Auteur Topic: Mickey (Roemeense)  (gelezen 5793 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline pret

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1514
    • Bekijk profiel
Mickey (Roemeense)
« Gepost op: 14 augustus 2016, 13:10:20 »
Leeftijd : 19 jaar    
Taal : Engels (matig)
Haar: zwart halflang
Lengte : 1.60 m
Postuur: slangk
Tatoeage : nee    
Piercing :nee    
Cup-maat : A
Kleur ogen : Bruin    
Aantal sterren (max 5): *****    
Prijs : 50 euro voor 30 minuten
Service :    NMC, PZC, ballen likken, tongzoenen, beffen, vingeren (wel rustig), anaal, FT, korperbesamung.
Extra info : sinds 1 maand aanwezig. Ze heeft mij twee maal verleid die avond. Ze vroeg me: "what do you like?". Ik zie: 'Everything". Hierop zei ze: "Well I am everything". Ze vertelde me dat ze voor veel in was waaronder ook anaal en FT tegen extra vergoeding namelijk 50 euro en 25 euro respectievelijk. Door haar ruime service pakket en geile uitstraling was ik om en we gingen de kamer op. We hebben ruim (tong) gezoend en heb eerst haar oraal verwend, waarvan ze genoot. Op een gegeven nek kreeg ik een stijve nek en hield ermee op, maar ze was zo geil dat ze haar zelf ging vingeren. Vervolgens ging ze mijn pretpaal verwennen met haar mondje. Daarna gesext in cowgirl, missio, doggy en lepeltje. Uiteindelijk werd ik wederom oraal verwend en heb mijn zaad verspreid over haar prachtige landschap. Haar aftersales zijn ook prima, want die avond kreeg ik nog regelmatig gezelschap, kusjes en knuffels van haar zonder er een kamervraag. Echt een toppertje dus.