ik gezien de achtergrond eigenlijk had willen laten verlopen… maar gezien de ‘kracht’ die daar de laatste tijd tentoon gespreid wordt, me toch maar aan de forummores aangepast en ‘gebruik’ gemaakt van geboden kansen. Maar goed dat is voor RB niet relevant; toch even een dankwoord aan de club.

Bij binnenkomst een zeer uitgebreide check van het printje, terwijl Manuela toch dagelijks een paar van deze zou moeten zien langskomen. Maar goed, daarna ook een roze badjas toebedeeld gekregen en voor de eerste keer de ‘verre’ kleedkamer gekregen. Ben later met fokking elk meisje eerst de verkeerde kleedkamer ingelopen :-P.

Meteen maar naar de tent voor een lekker omeletje, waar ik tot mijn verbazing SS zag zitten; het was alweer een tijdje terug en LR is zo een beetje de laatste plek waar ik zou verwachten tegen de duivelse surfer aan te lopen; de logische uitleg volgde snel :dance:. Gezellig gebabbeld, al duurde het verhaal van World wat lang door een Nutella verspreidende Bulgaarse, die er regelmatig even tussenkwam. Ook binnen nog uitgebreid gebabbeld, waarbij er nog weinig aandrang tot kameren was.

Nou moet ik zeggen dat dit ‘weekend’ mijn seksuele uitspattingen op wat vreemde drijfveren zouden blijken te rusten; voor mij nog onduidelijk of dit een ‘bugje’ was of een ontwikkeling die zich gaat doorzetten. Maar terug naar de meiden in LR; er liep echt een prachtig topless meisje rond (ook nog met paardenstaart :tietjes) en een jaartje geleden zou ik haar waarschijnlijk 50 euro hebben gegeven voor een ondermaatse sessie… maar dingen veranderen. Ze verstoorde het gesprek met SS met een erg aantrekkelijk ‘Nah?!’… we keken haar een seconde of vijf schaapachtig aan, knipperden twee keer om de oogballetjes vochtig te houden, en gingen verder met het gesprek… jammer de pammer hoor.

Daar ik zelf zat te miepen dat ik niet met een prutsmuts wilde beginnen, werd ik niet geheel subtiel aan Tanja gekoppeld. Een leuke en sympathieke meid, al vind ik de berichtgeving over haar looks wat overdreven. Leuke babbel en na een tijdje inderdaad maar gaan douchen: je moet toch een keer beginnen met neuken ;).

Op kamer 1 een geslaagde opener van het weekend. Zoals het betaamd, met dit knuffelmeisje liggen knuffelen… tongzoenen ok, al staat het bewegingritme van haar tong wel voorgeprogrammeerd; bij volharding slaat de vermoeidheid toe en kun je er wat meer samenspel van maken. Pijpen was goed en langzaam – af en toe onderbroken voor een tongzoen -  en ook met de seks was weinig mis. Rustig in cowgirl en daarna lekker in lepeltje lepeltje. Een heel passend meisje voor dit soort knuffelgedoe, met die stralende oogjes. Zeker een van de betere sessies die ik in LR heb gehad, maar op jaarbasis vind je zo een sessie nergens meer terug lijkt me 8). Een uurtje dat best herhaald zou kunnen worden overigens.

Op de trap naar beneden tegen dj Tonny opgelopen en na het douchen me bij enkele forumvervuilers in de tent gevoegd en kennis gemaakt met Picasso; leuk om deze bekende naam eens in levende lijve te ontmoeten. Van te voren het menu gecheckt en ik had er wel vertrouwen in dat die moffen een schnitzel konden bakken… met die zigeunersaus zou het ook wel goed komen leek me zo :banghead:. De avond ging overigens behoorlijk snel met al deze clubexperts om mee te lullen.

Een paar grappige showtjes bekeken, die toch vooral onder ‘leuk gepruts’ gecategoriseerd kunnen worden. Later ook nog een live seksshowtje van die nutella likster met een kerel die kennelijk op openbare actie kickt. Komisch om te zien hoe die meid terwijl ze geneukt werd naar allerlei andere kerels zat te lonken (kreuntjes waren ook nogal over de top); nog grappiger om al die andere meiden afkeurend met elkaar te zien smoezen.

Op een van de bankjes werd ik vergezeld door Jolly, die opende met de mededeling dat ze graag zoent en dat op mond, nek en oren gelijk maar even showde. Vriendelijk meisje al vind ik haar helemaal niet mooi (wel een strak lolita lijfje) met voorgeschiedenis in Safari en FKK Point. Toevallig had ik eerder nog besproken hoe ik inmiddels wel eens ga kameren met meisjes die ik voor het hoerenlopen ook in de kroeg niet mee zou nemen… daar zou dit er dus eentje van worden :sex. Langdurig in de bank gehangen met tongzoenen, schone oortjes en op er toe doende plekken een al wat vochtig slipje (dat ze ritmisch tegen mijn vingers aan duwde). Nog eventje de softcore lesbi show van Cora en vriendin afgekeken en als een soort van aanmoediging voor de leuke presales naar een kamertje.

Ik had met dit meisje eigenlijk niet veel behoefte te knuffelseksen, dus hielden we het maar wat meer recht toe recht aan. Tonzoenen goed, tieten afwezig, evenals terughoudendheid en vingeren ging lekker gemakkelijk. Na 3 vingers stopte ik maar met vingers toevoegen. Geil en leuk. Pijpen en neuken was ook best ok, allemaal een stuk meer PSE dan waar ik normaal voor ga, maar het was wel lachen. Door de ietwat korte rustperiode en het feit dat ik haar niet echt mooi vond, brak mijn gebrek aan conditie me uiteindelijk op en hebben we het maar met de hand tot een einde gebracht. Tong in mijn bek en vingers in haar poes uiteraard. Haar instelling kun je niet anders dan top noemen. Aftersales zijn ook het vermelden waard, al was ik een kwartier na de kamergang even bang dat ze de hele avond aan mijn badjas zou blijven hangen :17:; in die tijd al vier keer langsgekomen voor een zoen (en de mededeling dat ze nog een keer wilde; zeg ik ook altijd tegen mijn baas als het salaris is gestort, maar die gaat er ook nooit op in).

Best een leuke sfeer in de bar, met af en toe dames die achter de bar dansten. Jammer dat de drie (voor mij) mooiste meisjes uitsluitend in de gokkasten geïnteresseerd waren. Alleen bij de automatisch opgelegde pauze, gingen ze wat anders doen. Crina (met deze spelling beslaat ze alle posities in de top 10-en van de fotoplay) en die paardenstaart door eventjes de bar rond te kijken naar mogelijke interesse – al heb ik geen van beiden op een lach kunnen betrappen :017: – en Linda Pinda door eventjes achter de bar met haar tieten en kont te schudden… kan ze behoorlijk goed overigens. De service info over deze dames was overigens weinig belovend, dus zoveel maakt het allemaal ook weer niet uit.

Aan de bar hangend kwam Daniela een paar keer langsbuurten. Ze trok me eigenlijk niet echt, al is het best een leuk meisje. Veel knuffelen en een beetje in mijn nek en oren likken (had Jolly al schoongemaakt hoor). Na een paar keer af te hebben gehouden vroeg ik waarom het nou zo noodzakelijk was dat ik met haar naar een kamer ging. Ze deed me een uniek voorstel: een leugen of de waarheid ;D… hoe vaak bieden Roemeentjes de waarheid aan?! Nou ja, een lang verhaal kort: ‘hun’ zaten te pushen om de inkom en ze had nog geen kamer gedraaid. Tja, kameren met een stresskip leek me nou ook niets… maar ze bleef best leuk en knuffelde en kletste nog een tijdje zonder op kameren terug te komen. Een onbekend gevoel, dat niet de bedoeling kan zijn, kwam boven drijven en uit een soort van barmhartigheid (wat een onzin) maar gezegd dat ze een sleutel mocht halen :017:.

Een wat vreemde kamergang, waarbij ik eigenlijk pas na ontkleding opmerkte hoe geweldig haar lichaam is. Een beetje knuffelen en zoenen, terwijl de vingertjes vriendelijk werden ontvangen. Tongzoenen was op zich best ok, maar eigenlijk is het tongloze zoenen leuker (ze gaf zelf ook aan daar een voorkeur voor te hebben). Af en toe wat geklets en eigenlijk voornamelijk zo blijven prutsen waarbij ook de sign of the horn (http://en.wikipedia.org/wiki/Sign_of_the_horns) met instemmind gekreun werd toegestaan (Jolly had eerder vermeld dat de relevante betekenis van dit gebaar als algemene kennis wordt beschouwd :sign0137:). Tja, ik kan er niet meer van maken dan dat we dit zo een minuut of vijftig hebben volgehouden, waarbij zij op een gegevenmoment maar met haar klit ging spelen zodat er nog iemand klaar zou komen. In de laatste 10 minuten dan nog even geconcentreerd ervoor gezorgd dat mijn zwemmertjes ook de vrije loop werden gelaten. Of ze kan pijpen en neuken… ik zou het je niet kunnen zeggen :wtf:.

Inmiddels was de bar nagenoeg verlaten, met alleen nog verplicht aanwezige dames en een paar forumlui. Jolly was met Picasso aan het prutsen op de pizzatafel en ik ben er maar even bij gaan zitten. Een paar pilsjes gedronken terwijl ook SS (die Jolly niet trok) en dj Sunny zich erbij voegden… gezellig afbouwen. Vlak voor tijd nog even samen met Jolly gaan douchen en tot het sluiten van de markt gebleven, alvorens naar de B&B te schoffelen. And thus endeth part one of the weekend, met een overdaad aan smileys ;) :pica :laydown :xrated



Offline satanic surfer

  • Held
  • *****
  • Berichten: 673
    • Bekijk profiel
WOONKAMERVERHAALTJES
« Reactie #151 Gepost op: 17 maart 2013, 21:16:44 »
Hoplaba, veel sneller dan verwacht vorige week in LR beland, en dit om wel 2 plausibele redenen, of neen 3. Ten eerste: bevriende neofietclubganger meende dat ie m'n gezelschap wel op prijs zou stellen, ok. Ten tweede: club in Oedt was oorspronkelijk plan, doch via telefonische bevraging geen van de 2 geprefereerde dames aanwezig. Ten derde: vrijkaartje van Relaxxxboard als incentive (waarvoor dank uiteraard), en collega met 15E-kaartje uit GT binnen, voor 45E kwamen we dus beiden binnen, en maar meteen uitgebreid omelette-schransen!! Oh ja, ontvangst was vriendelijk, barpersoneel was bedrijvig, de club was netjes&sauber, hebben we die lovenzang al maar meteen achter de rug. Aankomst rondom 16 uur dus, redelijk weinig bedrijvigheid, gelangweilte mokkels (25-tal) waarvan er weinigen ons uit de omelettetent konden lokken. M'n maat vond er echter niet beter op dan te kameren met een Roemeense animatrice, en hij kwam een kwartiertje later met hangende oortjes melden dat ie vanaf nu wél naar me ging luisteren  ;D, of toch een beetje. Zelve had ik me uiteraard zo lamlendig als mogelijk geposteerd in een sofa die scheurtjes vertoonde, toch vreemd dat ze die ns niet vervangen maar alla. De eerste "verleidingspogingen" met uitgestreken rotsmoel afgewimpeld zonder enig probleem, ook Linda kwam effe gedag zeggen, Amalia idem die wel erg offensief te werk ging, maar die extra kilo's zaten een kamergang letterlijk in de weg, zu grosse titten, excusi... vond ze een vreemde gedachtegang  :-P. Naja, voorts weinig werkelijk opbeurends qua sfeer ofzo, tot 19/20 uur weinig aan het handje, avondeten was ok, schnitzel voor de verandering leek het wel, doch ook een lekkere pasta met scampi... Vermeldenswaard dat het in de tent behoorlijk de stenen uit de grond vroor, dus de dekentjes kwamen te pas.

Zo rondom 19 uur in gesprek geraakt met Daniella die qua looks niet misbedeeld is, ietwat afstandelijk in de bar, en ook op de kamer geen servicehoogvlieger zoals u in haar topic kan lezen. As durchschnitt as it gets, TZ/PZC/lecken/fingern:NMC: weinig op af te dingen want het passeert de revue, maar begeisterend: niet bepaald. Grensclubservice met capital G, degelijk maar niet herhalingsbenodigd.

Bij terugkomst was de bar aardig gevuld, blijkbaar een rits Messegasten waaronder behoorlijk wat Italianen. Vreemde knakkers, en tot jolijt van Linda viel haar Pocahontas-look behoorlijk in de smaak, want ik zag haar non-stop kameren tussen 20 en 22 uur met die gasten, ze ging de ganse pastapopperposse af, kamersessies rondom het kwartier, opfrisbeurtje van 150 sekonden, en de volgende... Bij het keuvelen s'avonds aan de bar met was pasta(poppen) de hoofdmoot van ons gesprek, eindbesluit was dat ze de lucratiefste 2 uur van haar verblijf in LR had gehad tot nu toe  :ladyred. Kameren met haar was echter geen optie wat haar een beetje verdroot, maar nu ook weer niet al te veel. Kan het goed met haar vinden, but that's it. Ook platendraaierruiter Tonny was onderhand gearriveerd en draaide weer een behoorlijk dooreenstuiterende mix waar men niet vrolijk van werd, maar toch enkele dames bewoog om achter de bar wat te bewegen. Jammer van het snerpend geluid en de ongelukkige platenkeuze en mixes somtijds, maar alla, beter dan een cd-tje op repeat zullen we maar denken. Onderhand begonnen de wachttijden voor kamers op te lopen tot een halfuur, best druk maar logisch met messetijden.

Wat gekkigheid is nooit weg, en ex-thekedame Nicole op drankjestocht gestuurd, leuke tante met leuke presales, vlot en onderhoudend, geen leutergrijpen maar gewoon een gesprek gekruid met tongzoenen en wat flirten, nice. Op de kamer een zéér goede tijd met haar gehad, te lezen in haar topic. Aanbevolen zonder twijfel voor wie haar aantrekkelijk vind, en voor de Footsen onder de rakkers een aanradertje qua inventiviteit ter PZC-afdeling. Zonder nou top-10-waardig te zijn kan ik verhalen over bovengemiddelde clubservice, en een verademing ivm de usual LR-attitude...

Zo, qua kameren zat het erop, m'n collega had zich ondertussen nog vergrepen aan 2 andere Roemeentjes, tweemaal tot tevredenheid zonder meer. De line-up was numeriek aangetrokken tot een 40/50-tal dames, echter van enig exotisme gespeend, wederom geen donkere dames/Aziaatjes/latina's, beetje eendimensionale eenheidsworst qua looks. Rondom 24 uur hadden we het wel gezien, beiden weinig gemotiveerd om nog te kameren nog wat rondgehangen en sporadisch nog ns Linda op de schoot ter tijdsverdrijf. Nog enkele schijfjes pizza binnengesmikkeld, zowaar een pintje of 2 ter verfrissing en bij vertrek werd ss aan een kort kruisverhoor onderworpen door de ontvangstdame die een beknopte weergave van het hier vermelde voor de kiezen kreeg... Zo, leuke dag zonder meer maar het zou wel erg gek moeten lopen om me nog snel ns in LR terug te zien, volstaat wel weer voor een tijdje...
Peace out!

Offline VJ

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 200
    • Bekijk profiel
WOONKAMERVERHAALTJES
« Reactie #152 Gepost op: 14 april 2013, 23:24:57 »
Livingroom vrijdag 12 april

Na een klein beetje werken, iets na het middaguur op de trein naar het oosten gestapt. Een dikke drie uur saaie verslagen lezen en blonde Brabantse mbo meisjes luisteren, voordat ik weer eens bij het ISA ging inchecken: ‘Je bent hier toch al eens geweest’…’uh.. ja’. Snel de tas gedumpt en met vrijkaartje naar binnen (dank! :pica).

Een uurtje of vier, dus snel naar de tent om te kijken of ik nog een omeletje kon krijgen: picobello (ik heb toch de neiging om de omeletkunsten van Ollie en zijn kornuiten hoger in te schatten dan de heren in GT). Lekker mijn buikje rond gegeten en daarna even gaan uitbuiken met een kopje koffie.

De dagshift was niet echt indrukwekkend. Veel dames met een pondje meer en weinig ‘stunners’. De enige meisjes die er optisch wat uitsprongen waren Landiana en Linda. Waar er vroeger rond etenstijd een bus roemeentjes langskwam, viel dat deze vrijdag behoorlijk tegen. Eigenlijk druppelen de hele avond meiden binnen, waardoor ik rond middernacht me toch wel een tiental kameropties voor kon stellen… de mooie paardenstaart van de vorige keer kwam om half een pas binnenzetten (ik zat op het bankje voor de theke te sleutelwachtknuffelen) en is na een enkele kamergang met een vriendin op een kamer gaan liggen; wel sympathiek dat ze haar tietjes nog even een uurtje kwam showen.

Maar goed, uitbuiken dus. Lindapinda kwam me gedag zoenen en klepte er op los… volgens mij dacht ze dat ik iemand anders was, want hiervoor heb ik slechts een zin of drie met haar gewisseld :-P. Maar in een goeie bui dus (volgens mij ook al behoorlijk wat centjes verdiend) en af een toe al een zachte zoen erbij. Leuk meisje en op zich trekt dat lijf dat ook wel, een kleine understatement; alsof je met een seksistisch stripfiguur aan het neuken bent :)). Na een paar zachte zoenen, met niet al te hoge verwachtingen naar de theke gesloft voor een sleutel. Hier bleek dat Tanja er ook al was, en ze gaf me een por met die welbekende blik: ik wilde die euros!

Een fijne kamer met raam (6 of 5 of zo) en de aanloop was allemaal wat professioneel; ze vergeleek het attributen uitstallen zelf ook met een dokter die gaat opereren. Zoenen was ok, maar tongzoenen was er eigenlijk niet bij… ik had verdomme pas na een kwartier door dat ze een tongpiercing heeft. Pijpen was zacht en best aardig; vingeren?, het idee alleen al ::)… wel een heel mooi roze poesje waar dan ook lekker even van geproefd werd… maar eigenlijk was dit alles tamelijk middelmatig, ware het niet dat je met een leuk, mooi en vrolijk meisje op de kamer bent. Dit weet ze ook dondersgoed, want elk complimentje wordt beantwoordt met ‘I know’. Tja, ook een meisje dat voornamelijk 20 minuten sessies draait en mij met alle plezier op die lijst zou toevoegen. Verdomme behoorlijk mijn best moeten doen om het wat te rekken (inclusief het condoom – nog in verpakking - tussen haar tanden wegtrekken). Bij de eerste paar zoenen counterde ze al meteen ‘You’re not falling in love with me, are you?’… mwah op deze manier, misschien nummer 37 van 2013 ;D? Met de spiegels erbij was het wel heel leuk neuken. Strakke poes en na een tietenstuiterende cowgirl, lagen we op allerlei zijwaartse posities elkaar in de plafondspiegel lollig aan te kijken, met af en toe wat gezoen en zo… allemaal lekker gecontroleerd en ik begon al te denken er een einde aan te bouwen (allemaal wel lekker hoor), toen ze plotseling zacht begon terug te tongen: daar is die piercing! Wat is 25 euro nou, dus weer een versnellinkje teruggeschroefd en er een uurtje van gemaakt. Zeggen dat we de rest van de tijd als geile tieners lagen te tongen, zou een leugen zijn; maar er kwam regelmatig even een stukje tongzoenen langs… waarbij het bijna leek of ze daarna wat verschrikt weer stopte :017:. Niet echt gewend aan dit soort langzaam GFE gepruts. In de volgende ronde cowgirl kreeg ze het even benauwd en gooide de ramen weid open (I don’t care if anyone sees me)… beetje paniekerig allemaal. Niet lang daarna in missionaris het rubbertje gevuld, en ze ging er meteen vandoor om wat te drinken te halen. In de resterende 2 minuten samen een drankje gedaan en naar beneden om af te rekenen. Mooi meisje, maar herhaling is niet echt een prioriteit.

Ik weet niet wat ze in die omelet hebben gedaan, maar het leek hierna wel alsof ik honing aan mijn snikkel had. Landiana herkende me en dacht kennelijk dat we vroeger al van alles samen gedaan hadden (niet dus). Eerst aan de bar tien minuten aan me gehangen en daarna nog een minuut of twintig met me in een bank gehangen (allemaal onder: ‘voorlopig echt niet schatzi’). Tussendoor was ik even gaan bubbelen, met in totaal drie meisjes die zich van de kleertjes ontdeden, het haar opstoken en een paar minuutjes zonder effect tegen me aan kwamen rijden… en weer afdropen. Vooral vreemd dat ze die andere kerels wel met rust lieten. Later op de avond ben ik de tel kwijt geraakt met de meisjes die na een ‘pula doarme’ toch nog een kwartiertje of langer op me bleven liggen.

Door mijn late lunch, ook laat gaan eten… waarbij Ollie een nieuwe thekedame der bh los klikte (en daarna het rood aangelopen meisje moest helpen met herstellen zonder al te veel tieten te laten zien (fail!)) ;D. Niet geheel toevallig dacht ik net aan ‘sexual harrassment’ regels in een hoerenkot, terwijl ie zelf zei nooit meer ergens anders te kunnen werken zonder binnen een dag ontslagen te worden. Zoals altijd in LR: leuk en behulpzaam personeel; Coco had zelfs een enorm geil pakje aan en het enige dat aangaf dat ze nog steeds aan de verkeerde kant van de theke werkt, waren die vreselijke Uggs. Ook leuk gekletst met ex-theke Nichole die mij nog kon herinneren (ik haar dus niet) en volgens haar ben ik niet de enige die het laatste half jaar wat minder vaak in Kaarst te vinden is geweest; het was voor een vrijdag dan ook een behoorlijk dooie boel (gek gedoe of gedans op de bar was al helemaal niet ‘in Frage’).

Maar goed, na het eten kwam Landiana wederom een beetje knuffelen. Een mooi meisje en naar ik kon inschatten ook best lief, dus maar even naar de kino… ik kreeg een paar zoenen, maar echt zoenen wilde ze niet omdat een nogal luidruchtige Linda achter ons aan een kerel zijn leuter lag te trekken. Volgens mij was het die gozer die haar grootvader kan zijn en elke keer een tas cadeautjes voor haar meeneemt (lachen eerder toen we met Landiana in een bankje hingen en het uitpakken mochten meemaken).

Wederom een goede kamer met raam en al snel de vraag voor een uurtje: ‘we zien wel’. Toen ze me vertelde hoe lang ze weg was geweest, wilde ik haar eerst tegen spreken… damn, ik ben al best een tijd bezig met dat hoerenlopen :17:. Tongzoenen is best ok, al denk ik dat haar vriendje het toch wat anders voorgeschoteld krijgt. Eigenlijk is alles heel relaxed, maar dat maakt het ook allemaal wat mak. Pijpen kan ze echt heel goed: wow. Ze lijkt hier ook trots op en na wat positieve opmerkingen liet ze een paar kaar mijn hele piemel in haar keeltje verdwijnen. Ook balletjes likken beheerst ze behoorlijk; vaak vind ik er niet veel aan, maar nu net zacht genoeg dat het juist heel geil en lekker is. Tijdens dit alles mochten mijn vingertjes ook aan de slag… en gingen we al snel over het halve uur heen. Neuken was ok, al herinner ik me eerlijk gezegd de standjes niet: in ieder geval cowgirl en mezelf kennende ook op de zij, misschien nog meer… in ieder geval een gevuld rubbertje op het eind. Goede sessie, maar herhaling lijkt me onwaarschijnlijk, daar ze zei niet lang meer te willen blijven (maar ja, Roemeentje he ;)).

Weer wat tijd doorgebracht met meiden die om onverklaarbare reden bij me op schoot wilden liggen. Misschien was het wel juist omdat ik geen enkele bekende rakker heb gezien (gebeurt anders nooit in LR). Op een gegeven moment vonden veel meiden mijn excuus dat ik op pizza stond te wachten wel leuk, en een leuk roemeentje stond een beetje met haar kont tegen mijn lul aan te schuren. Toen de pizza kwam werd ik aan mijn stijve pik naar het eten geleid. Even op een bankje pizza gegeten en daarna kwam het eerder genoemde Roemeentje – na zelf ook wat weggehapt te hebben – bij me zitten. Mooie lach, leuke b-cupjes die vrij mogen ademen, halflang donker haar… Delia is al 26, al kan ze zo voor 21 door, en heeft een paar jaar in Oase gewerkt :017:.

Toch vreemd dat ik haar niet kende, want daar kom ik ook wel eens: even testen en ja hoor, lekker een tijdje zitten tongen op de bank :)). Even over de plannen van Mauro/verbouwing geluld en na nog een paar zoenen mocht ze gaan kijken hoe het met de sleutels zat. Wat wachttijd en op haar verzoek verkasten we naar de bank bij de ontvangstbalie. Ze zou ‘een watertje’ voor me halen en kwam terug met een bokaal met twee hele citroenen er in. Daar bij de ingang moest ik haar natuurlijk wel warm houden met die geopende deur en het tongzoenen (waar Coco wel wat van opkeek) werd afgewisseld met – als twee 6 jarige kinderen – stiekem snoepjes wegzuigen.

Dit keer een kamer zonder raam, maar gelukkig niet al te warm. Voor mij een hele behoorlijke zimmer. Een mooi Roemeentje, met een schitterende lach… en dan lekker tongzoenen. Pijpen best ok, zonder in de buurt van Landiana te komen. Een prachtig poesje waar je ook van alles mee mag aanvangen. Lekker knuffelseksen, zoals ik het graag heb. Wederom er een uurtje van gemaakt en tevreden aan mijn volgende biertje gegaan. Waarschijnlijk de grootste herhalingskans van de drie, maar alleen omdat ik zo een GFE mongool ben. Met ietwat andere voorkeuren kom je zo bij een van die andere twee uit 8).

Nog een tijdje – lees tot bijna sluitingstijd – bier zitten drinken met verschillende dames die nog wat probeerden. Optisch gezien nog genoeg opties dus, maar vooral Roxanna maakte indruk. Ze kwam op me liggen en die muts luistert echt veel te goed naar wat je zegt. Krijg je allemaal van die uitspraken van eerder weer terug in je bakkes. Super leuke meid wel, die zich na een tijdje tot een bijtertje ontwikkeld…letterlijk dan, heb nog wat ‘teethprints’ in mijn arm en schouder staan :o. Maar het was wel gedaan en ben me gaan omkleden. Niemand bij de balie, dus mijn sleuteltje op de balie achtergelaten en met een zwaaiende Roxanna op de achtergrond het hek achter me dicht getrokken. Drie best goede sessies dus, maar op de een of andere manier niet dat ze top 10 lijstjes gaan halen. Wat dat betreft was het allemaal te gecontroleerd, vergeleken met sommige meiden elders die (op zijn minst het idee geven) zich (te) laten gaan.

Offline The Joker

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 52
    • Bekijk profiel
WOONKAMERVERHAALTJES
« Reactie #153 Gepost op: 22 april 2013, 20:17:15 »
Afgelopen week de LR weer eens vereerd met een bezoekje, eerlijk is eerlijk, het menu van de dag stond me erg aan dus besloot ik maar een pak om te rijden.
Met nog een E15 kortingskaartje van een vorig bezoek aan GT, wordt het voor de budget viespeuken toch net wat betaalbaarder.
Mochten er forummers zijn die vaak in GT zijn en nog stapels E15 kaarten over hebben voor een arme sloeber, hoor ik het graag per IM.
Gezien de hectiek in GT, ligt LR me toch net effe wat beter.

Rond 14:00 kwam ik binnen en Uwe stond bij de ingang de mensen te wijzen op de bijzonder lekkere Steak die er bij de kok te vinden was.
Helaas trek ik dat niet op een nuchtere maag, dus nam ik genoegen met een lekkere omelet als ontbijt. Aangezien het nog lekker rustig is, kun je al je wensen qua inhoud en bereiding zo doorgeven, dat is top service!
Na me ouderwets volgevroten te hebben, besloot ik maar eens rond te kijken of er nog mooie dames waren.

WIFI ticket gescoord en ondanks dat het netwerk regelmatig bleef hangen, was er toch enigszins mee te werken.
Moet eerlijk zeggen dat de line up overdag erg slecht was en mijn tokus niet deed stijgeren.
Bij de theke navraag gedaan of Melissa er was, eerst begreep ze niet wie ik bedoelde, en vroeg ze: Je bedoelt die Russische.
Ik zeg, je mag nooit meer raden en vroeg of ze de hele dag was geboekt, of los liep.
Ze vertelde dat ze gewoon vrij was, maar ze zou haar naar me toe sturen als ze terug van de kamer was.

Een half uurtje later kwam de theke samen met haar de bar in wandelen, maar helaas was een andere smeerlap blijkbaar eerst.
Geen probleem, ik denk lekker ff een tijdschriftje lezen en rustig een half uurtje afwachten.
Na 1,5 uur te vergeefs de bank te verwarmen had ik het wel gezien eigenlijk, maar afgezien van enkele Roemeense dames die zich zonder make up job zo voor een rol als Troll in 'The Hobbit' zouden kunnen melden, was er nog weinig lekkers te zien.
Na 2,5 uur kwam Melissa eindelijk van de kamer af, samen met die verliefde sukkel en gingen ze samen nog eens eten.

Nu begon ik ook honger te krijgen en besloot me weer ouderwets vol te beffen met al het lekkers wat de koks in elkaar hadden gedraaid.
Je vergeet dan gewoon dat je in een hoerenkeet zit als je jezelf zo ongelimiteerd te goed kunt doen...
Na de voedertijd, zag ik dat Melissa weer pleite was met haar wandelende spaarpot.
Aangezien de theke ook gewisseld werd, was mijn positie uit de wachtrij ook verdwenen en besloot ik mijn kansen bij de avondploeg te wagen, die inmiddels binnen kwam druppelen.
Gelukkig zaten hier wel leuke exemplaren bij en kwam ik bij een goed uitziende Letse dame uit.

Helaas weet ik haar naam niet meer, klonk als Varia, 1,62 lang, brunette, haar heel kort in kleine krulletjes rond haar kopje gebonden, normaal/slank postuur, girl next door type, 29 jaar, maar zag er jonger uit.
Uitstekende kamersessie gehad en ze probeerde me net als Femke Janssen te wurgen tussen haar dijen, altijd jammer dat het haar niet lukte om mij uit mijn lijden te verlossen.
Afgepijgerd en afgedouched nog een ereronde langs de bar gemaakt, waar inmiddels nog meer toonbare dames bij waren gekomen.

Ook zat die beer die 4 uur met Melissa weg was geweest weer in de bar, vermoedelijk te denken, jammer dat mijn geld op is en ze weer met een rij andere smeerlappen weg is.
Ja illusies zijn duur en pijnlijk als je denkt dat een DVP voor jou alleen lief is....
Tegen alle geboden in, nog een portie voer gehaald bij de koks, die zichtbaar genoten van mijn eetlust.
Vervolgens met een volle maag, lege zak en ingedeukte ribbenkast weer naar mijn eigen rukbunker terug gereden.

Het blijft jammer dat LR een stuk verder rijden is, maar als het weer het toestaat om ook in de tuin te liggen is het overdag op een door de weekse dag een stuk beter dan in de drukte van bv GT.
Ook de M/V verhouding is in elk geval tot 20:00 uitstekend te noemen, kamer wachttijden zijn er dan ook nog niet.

Snap niet dat LR geen gedifferentieerd tarief invoert, bv entree voor 15:00 E40 en daarna 60.
Zo hebben de dagdames ook nog wat te doen en zit de toko een stuk evenwichtiger vol.
In de clubs die zo'n 2 delig tarief hanteren zie je dat het enorm scheelt in mannelijke bezoekers overdag, we blijven allemaal op de kleintjes letten in deze barre tijden.

Offline grauerwolf

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 181
    • Bekijk profiel
WOONKAMERVERHAALTJES
« Reactie #154 Gepost op: 26 april 2013, 08:00:50 »
Das LR ist einer meiner Lieblingsclubs. Hier passt vieles. Super freundliches Personal, gute Getränke – und Speiseauswahl und nettes Ambiente.
Zu recht früher Stunde traf ich in Kaarst ein. Die Stimmung war zunächst  ruhig. Das schöne Wetter luden die Gäste sowie auch die Mädels zum Chillen ein. Alle Liegen im Außenbereich waren belegt.

LineUp: Ich tippe mal auf zunächst 20 Frauen, vorwiegend aus Rumänien. Aber 17- 18 Uhr verdoppelt sich die Anzahl der Damen. Gegen 20 Uhr schätze ich 50 Frauen. Auch jetzt ist die Mehrheit rumänisch. 2 Latina aus Brasilien sind auch anwesend.

Gäste: Das Verhältnis Männer/Frauen ist tagsüber ausgeglichen. Abends leichter Herrenüberschuss. Der übliche Mix aus internationalen Gästen.

Zunächst galt es einige Animierversuche erfolgreich abzuwehren. Auch wenn da einige attraktive Damen dabei wahren.

Als Tanja mich erblickte und sich auf meinen Schoß setzte war es aber mit meiner Zurückhaltung vorbei.

Name: Tanja
Herkunft: Rumänien
Alter: Mitte 20
Sehr hübsches Gesicht


Mit ihr hatte ich schon einige sehr schöne Zimmer. Laut eigenen Angaben ist sie ab nächster Woche für 3 Wochen im Heimaturlaub. Wie machten es uns dann zunächst im Pornokino bequem. Statt zu reden , küssten wir uns lieber. Nach einer Weile ging die Initiative zum Zimmergang von mir aus.
Tanja ist die perfekte Gespielin für GF6. Ihr sonnengebräunter Körper fühlt sich einfach toll an. :happy

Die Nummer begann mit intensiven ZK mit gegenseitigen Streicheleinheiten. Langsam bewegt sie sich die untere Regionen begleitet von Körperküssen. Zunächst werden die Eier sanft geleckt und sie arbeitet sich wieder leicht nach oben, leckt meinen kleinen Freund und da ist er in ihrem Mund. Zärtlich variabel . allerdings kein DT. Lüsterner Blickkontakt ihrereits.
Lecken und fingern erzeugen bei ihr wohlige Laute.
Beim Reiter Reverse macht es mir Spaß ihre Schamlippen von hinten zu beobachten.  Über die Missio ging es in die Doggy und das Gummi wurde reichlich gefüllt.

ZK: sehr lecker, tief und innig
EL: mal zärtlich, mal inniger
FO: variabel, gefühlvoll, kein DT
Lecken: ein Hochgenuss
Fingern; dann auch möglich,
GV: Missio, Doggy, Reverse Reiter
Wiederholungsgefahr: für mich jederzeit wieder



Im weiteren Verlauf des Tages/Abends war ich mir unsicher, wen ich für meine 2 Runde buchen sollte.  Mein Bauchgefühl sagt mir bei keiner der Frauen, buch sie.
Das änderte sich schlagartig als ich eine mir unbekannte Dame erblickte.

Name: Glacy
Herkunft: Brasilien
Alter: 32
A-Cups
Größe: 154
Ca. 45 kg
Sehr schlank
Wellige blond-braune Haare


Als bekennender Fan von exotischen Frauen, war ich gleich in ihrem Bann. Jetzt galt es nur noch die Konkurrenz auszuschalten. Denn sie zog doch einiges Interesse auf sich. Diese Latina – Lebnsfreude ist antsteckend. Endlich hatte ich mich durchgekämpft und war in ihrem Blickfeld.
Nach einem lustigen PST ging es dann direkt aufs Zimmer.

Ich wunderte mich zunächst, warum sie 2 Laken mit aufs Zimmer nahm und die Spielfläche komplett bedeckte.
Dann bekam ich die geballte Latinapower zu spüren. Für Kuschelfreunde ist das nichts. Wilde nasse Zungenküsse, sie haute sich selbst vor den Kitzler, ich zog ihre Nippel lang, fingerte sie, rotze ihr auf den Kitzler und das ganze dann zu verreiben.

Im Gegenzug gab es DT Einlagen, Eierlecken mit viel Spucke. Und eine widle Schlittenfahrt. Zunächst vögelten wir im Reiter, sie feuerte mich mit DirtyTalk an. Ich gab ihr mal probeweise einen Klaps auf den Hintern. Oj ha, das mag ich, hörte ich sie schreien. Alls haute ich mal richtig kräftig auf diesen kleinen geilen Arsch.  billenklets Das machte sie nur noch wilder. In allen erdenklichen Stellungen ging es über die gesammte Liegefläche.
Zum Schluß vögelte ich sie von hinten, sie lag auf dem Bauch und ich rammelte wie ein Tier. Schweißnass käpften wir uns zum Finale.

Das war mal aussergewöhnlich gut.
 .
ZK: frisst einen dabei auf
EL: wild, nass
FO: mal hart mal weiche und DT
Lecken: ein Hochgenuss
Fingern; der Kitzler mag es auch etwas fester
GV: Missio, Doggy, Reverse Reiter, Reiter. Seitlich , im Stehen
Wiederholungsgefahr: nichts für Kuschelfreunde, für mich 100%
:clap:

Danach war ich doch ziemlich platt und ich machte mich dann sehr zufrieden auf den Heimweg.
« Laatst bewerkt op: 26 april 2013, 08:11:57 door grauerwolf »

Wijze grijze

  • Gast
WOONKAMERVERHAALTJES
« Reactie #155 Gepost op: 4 mei 2013, 16:15:30 »
02-05-13 was er weer een verjaardag in Living Room te vieren. Het was mijn eerste doordeweekse Living Room bezoek. Ik weet niet hoe het op andere dagen is, maar toen ik om 11:30 arriveerde was ik de 3e bezoeker en kon de Wijze Grijsbolide exact voor de deur parkeren.
 
 Na het omkleden werd ik begroet door 20 paar nieuwsgierige en uitnodigende ogen. Hartstikke mooi natuurlijk, maar eerst andere prioriteiten. Broodje, eitje en sapje. Ik werd hierbij begeleid door Roemeense Carla en ook na het ontbijt deed ze verwoede pogingen om me te overtuigen de dag met een kamer met haar te beginnen. Helaas voor haar kon ik haar avances weerstaan.
 
 Veel tijd om mij n krantje te gaan lezen werd me echter niet gegund, want werkelijk de een na de andere meid kwam even met Wijze Grijze en Wijze Stijve kennismaken. Dat is dus het voordeel als je zo vroeg komt. “The early bird catches the worm”. De krant ging uiteindelijk grotendeels ongelezen weer mee naar huis terug.
 
 Intussen had ik ook Rudi_NL kunnen begroeten, maar werd ook tegelijkertijd geconfronteerd met zijn voortreffelijke jachtinstincten. Ik had het zelf nog niet in de gaten gehad, maar Bonni was inmiddels ook in da house. Dit was Rudi_NL niet ontgaan en aangezien we toch een beetje de zelfde meidensmaak schijnen te hebben, moest Wijze Stijve nog even geduld hebben. Dus was er ruimschoots gelegenheid om met iedereen uitgebreid kennis te maken en bij te praten. Later op de dag kwamen daar nog andere rakkers bij. Hierdoor werd mijn aandacht voorlopig even van een kloppende Wijze Stijve afgeleid.
 
 Maar uiteindelijk liep ik Bonni weer tegen het lijfje. Hup, al snel naar de bank verkast alwaar haar tongetje en handje me nog iets meer naar het kookpunt brachten. Op weg naar de kamer moesten Bonni en ik natuurlijk de versammelte Mannschaft van ervaren Thekehangers passeren die Wijze grijze met een grote grijns op zijn gezicht natuurlijk, helemaal onder dwang van Wijze Stijve, achter kleine Bonni aan zagen lopen. De hierop volgende kamergang bestond uit een lesje in selfcontrol. Door eerdere ervaringen met Bonni weet deze kleine duivel inmiddels precies hoe ze me binnen no time tot een hoogtepunt kan brengen. Toch wilde ik graag er zo lang mogelijk van genieten en de 30 minuten volmaken. Met deze lekkere meid op een mooie kamer met sofa en aanwezige spiegels tot mijn beschikking, zou ik toch zeker niet voortijdig moeten finishen? Had Bonni dit in de gaten of ging ze me (on)bewust teasen? In elk geval werd het een heerlijk half uurtje met heel vaak tot net tot het randje opgeilen en dan weer wisselen in een ander standje of een andere activiteit. Resultaat van deze sessie was een behoorlijk megaorgasme met een FT-finish met, vanwege de kracht en de hoeveelheid, een hulpeloze blik van Bonni tot gevolg. Sorry lady, jij beet de spits af en als Wijze Grijze iets doet, dan doet hij het goed. Wijze Grijze sexapproval™: 8,5/10
 
 Later op de avond zat ik even in de kino een praatje te maken met Boy69. Na een tijdje kwam er een leuk tienersilhouet binnen. Blijkbaar kende Boy69 haar, want hij begroette haar kort en maakte zich daarna meteen uit de voeten. Het silhouet stelde zich aansluitend aan mij voor als Roemeense Marianne. Aan een silhouet heb je natuurlijk weinig dus ik nodigde haar uit om naast mij te komen zitten. Marianne ontpopte zich als een aardige gesprekspartner en ook nog eens een lekker aanhankelijk knuffelbeestje. Geen terughoudendheid voor wat het TZ betreft en ook niet bepaald terughoudend toen we ons in de kino letterlijk en figuurlijk naar een hoger niveau begaven en op de matrassen belandden. Dit lekkere beestje had me ter plekke klaar willen pijpen, maar ik had toch andere plannen met haar. “Schlüssel bitte”. Een lekkere kamersessie gehad met deze meid. Ze gaat lekker met alle standjes mee en heeft zeer goede PZC kwaliteiten. Wijze Grijze sexapproval™: 8,0/10
 
 Toen ik van de kamer afkwam, was het opeens een stuk rustiger geworden. Jack42 was wel nog aanwezig. Hij had al een vrij uitvoerige sessie achter de rug en was helemaal lyrisch over zijn ervaring met Eugenia. Nu ken ik nauwelijks aanwezige meiden bij naam, dus kon zijn ervaring niet aan een van de aanwezige meiden koppelen. Net als anders maak ik in eerste instantie een optische keus volgens mijn eigen Wijze Grijze selectiecriteria en zie dan wel verder of er iets van een klik ontstaat. Jack42 ging aan de bar iets bestellen en ik vond het een goed plan om ook weer eens de benen te strekken. En zo belandde ik naast een kleine blonde maatje 32 kruimel van 1,60 mtr bij een vlieggewicht van 40 Kg. Bleek dit uitgerekend de Eugenia te zijn waar Jack42 enige minuten geleden zo enthousiast over had verteld. Nu deze chick voor het optische gedeelte ruimschoots geslaagd was, moest er nader kennis gemaakt worden. Eugenia als individu viel op door haar uitstekende beheersing van de Engelse taal. Hiernaast behoort zij ook tot het soort meiden dat niet zomaar een beetje in de clubs rondfladdert, maar ook een serieuze achtergrond meebrengt die genoeg gespreksstof oplevert. Intussen stond tegenover ons de DJ zijn uiterste best te doen een gesprek onmogelijk te maken door het geluidsvolume nog wat hoger te draaien (waarom toch, waarom?)
 “Zullen we ergens heengaan waar het wat rustiger is?”
 Eugenia stelde de kino voor. Een zeer goede keus, waar ik me helemaal in kon vinden
 En dan vind ik het bijzonder opwindend als het serieuze gesprek min of meer vanzelf omslaat in een erotisch geladen stemming die van zachte aanraking, gekriebel, gestreel, zoentje hier, zoentje daar, tongzoen omslaat naar geopende badjas, handje aan Wijze Stijve, afdalend mondje en STOP: Schlüssel!
 Eugenia regelde de sleutel van de kamer naast de kino. Volledig voorzien van spiegels rondom en tegen het plafond. Iemand met pleinvrees zou er een paniekaanval krijgen. Gelukkig heb ik daar geen last van, dus ik kon van alle kanten dit tengere tere lichaampje bewonderen, terwijl zij over me heen kroop en me verwende met het kleinste spitse tongetje sinds lange tijd. Wat een lekker vlindertje. Zo aanhankelijk en teder. Ik kon me niet voorstellen dat behalve uitgebreid PZC hier meer mee mogelijk was. Echter met behulp van een beetje gel, bleek dat geen probleem voor Eugenia. Zij liet zich voorzichtig en langzaam over Wijze Stijve heen zakken en begon kalmpjes op en neer te bewegen. Wat een ongelofelijk mals poesje en zo lekker zacht. Heerlijk ook hoe onze tongen zich tussendoor steeds weer vonden. Bijna perfect. Daarom een Wijze Grijze sexapproval™: 9,0/10
 
 Enigszins uitgeput kwam ik terug in de bar. Te eten was er niets meer. Bonni had me aan de bar bezig gezien met Eugenia. Beiden vallen in de zelfde vlieggewichtsklasse. Dus Bonni wist dat ik in contact gekomen was met een potentiële concurrente. Ofschoon ik nog niet zo lang geleden van de kamer met Eugenia was afgekomen, probeerde Bonni me nogmaals te strikken.
 Sorry hoor schatje, maar ik denk dat je weinig kans maakt. Op z’n minst heb ik even rust nodig. Andere keren ben ik gewoon geil en geladen, maar nu zou ik toch eerst weer opgegeild moeten worden. “OK”, zei Bonni, terwijl ze met haar donkere kijkers doordringend aankeek.
 “Maar dat kan ik dan toch proberen? In de kino?”
 “Op basis van no cure, no pay?”
 “Ja hoor, geen probleem.”
 Het was inmiddels ca. 01:45 uur en ik was eigenlijk niet meer van plan te kameren. We shall see. Het plan was dat Bonni deze keer echt haar best moest doen om me over te halen. Dat deed ze in de kino en ze zette meteen grof geschut in. Een directe PZC aanval op Wijze Stijve, wekte mijn trouwe makker onmiddellijk uit zijn rustperiode en hij besloot weer volledig aan het gebeuren deel te nemen. Een triomfantelijke blik van Bonni viel me ten deel. Echter ik wilde me niet zo snel gewonnen geven en eigenlijk nog wat langer genieten. Aangezien Bonni toch in de gaten had dat ze gewonnen had, was dat geen probleem voor haar. Toen ze na een tijdje ook haar kriebelhandjes er nog bij ging inzetten werd het tijd om naar een kamer te verkassen. Een kamer met een sofa. En daar ging ik lekker lui op zitten met Bonni op haar knietjes op een kussentje tussen m’n knieën. En daar deed ze wat ze het beste kan. Professioneel pijpen! Alle aandacht concentreert zich op Wijze Stijve. Ik hoef helemaal niets te doen en alleen maar te kijken en te genieten. Het enige dat er dan nog bij ontbreekt, is een goed glas whisky. De kunst is dan om het onoverkomelijk opborrelende orgasme zo lang mogelijk uit te stellen. Ook dat is geen probleem voor Bonni. She knows the drill. Nu had ze waarschijnlijk met een klein afsluitend orgasme gerekend, echter de beloning voor haar uitstekende presales activiteiten en het afgelopen half uur zorgden toch weer voor een geweldige FT-finish. De verwijtende tik die ik kreeg, vat ik dan maar als compliment aan Wijze Stijve op. Wijze Grijze sexapproval™: 9,0/10
 
 Met de drukte op zo’n doordeweekse dag viel het ook reuze mee. Telkens als ik de jacuzzi gebruikte had ik het rijk voor me alleen. Niet zo gezellig, maar toch ook eens fijn om lang uitgestrekt te kunnen ontspannen.
 
 Het rookverbod wordt daadwerkelijk strikt gehandhaafd. Een sigaretje opsteken is alleen nog maar buiten toegestaan. Een letterlijke verademing en een 100 % verbetering van het binnenklimaat. De meiden vertelden mij dat, indien iemand door het Ordnungsamt op roken betrapt wordt, dit EUR 1000,= kost en de club dient dan voor deze eerste overtreding EUR 3.000,= te betalen. Kan natuurlijk ook zo verteld zijn om de meiden af te schrikken. Heb zelf gezien dat een medebezoeker in de tent vriendelijk doch dringend verzocht werd zich subiet naar buiten te begeven en daar verder te roken.
 
 De eersten zouden de laatsten zijn. Ik had tegen 03:00 uur al afscheid van de voorlaatste rakker genomen, maar toen ik zelf om 03:50 naar de lockers ging, trof ik hem nog onder de douche aan. Hij was toch nog even unfinished business tegen het lijf gelopen en had er nog een half uurtje overwerk aan vastgeplakt. Helemaal goed, that’s the spirit. Om 04:00 uur sharp trok ik met een tevreden gevoel de Living Room deur achter me dicht. First in, last out
 
 Al met al zorgde deze dag alweer voor een flinke aanslag op m’n voorgenomen maandbudget. Maar het was het volledig waard hoor. Een heel gezellige dag met patente rakkers, geile meiden, goed eten deze keer, uitgebreide pre sales en veel fun. Thanks aan iedereen die er was en jammer voor diegenen die het gemist hebben.
 Verjaardagsfeestjes in de privésfeer verlopen doorgaans een stuk minder leuk. Daarom een Wijze Grijze sexapproval™ voor Living Room vandaag: 8,5/10

Offline Tom Kroes

  • GEBAND
  • Held
  • *****
  • Berichten: 591
    • Bekijk profiel
WOONKAMERVERHAALTJES
« Reactie #156 Gepost op: 18 mei 2013, 11:55:11 »
Living Room ist immer eine suende wert.
Ein gutes line up, gutes esse, super bedienung und ein gutes wellness.


Es wird nie mein stammklub werden, weil ich lieber viele klubs besuche und weil ich das line up etwas zu professionell finde vom verhalten her.Wie in GT, wie in PHG, wie in Acapulco.Wie in jeden grossklub den ich kenne. Also viele etwas mit sichselber beschaeftigte auf arroganz einsetzende frauen, zu schnell auf ein zimmer draengend, zu wenig kontakt, und halt al das verhalten das macht das ich die kleinere klub viel mehr liebe.

Das essen war sehr gut, einfach aber sehr lecker zubereitet, sowohl der pasta als auch die spargel mit sause hollandaise und der einfache aber smeckhafte pasta. Es darf nicht soviel mehr kosten, aber der chef macht das mann gerne ein zweites mal sich zuviele kalorien reinzieht. Ich hab die kueche dan auch ein wollverdientes kompliment gemacht.

Es waren sehr wenig maenner vor ort: es gab mehr service personal als zahlende besucher.

Ich kannte die eine oder andere frau, die kamen alle vorbei bischen reden und rumknutschen, sie wollten alle ein zimmerchen machen, aber eine frau wo ich ein schwach fuer habe war auch da..Erica t4533..und was sah sie huebsch aus..ein string bikini slip auf den super lolita perfekt runden nraungebrannten hintern, blond, die naegelchen lila gelackt, braun gebrannt..um ein zu packen und mit nach hause zu nehmen. Ihr karakter und verhalten lieb ich nocjh mehr..sehr liebe, erwachsene, selbstbewusste frau mit den unschuldigen madonna look.

Aber sie hatte ein dauer date mit ein kunden, und ich musste warten.
Kein thema. Als sie frei war kamm sie zu mir rueber. weitaus die meist huebsche frau im haus..wie gehts mit dir..beantwortetet sie auf ihre etwas lakonische art..mit ein ehrlichen blick in meine augen und ein aufhoelen von ihre schultern..mann diese konnte ich zu tode lieben.Ja sie ist eine gefaehrliche frau fuer mich.

Die Date's mit ihr sind super, sie ist technisch sehr gut, und gibt eine sehr hohe illusion.
Und ich mag ihr..mehr braucht man nicht fuer ein super erlebnis.

Lernte auch die ungarin Nicole kennen, die sieht klasse aus, 33 jahren alt, ex thekefrau im LR, etwas zu profi aber kan das vielleicht ablegen, aber eine sehr schoene richtige frau und sehr sympathisch.Aber bei mir war nach ein mittag in FKK Alina, schicht im schacht.Aufgeschoben ist nicht aufgehoben. Fuer ihr und Erika und die eine oder andere naturelle ueberraschung fahr ich mal wieder nach Kaarst.
geband: redenen; uitschelden leden, mods en admins en bedreigingen admin per Im en in topics.
ban verloopt nooit

Offline jaeger-lecoultre

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 46
    • Bekijk profiel
WOONKAMERVERHAALTJES
« Reactie #157 Gepost op: 26 mei 2013, 01:35:02 »
This Thursday 23/05 / 2013,i I was in the Living room. 000008

surprises ! :gtgal

 The first, a big welcomes from Emilia, the tekefraun.
 The second, the presence of DJ TONY!

 I am pleasantly surprised by this evening line-up. In addition, the meal was good (Greek food) :103:.
 A mad evening at the sound of DJ TONY :djparty:, I can't count the number of girls that I kissed. A family atmosphere!
 
I've been attracted by Scarlet, today is her first day in the LR. Scarlet measure 1, 65 m, black hair, small tits, and is German.I just cracked after a long social time, and I was not disappointed by the session.A Counsellor especially for its super service. :shakekontje
 
As MIchelJ mentions, return of some stars, the LR is great!! :pica

Offline deket

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 490
    • Bekijk profiel
WOONKAMERVERHAALTJES
« Reactie #158 Gepost op: 28 mei 2013, 11:45:05 »
Dupke en ik trokken zondag dus naar LR, hij voelde mede door zijn aversie tegenover voetbal zich zaterdag niet zo goed in zijn vel en ik had deze zondag geen priveverplichtingen dus why not en acherraf geen spijt dat ik LR bezocht, integendeel alleen mijn bankrekening had spijt. Normaal ga ik nooit zondag en ik zag dat de sfeer veel relaxer was als de zaterdagen dat ik normaal LR bezoek, wel was er opmerkelijk minder keuze en kon je bij vele de sporen van een late vermoeide zaterdagnacht bemerken.


Aantal toppers, in mijn ogen toch, waren er niet maar had ze ook niet verwittigd dat ik op zondag kwam. Een donkerharige schoonheid (reeogen en lang zwart haar,perfect figuur, misschien wat aan de magere kant,maar eindeloze benen en zeer knap gezicht zat bij mij te klagen dat ze gisteren, (op een zaterdag dus!) maar een kamer had.


Bij nader inzien kon ik het begrijpen, vermits een mederakker mij net op tijd verwittigde dat haar service ondermaats is en nu kon ik kennismaken met de heerlijke Tania. Waar is dat meisje zolang verborgen gehouden voor mij? Raadsel opgelost, ze kwam terug na een relatief lange vakantie maar had mij toch al opgemerkt. Ik zou altijd bezet geweest zijn voorheen ?


Ook twee vriendinnen van haar,die ik later bemerkte en nog mooier zijn dan Tania beaamden dat, die twee vriendinnen bemerkte ik te laat, Yasmina,en Dilaria. Ik zat daar in de tent te eten met drie blonde beautys nadat ik met Tania twee uur,ook tegen mijn gewoonte op de kamer was. De eerlijkheid gebied mij te zeggen dat Tania niet echt blond is (geverfd) en dat het voor Dilaria nog niet te laat was aangezien ik voor het vertrekken uit de LR nog een trio had met haar en haar beste vriendin Tania opnieuw.


Jawel. Yasmina was permanent bezet en dat lijkt me evident met zulk uiterlijk,zowel gezicht en lichaam van die yasmina zijn bijna perfect en zij staat dan ook als prioritair op de to do lijst voor het volgend bezoek, misschien terug als optie met een trio.


Soit zondag is er misschien minder keuze en ambiance zoals dansen van de babes op de toog maar je hebt ook minder wachttijden op deze soms te overvolle kleine club.




Note Foots ook deze leesbaarder gemaakt voor de mederakkers

Offline deket

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 490
    • Bekijk profiel
WOONKAMERVERHAALTJES
« Reactie #159 Gepost op: 4 juni 2013, 13:37:46 »
Zondag opnieuw met Dupke naar LR gereden. Uitzonderlijk opnieuw op zondag aangezien dit normaal de familiedag voor mij is. Het was zelfs nog kalmer dan de vorige zondag, zeker betreffende het aanbod van dames, waar je bij velen opnieuw de sporen van een lange zaterdagnacht kon treffen.

Een van mijn schatjes zat aan het gokapparaat en een triestige blik verdween in een glimlach toen ik binnenkwam, hoewel het ook kon dat ik haar geluk bracht. Ze won immers een aanzienlijk bedrag, cash uit de gleuf daar. Vertelde haar naar waarheid dat ik nog niet had ontbeten en deed wat energie en krachten op met spek en eieren. De service in LR blijft op niveau ze kwamen vragen hoe ik mijn koffie wilde. Puur zoals altijd en ja ik ben het zo gewoon van vergaderingen in Belgie dat ik in het Nederlands mijn antwoord gaf.


Al die tijd was de mooie Tania op mij aan het wachten en dat mag beloond worden met een kamer. Kamer 7 mijn favoriet door al die spiegels was ook nog eens vrij, dus niet aarzelen. Ja medewandelaars het vlees is zwak, ik wilde maar een half uur, maximaal een uur, maar het werden er al vlug twee. Na een uur haalde ze spontaan wat te drinken voor mij om opnieuw van elkaar te genieten. Tja het begrip "de klik" is blijkbaar hiervoor uitgevonden, we kennen elkaar nu al zo goed, ook ons leven dat we volledig op elkaar zijn afgestemd.


Moet mijn gevoelens sereen en beperkt houden en daarom begin ik naar onvolmaaktheden bij deze prinses te speuren zoals dat ze toch grote voeten heeft en kleine borsten in verhouding met de rest van haar lichaam.  Ik deed dit doelbewust, door ervaring weet ik dat je nooit verliefd op een dame met dit werk mag worden, met alle respect maar ik heb rust nodig en geen destructieve relatie en ik spreek uit ondervinding vermits ik ooit met een dvp na mijn scheiding heb samengewoond. Bon,Tania en ik weten nu al veel over elkaar en na die heerlijke twee uren even in een tuinzetel van de schrale zon genieten.


Daarna ook van de BBQ en een superslanke blondine uit Roemenie (surprise) kwam me opgeilen.
alles zou ze doen op de kamer beloofde ze mij een FT (voor mij al niet zo bijzonder meer, tja onze normen evolueren en ik betwijfel of dit goed is) en anaal. Dat laatste hoefde deze keer niet voor mij. Later in de bar was ze meer teruggetrokken, deze Andrea, hoewel nog steeds mij aan het opvrijen was, maar meer ingehouden aangezien ze niet wilde dat iedereen daar in de bar kon meekijken.


Nu op de kamer deed ze inderdaad alles om het je naar de zin te maken. Spontane,vrolijke meid, ikzelf vind ze iets te mager met amper een A-cupje maar ik ben zeker dat liefhebbers van Lolita's haar graag liefhebben. Soit,afgemaakt met een FT en terug wat gaan drinken.


Tania zei me dat het met haar klant die naast haar stond niet lang zou duren. Hopelijk verstond deze man geen Engels, een vaste klant van haar, zei Tania. Ik zei haar dat ik inderdaad nog wel met haar naar de kamer wilde maar dan in trio met haar bloedmooie vriendin Yasmin. Deze laatste was weer permanent bezet en dat is niet moeilijk te begrijpen met zulk uiterlijk. Maar deze parel is het wachten meer dan waard, wat een geweldige trio in de gerenoveerde kamer 1, ook vol met spiegels.


Deze Yasmin lijkt zo uit een missverkiezing te komen en is het levend bewijs dat de perfectie bestaat en dat het kan, een harmonie tussen uitstekende service en bloedmooi zijn. Denk wel dat Tania haar gebriefd zal hebben betreffende mijn voorkeuren maar deze wondermooie Yasmin is verslaving gevaarlijk.


Gelukkig of ongelukkig vertrok ze maandag naar haar geboorteland,Roemenie, jawel en zal ze dus volgend weekeinde niet daar zijn. Nu ben blij voor haar, een vakantie om te ontspannen, weg uit die clan en het opsnuiven van andere lucht is zeker geen luxe voor die meisjes die vaak zeven dagen op zeven in de weer zijn.


Nu na dat heerlijk uur trio maar naar huis vertrokken. Dupke zat al op mij te wachten en ik vond het spijtig voor hem dat hij weer met gemengde gevoelens zat vermits hij niet bij Trixie was kunnen geraken. Ja het is normaal dat schoonheden zoals Trixie en Yasmin permanent bezet zijn. Deze mooie Duitse Trixie is sinds zondag terug in LR en ze staat ook op mijn todo lijst aangezien ik hoor dat haar service super moet zijn, dus weer het levend bewijs dat schoonheid en uitstekende sex wel samen kunnen gaan.


Nu een valse noot, toen ik blut naar huis trok, hoorde ik dat Kathy, de zeer sympathieke mooie jonge dame met de weelderige vormen met ruzie in LR had moeten vertrekken en nooit meer zou mogen terugkomen. Wat er juist gebeurd is weet ik niet maar het blijft een aparte wereld.



Offline VJ

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 200
    • Bekijk profiel
WOONKAMERVERHAALTJES
« Reactie #160 Gepost op: 4 juni 2013, 18:55:38 »
Doods LR op vrijdag

Zaterdag zou ik de party in World gaan bezoeken, dus was het wel zo relaxed om tijdens de 450km ergens een pauzetje te houden; laten we dan ook maar op vrijdag vertrekken al. Dus na een typisch Nederlandse vrijdag op werk, om een uurtje of drie op weg… het is fokking nog geen kilometer van mijn stulpje tot de Utrechtse baan, maar het duurde toch bijna een half uur tot ik eindelijk de A4 op kon… gezellig met zijn allen door de stad tuffen :banghead:.

De rit zelf ging dan weer voorspoedig, en na bij het ISA te hebben geparkeerd kwam ik iets voor zessen mijn 45 eurootjes afgeven. Na de douche door een bar vol vrouwen naar de tuin gewandeld voor een pilsje in de zon… maar met die wind was het toch niet helemaal lekker. Meteen maar aangeschoven voor de barbecue, maar Ollie werd node gemist. De goedbedoelende fikkiestoker kreeg het mooi voor elkaar een dik zwart korstje te combineren met en rauwe roze binnenkant. Na een hele tijd te hebben gewacht, werd me gevraagd wat ik wilde en ik zei maar – heel Roemeens -  ‘Egal’. Een paar worsten had ie nog wel, dus werd het diner een Duitse wohst met aardappelsalaaie. Later nog een karbonaadje gegeten dat best lekker was, maar bbq skills zijn toch wel nodig als je wilt gaan barbecuen.

Weer binnen was het beeld volkomen omgeslagen; alle vrouwen aan het roken, eten of neuken. Een tijdje in de bar rond gehangen en voornamelijk bekende gezichten gezien, al misten er ook een paar dames (zoals Delia). Al met al optisch een redelijke line up, maar toch wat minder dan de laatste paar bezoeken. Sfeer was, en bleef, nul ::). Geen gedans op de bar, of waar dan ook en zelfs de verjaardag van het Sophia leidde tot weinig ‘leuk gedoe’. Het werd dan ook snel rustiger met meiden, wat natuurlijk veel te maken zal hebben gehad met de wat magere rakkeropkomst. Wel enkele bekenden natuurlijk.

Een tijdje gehangen en gekletst, waarbij het opviel dat dames waar ik nog nooit mee gekamerd heb (Roxana, Bonnie, Nicole) me meteen herkenden en vriendelijk begroetten… terwijl dames waar ik wel eens wat aan ‘besteed’ had, me pas na drie keer langslopen leken te herkennen.

Uiteindelijk kwam Tanja toch even kletsen en polsen voor een kamergang, maar ik had nog niet veel zin. Een uurtje later kwam ze het, zoals afgesproken, nog eens proberen en daar het de hoogste tijd werd mocht ze na een paar knuffels een sleutel gaan halen. Een beetje jammer dat ze liever tien minuten in het hok bleef, dan even terugkomen… maar daarna kwam ze dan ook met de sleutel van kamer 7 terug :pica.

Leuke en sympathieke meid, met een leuk uurtje in de kamer. Lekker knuffelen en zoenen, met een (paar) goede zachte pijpbeurt(en) erbij… wat vreemde humor af en toe, maar ook het neuken was best lekker (al is het uithoudingsvermogen in cowgirl wat beperkt). Ze wist zelfs nog wat standjes van de vorige keer te herinneren, die toevallig tot mijn favorieten behoren. Zo lekker klaargekomen en nog wat gekletst, terwijl madam een peukje wegpafte (van meerdere dames gehoord dat ze ongeveer half zo veel roken als voor het rookverbod overigens).

Tanja is een leuke en sympathieke meid met hele behoorlijke service… maar als ik de berichten zo lees, dan schiet het wel wat door. Tongzoenen is toch wel een betonmolentje dat behoorlijk moeizaam tot stilstand te krijgen is, vingers zijn sowieso niet in spel en beffen werd ook afgehouden… al kan dat komen omdat ze voor het een en ander al wat flutschi tevoorschijn had gehaald; deze was trouwens ook aanwezig bij het neuken en elke standjeswissel betekende een nieuwe smeerbeurt. Niet noodzakelijk een probleem, maar bij de echte topdames is het toch anders 8).

De rest van de avond wat gehangen, een pilsje hier en daar, wat gekletst, lauw bubbelbadje… echt inspirerend was het niet. Toch wel enkele dames die ik nog mee naar een kamer zou willen nemen (al dan niet tegen beter weten in), maar het zou er niet meer van komen. Roxana probeerde het weer uitgebreid (bijtplekken nog in mijn hand) en is echt een ontzettend leuke en grappige meid, maar ik vind haar gewoon helemaal niet aantrekkelijk :sorry:.

Krina had ik de hele avond nauwelijks gezien en was in de avond eerst een hele tijd met een gozer van de leiding aan het praten, en had daarna samen met twee andere Roemeentjes de fles Jacky D van het feestje soldaat gemaakt. Edita leek uberhaupt geen interesse te hebben (stammies? walging? :(), dat gevoel had ik op zijn minst… en de prachtige Jasmin leek meer geïnteresseerd in de Aziatische mederakker (echt wel heel dik erboven op hoe ze van Aziaat naar Aziaat ging en alle anderen kerels oversloeg).

Meestal is dat Jappen jagen geen goed voorteken… maar goed, ik ben open minded ;D. Nadat ze voor een Oosterse rakker een sleutel ging halen (en een half uur wegbleef), was het komisch om te zien hoe ze die gast niet meer kon vinden. Op de trap naar beneden kwam ze me tegemoet en riep al met haar sleutel zwaaiende ‘Zimmer?!’ … na mijn ‘Naturlich…’ riep ze heel blij ‘ja?’; die blonde haarspoeling is een goede keuze geweest :)). Een kwartiertje later kwam ze bij me op schoot liggen – ik stond nog steeds niet geheel onwelwillend tegenover tegen een half uurtje stoeien – en was in eerste instantie boos omdat ze de sleutel net had teruggegeven. Ze herstelde zich en begon een standaard praatje dat snel alsnog tot een sleutelvraag leidde; ‘Zoenen?’ ‘A little bit’… een antwoord waar je van gaat stuiteren ::). Mijn vervolgvraag was wat dat dan zo een beetje inhield, daar ik wel van een beetje zoenen houd… antwoord kreeg ik niet echt, daar ze besloot maar weer eens verder te gaan.

Nou ja, nog wat drankje en zo lief en flirterig mogelijk naar Jasmin gekregen die met een welbekende Roemeense blik lekker terug flirte. Voor de rest was er niet veel meer aan en tegen een uurtje of drie maar richting het hotel gegaan. Ik ben volgens mij nog nooit 2 uur voor sluiting bij LR vertrokken. Al met al dus een tamelijk matig dagje LR. Betekende wel dat ik op tijd naar World kon vertrekken zaterdag.


Offline deket

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 490
    • Bekijk profiel
WOONKAMERVERHAALTJES
« Reactie #161 Gepost op: 5 juni 2013, 00:36:48 »
vj,het lijkt wel of ik op zondag een andere Tania kende dan u op zaterdag,in uw relaas beklaagde u het niet kunnen vingeren enzo,dat was bij mij totaal geen probleem,maar ik ken haar kalender niet,misschien was zaterdag,de laatste dag van het rode leger die week.
kan gebeuren,maar dit is maar een hypothese

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
WOONKAMERVERHAALTJES
« Reactie #162 Gepost op: 5 juni 2013, 01:02:01 »
vj,het lijkt wel of ik op zondag een andere Tania kende dan u op zaterdag,in uw relaas beklaagde u het niet kunnen vingeren enzo,dat was bij mij totaal geen probleem,maar ik ken haar kalender niet,misschien was zaterdag,de laatste dag van het rode leger die week.
kan gebeuren,maar dit is maar een hypothese
Het rode leger? De russen? Gadverdamme, viezerikken, daarin willen boteren  :sex :lol_hitting:
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline jaeger-lecoultre

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 46
    • Bekijk profiel
living room 4/06/13
« Reactie #163 Gepost op: 5 juni 2013, 12:53:47 »
A pleasant visit this Tuesday evening. Very few men! may be due to the holidays approaching? :49:
 However, a line-up of around 40-45 girls, so a hyper favourable ratio! :08:
 
For my part, I did the beautiful meeting of Esta ( essa?) from Ying Yang, very good service: very nice social time, may be he suck can be better :xrated, but super fuck!
 
Impeccable after-sales service.
 
Presence noticed: Alexia , Claudia (ex Magnum) , Linda , Maria :Sorry girls but shouldn't pick me up

Offline Tom Kroes

  • GEBAND
  • Held
  • *****
  • Berichten: 591
    • Bekijk profiel
WOONKAMERVERHAALTJES
« Reactie #164 Gepost op: 5 juni 2013, 14:22:17 »
vj,het lijkt wel of ik op zondag een andere Tania kende dan u op zaterdag,in uw relaas beklaagde u het niet kunnen vingeren enzo,dat was bij mij totaal  niet zo...

Gewoon de belevenissen van een ander laten staan voor wat ze zijn. Geen enkele reden om aan tekstverklaring te gaan doen.

Elke vrouw is bij iedereen anders en dat komt bovenop het grillige karakter van de vrouw in het algemeen en het inspelen op de persoon van de klant in het bijzonder, das mijn hypothese.

geband: redenen; uitschelden leden, mods en admins en bedreigingen admin per Im en in topics.
ban verloopt nooit